Dekly diferaku převodovky Š130

prohledat
151 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 29.01.2013 do 16.09.2017, založil/a Jan Kubíček
řadit dle data
21:09:20
01.03.2015
vhml
A šrouby pevnější které? Všechny na obalu? Ty tři kolem diferáku? Štefty co drží víka?
21:05:48
01.03.2015
Dušan
Do 150k a 200Nm to vydrzi ikdyz ne vecne. To neni az tak velkej zazrak. Nad 200Nm drzi taky, ale po znacne zatezujici jizde jde slyset diferak. Co teprve kdyz tlacim 300Nm. To se clovek boji do toho oprit.
19:48:18
01.03.2015
MVM
Převodovka je navržená na určitý moment který je schopna vydržet.. Nejhorší co ji škodí je zvýšit točivý moment a zpomalit její otáčky.
upraveno 1x, naposled 01.03.2015 20:05:00
19:05:59
01.03.2015
Dušan
Priste zkusim pevnejsi srouby na tah. Porad jsou to prevodovky srance. 160k je fajn, ale naroky jsou vyssi vcetne kroutaku. Na jednom miste se to zpevni a ustreli neco jine.
17:26:41
01.03.2015
m8rinek
-> Dušan: Pevnost není konstantní veličina a nemůžeš porovnávat šroub a hliníkovou ,,plochu,,. Šrouby namáháš tahem v nějakym počtu s nějakym průřezem, zatímco obal tlakem v uplně jiný ploše a objemu, dle mě je to od stolu nepřepočitatelné a to co tvrdí Bery má své opodstatnění...



Nejde porovnat konstanty dvou materiálů a říct tenhle je pevnější (resp. lze, za stejných podmínek, při stejných rozměrech... a tady není ani jedno...)
17:17:47
01.03.2015
Dušan
-> Bery: poad maji vetsi pevnost nez hlinik nebo mi to nejde do hlavy.
13:27:29
01.03.2015
Bery
-> Dušan: pruzi.a natahujou se.
upraveno 1x, naposled 01.03.2015 13:29:33
00:04:34
01.03.2015
Dušan
-> Bery: co je mysleno poradnyma sroubama. To mam vsude pouzit 10.9 ? Nerikej mi, ze klasika 8.8 pruzi vic nez ten hlinik.
16:50:29
28.02.2015
Bery
Kdyby jste tu skrin postahovali poradnyma sroubama a dali tam pevnejsi vika,tak to nemuze nic udelat.kdyz to jinym udrzi 160 koni v zavodnim rezimu.pak se vam ty problemy stejne prenesou na dalsi casti prevodovky.to nejaky hovadsky zeleza kolem difu nevyresi.
16:19:01
28.02.2015
darklord
-> Martin136COUPE: jop, to je ono
16:18:17
28.02.2015
Martin136COUPE
16:13:39
28.02.2015
Dušan
-> darklord: jj presne takove. Tyhle vika to udrzi, ale skrin je porad z hliniku a ten se stejne krouti. Ocel by to snad podrzela. Tusim viz 200RS
13:11:06
28.02.2015
darklord
-> Dušan: 157 tie komplet zosrobovane? to by som bral aj ja
06:55:51
28.02.2015
Dušan
-> Jan Kubíček: premyslel jsi nad vyrobou velkych vik co podrzi celou skrin ? Toto je fajn, ale tak na tu 1.3ku.
05:57:38
28.02.2015
Jan Kubíček
Další várka je u majitelů , kdyby měl někdo zájem tak SZ, nemam k odeslání hned ale budou se dělat 4
19:23:06
26.01.2015
Nwkt
-> Jan Kubíček: Jelikož jsem sklerotik největší tak mi radši potom poslí SZ ty 1
17:48:58
26.01.2015
Jan Kubíček
-> Nwkt: cca do měsice, dyžtak po SZ se dohodnem 6
17:29:38
26.01.2015
Nwkt
-> Jan Kubíček: Kdy jí plánuješ?
07:06:53
26.01.2015
Jan Kubíček
Jsem rád že je spokojenos, další várka bude mít díry průměr 9 , místo průměru 8,5 6

upraveno 1x, naposled 26.01.2015 07:07:16
21:17:20
25.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.01.15 20:41:38: Proto jsem do toho šel 4
20:41:38
25.01.2015
MVM
-> Tuner#2: Každá taková úprava ve smyslu zpevnění/zesílení je pozitivní 4
20:36:35
25.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jan Kubíček 26.09.14 17:20:57: Tak díry na šrouby se museli malinko líznout, ale jinak si můj převodovkář víka pochvaloval a říkal, že to je i na pevnosti při vymezování vůle znát. Já jsem spokojen, snad to bude mít i pozitivní vliv na životnost 4
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 25.01.2015 20:36:35
upraveno 1x, naposled 25.01.2015 20:36:56
20:48:45
16.12.2014
Jan Kubíček
tak sady jsou prodané, další várka bude koncem ledna když bude zájem 6
22:54:25
15.12.2014
Čokin
-> Jan Kubíček: Ahoj vzal bych jednu sadu .....adresu jsem poslal do SZ.
upraveno 1x, naposled 15.12.2014 22:55:40
19:57:12
15.12.2014
Jan Kubíček
kdyby byl zájem tak dvě sady k okamžitému odeslání 4
17:58:48
04.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jan Kubíček 04.11.14 17:40:36: Zrovna mě psal Killme (Polák s 1,4T 200HP) tak mu je nabídni, odkazoval jsem ho na tohle vlákno. 4
17:40:36
04.11.2014
Jan Kubíček
Dvě sady jsou volné
14:27:27
30.09.2014
Jan Kubíček
kdo ma i nadale zajem tak pošlete do SZ jmena a adresy, planuji že do měsíce budou sady k mání 4 až budou hotové tak budu informovat 6
20:40:49
28.09.2014
sikula
17:48:18
26.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jan Kubíček: Ja bych jednu sadu vzal pokud bude vse pasovat jak ma.
17:20:57
26.09.2014
Jan Kubíček
zdravím ladiči, planuju další výrobu deklů. Průměr na ložisko bude pro lepší montáž dle zkušeností uvolněn, byl by zájem ? cena za sadu 1300,-
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od Jan Kubíček vložen 26.09.2014 17:20:57
20:54:07
08.04.2013
Jan Kubíček
-> Vrba: hele jako netušim jak to bylo s montáží, v mem okolí jezděj moje sady dvě, jednu převodovku si po dodání věcí nechal poskladat a druha převodovka se dělal doma, neříkali že by byl nějaký problem s montáží, ale jinak neni problem při další výrobě udělat změny k lepšímu
20:17:24
04.04.2013
Vrba
-> Jan Kubíček: Jen technickej dotaz ohledně vík.Už jste je zkoušeli v praxi montovat?Jde o to,že ložisko je ve víku uloženo téměr bez vůle.Oproti originálu ,kde je určitá vůle v uložení je tady docela problém s montáží. Konkrétně jde o to,že když se víko na šteftech vystředí o kousek vedle než je středění ložiska (polovina případů),potom díky chybejícím náběhovým skosením a minimální vůli nejde víko dotáhnout tak,aby šla bezpečně vymězit vůle v soukolí stálého převodu.Jestli by nebylo dobré ty rozměry maličko poupravit.Takto je montáž docela pakárna a nejspíš bude potřeba místo šteftů použit srouby,které se namontují až po nasazení víka a nebo v horším případě jeste rozpilovat otvory po obvodu.
upraveno 1x, naposled 04.04.2013 20:25:36
10:18:57
03.04.2013
djmaso
-> Vrba: tak tak se dá u kalmarů koupit vyztužená za rozum :)
10:01:34
03.04.2013
Vrba
-> djmaso: Ono to stejne tímhle nespasíš.Kdyz to neuteče na stalem převodu,tak to uteče na hnacím hřídeli (třeba)
07:23:34
03.04.2013
djmaso
-> Urbi: -> Eidy: jště bylo psáno PS:není plně sešroubovaná.

Budou tam sloupky na míru :)



Myslím si, že ta váha bude zanedbatelná , když díky tomu vydrží ta převodovka nesmysl :) (doufáme)
upraveno 1x, naposled 03.04.2013 07:26:39
02:10:15
03.04.2013
Eidy
-> Urbi: No právě 3
01:06:51
03.04.2013
Petr Urban
-> Eidy: Na ten tvůj motor by se to taky šiklo, ale ta váha navíc... 2
00:58:36
03.04.2013
Eidy
-> djmaso: Jak říká Urbi, určitě to chce stáhnout i v půlce. Ale pěkný, pěkný.
00:42:25
03.04.2013
Petr Urban
-> djmaso: Bude stáhlá i prostředkem kde byla stáhlá původně ? Měla by...
22:16:51
02.04.2013
djmaso
-> kyfkař: snažíme se :) díkys

ps:není plně sešroubovaná
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od djmaso vložen 02.04.2013 22:16:51
upraveno 1x, naposled 02.04.2013 22:17:01
22:15:01
02.04.2013
kyfkař
luxusní práce9
22:08:23
02.04.2013
djmaso
ještě pár matiček :)
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od djmaso vložen 02.04.2013 22:08:23
13:17:18
23.03.2013
djmaso
12:21:16
22.03.2013
Jan Kubíček
včera poslaný další sady

upraveno 2x, naposled 22.03.2013 12:21:43
11:25:13
18.03.2013
djmaso
:) a už si hrajeme :D
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od djmaso vložen 18.03.2013 11:25:13
09:07:08
16.03.2013
djmaso
-> castrol: nebuj , bude se odlehčovat , frézovat atd .....
19:22:02
15.03.2013
castrol
-> djmaso: toto sa krutit urco nebude ale ta vaha
09:58:11
15.03.2013
djmaso
23:10:31
11.03.2013
djmaso
už se na tom dělá :)
zvětšit Dekly diferaku převodovky Š130 - obrázek od djmaso vložen 11.03.2013 23:10:31
Extreme Tyres