skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3388 příspěvků (zobrazeno 1601 až 1650) od 04.01.2011 do 09.03.2025, založil/a Šimi/Rapid 136
-> vhml: ani snadno a bezpečne vôbec nie , zahodiť
Já právě žádnou zkušenost s bočnicemi nemám. Nemám problém ji zahodit, jen by to byla škoda pokud by to měla být nějaká snadno a bezpečně řešitelná věc.
jo tohle už je fakt moc na opravu..
Já nechával udělat pěknou gumu a na bočnici to bylo 1,5x1,5cm taky vinkel ale záruku mi na to nikdo nedal a rovnou mi řekli že když něco tak mě nikdy neviděli..ale odjezdilo to ještě 3 sezony..
Ovšem toto je prakticky přes celou šíři (skoro) do toho bych nešel..
Já nechával udělat pěknou gumu a na bočnici to bylo 1,5x1,5cm taky vinkel ale záruku mi na to nikdo nedal a rovnou mi řekli že když něco tak mě nikdy neviděli..ale odjezdilo to ještě 3 sezony..
Ovšem toto je prakticky přes celou šíři (skoro) do toho bych nešel..
-> vhml: Zahodil bych to
Jak je to s opravama bočnice? Ženě se včera zadařilo s defakto novou gumou.
-> Nwkt 12.03.18 22:37:41: Když si vyběhneš k bráně.
Normálně tama vůbec nejezdím.

-> Jirik_Tuňák1983: Můžeš mi to hodit do pivovaru 

Tak se pak ozvěte, zatím je nechám na kamnech doma (studenejch, samozřejmě). 

-> StepaNoFUN: ok, kdybys potreboval, neni problem :-)
-> U-Geen: Díky za nabídku. Ale jelikož moje žena a Tomova žena plánujou návštěvu už přes měsíc, tak to nějak pořešíme. ;-) Na nic z uvedenýho není (zatím) žádnej spěch. ;-)
Tak jsem myslel, že sepíšu nějakou recenzi na ty Matadory MP92 Sibir Snow, ale když je to na jiným autě, tak se to prostě nedá. Po sněhu lepší, protože (zdravím Jardu) EDS, takže si to na nějakým hrbu s jedním kolem poradí a na mokru je to zase lepší v tom, že Oct je oproti Toledu zoufale líná, takže ani nehrabe.
Co jen lze říct, že určitě nejsou nadmíru hlučné, nejsou to ani nějaký hrůzy z hlediska vyvažování a valivej odpor zatím nelze objektivně porovnat.
Co můžu říct s jistotou je jen to, že se mi vzhledově líbí dezén.

Co jen lze říct, že určitě nejsou nadmíru hlučné, nejsou to ani nějaký hrůzy z hlediska vyvažování a valivej odpor zatím nelze objektivně porovnat.
Co můžu říct s jistotou je jen to, že se mi vzhledově líbí dezén.

-> StepaNoFUN: velice pravdepodobne pojedu koncem brezna / v dubnu 2x do Dobran, takze se muzu v Plzni stavit a nekde to cestou potratit
-> StepaNoFUN: Nn, nemám to v plánu
-> Nwkt: Zatím za dlouho. Jeste uvidime... Ale takhle čirou nahodou- nebudeš se motat v Praze v neděli 25?
-> StepaNoFUN: Co Hořovice? 

-> Jirik_Tuňák1983: -> StepaNoFUN: Jo není problém vyzvednout 

-> StepaNoFUN 12.03.18 07:33:18: Mám je pořád doma.
-> havlik: Tak to abych do ty plzne uz vyrazil. :-D Už tam mam tlumice, Tomáš u me blatniky...
-> StepaNoFUN: jednoduše nwkt ti to vyzvedne a někde si to předáte

-> Jirik_Tuňák1983: Já bych zájem mel. Jen jak to predat...
-> bouchy: nie protektor to nie je , ani lacná guma , ale dopadla tak viz foto
-> suri: Nerozumim... Conti snad není protektor ne?
Škoda, že prodejci nepíšou zemi vzniku pneu... Bridgestone Blizzak, Dunlop Wintersport = Made in Poland
(různý rozměry). Tak co, budu se konejšit tím, že je jedno, jestli to tlačítko na automatu mačká Slovan nebo Jihoevropan tmavší pleti
Škoda, že prodejci nepíšou zemi vzniku pneu... Bridgestone Blizzak, Dunlop Wintersport = Made in Poland



-> Jirik_Tuňák1983: nj , dnes ani tie protektory moc nevydržia ... Continental 235/45 R18 TS850P ... zaujímavé hlavne ak sa to stane v 140tke na diaľnici
-> palinator 05.03.18 22:55:56: Starý, dnes už neexistující, Nokiany W se vyráběly před mnoha lety v Púchově v Matadoru. Fungovaly dobře, ale byly z těch starých forem chlupatý jak krysa kolem prdele.
Na tom ochlupení nedržely ani originální etikety. Pak už to šlo z Ruska a na SK to skončilo. Starej Nokian Z se vyráběl v Bridgestonu v Japonsku. Fifíka jsem koupil taky na Bravurisech 3 made in Merkelland. Je to divný, přesně jak říkáš.

-> Jirik_Tuňák1983:
Však to stejný asi bude.. Bravurisy 3 z Německa, jiný Barumy (už si konkrétní gumu nepamatuju) ze Slovenska, další Barumy Rumunsko, Portugalsko, teď Matadory z ČR.
Však to stejný asi bude.. Bravurisy 3 z Německa, jiný Barumy (už si konkrétní gumu nepamatuju) ze Slovenska, další Barumy Rumunsko, Portugalsko, teď Matadory z ČR.

-> MajoLR 04.03.18 09:07:15: Všimněte si, že pneumatiky stejné cenové kategorie "evropských značek" mají všechny Ečko u valiváku jako přes kopírák. Jako kdyby to stříleli na jedné lince a aby se neřeklo, tak občas zatočí hejblaty, aby z toho vypadl jiný vzorek.
Je to na stejné úrovni jako lepší vyzkoušené asijské pneumatiky, které umí být i o chlup levnější.
My dávali tyto.
m.heureka.cz/pneumatiky/h ankook-k125-ventus-prime-3 -225-45-r17-94w

My dávali tyto.
m.heureka.cz/pneumatiky/h ankook-k125-ventus-prime-3 -225-45-r17-94w
-> MajoLR: Hm... recenze nejsou špatné. Máš už nějak vypozorovaný nájezd na tyhle pryže?
-> dragon_cb_cz: Dík za tip. Ještě jsem moc neměl čas něco na netu hledat
-> dragon_cb_cz: Dík za tip. Ještě jsem moc neměl čas něco na netu hledat

Nemá někdo zájem? Mám tady 10 pásků po 60g (5g) bílého závaží. Výrobce Saint Gobain (Norton). Nemám pro to využití. Pokud budete přezouvat bílá kola.
-> Shader: Na 9-5ce vozím tohle: pneumatiky.heureka.cz/ful
da-sportcontrol-2-225-45-r
17-91y , akorát v hmotnostním indexu 94... Výhrady nemám, fungujou velice dobře, ale je to rodinný auto, takže žádnou hranu s nima nejezdím.
-> Shader 04.03.18 08:09:37: Ja jazdím toto na oboch Golfoch a zatiaľ spokojnosť!
Za tú cenu nie je čo riešiť...
www.pneuline.sk/lacne-zna
ckove-pneumatiky/p-85-mata
dor-225-45-r17-hectorra-3-
mp47-91y


Jaké pneu by jste doporučili v rozměru 225/45 r17? Běžné ježdění, nájezd kolem 8k ročně.
Čau, jaké zimní pneu v rozměru 205/50 R17 V?
Z heureky jsem dostal v podstatě toto:
pneumatiky.heureka.cz/bri dgestone-blizzak-lm-32-205 -50-r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/goo dyear-ultar-grip-performan ce-205-50-r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/dun lop-winter-sport-5-205-50- r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/mic helin-alpin-5-205-50-r17-9 3v
pneumatiky.heureka.cz/con tinental-wintercontact-ts8 50-p-205-50-r17-93v-fr
nebo jiné? Ale abych je nemusel z důvodů hlučnosti nebo špatné přilnavosti po roce měnit. Gumy s historíí cen od 2010-2011 jsem vyřadil, přecejen je 2018. A radši symetrický dezén, ale netrvám na tom. Dík za radu.
Z heureky jsem dostal v podstatě toto:
pneumatiky.heureka.cz/bri dgestone-blizzak-lm-32-205 -50-r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/goo dyear-ultar-grip-performan ce-205-50-r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/dun lop-winter-sport-5-205-50- r17-93v
pneumatiky.heureka.cz/mic helin-alpin-5-205-50-r17-9 3v
pneumatiky.heureka.cz/con tinental-wintercontact-ts8 50-p-205-50-r17-93v-fr
nebo jiné? Ale abych je nemusel z důvodů hlučnosti nebo špatné přilnavosti po roce měnit. Gumy s historíí cen od 2010-2011 jsem vyřadil, přecejen je 2018. A radši symetrický dezén, ale netrvám na tom. Dík za radu.
-> T: protektor je to len technickym prevedenim behuna, namotaju tam kaucukovy pas siroky asi 6mm a potom to zapekaju. Dodko ich mal na aute na slalomy, po pár ostrých jazdách bolo vidieť okraje tých ásikov kaučuku. Funkčnosti to ale neubližovalo a gumy celkom fungovali.
-> vhml:
-> Eidy: pak je to v pořádku


-> Eidy: pak je to v pořádku

-> T 08.01.18 20:15:58: určite to bude vypadat lip nez 175/50 
A jak pise Eidy, 13" nejsou protektory

A jak pise Eidy, 13" nejsou protektory
-> T: Ale tyhle nový už by neměly být protektory. To už je nová guma ;) Pro jistotu tam zavolej, ale když píšou nová kostra, tak to nebude protektor.
tak rozhodnutí padlo na Extreme vr2, ale než jsem kliknul na objednání, tak čtu po netu a nejsme si jist....co si myslíte o protektorech ?
bohužel je to jediná možnost v mém rozměru.....v rozměru 185/60 mam větší a i levnější výběr, ale mam obavy, jak to bude vypadat.....
bohužel je to jediná možnost v mém rozměru.....v rozměru 185/60 mam větší a i levnější výběr, ale mam obavy, jak to bude vypadat.....
Nankang AR-1 195/50 R15 je o chlup těžší
Nahrál jsem do karty auta fotky na porovnání, tak je dám i sem pro úplnost.
Nankang AR-1 v porovnání s Toyo R888R:
- má o chlup menší průměr
- je o chlup širší
- má masivnější patku a ochranu ráfku, celkově je bočnice ještě o chlup tužší
- má o něco málo větší styčnou plochu
- má měkčí směs
Já se tak těším na jaro
Nankang AR-1 v porovnání s Toyo R888R:
- má o chlup menší průměr
- je o chlup širší
- má masivnější patku a ochranu ráfku, celkově je bočnice ještě o chlup tužší
- má o něco málo větší styčnou plochu
- má měkčí směs
Já se tak těším na jaro

-> Tuner#2: koukal jsem a tohle by se mi líbílo, jak pneu, tak cena,ale bohužel se stále držím rozměru 175/50, takže to jsou jen dvě možnosti 

-> T 10.12.17 18:55:34: Výhoda AR-1 je v tom, že je to komplet nová guma s hodně silnou bočnicí (chci porovnat, R888R mají dorazit tenhle týden, takže tu budu mít obojí nové). Ty Extreme tyres jsou buď na použité a nebo sice nové, ale sériové kostře. Údajně to má taky bočnice zesílené, ale v mým rozměru jsem je nepotkam abych porovnal. sikula je má a směs na omak vypadala hodně pěkně a dle průjezdů ta guma funguje slučně. Takže je to dilema a záleží jaké chceš rozměr? AR-1 bude jen v tom větším profilu, aktuálně je ale za pěknou cenu: www.pneuleader.cz/osobni-
pneumatiky/.../185-60-r13-
80v-657272
-> MVM 10.12.17 16:40:43: Na tohle téma jsem se tady už pohádali.
Já si o tom myslím svý a mám něco vyzkoušeno/omakáno. Toyo R888 stejně jako R888R mají TW100 a jsou o poznání měkčí jak NS-2R s TW180, které jsou na škodovku už dost tvrdé a na lehkém autě zdaleka tak nefungují. Oproti tomu AR-1 s TW80 je měkčí už na omak stejně jako byla A048 od Yokohamy. Takže dle mě to vcelku slušně koresponduje, např. běžné silniční letní gumy mají TW300 - 380 a je to prostě puk proti těmhle semislickům.

-> MVM: Jo, proměnných je asi hodně. Ale zase nechci spekulovat na to, že stejná pneu (označení a vzorek) se mění 2x ročně podle toho, jak se výrobci zamane nebo co mu zbude na skladě. V případě superlevných pneu to tak může být, ale tady (doufám) se bavíme o konstantní kvalitě.
-> Eidy: Ok.. Ale ruku na srdce kdo v dnešní době určí podle jakých definic a norem na ty pneu použije adekvátní označení.Jaká je zpětná kontrola když je to už pouze informativní pro amer.zákazníky kteří mají jiný nájezd na jiných površích v jiných podmínkách a jinačí auta.. Viz M+S na bočnicích asijských pneu.. (všechny nápisy a označení se do formy dělají před zavedením do výroby daný pneu a může se taková forma používat x let - přičemž složení směsi můžeš měnit kdykoliv) Víc profilovaný dezén se taky projeví na životnosti byť může být pneu vyrobená z totožné směsi... . Teoreticky plný slick bez vzorku z tvrdé gumy je téměř nesjetelný..tzv, nesmek 

tak se mi potvrdilo v podstatě, to co jsem si myslel, díky :-)