-> Venca. 03.01.14 22:52:22: jo, ale aktuálně nejsou ještě vyrobený.
Ale obecne hrabat se v zadku nemá úplně moc velkej význam. Co ti na slalomu dělá zadek ovlivňuješ hlavně předkem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podvozek na slalom
09:53:03
04.01.2014
04.01.2014
vhml
22:52:22
03.01.2014
03.01.2014
Venca.
Dobrá pojďme do toho trošku konkrétněji, dělá někdo pružiny na zadek co by byly trochu adekvátní tomu co je vepředu? Všude prodávaj jen na vlečku...
19:51:23
03.01.2014
03.01.2014
Wayn
proti hrabání vnitřního kola je nejlepší mít samosvor :)
09:54:25
03.01.2014
03.01.2014
Petr Urban
-> Venca.: Přetáčivost ti zadní stabík ještě zhorší.
23:39:22
02.01.2014
02.01.2014
Lock007
-> Venca.: Stabilizátor vypadá takto. K těm podvěsům ti moc neřeknu sám to teď řešim.
23:34:44
02.01.2014
02.01.2014
vhml
-> Venca. 02.01.14 23:25:40: právě že u kyvky to na předním stabíku a zadní šířce celý stojí a padá :-)
23:27:59
02.01.2014
02.01.2014
Venca.
-> Lock007: Máš někde víc o tom stabilizátoru, ani nevím že to někdo vyrábí? Podvěsy mam zkrácené, ale nevím jestli je to dostatečné, podle čeho to zkrátit aby to fungovalo? Zadní pružiny mínus jeden závit.
23:25:40
02.01.2014
02.01.2014
Venca.
-> vhml: Z bráchovo, ale podvozek je z mýho :-) Vzadu jsem bohužel celkem limitovanej, tam už to o moc nerozšířím. Počkej ale silnější přední stabilizátor mi tu přetáčivost moc neomezí nebo? Co jezdíš ty na vašich autech jestli to není tajný?
23:20:20
02.01.2014
02.01.2014
vhml
-> Venca. 02.01.14 23:06:05: budeš to dělat na svý, nebo zdědíš bráchovo?
Základ je co nejsilnější přední stabík a co největší šířka zadní nápravy.
Základ je co nejsilnější přední stabík a co největší šířka zadní nápravy.
23:16:14
02.01.2014
02.01.2014
Lock007
Ahoj. Zrovna řešim něco podobnýho na svojí stovce. Jdu taky cestou úzkých náprav. Tlumiče mam přitvrzené série a stabilizátor v předu dávam 20mm. Zadní stabilizátor mam taky v plánu, ale tohle řešení z odkazu se mi moc nezamlouvá zrovna na slalom to asi moc fungovat nebude. Volil bych zadní stabilizátor jaký vyrábí třeba p. Svozil tzn. který má rozloženou sílu po celé délce ramen. O kolik si uřezal ty zadní pružiny ? Podvěsy nápravy máš zkrácené ?
23:06:05
02.01.2014
02.01.2014
Venca.
Ahoj, právě řeším podvozek na své škoda 100, rád bych ,aby se zlepšili vlastnosti při slalomu, tzn. na rovném letištním povrchu. Nyní je to na autě osazeno následující - tlumiče HP racing verze se silnými pístnicemi, přední pružiny volná délka - 220mm , síla pružiny -72kg, zadní pružiny zkrácená série, stabilizátor 18 mm, úzké nápravy.
Na rallye je to takto ok, ale na slalomu se auto stále dost naklání, je až moc přetáčivé a často při výjezdů ze zatáček hrabe vnitřní zadní kolo. Předpokládám, že na obě disciplíny nelze použít stejnej podvozek a že pružiny, tlumiče a stabilizátory asi bude nutné měnit.
Máte někdo vyzkoušeno co by pro tohle bylo nejlepší? Jsou tyhle tlumiče na slalom ok nebo co místo nich použít hodně přitvrzené série, máte někdo porovnání? Co takhle stabilizátor dozadu? Tady jsem našel nějakej návod www.skoda110r.cz/article. php?id=702 . Jaké pružiny použít?
Rád bych zachoval vzadu kyvku, jinou nápravu se mi tam už letos dávat nechce, to možná až příští rok :-)
Předem díky za rady a plodnou diskuzi
Na rallye je to takto ok, ale na slalomu se auto stále dost naklání, je až moc přetáčivé a často při výjezdů ze zatáček hrabe vnitřní zadní kolo. Předpokládám, že na obě disciplíny nelze použít stejnej podvozek a že pružiny, tlumiče a stabilizátory asi bude nutné měnit.
Máte někdo vyzkoušeno co by pro tohle bylo nejlepší? Jsou tyhle tlumiče na slalom ok nebo co místo nich použít hodně přitvrzené série, máte někdo porovnání? Co takhle stabilizátor dozadu? Tady jsem našel nějakej návod www.skoda110r.cz/article. php?id=702 . Jaké pružiny použít?
Rád bych zachoval vzadu kyvku, jinou nápravu se mi tam už letos dávat nechce, to možná až příští rok :-)
Předem díky za rady a plodnou diskuzi