skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dekly diferaku převodovky Š130
prohledat
151 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.01.2013 do 16.09.2017, založil/a Jan Kubíček
A šrouby pevnější které? Všechny na obalu? Ty tři kolem diferáku? Štefty co drží víka?
Do 150k a 200Nm to vydrzi ikdyz ne vecne. To neni az tak velkej zazrak. Nad 200Nm drzi taky, ale po znacne zatezujici jizde jde slyset diferak. Co teprve kdyz tlacim 300Nm. To se clovek boji do toho oprit.
Převodovka je navržená na určitý moment který je schopna vydržet.. Nejhorší co ji škodí je zvýšit točivý moment a zpomalit její otáčky.
Priste zkusim pevnejsi srouby na tah. Porad jsou to prevodovky srance. 160k je fajn, ale naroky jsou vyssi vcetne kroutaku. Na jednom miste se to zpevni a ustreli neco jine.
-> Dušan: Pevnost není konstantní veličina a nemůžeš porovnávat šroub a hliníkovou ,,plochu,,. Šrouby namáháš tahem v nějakym počtu s nějakym průřezem, zatímco obal tlakem v uplně jiný ploše a objemu, dle mě je to od stolu nepřepočitatelné a to co tvrdí Bery má své opodstatnění...
Nejde porovnat konstanty dvou materiálů a říct tenhle je pevnější (resp. lze, za stejných podmínek, při stejných rozměrech... a tady není ani jedno...)
Nejde porovnat konstanty dvou materiálů a říct tenhle je pevnější (resp. lze, za stejných podmínek, při stejných rozměrech... a tady není ani jedno...)
-> Bery: poad maji vetsi pevnost nez hlinik nebo mi to nejde do hlavy.
-> Dušan: pruzi.a natahujou se.
-> Bery: co je mysleno poradnyma sroubama. To mam vsude pouzit 10.9 ? Nerikej mi, ze klasika 8.8 pruzi vic nez ten hlinik.
Kdyby jste tu skrin postahovali poradnyma sroubama a dali tam pevnejsi vika,tak to nemuze nic udelat.kdyz to jinym udrzi 160 koni v zavodnim rezimu.pak se vam ty problemy stejne prenesou na dalsi casti prevodovky.to nejaky hovadsky zeleza kolem difu nevyresi.
-> Martin136COUPE: jop, to je ono
-> darklord: jj presne takove. Tyhle vika to udrzi, ale skrin je porad z hliniku a ten se stejne krouti. Ocel by to snad podrzela. Tusim viz 200RS
-> Dušan:
tie komplet zosrobovane? to by som bral aj ja
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> Jan Kubíček: premyslel jsi nad vyrobou velkych vik co podrzi celou skrin ? Toto je fajn, ale tak na tu 1.3ku.
Další várka je u majitelů , kdyby měl někdo zájem tak SZ, nemam k odeslání hned ale budou se dělat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jan Kubíček: Jelikož jsem sklerotik největší tak mi radši potom poslí SZ ty ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: cca do měsice, dyžtak po SZ se dohodnem ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jan Kubíček: Kdy jí plánuješ?
Jsem rád že je spokojenos, další várka bude mít díry průměr 9 , místo průměru 8,5 ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> MVM 25.01.15 20:41:38: Proto jsem do toho šel ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Každá taková úprava ve smyslu zpevnění/zesílení je pozitivní ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jan Kubíček 26.09.14 17:20:57: Tak díry na šrouby se museli malinko líznout, ale jinak si můj převodovkář víka pochvaloval a říkal, že to je i na pevnosti při vymezování vůle znát. Já jsem spokojen, snad to bude mít i pozitivní vliv na životnost ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak sady jsou prodané, další várka bude koncem ledna když bude zájem ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jan Kubíček: Ahoj vzal bych jednu sadu .....adresu jsem poslal do SZ.
kdyby byl zájem tak dvě sady k okamžitému odeslání ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jan Kubíček 04.11.14 17:40:36: Zrovna mě psal Killme (Polák s 1,4T 200HP) tak mu je nabídni, odkazoval jsem ho na tohle vlákno. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dvě sady jsou volné
kdo ma i nadale zajem tak pošlete do SZ jmena a adresy, planuji že do měsíce budou sady k mání
až budou hotové tak budu informovat ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jan Kubíček: Ja bych jednu sadu vzal pokud bude vse pasovat jak ma.
zdravím ladiči, planuju další výrobu deklů. Průměr na ložisko bude pro lepší montáž dle zkušeností uvolněn, byl by zájem ? cena za sadu 1300,-
-> Vrba: hele jako netušim jak to bylo s montáží, v mem okolí jezděj moje sady dvě, jednu převodovku si po dodání věcí nechal poskladat a druha převodovka se dělal doma, neříkali že by byl nějaký problem s montáží, ale jinak neni problem při další výrobě udělat změny k lepšímu
-> Jan Kubíček: Jen technickej dotaz ohledně vík.Už jste je zkoušeli v praxi montovat?Jde o to,že ložisko je ve víku uloženo téměr bez vůle.Oproti originálu ,kde je určitá vůle v uložení je tady docela problém s montáží. Konkrétně jde o to,že když se víko na šteftech vystředí o kousek vedle než je středění ložiska (polovina případů),potom díky chybejícím náběhovým skosením a minimální vůli nejde víko dotáhnout tak,aby šla bezpečně vymězit vůle v soukolí stálého převodu.Jestli by nebylo dobré ty rozměry maličko poupravit.Takto je montáž docela pakárna a nejspíš bude potřeba místo šteftů použit srouby,které se namontují až po nasazení víka a nebo v horším případě jeste rozpilovat otvory po obvodu.
-> Vrba: tak tak se dá u kalmarů koupit vyztužená za rozum :)
-> djmaso: Ono to stejne tímhle nespasíš.Kdyz to neuteče na stalem převodu,tak to uteče na hnacím hřídeli (třeba)
-> Urbi: -> Eidy: jště bylo psáno PS:není plně sešroubovaná.
Budou tam sloupky na míru :)
Myslím si, že ta váha bude zanedbatelná , když díky tomu vydrží ta převodovka nesmysl :) (doufáme)
Budou tam sloupky na míru :)
Myslím si, že ta váha bude zanedbatelná , když díky tomu vydrží ta převodovka nesmysl :) (doufáme)
-> Urbi: No právě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: Na ten tvůj motor by se to taky šiklo, ale ta váha navíc... ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> djmaso: Jak říká Urbi, určitě to chce stáhnout i v půlce. Ale pěkný, pěkný.
-> djmaso: Bude stáhlá i prostředkem kde byla stáhlá původně ? Měla by...
-> kyfkař: snažíme se :) díkys
ps:není plně sešroubovaná
ps:není plně sešroubovaná
luxusní práce![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
včera poslaný další sady
-> castrol: nebuj , bude se odlehčovat , frézovat atd .....
-> djmaso: toto sa krutit urco nebude ale ta vaha