-> Jirik_Tuňák1983: Ja taky se nechci hádat. Kola si můžu kdykoliv hodit na vyvazovačku, ale sam vim že 5-7g nepoznam. Ze zimnich gum se mi nechce vydloubavat kaminky. Tudíž preventivní vyvazovani dělám až tehdy pokud mam za jizdy pri určitý rychlosti podvědomou pochybnost, že ten balanc neni v pořádku.
No porci km,ta zav. guma najede tak max 200az300km. Ale v brutálnějšim režimu. Ovšem ty sily a vibrace natolik převyšují případný nevývažek, navic se uvnitř disku chytají mnoha desitek gramů těžký žmolky gumy..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3317 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 04.01.2011 do 12.11.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
20:10:35
09.11.2021
09.11.2021
MVM
19:50:43
09.11.2021
09.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 09.11.21 19:41:39: To je celkem jedno, jestli to někdo dělá nebo nedělá, ale že je to nutno brát jako doporučení. Stejně jako není úplně dobře, když se sada gum sjede s jedním závažím od začátku. Ono to není jen o gumě, ale i kondici ráfku, který provozem utrpí nemálo kopanců.
Co se týká závodních aut, tak to není úplně vhodný příklad k srovnáváním s auty, která na tom namotají úplně jinou porci kilometrů.
Nepřišel jsem se dohadovat ať si to každý dělá podle svého. Já závaží platit nemusím, tazatel (vhml) má tuším železo na přezouvání doma.
Co se týká závodních aut, tak to není úplně vhodný příklad k srovnáváním s auty, která na tom namotají úplně jinou porci kilometrů.
Nepřišel jsem se dohadovat ať si to každý dělá podle svého. Já závaží platit nemusím, tazatel (vhml) má tuším železo na přezouvání doma.
19:41:39
09.11.2021
09.11.2021
MVM
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.21 18:45:02: "Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením."
No to je hodně optimisticky napsaný a z 99% nepraktikovany. Ani na svym autě kola nepřevažuju. Vidim v tom spíš byznys pneuservisů. A extrem takový, že jeden muj kolega neuměl nastavit vyvazovačku, přezul A6ku na zimu, kola tam hodil zpátky a tim aitem celoi zimu jezdil A ja mu na jaře daval zpet letni vyvážený a prý nic ve volantu nepoznal...
A zavodni auta už vůbec..
No to je hodně optimisticky napsaný a z 99% nepraktikovany. Ani na svym autě kola nepřevažuju. Vidim v tom spíš byznys pneuservisů. A extrem takový, že jeden muj kolega neuměl nastavit vyvazovačku, přezul A6ku na zimu, kola tam hodil zpátky a tim aitem celoi zimu jezdil A ja mu na jaře daval zpet letni vyvážený a prý nic ve volantu nepoznal...
A zavodni auta už vůbec..
18:45:02
09.11.2021
09.11.2021
Jirik_Tuňák1983
Já jsem tedy protočil na ráfku rezervu, když jsem píchnul na 105ce s motorem 136 , byla málo dofoukaná. Rozjížděl jsem se do hodně prudkého kopce s hupem z vedlejší na hlavní, škodovka stála na místě a bylo slyšet něco jako gumování (jako když jede zip na bundě) a on se mi na prasáka protáčel disk v gumě.
Ale u nových aut jsem se s tím nesetkal ani v kombinaci nová guma a nový ráfek. Nevím co by to muselo být za gumu, aby byla tak zmaštěná, že by klouzala na ráfku. A jestli někdo matlá na uskladnění gumy i v patce, tak marně hledám smysl. To by ta guma musela být znatelně podhuštěná.
Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením.
Ono totiž když upnete kolo na kužel běžné vyvažovačky a budete tak činit opakovaně, nikdy vám neukáže 0:0, které tam byly po prvním vyvážení. Vždycky tam bude nějaký nevývažek. Pokud kolo bylo napoprvé vyvážené správně a kužel není opotřebený, bude nevývažek v řádu pár gramů. Pokud tam bude od 20 - 25 gramů nahoru, je to podezřelé.
Při nazouvání by se samozřejmě měl dostatečně namazat ráfek i patka pneumatiky, což platí zejména pro kola hliníková.
Pro doskočení do patek rozhodně přefouknutí lehce pod maximální přípustný tlak na pneumatice. Běžně jsme měli výstupní tlak např. univerzálních 2.5 atm (pokud nebyl jiný požadavek) a přefuk na 3.7, ze kterých pak automat odpouštěl. Byly třeba pneumatiky, které jsme museli přefukovat i na tlak vyšší (třeba blbá kombinace ráfek / guma), tam se šlo klidně na 4.2 - 6 když to hořelo a nebo doládovávat dělem. Běžně se stávalo, že na to kluci zapomínali, patky na píču doskočily, kolo šlo vyvážit do nul a ani viditelně nedupalo. Jenomže pak si to za jízdy sedlo a mohl z toho padat nevývažek 20 - 35 gramů a víc.
Ale u nových aut jsem se s tím nesetkal ani v kombinaci nová guma a nový ráfek. Nevím co by to muselo být za gumu, aby byla tak zmaštěná, že by klouzala na ráfku. A jestli někdo matlá na uskladnění gumy i v patce, tak marně hledám smysl. To by ta guma musela být znatelně podhuštěná.
Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením.
Ono totiž když upnete kolo na kužel běžné vyvažovačky a budete tak činit opakovaně, nikdy vám neukáže 0:0, které tam byly po prvním vyvážení. Vždycky tam bude nějaký nevývažek. Pokud kolo bylo napoprvé vyvážené správně a kužel není opotřebený, bude nevývažek v řádu pár gramů. Pokud tam bude od 20 - 25 gramů nahoru, je to podezřelé.
Při nazouvání by se samozřejmě měl dostatečně namazat ráfek i patka pneumatiky, což platí zejména pro kola hliníková.
Pro doskočení do patek rozhodně přefouknutí lehce pod maximální přípustný tlak na pneumatice. Běžně jsme měli výstupní tlak např. univerzálních 2.5 atm (pokud nebyl jiný požadavek) a přefuk na 3.7, ze kterých pak automat odpouštěl. Byly třeba pneumatiky, které jsme museli přefukovat i na tlak vyšší (třeba blbá kombinace ráfek / guma), tam se šlo klidně na 4.2 - 6 když to hořelo a nebo doládovávat dělem. Běžně se stávalo, že na to kluci zapomínali, patky na píču doskočily, kolo šlo vyvážit do nul a ani viditelně nedupalo. Jenomže pak si to za jízdy sedlo a mohl z toho padat nevývažek 20 - 35 gramů a víc.
15:17:50
09.11.2021
09.11.2021
dragon_cb_cz
-> vhml 09.11.21 14:52:37: Mě explicitně pneuservisák po nazutí nových varoval, ať jsem na ně prvních pár dní opatrnej při rozjezdech, právě kvůli tomu protočení. Ale říkal mi to jen když přezouval Saaba s 2.3T teda
14:52:37
09.11.2021
09.11.2021
vhml
-> Boco 09.11.21 14:44:50: taky mám podezření že se mohla pootočit. Ale že by se to stalo na běžném autě v běžném provozu?
Ještě mi napadlo, že třeba při obouvání ty gumy nějak zvlášť nepřefukuju. Nafoukám cca 2,5 než to bouchne a víc už pak ne. Možná jestli ty gumy se nemají přefoukat třeba na 4atm aby byla jistota, že patka všude vyskočila správně? Ale když to běží ve vyvažovačce tak na pohled šišatá není.
Ještě mi napadlo, že třeba při obouvání ty gumy nějak zvlášť nepřefukuju. Nafoukám cca 2,5 než to bouchne a víc už pak ne. Možná jestli ty gumy se nemají přefoukat třeba na 4atm aby byla jistota, že patka všude vyskočila správně? Ale když to běží ve vyvažovačce tak na pohled šišatá není.
14:44:50
09.11.2021
09.11.2021
Boco
-> vhml: Mne sa to stava systematicky na firemnych autach... Ci je to Octavia Combi alebo VW Tiguan, ten isty problem, po prezuti letne/zimne a opacne prakticky vzdy idem na prevazenie.
Podozrievam ze je to tym, ze gumy su na ucely uskladnenia namazane takym mastnym sajrajtom na konzervaciu pneu. Taketo "mastne" sa nasledne obuvaju a po prezuti staci par krat viac zoslapnut plyn (motory su TDI) a guma sa dokaze pootocit na rafiku. Nejaku dobu trva kym ten sajrajt na spoji patka gumy a rafik vyschne. Toto mi priznal aj servis ze nie som jediny... Gumy mi uskladnuju sezonne v pneuservise a robia aj ten nater.
Podozrievam ze je to tym, ze gumy su na ucely uskladnenia namazane takym mastnym sajrajtom na konzervaciu pneu. Taketo "mastne" sa nasledne obuvaju a po prezuti staci par krat viac zoslapnut plyn (motory su TDI) a guma sa dokaze pootocit na rafiku. Nejaku dobu trva kym ten sajrajt na spoji patka gumy a rafik vyschne. Toto mi priznal aj servis ze nie som jediny... Gumy mi uskladnuju sezonne v pneuservise a robia aj ten nater.
14:39:28
09.11.2021
09.11.2021
MVM
-> vhml: To se mi nestalo snad nikdy. Bud ulitlo cerstvy závaží, ( na zavodnim aute se mi stane ze se guma protoci vuci disku) , ale na civnim aute behem tak malo km 30g ..to je moc divny..
14:36:18
09.11.2021
09.11.2021
vhml
Hele řešili jste někdo při vyvažování, že si nový gumy nějak sedly a musí se obratem vyvážit znova?
Už se mi stalo loni na Sharanu na jedný gumě. Po 50km to najednou začalo kopat a dovažoval jsem snad 30gramů. Teď jsem dělal jednu sadu kolegovy a tvrdí to samý ( a mezitím už jsem samozřejmě obul X jinejch bez problémů )
Už se mi stalo loni na Sharanu na jedný gumě. Po 50km to najednou začalo kopat a dovažoval jsem snad 30gramů. Teď jsem dělal jednu sadu kolegovy a tvrdí to samý ( a mezitím už jsem samozřejmě obul X jinejch bez problémů )
12:07:04
27.09.2021
27.09.2021
venni
12:06:32
27.09.2021
27.09.2021
venni
-> SBORMISTR 25.09.21 21:55:12: pneu stará jak metuzalem z roku 97... dávala se jako rezerva na O I
21:55:12
25.09.2021
25.09.2021
SBORMISTR
Pratele, dokaze nekdo z oboru podle vzorku poznat, co je to za pneu? Melo by to byt neco od Continentalu... Dekovali.
13:39:57
26.03.2021
26.03.2021
vhml
-> moucan - zrušená registrace 26.03.21 13:22:44: hele já mám široký nápravy, 10mm podložky, 6" plecháč, 185/60 a stejně se to tam vejde. Ono taky co auto to originál. Zas jak to mám nižší a dělá to áčka, tak to nahoře uhejbá.
13:22:44
26.03.2021
26.03.2021
moucan - zrušená registrace
-> vhml: stačí mi 165 ale jde mi o profil. Líbí se mi že Vraníky dělaj repliky OR34 ale 165/80 ve 13kach se obávám že asi neprocpu vzadu v tom zapuštěnym blatníku? Mělo by to být čistě jen otočenej a navařenej střed.
13:19:47
26.03.2021
26.03.2021
vhml
-> moucan - zrušená registrace 26.03.21 13:12:29: 185 už jsou třeba vcelku široký na těch 4,5". 13tky můžeš mít bez duše. 14tky mám bez duše asi taky všechny. Co se týče kolize s kastlí, záleží jak moc je to převařený.
13:12:29
26.03.2021
26.03.2021
moucan - zrušená registrace
Poraďte jakej dát rozměr pneu na převařený standartní nerozšířený 13" a 14" plechový disky tak aby se to na Kile nesekalo s podběhama nebo lemem, nemusel jsem nic řezat brousit a aby se na tom dalo slušně jet na sériovym podvozku ... a pak dotaz 2 ... zadohrabový 13" plechy jsou všechny použitelný bez duší?
09:59:32
11.03.2021
11.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 11.03.21 09:21:07: jj, diky
09:21:07
11.03.2021
11.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Mrknu se.
06:33:59
11.03.2021
11.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 10.03.21 20:18:41: jj a co mas? Treba by se mi hodily..., todle jsou 165/70 r13
Jinak na sve ovci mam 205 R16 a pritelkyne 195r15, profily nevim z hlavy. A klasicke 165 r13 nebo 185/70 r13 bych taky bral, pak jeste na mtx a na nove felde mam 175/60 r14, nivu asi psat nebudu :) tam planuji 235/75 r15 :)
Jinak na sve ovci mam 205 R16 a pritelkyne 195r15, profily nevim z hlavy. A klasicke 165 r13 nebo 185/70 r13 bych taky bral, pak jeste na mtx a na nove felde mam 175/60 r14, nivu asi psat nebudu :) tam planuji 235/75 r15 :)
20:18:41
10.03.2021
10.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 10.03.21 17:17:19: Jaký rozměr? Nějaké gumy se mi tu teď trochu namnožily a budu se toho zbavovat.
17:17:19
10.03.2021
10.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 06.11.20 13:45:41: -> Milan 136 06.11.20 14:19:23: -> Jarda - zrušená registrace 06.11.20 19:09:33: tak uz na to doslo, uz jsem je sjel asi uz nema smysl je ani na dalsi zimu davat na zadek, tak je dojedu, ale ta geometrie se mi povedla, sjete jsou naprosto rovnomerne
10:49:46
21.12.2020
21.12.2020
David29
08:21:51
19.12.2020
19.12.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 06.11.20 19:09:33: tak uz to ma jizdni vlastnosti docela normalni, kdyz jsem jim sjel 3-4mm, jen mi sotva vydrzi do konce zimy :/ jsou to gumy spis do snehu a ne na moje litani, ve snehu jsem s nima zatim jel jen jednou, po ledovce parkrat jo a ty karbidy v nich jsou fajn
09:15:08
03.12.2020
03.12.2020
Bukaj
-> k.jarek: Ale já nejezdím žigulíkem
09:10:27
03.12.2020
03.12.2020
k.jarek
-> Borderer: Tak včíl na zimu místo pytlů písku v kufru asi v pohodě, ne?
09:05:37
03.12.2020
03.12.2020
Borderer
-> Bukaj: A tahat s sebou zrní pro poštovního holuba je zase nepraktický, viď.
07:30:29
03.12.2020
03.12.2020
Bukaj
-> stepan: Telegraf už zrušili, no...
07:25:39
03.12.2020
03.12.2020
stepan
-> Bukaj: Tahat za sebou kabel ti přijde nepraktický?
17:01:56
28.11.2020
28.11.2020
castrol
-> Bukaj:
16:16:48
28.11.2020
28.11.2020
Bukaj
-> Tuner#2: Ale telefon mám o dobrých 15 let mladší, než nejmladší auto...
15:19:27
28.11.2020
28.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 28.11.20 14:14:36: Aha, tak to jsi víc old school než jsme si myslel.
14:51:08
28.11.2020
28.11.2020
castrol
-> Tuner#2: jak pise -> Bukaj:
14:14:36
28.11.2020
28.11.2020
Bukaj
-> castrol 28.11.20 11:24:21:
-> Tuner#2: To je jasné, ale Castrol narážel na můj model telefonu, který slouží pouze k telefonování a psaní SMS.
-> Tuner#2: To je jasné, ale Castrol narážel na můj model telefonu, který slouží pouze k telefonování a psaní SMS.
12:08:17
28.11.2020
28.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> castrol 28.11.20 11:24:21: To jsme psal sebekriticky na sebe
11:24:21
28.11.2020
28.11.2020
castrol
-> Tuner#2: to sa bukajovi stat nemoze
09:33:35
28.11.2020
28.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 28.11.20 09:23:44: NJ nečti virt na mobilu rozespalej
09:23:44
28.11.2020
28.11.2020
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.20 08:35:46: On se ptá na výrobce spoileru, ne manžet
Ty manžety jsou samozřejmě Gomet
-> Tomaso435 27.11.20 23:44:53: Do háje - k manžetám ještě jednou (doufám) srozumitelně:
Manžety na vlečkovou poloosu jsou "jednovlnkové" ke kolu a "dvouvlnkové" k převodovce. Liší se nejen "vlnkami", ale též průměrem (kloub u převodovky má větší průměr, než u kola).
Vlečkové manžety k převodovce jsou identické, jako manžety k převodovce na starší model Favorita, jak rozměry, tak výrobcem. kdo je výrobcem originálních manžet, netuším.
V nouzi jde na vlečkovou poloosu obě manžety dvouvlnkové a funguje to navzdory tomu drobnému rozdílu v průměrech obou kloubů - sám to tak na některých poloosách mám, neboť jsem dříve nesehnal jednovlnkové manžety, zato jsem měl několik manžet na Favorita z výprodeje z autorizáku za půl darma.
Místo jednovlnkové manžety lze pro změnu použít manžetu čtyřvlnkovou z Feldy. Ale vzhledem k tomu, že v poslední době se nedá sehnat asi ani ta v kloudné kvalitě, je to už passé...
"podivný číny"
jsou pravděpodobně TF Press (logo takové spojené TF v trojúhelníčku - od této firmy na škodovku fungují jedině zadní zástěrky za 99 Kč) nebo tuším polské (logo trojúhelník rozdělený druhým trojúhelníkem na více trojúhelníků) a samozřejmě i nějaká ta Čína ( bez loga) - jinak ta guma stojí za houby - když se má pohybovat, tak popraská a když má být ve styku s mazivem, tak nabobtná a časem se rozleptá.
"Rubena"
pokud vím, tak manžety poloos tato firma v druhovýrobě možná ani nedělala - i když jsem dříve měl za to, že poměrně kvalitní manžety (s logem medvídka) jsou právě Rubena. Ale novodobá Rubena má logo hrocha (původní logo bylo R v kroužku, ale asi se to pletlo s "registrovanou ochrannou známkou", tak to změnili)...
Gomet
vše již myslím bylo napsáno, stále se vyrábí v Itálii...
Originál Škoda
co jsem sehnal originály, tak vždy byly jako sada s mazivem a sponami (originálními, jako z výroby) v papírové krabičce s logy Škoda a.s. a byly to identické manžety, jako byly na vlečkových a Fa poloosách z výroby (s dlouhým výrobním kódem po obvodu v žlábku pro velkou sponu). Výrobce, jak jsem psal, neznám.
Takže Gomety jsou a (snad) i budou, jinak je to bída -ty ostatní "značkové" manžety se již nevyrábí a cena není příznivá.
Je to už jasné?
Ty manžety jsou samozřejmě Gomet
-> Tomaso435 27.11.20 23:44:53: Do háje - k manžetám ještě jednou (doufám) srozumitelně:
Manžety na vlečkovou poloosu jsou "jednovlnkové" ke kolu a "dvouvlnkové" k převodovce. Liší se nejen "vlnkami", ale též průměrem (kloub u převodovky má větší průměr, než u kola).
Vlečkové manžety k převodovce jsou identické, jako manžety k převodovce na starší model Favorita, jak rozměry, tak výrobcem. kdo je výrobcem originálních manžet, netuším.
V nouzi jde na vlečkovou poloosu obě manžety dvouvlnkové a funguje to navzdory tomu drobnému rozdílu v průměrech obou kloubů - sám to tak na některých poloosách mám, neboť jsem dříve nesehnal jednovlnkové manžety, zato jsem měl několik manžet na Favorita z výprodeje z autorizáku za půl darma.
Místo jednovlnkové manžety lze pro změnu použít manžetu čtyřvlnkovou z Feldy. Ale vzhledem k tomu, že v poslední době se nedá sehnat asi ani ta v kloudné kvalitě, je to už passé...
"podivný číny"
jsou pravděpodobně TF Press (logo takové spojené TF v trojúhelníčku - od této firmy na škodovku fungují jedině zadní zástěrky za 99 Kč) nebo tuším polské (logo trojúhelník rozdělený druhým trojúhelníkem na více trojúhelníků) a samozřejmě i nějaká ta Čína ( bez loga) - jinak ta guma stojí za houby - když se má pohybovat, tak popraská a když má být ve styku s mazivem, tak nabobtná a časem se rozleptá.
"Rubena"
pokud vím, tak manžety poloos tato firma v druhovýrobě možná ani nedělala - i když jsem dříve měl za to, že poměrně kvalitní manžety (s logem medvídka) jsou právě Rubena. Ale novodobá Rubena má logo hrocha (původní logo bylo R v kroužku, ale asi se to pletlo s "registrovanou ochrannou známkou", tak to změnili)...
Gomet
vše již myslím bylo napsáno, stále se vyrábí v Itálii...
Originál Škoda
co jsem sehnal originály, tak vždy byly jako sada s mazivem a sponami (originálními, jako z výroby) v papírové krabičce s logy Škoda a.s. a byly to identické manžety, jako byly na vlečkových a Fa poloosách z výroby (s dlouhým výrobním kódem po obvodu v žlábku pro velkou sponu). Výrobce, jak jsem psal, neznám.
Takže Gomety jsou a (snad) i budou, jinak je to bída -ty ostatní "značkové" manžety se již nevyrábí a cena není příznivá.
Je to už jasné?
08:35:46
28.11.2020
28.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Cumper 28.11.20 01:46:34: podle povrchu Gomet
01:46:34
28.11.2020
28.11.2020
Cumper
-> Tomaso435 27.11.20 20:23:05: A co to je teda za výrobce? No já je od tilera už koupil, ale zatím nezkoušel nasadit
00:38:40
28.11.2020
28.11.2020
Pavel P..
-> Tomaso435: došlo ti vůbec že to co se tu v tomhle tématu táhne neni kvůli tomu co si kde za kolik prodáváš? ale ten nepoměr kde tu jak největší chudáček žebráš aby ti někdo sehnal starý skladový gumy za málo peněz a na druhý straně prodáváš všechno neúměrně předražený... a pak tu nadáváš na někoho že prodává píčoviny za nesmysl a píše k tomu hovna?
třeba jako tenhle?....aaaaa to seš zase ty...... a nejobyčejnejší polský zástěrky z autopotřeb který stávaly kolem 100kč.... ale stačí k tomu napsat sračky jako retro, rally monte carlo, 130rs a hned to jsou závodní dobový zástěrky za litr
auto.bazos.cz/inzerat/... /retro-dobove-rallye-monte -carlo-zasterky.php
třeba jako tenhle?....aaaaa to seš zase ty...... a nejobyčejnejší polský zástěrky z autopotřeb který stávaly kolem 100kč.... ale stačí k tomu napsat sračky jako retro, rally monte carlo, 130rs a hned to jsou závodní dobový zástěrky za litr
auto.bazos.cz/inzerat/... /retro-dobove-rallye-monte -carlo-zasterky.php
23:44:53
27.11.2020
27.11.2020
Tomaso435
-> Bukaj 27.11.20 22:10:52: problém je ze dvouvlnky na favo spidan přestal dělat definitivně. Podivný číny od 39po 120kč nemá smysl kupovat.
Dvouvlnka z kelly přijde většinou vikaa ta je jak prezervativ gumova...ana drtivé spoustě mist umí uz jen 93 a vejs. Tam kde se inzeruje jako originál, přijde rubena. Tj vyřešení problému na pár měsíců a znova. Rubena od určitý doby ma velmi mizernou kvalitu. Stejně tak manžety na řízení....
Pokud dam jednovlnku na krátkou poloosu fava, tak tam praskne velmi brzo. Asi věděli proč tam ty vlnky sou dvě.
Pak jsem sehnal na jednom již zaniklým eshopu sadu za 490, dojem byl nepoužitelná tvrdá manzeta tuk z Německa a divný spony. Kupodivu manžeta žije u mě asi 7 let.5 let favo, kam sem daval pak jiný poloosy a poloosy z fava i s touto manžetou sem dal na dojeti na feldu ... A tahle jako jediná manžeta je tam stále jinak je to uz všechno podruhé měněné.
Řešení je najít spidan resp lobro někde a za každou protože dělat poloosy na něčem co najede 500km za rok jen proto že materiál je vošulenej se mi moc nechce.
-> Pavel P.. 27.11.20 20:49:36: máš pocit že replika samolepky tj scan a tisk na kvalitní folii s vrchní vrstvou aby se neseškrabala leštěnímte vyjde na méně než 200 za kus?
Je zajímavý že někdo kdo prodává píčovinu za nesmysl napíše k tomu velkým písmem nové originální škoda bla bla bla hovna žumpa, ten je dobrej, protože to tahá spolu s dalším zmrdem z polska a slovenska z krámů kde to leží a nikdo to nechce a nikdo Na to neřekne ani popel....a je to v pořádku.
ale žížale za 200 se tu směješ.... zrovna ty cos tu prodával věcí, by Chotusice , až vysloužil si přezdívku Mototechna Strašnice...
Dvouvlnka z kelly přijde většinou vikaa ta je jak prezervativ gumova...ana drtivé spoustě mist umí uz jen 93 a vejs. Tam kde se inzeruje jako originál, přijde rubena. Tj vyřešení problému na pár měsíců a znova. Rubena od určitý doby ma velmi mizernou kvalitu. Stejně tak manžety na řízení....
Pokud dam jednovlnku na krátkou poloosu fava, tak tam praskne velmi brzo. Asi věděli proč tam ty vlnky sou dvě.
Pak jsem sehnal na jednom již zaniklým eshopu sadu za 490, dojem byl nepoužitelná tvrdá manzeta tuk z Německa a divný spony. Kupodivu manžeta žije u mě asi 7 let.5 let favo, kam sem daval pak jiný poloosy a poloosy z fava i s touto manžetou sem dal na dojeti na feldu ... A tahle jako jediná manžeta je tam stále jinak je to uz všechno podruhé měněné.
Řešení je najít spidan resp lobro někde a za každou protože dělat poloosy na něčem co najede 500km za rok jen proto že materiál je vošulenej se mi moc nechce.
-> Pavel P.. 27.11.20 20:49:36: máš pocit že replika samolepky tj scan a tisk na kvalitní folii s vrchní vrstvou aby se neseškrabala leštěnímte vyjde na méně než 200 za kus?
Je zajímavý že někdo kdo prodává píčovinu za nesmysl napíše k tomu velkým písmem nové originální škoda bla bla bla hovna žumpa, ten je dobrej, protože to tahá spolu s dalším zmrdem z polska a slovenska z krámů kde to leží a nikdo to nechce a nikdo Na to neřekne ani popel....a je to v pořádku.
ale žížale za 200 se tu směješ.... zrovna ty cos tu prodával věcí, by Chotusice , až vysloužil si přezdívku Mototechna Strašnice...
22:23:37
27.11.2020
27.11.2020
Bukaj
-> saskyn2: www.gomet.it/it
22:20:04
27.11.2020
27.11.2020
Bukaj
-> saskyn2: Mám dojem, že Italové...
22:17:57
27.11.2020
27.11.2020
saskyn2
-> Bukaj: Gomet jsou nějaký indové myslím.
22:10:52
27.11.2020
27.11.2020
Bukaj
To, že někdo něco nabízí za přestřelenou cenu neznamená, že je to blbec. Blbec je jedině ten, kdo to za tu cenu koupí, když může jinde levněji
-> Tomaso435 27.11.20 20:23:05: Já léta po krámech sháněl kvalitní manžety a všude měli jenom srágory TF Press za 45 Kč nebo na objednání Spidan/Löbro za nesmysl a jednovlnky nebyly nikde. Až jsem se s někým bavil a pochvaloval jsem si pryže značky Gomet a ten někdo mi říkal, že Gomet vyrábí i manžety na poloosy Favorit (které jsou stejné, jako na vlečkové poloosy). A Gomet je buď značka Auto Kelly, nebo je Auto Kelly výhradní distributor fy. Gomet v ČR.
Každopádně ty manžety se stále vyrábějí...
...občas mne překvapí, jak nějaký problém s dostupností nějakého dílu má velmi prosté a levné řešení. Jen o tom vědět...
-> Tomaso435 27.11.20 20:23:05: Já léta po krámech sháněl kvalitní manžety a všude měli jenom srágory TF Press za 45 Kč nebo na objednání Spidan/Löbro za nesmysl a jednovlnky nebyly nikde. Až jsem se s někým bavil a pochvaloval jsem si pryže značky Gomet a ten někdo mi říkal, že Gomet vyrábí i manžety na poloosy Favorit (které jsou stejné, jako na vlečkové poloosy). A Gomet je buď značka Auto Kelly, nebo je Auto Kelly výhradní distributor fy. Gomet v ČR.
Každopádně ty manžety se stále vyrábějí...
...občas mne překvapí, jak nějaký problém s dostupností nějakého dílu má velmi prosté a levné řešení. Jen o tom vědět...
21:56:03
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
21:34:20
27.11.2020
27.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 27.11.20 20:49:36: To je asi nejlepší úlovek. Kdo dřív neměl žížalu jakoby nebyl.
Počítám, že dobová samolepka Kamei bude tak za 4500,-.
Počítám, že dobová samolepka Kamei bude tak za 4500,-.
20:49:36
27.11.2020
27.11.2020
Pavel P..
20:24:02
27.11.2020
27.11.2020
Tomaso435
-> Milan 136: i 5 je někdy na můj vkus hodně :) za 4.50 pyčo.
20:23:05
27.11.2020
27.11.2020
Tomaso435
-> Tuner#2: když sem je sháněl v září na favorita (2vlnky) chtěl sem jiný než vika, případně jinýho než rubena která nevydrží vůbec nic... vyzkoušeno. Spidan je scifi to se nedělá uz dlouho... nakonec kupoval jsem je za 319 kus, pravda byly tam i spony který sou z nepoužitelnýho měkkého kovu takže nejdou stáhnout..... celkem sem rád ze sem je vůbec sehnal asi po 3 týdnech. Zkoušení a objednávání vseho možnýho nejen z e-shopů který inzerují na obrázku něco a přijde ti uplnej aušus kterej s obrázkem nemá nic společného.. kelly favoriti neuměl uz v létě... Nejsou a nebudou. Nevidím důvod proč by mělo být toto za 300 špatně? Moje náklady na ně byly o 19kc vic a postovne...( Mely to bejt favoriti) Pokud umíš za lepší ber dokud sou. A myslím to jako dobrou radu někomu kdo je využije.
Jinak.manzety.fav 93 a fel.nejsou problém ještě od spidanu...
-> MATTESS: to je na bazoši asi každý kdo tam asi cokoliv prodává od Felicie dolů... už i za jetý hnusy na favo není problém vídat ceny za který sem kupoval celý pěkný auta... Viz motor ojetej 135 favo motor za 13 000kč a podobný cipoviny ze znojemska jako zadní náprava z rapida za 38 litrů... O bláznovi "old school garaze" radeji se nevyjadruju.
-> Cumper: možná že to moje opravdu není obtisk od tilera víš?
Ale klidně si tu repliku kup,. Prý pasuje podobně blbě jako dobovka.
Jinak.manzety.fav 93 a fel.nejsou problém ještě od spidanu...
-> MATTESS: to je na bazoši asi každý kdo tam asi cokoliv prodává od Felicie dolů... už i za jetý hnusy na favo není problém vídat ceny za který sem kupoval celý pěkný auta... Viz motor ojetej 135 favo motor za 13 000kč a podobný cipoviny ze znojemska jako zadní náprava z rapida za 38 litrů... O bláznovi "old school garaze" radeji se nevyjadruju.
-> Cumper: možná že to moje opravdu není obtisk od tilera víš?
Ale klidně si tu repliku kup,. Prý pasuje podobně blbě jako dobovka.