Jak zpřesnit řazení?

prohledat
121 příspěvků (zobrazeno 101 až 121) od 13.12.2010 do 15.12.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
11:55:49
13.12.2010
squalo
-> Tuner#2: tak ta segerka je z vnutornej strany, dobre som si pamätal je to diel 47
zvětšit Jak zpřesnit řazení? - obrázek od squalo vložen 13.12.2010 11:55:49
11:54:22
13.12.2010
Minik03
Řešení s kloubem z řízení mi příjde takové více elegantní, jen se asi bude přenášet více vibrací, ale to myslím není třeba řešit. Jenom mi není jasné, z čeho je ten kloub na fotce od Petrsona?
upraveno 2x, naposled 13.12.2010 11:54:45
11:47:19
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petrson 13.12.10 11:40:26: Jo aha, takže Koate sehnal nové a měnil to? Já asi raději půjdou cestou řízení, tam se nic nevymačá a bude to napořád.
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 11:47:32
11:40:26
13.12.2010
Petrson
-> Tuner#2 13.12.10 11:33:28: ¨to nevím

'jinak k bodu 2 píšeš " Dá se to sehnat nové a pokud ano, tak nějak odsekat ty nejty a dát tam šrouby? "
11:39:44
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.12.10 11:35:25: Už je hotová, takže nee. Zvažoval jsem, ale na okruh je to pro mě k prdu a to kličkování na slalomu mě nějak nevzalo a na občasné svezení bude SP 4,22 ideál.
11:38:20
13.12.2010
squalo
-> Tuner#2: ja som menil tiahlo a auto bolo len na zdvihaku takže som bol akurat pod autom a mal som nad hrudnikom asi 5 cm navyše, bola to poriadna je*ačka ale podarilo sa mi to, takže ak máš vyššie špaliky tak ti to pojde bez problemov
11:38:07
13.12.2010
vhml
-> darklord: o hodne hlucnejsi :-)
11:36:45
13.12.2010
darklord
-> vhml: co su lepsie kolecka? (pre mna to znamena tichsie ako seria?)
11:35:25
13.12.2010
vhml
-> Tuner#2: nechces rovnou do prevodovky nejaky lepší kolečka? 5
11:34:20
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> squalo 13.12.10 11:30:28: OK, díky chápu jen v tom cejtím oj*b, protože auto nemám na moc velkých špalkách 8
11:33:28
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petrson 13.12.10 11:25:38: Z čeho to má Kolář na té LR? S tím bodem 2. nespletl ses? Tam řeším zda jde sehnat kost nová?
11:30:28
13.12.2010
squalo
-> Tuner#2: ano presne tak, len daš dole tu segerku a pojde to, nemusiš nič odpajať, akurat neviem s ktorej strany tam ta segerka je, neviem či z tunelu alebo od prevodovky, ale ak by aj bola od tunela, tak tu prechodku len povoliš a trošku povitiahneš, nič viac
11:25:38
13.12.2010
Petrson
A tady je upravený táhlo. img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../313_29260_3490 .jpg



K bodu 2 tak to má Koate na rapidu.
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 11:25:55
11:20:30
13.12.2010
MOLSO
-> Tuner#2: jj tiez som sa radoval ze ako to do seba pasuje ... 3 ten valček s dierkou je len natupo ale prevaril som to poriadne nemalo by to robit problemy.



Večer nahodím ostatne fotky 4
11:19:11
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> squalo 13.12.10 11:06:04: Vybavuju si, že to jezdí v nějakém plastu/silonu a ten teda jde vyndat aniž bych povoloval celý ten plech s gumou jak tím prochází i hadice na vodu a lana na ručku? Dělal jsem to před x lety a vůbec si to nevybavuju.



-> MOLSO 13.12.10 11:06:30: Super, ani jsem nedoufal, že to takhle dovnitř vyjde zastrčit a krásně provařit ve vyvrtaných dírách. Super. Ten konec co jde do převodovky už máš ale na tupu a je to ovařený jen dokola že?
11:06:30
13.12.2010
MOLSO
nejak takto ... pohlad z vrchu zelene su zvary, a plno šedý obdlžnik je vložený kus kardanu v trubke tiahla 4



Doma mam podrobnejšie fotky z reálu 6
zvětšit Jak zpřesnit řazení? - obrázek od MOLSO vložen 13.12.2010 11:06:30
11:06:04
13.12.2010
squalo
-> Tuner#2: k bodu 4, to tiahlo je v takých polmesiacoch osadene ktore drží segerka a tu ked vyberieš daš dole aj tie polmesiace a tiahlo pojde vytiahnuť
11:00:17
13.12.2010
MOLSO
-> Tuner#2: ja mam seriove silenty všade, a skusim to nacmarat v skicari 40
10:59:33
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 13.12.10 10:57:56: Super určitě postni. Uložení agregátu mám tvrdé silentbloky motoru a i tvrdý silent na převodovce bude. Ty to máš jak?
10:57:56
13.12.2010
MOLSO
ja mam kardan z riadenia vložený v trubke od tiahla ( takmer presne to do nej zapadlo) takže tupého zvaru sa báť nemusíš. Fotky možem dodať po 16 tej. Je to super vec, akurát pi prechádzaní hrbolmi trocha ta páka tancuje - chcelo by to tvrdé uloženie agregátu
10:55:11
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak převodovka SP 4,22 je doma, pokud se hecnu a přes svátky bude čas, tak začnu něco dělat na autě je to poslední možnost kdy bude tak nějak volno. Mám pár dotazů ohledně řazení.



1. Zkrácení drah řazení je mě jasné, pěkně to má udělané třeba Štěpán na eRku ale to ani dělat nechci, vyhovujou mě delší dráhy a tím i větší síla a snažší řazení.



2. Co chci upravit je ta kost na řadící tyči u převodovky. Dá se to sehnat nové a pokud ano, tak nějak odsekat ty nejty a dát tam šrouby? Už tam mám velkou vůli a způsobuje to dost nepřesné řazení. Je to co seženu kvalitní? Vydrží to a nevymačká se to?



3. Pokud bych šel cestou jako Eidy, ten tam má kloub z řízení, tak jakým způsobem to tam navařit? Nejraději bych nějak převlečně a ne na tupu aby se to nezlomilo jako třeba havlíkovi. U Eidyho jsem to zkoušel a na mě byli rychlosti moc těsně vedle sebe, ale Eidy máš předpokládám upravenou i kulisu je to tak? Nemáš foto toho kloubu navařeného jak jsi to udělal?



4. Jde vyndat celé táhlo řazení z auta aniž bych musel vyndavat tu průchodku na začátku tunelu? Nedokážu si vybavit zda ten rozpláclej konec jde a nebo nejde protáhnout? a tu průchodku teda vyndavat nechci kvůli hadicím na topení.
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 10:56:26
Extreme Tyres