Jaké pneu

prohledat
3314 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 04.01.2011 do 08.11.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
řadit dle data
12:16:35
31.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.10.19 07:56:54: Přesně tak, v životě jsem neměl takhle rozpáraný gumy a to jsem jezdil na lesčems a mnohdy i dost nevybraným způsobem.

Pokud guma vypadá takto, má výrobní vadu, k tomu se i přikláním. Stává se, ale je to v tomto případě méně pravděpodobné, že je špatně směs x teplotní podmínky - např. měkká směs + dálniční provoz. Mohlo se týkat klidně jen vybrané série pneu - šarže, takže klidně může býti v oběhu více reklamací.

Na některých pneumatikách uvidíte, že jsou pouze pro vybrané trhy (často neschválené pro EU), ty jsou přímo navržené pro konkrétní podnebí. Občas lze něco takového pokoutně koupit zde, ale to asi nebude Synyho případ.
08:46:30
31.10.2019
Vojťas
-> Syny: nedela aha, ja myslim ze je to klidně možny 3 treba vezl nejakou stabajznu a prislapl to 1 ja kdyz vezu fotra taky zadny kraviny nedelam, ale sam tomu slapnu na pedal 1
08:13:06
31.10.2019
Syny
-> Vojťas: Jo, parkrat s tim jel bracha, ale ten zadny kraviny pri rizeni nedela. A to vim, protoze jinak bych mu nepujcil svoje auta 3
08:03:07
31.10.2019
Vojťas
-> Syny: hele, a nejcuje si auto obcas nejakej sourozenec? 1
07:56:54
31.10.2019
palinator
-> Bukaj:

Já nevim, ale obzvlášť dříve jsme s kámošem dávali autům v zimě na frak docela hustě, hrabačky i přes velký kameny, štěrk a nevim co všechno a vyloženě takhle vytrhaný kusy gumy na ničem nikdy nebyly. Dokonce ani když jsem na starejch zimákách byl v Mostě a za 3 jízdy zmizely 3mm z předních gum.

Jediný gumy, který jsem zrakvil nad rámec běžného opotřebení byly letní ContiPremiumContact 2, po prudké otočce na letišti, kde to na velice hrubém asfaltu zahrabalo. To byly podélně vytrhaný celý proužky z gumy a zničený hrany hlavních drážek.
upraveno 2x, naposled 31.10.2019 07:57:33
07:54:15
31.10.2019
Syny
-> Bukaj 31.10.19 07:46:58: Tak to nevylucuju, ze se nestalo. Ta prijezdovka se neudrzuje a podklad jsou sutry, stoletej hrubej asfalt a diry. Takze to co pises, se stat klidne mohlo. Nicmene by to i tak dle me mela normalni guma snad vydrzet, kdyz se tam jezdi krokem i v lete (kvuli stavu ty ulice), natoz v zime pri naledi. A i tak je mi divny, ze jsou vytrhany kusy jen u vnejsich kraju obou pneu - stred a vnitrek je OK...
07:46:58
31.10.2019
Bukaj
-> Syny: Tak zrovna na toto stačí jedna obleva a ledový plotny na těch 100m před garáží, střídané loužemi se štěrkovým dnem nebo třeba žulovými dlažebními kostkami - na ledu hrabačka a když se to chytí na štěrku, tak natvrdo...8

O něco hůř vypadaly kdysi zánovní zimáky po jedné předjarní jízdě firemní dodávky z lomu na firmu...
07:37:38
31.10.2019
Syny
-> Milan 136 30.10.19 22:19:42: Ne, hrabacky fakt ne 3 A pres leto to nejezdilo na 100%, to vim, pac to auto prezouvam. Taky je mi divny, ze jsem se tohodle nevsiml vloni - vypada to jako kdyz to vzniklo minulou sezonu jen jsem to pri sundavani nezkoumal. Jezdi se na tom proste jen listopad-brezen, cimz se samozrejem nevylucuje jizda v horku, jelikoz ty zimy posledni dobou moc drsny nejsou, ale pres leto ne-e. Kupovali se na podzim 2014 s DOTem asi (3714). Taky se priklanim k tomu, ze proste ta guma stoji za prd jako takova, protoze nejakej realnej duvod to fakt nema (nebo me alespon nenapada) a navic maj najeto fakt prd...
22:26:14
30.10.2019
Milan 136
-> MATTESS 29.10.19 21:49:25: Chybu s nimi určitě neuděláš. Kolega je jezdí v 18", druhej v 16", táta je má v 16" na O1. Všichni spokojeni. Líbí se mi určitě víc jak Sportcontact 5. Já nakonec jezdím na Pirelli P-Zero Sport Cars a super 6
zvětšit Jaké pneu - obrázek od Milan 136 vložen 30.10.2019 22:26:14
22:19:42
30.10.2019
Milan 136
-> Syny 30.10.19 07:46:21: Taky mi to přijde jako ožvýkaný v horku. Ale když to vylučuješ...

Predpokládám, že mamka kolem garáže nedává hrabačky.

To bude spíš výrobní vada. Nedával sem Jiřík před nějakou dobou Nokiany s chybějícími kusy dezénu?

Jak jsoi starý?
14:38:30
30.10.2019
dragon_cb_cz
13:13:39
30.10.2019
vhml
-> MVM 30.10.19 13:04:30: tak to je podobná situace teda 4
13:04:30
30.10.2019
MVM
-> vhml 30.10.19 12:51:03: BF Goodrich jsem v pátek zahodil, krajem sjetý, prostředek měl cca 4mm. 195/50-15

Už je nechci vidět - loni jsem se snima ještě trápil hlavně na rozbředlým sněhu.
12:51:03
30.10.2019
vhml
-> bouchy 30.10.19 12:38:58: BF Goodrich



Teď mám objednané Hankooky tak uvidím.
12:38:58
30.10.2019
bouchy
-> vhml: Značka?

-> dragon_cb_cz: Typ? Alpin?
11:45:12
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> vhml: Blbý... já jsem zvědavej, co vydrží ty Mišulíni na 9-5, protože kupovat novou sadu za 12t co chvíli bych dost nerad. A zároveň bych je rád (pokud se osvědčí) pořídil i na 9-3.
upraveno 1x, naposled 30.10.2019 11:45:45
11:24:54
30.10.2019
vhml
-> dragon_cb_cz 30.10.19 11:22:53: jízdně jsou v pohodě. Ale než se pak někde s nějakým kreténem dohadovat. I mám obavu z nějakýho výjezdu na hory. Ona ta 195mm guma má ekologických 150mm a do toho je čtvrtina ,,bez" vzorku. V kombinaci s dvoutunovým drobečkem...

viz -> vhml 26.09.17 08:19:13:
upraveno 2x, naposled 30.10.2019 11:27:22
11:22:53
30.10.2019
dragon_cb_cz
-> vhml: A jízdní vlastnosti už jsou nepoužitelný, nebo proč je vyhazuješ? Pokud jde čistě o limit, tak tě zajímají "hlavní dezénové drážky", které bývají spíš uprostřed...
11:12:42
30.10.2019
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 30.10.19 10:45:50: jj, vyhazovat 6mm gumu je velmi ekologické a úsporné 8



-> bouchy 30.10.19 10:47:55: XLka to samozrejme jsou. A ani tak nepoznáš na pohmat bočnice rozdíl oproti normálním. A Céčka v technicaku nemam. S jízdním tempem je to taky smutný, protože většina kilometrů je v prázdným autem do práce v módu autopilot.
upraveno 1x, naposled 30.10.2019 11:13:23
10:47:55
30.10.2019
bouchy
-> vhml: Uf, je otázka, do čeho obout. Gumy dle tvrdosti bočnice asi vybírat nejde, na eshopu si to neohmátnu. Navíc mám i jiný priority. Pak jedině vybrat něco s vyšším hmotnostním indexem (zrovna proto mám 93, cenový rozdíl nula, na druhým XL (protože TP)). Někdo ale psal nějaké "ale" proti vyššímu indexu - asi tvrdost při přejezdu výmolů, kterou nepobere podvozek, nebo něco takového. Jinak to ojetí na Sharanu asi bude dáno stylem jízdy, bohužel. I (jak odhaduju) častá jízda s vlekem na hm. limitu těm předním moc neprospěje, zadním asi taky ne. To, že jsou takle přehuštěný, by mělo trochu eliminovat ojetý kraje (nikoliv podporovat), tolik teorie z knížky.
10:45:50
30.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 30.10.19 09:21:00: Ale ti starí nejsou ekologickí, nemají nískí valiví odpori a celkově protiunijně špatní. 3
09:21:00
30.10.2019
vhml
Nový gumy obecně jsou strašnej průser. Hlavně měkoučký bočnice. Žena dvě roztrhla o obrubníky celkem jednoduše. Já teď měním dva roky starý zimáky ze Sharana, co mají 6mm, ale na obou bokách mají 1mm, protože ten hadr prostě Sharana neudrží ani nafoukanej na 3.5atm.



Nedávno jsem obouval dvě sady nějakejch skladovek z roku 2013. Ta guma má minimálně o 2 kila víc než soudobá a bočnici jak kámen a i na pohmat silná.
09:08:11
30.10.2019
bouchy
-> Syny: Kdysi to tak u mě bylo, že byly "jen víc sjetý" - to už bohužel neplatí, buď to víc/jinak sleduju, nebo šly i prémiový značky do hajzlu v boji za plnější kapsu majitele a ekologii za každou cenu. Teď mám i několik vyštípanejch míst na letních, naprosto nepravidelně a to rotuju každej rok. Zatím OK, není to hluboký, ojede se, ale představa, že se štípne kousek až někam na kostru, což zjistím v krizový situaci nebo zatáčce, mě děsí. Taky skoro vůbec nejezdím po kamení, štěrku a když (nějaká ta betonka s roxorem nebo tak), tak pomalu, žádný smykání. Nechápu, že u vyloženejch prasat, co jim každou zatáčku kvílej gumy, totéž ak/delerace, maj gumy "jen" brutálně víc ojetý, samozřejmě hlavně vnějšky od zatáčení (dokonce maj pryč i nápisy na bočnici). Protože tohle nedělám, čekal bych rovnoměrně sjetou gumu bez dalších artefaktů a stržených hran. Na hnací bude stržená vždy, ale čekal bych míň. Zimní dojezdím, za 2 roky nový zimní a za 5 let letní (rv2013 :D). Nejspíš půjdu do nějakýho lowcostu typu Barum. ("lowcost" = stojí to míň jak 1600)
08:21:15
30.10.2019
Syny
-> MVM 30.10.19 07:57:26: No, pres leto se na tom nejezdi, jen to "povinne" obdobi listopad-brezen. Coz jezdim i ja na svych a nikdy se mi tohle nestalo.



-> Bukaj 30.10.19 07:57:45: -> bouchy 30.10.19 08:04:13: Nn, bydli normalne ve meste. Jen ke garazi to je asi ani ne 100m po takovej vymlacenej hrubej asfaltce + sem tam sterk, ale to si zas nemyslim, ze by takhle oddelalo gumy a jeste jen na vnejsku a vepredu. Tam se jezdi opravdu krokem a neni to v pomeru k normalnimu jezdeni vubec dlouhej usek. Byt tedy pravda - jede po nem pokazde z a do graze. Prohazovat se gumy neprohazovaly, to vidim asi jako chybu, prohodili jsme je az ted. Nicmene i presto, ze se neprohazovaly, tak bych ocekaval, ze budou jen vic sjety, ale ne takhle vyhlodany. Hloubku dezenu to ma skoro jak novy gumy.



Jinak jsou to Nokiany. Letni gumy (Hankook) jsou v pohode, je to jen na zimakach... Provoz auta je leto/zima stejny, po cca stejnych trasach.
upraveno 8x, naposled 30.10.2019 08:31:53
08:19:29
30.10.2019
vhml
Tohle bych taky tipoval na nějaký štěrk. Na stovce byly zimáky po každým revivalu na vyhození, protože se z nich prostě vytrhali celý kusy gumy.
08:04:49
30.10.2019
MVM
-> Bukaj 30.10.19 07:57:45: A nebo tak . Ono stačí jet svižněji na hrubým "typickým českým okreskovým asfaltu se sypaným kamenivem.."
08:04:13
30.10.2019
bouchy
-> Syny: Mně se tohle bohužel děje taky, na obou typech gum, byť daleko později (u letních okolo 4-5 mm, takže po takových 30tkm, leč už nějakou dobu), zimní podobně. Co je to za značku? Dělá to i na letní? Buď je to ošizená guma, tak jako všechno, nebo je někde problém. Tlumiče? Byl jsem na testu (před pár lety) a ve stavu novejch. Foukám o něco víc (v zimě), žádný prasení zatáčkama, jak často vídám, vzorek naprosto pravidelně sjetej (střed-kraje-vnitřek). Přesto neco podobnýho vidím (2x Bridgestone, no zimní hoodně za 4letou hranicí, co doporučujou servisy - if you know what I mean5 ) Trošku pomáhá prohazovat přední za zadní, ale to dělám kvůli vzorku a opotřebení lamel při brzdění.
07:58:26
30.10.2019
Bukaj
07:57:45
30.10.2019
Bukaj
-> Syny: Rozjezdy či brzdění na nezpevněném povrchu/štěrku.

Nebydlí mamka někde, kde pravidelně jezdí po nezpevněné cestě nebo cestě ošetřované inertním posypem?
07:57:26
30.10.2019
MVM
-> Syny: Nejezdilo se na tom když už bylo venku vetší teplo?
07:46:21
30.10.2019
Syny
Kdyz uz je tu zivo, tak se pridam s dotazem. Co je spatne, kdyz pneu po 4 sezonach, kdy dohromady najela max. 10tkm vypada takhle? Je to z predku (vnejsi strana), z 5 let staryho auta moji matky, takze zadny divoky jizdy a exhibice... Tlak v pneu vzdy ok dle vyrobce, to se kontroluje pravidelne, geometrie taky ok.
zvětšit Jaké pneu - obrázek od Syny vložen 30.10.2019 07:46:21
upraveno 4x, naposled 30.10.2019 07:49:25
07:33:12
30.10.2019
suri
-> MATTESS: na koncern by som dal radšej staré SPORT CONTACT 2 , tie majú ešte normálny dezén
21:49:25
29.10.2019
MATTESS
Máte někdo zkušenost s Continental PremiumContact 6 v rozměru 225/45 R17?
22:18:33
16.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.10.19 13:42:55: To je tím, že ty plechy stojí za hovno už jako nový posledních několik let. Zatím nejlepší plechy, který jsem kdy vyvažoval, mělo PSA a koncern Fiat a to včetně zpracování a lakování.
13:42:55
14.10.2019
palinator
Teď jsem obouval Polaris 5 na 155/70 R13 (Rumunsko) a 205/55 R16 (Germany). Ta 155/70 R13 na pežoťácký třídírový disky se mi povedla na jednom kole na 0/0g. 1 O to divnější to bylo na VAG plechách, kde to dávalo závaží pořád jen na vnějšek (max 45g). 9
22:48:14
11.10.2019
venni
-> Vojťas: u rencka je ET ve 14tce 36 a u 15tky maj 43 nebo 50...
21:02:37
11.10.2019
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: podle mě, jo, mělo by to být ET
20:55:10
11.10.2019
Vojťas
20:29:36
11.10.2019
Vojťas
Jak z technicaku poznam jake ET maji mit kola?

Kdyz mam na rencku napsano 6.0 J 14 - 43 (36) jsou ty posledni cisla ET nebo ne?



u R15 tam je napsano 6.0 J 15-43



Tak ze ET by melo byt tech 43 nebo co pak znamena tech 36 ?
upraveno 1x, naposled 11.10.2019 20:54:50
19:29:25
09.10.2019
ZdrubT
12:39:19
04.10.2019
dragon_cb_cz
-> kpt.Budha: Myslím, že můžeš použít i ty u kterých to M+S uvedené není. Ale určitě to nejde naopak (tzn na léto použít ty "zimní" rozměry).
11:52:17
04.10.2019
kpt.Budha
Můžu mít úplně pitomý dotaz - když jsou v TP alternativní rozměry kol, u některých M+S a u některých ne, musím na zimu použít ty rozměry, u kterých je M+S, nebo můžu i ty, u kterých nic není? Pardon za úplnou blbost, ale nějak mi to není jasné 6
20:15:33
17.09.2019
MVM
Když se mě někdo ptá na tlaky - říkám:" Foukam to jako tramvaje"- když do nich klepnu musí zvonit3
20:09:33
17.09.2019
palinator
-> Jarda:

185/70 se budou podle mě správně foukat ještě na míň.
19:57:01
17.09.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 16.09.19 10:35:39: to jsou ale 165R13?, kolik se maji foukat 185/70 R13? foukam predek 1,8-1,9 a zadek 2,3
12:09:02
16.09.2019
Bukaj
-> palinator: Tak co se týče případného "zutí" za jízdy, z toho už moc strach nemám, ty gumy vydržej na ráfku naprostý šílenosti. Zkusím přifouknout předek a uvidím, co to bude dělat. Ty gumy jsou dělaný na maximální tlak 2,5, ale to na tak lehký auto, jako je škodovka, je blbost...
11:59:39
16.09.2019
palinator
-> Bukaj:

Já vzhledem k malýmu nájezdu moc neřeším, že se budou opotřebovávat více středy. Radši foukám víc jen kvůli tomu, aby to nebylo až takový bláto v zatáčkách. Nakonec, někdy bych se docela i bál, aby třeba při přetáčivým smyku nedošlo k odmačknutí patky a ztrátě tlaku.
10:35:39
16.09.2019
Bukaj
-> palinator: Gumy na 13" na škodovce foukám už léta (navzdory předpisu výrobce) na 1,9-2,0 předek (předpis 1,5-1,6) a 2,1-2,3 zadek (předpis výrobce 1,9-2,1) - od Barum OR6 přes OR34 až po OR57 Brillant s tímto huštěním nebyl žádný problém a vzorek se opotřebovával rovnoměrně. Ale co jsem vloni koupil ty Brillantis2, tak už když jsem je vzal do ruky, tak to bylo, jako kdybych držel galusku - bočnice měkkoučká a tenoučká, jak myší kožíšek...

...asi tyhle novodobé pneumatiky budu tedy hustit na nesmysl, nebo nevím.

On je rozdíl, když vyrábějí gumu s takto měkkou bočnicí v rozměru 225/40 R 18, nebo 165/80 R13...8

Původní gumy (řekněme do těch OR57 Brillant, které byly vyráběny cca do roku 2007) držely tvar i samy o sobě, kdežto ty moderní když vezmu za límec, tak se vychlípí ven, jako plátno...
09:20:13
16.09.2019
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Taky bych to tipoval na příliš nízký tlak...
08:58:03
16.09.2019
Borderer
-> palinator: Mám to stejně, jen teda 165/70 R13 a když v nich bylo 2,0, pískal sem na každým kruhovým objezdu až mne to po 50km donutilo zastavit a dofoukat na 2,4 atm. Člověk si sice připadal sportovně, ale ve třetím městě už mi to lezlo na nervy. 3 Jinak při menším dešti po delší době klouže každá guma, než se ten hnusnej prach smeje. Párkrát sem už kvůli tomu zažil krušný chvilky, jakmile pršelo dýl, vše bylo v pohodě.
Extreme Tyres