Da sa prehodit 4. kvalt na 5.

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 20.09.2013 do 20.09.2013, založil/a darabos
řadit dle data
15:58:58
20.09.2013
darabos
-> vhml: vsak to, este sa poinformujem, ze cca na kolko by to vyslo a uvidim. Vdaka za nazory!
15:50:47
20.09.2013
vhml
-> darabos 20.09.13 15:34:46: nechá se to vyprasit i s původní hřídelí :-)



Já jsem za celou převodovku ( dvojka sériová ) pokud to má mít reálný přínos. Na origo přeovdovce používáš jen 2-3-4. Asi není potřeba podotýkat jaký rozdíl ve výkonu to bude když místo tří kvaltů začneš používat 5. Každej ladí motory, ale že je úplně zabitej sériovou převodovkou už nikdo neřeší.
upraveno 2x, naposled 20.09.2013 15:53:18
15:34:46
20.09.2013
darabos
-> Vrba: aj to je riesenie, uvidim este preratam, vyratam...inak jednicka je priamo na hriadeli nie? Takze dlha jedna znamena novu hriadel?
12:41:02
20.09.2013
Vrba
-> Vrba: Viděl bych to na převod 4,44 a delší jedničku. Změníš pouze dva převody,díky jedničce ziskáš lepší odstupnování a převodovka bude na sériových rychlostech o dost kratší. Cenově to nejspíš vyjde líp než vyrábět 4 nová soukolí.
12:31:28
20.09.2013
vhml
-> darabos 20.09.13 12:27:32: pokud rally, tak je dlouha jednicka nutnost do kazdeho vracaku/krizovatky
12:27:32
20.09.2013
darabos
-> vhml: Skor amaterske rally sprinty, kde by zisla aj dlha jednotka, ale zase to nechcem prehanat, nechcem do toho investovat privela.



-> Vrba:

Otacky su pouzitelne od cca 4500 - 7500, je to 1.4-ka fabia, vsak tak som chcel, ze dam kratsiu 3, 4 a 5.
12:19:36
20.09.2013
Vrba
-> darabos: A jaký máš motor? Teda jaké je jeho spektrum využitelných otáček? Pokud je 4,2 pořád natahané,dá se použít ještě převod 4,44. Pak už jedině změnit rozměr pneu a nebo použít převody LA,které jsou celkově kratší.
12:19:15
20.09.2013
vhml
-> darabos 20.09.13 12:13:53: to máš na kopce? Tam nech klidně jedna a dva sériovou. 3,4,5 si nech vyrobit nové.



U nás na 2km kopci udělala o jeden zub jiná trojka 5 sekund...
12:13:53
20.09.2013
darabos
-> Vrba: Momentalne 4.22, ale len teraz som zacal uvazovat o nejakom rozumnom odstupnovani na preteky na buducu sezonu...tak skumam, ze co a ako.
11:57:50
20.09.2013
Vrba
-> darabos: Tak potom by bylo vhodnější zkrátit stálý převod. Samotné rychlosti se staví podle toho,jak jsou na sebe návazné. V případě sériové 5q převodovky je ta návaznost 3-4 téměř ideální. Problém je spíše krátká jednička. Rychlost vs. otáčky se řeší stálým převodem. Jaký SP momentálně jezdíš 3,9?
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 12:04:07
11:53:24
20.09.2013
darabos
-> Vrba: lebo na trojke uz mám rýchlosť cez 130 a na 4. už cez 170 čo je nereálne, tá maximálka 170 by bola akurát na 5-ke.
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 11:54:07
11:47:33
20.09.2013
Vrba
-> darabos: Proč 3-4 jiný? Vždyt to je na té převodovce jediné,co trošku smysluplně navazuje.?4
11:45:44
20.09.2013
darabos
-> Vrba: dik, rozumiem...

-> Eidy: nieee, 1. a 2. by ostal seriový, 3. a 4. nový a podľa všetkého teda aj 5. má byť nový...
11:43:19
20.09.2013
stepan
-> Eidy: Jednu 4ku by měl ze 4q a jednu z 5q. Jsou jiný.
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 11:43:29
11:39:11
20.09.2013
Eidy
-> darabos: že bys jako měl 4ku a 5ku stejnou???
11:38:31
20.09.2013
Vrba
-> darabos: Ne,pro zkrácení pětky jedině změnit stálý převod a nebo vyrobit uplně nové soukolí pětky.
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 11:40:38
11:36:18
20.09.2013
vhml
ne
11:28:16
20.09.2013
darabos
Prevodovkári, dá sa bez problémov prehodit 4. kvalt z 5 stupnovej prevodovky namiesti 5. kvaltu, aby piaty stupen bol 1.08?
Extreme Tyres