skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak zpřesnit řazení?
prohledat
121 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 13.12.2010 do 15.12.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
18:17:02
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> Nwkt: nie pretože tiahlo drží cez to silonove futro a ten kusok drží za hokejku a nema sa ako vzpriečiť
18:13:41
13.12.2010
13.12.2010
minno
-> Matulo 13.12.10 14:54:50: tak to si mal ale zle tie hadice vedené a pouchytované. Ja keď som to skladal tak som vyskúšal všetky polohy tiahla a kosti a pouchytoval všetko tak, aby hadice ani lanká ničomu nezavadzali.
18:11:24
13.12.2010
13.12.2010
Nwkt
-> MOLSO: Ty dva klouby ne
18:09:49
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> Nwkt: co jako ?
18:06:52
13.12.2010
13.12.2010
Nwkt
-> MOLSO: To se ti může špracnout ne?
17:53:00
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
-> Eidy: Diky moc! Foto ma potesi... A to viem ze 4q a 5q kulisy su zamenne tiez som menil ale zaujimalo by ma ci ma niekto upravenu tu 5q nejako...
17:43:48
13.12.2010
13.12.2010
Eidy
-> Matulo: Kulisy jdou bez problémů přehodit. Rozdíl je pouze v aretaci a ohnutí. Další rozdíly nestojí za řeč. Fotky upravený kulisy pohledám, ale nevím jestli něco mám.
17:24:06
13.12.2010
13.12.2010
afro100
-> T: nj, dík
17:21:55
13.12.2010
13.12.2010
T
-> afro100: : bohužel jen asi tohle....ale jen jsem tu kuličku prostě natvrdo navařil a ten hliníkovek kus vyřízlej ze 4q, tak jsem tam vypiloval drážky na ty plíšky a netočí se, jako 4q
17:10:32
13.12.2010
13.12.2010
afro100
-> T: foto z priebehu nie je ?
17:08:58
13.12.2010
13.12.2010
T
-> Matulo: : dal sjem kuličku z 5q na 4q klacek a mam to na 5q a pohoda...jen jsem to ještě nezkoušel v provozu
musíš si s tim pohrát....stačí jedna kulisa 4q a jedna 5q a dá se to poskládat....
musíš si s tim pohrát....stačí jedna kulisa 4q a jedna 5q a dá se to poskládat....
17:06:02
13.12.2010
13.12.2010
afro100
-> Petrson: musis tocit len doprava no :D
17:04:17
13.12.2010
13.12.2010
Petrson
-> MOLSO: a co až jí vytočíš?
16:54:17
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> Nwkt: ja si s nou rad točím
16:49:29
13.12.2010
13.12.2010
havlik
-> MOLSO: tak to že je ohnutá je dobře bych si jí klidně dovedl představit i blíž k sedačce
16:49:20
13.12.2010
13.12.2010
afro100
-> Nwkt: nahodou, kratim si tym chvile na krizovatkach :D
16:48:32
13.12.2010
13.12.2010
Nwkt
-> MOLSO: A můžeš si s ní točit dokolečka co
16:47:50
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> Matulo: 5q kulisa picovina 4kova je lepsia nemas ohnutu tu trubku a vlastne nemas an tu trubku ale tyč
16:14:59
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
-> Eidy: Nenajde sa nejake foto ako upravit kulisu? Zaujima ma to... lebo napr. Molso ma 5q a kulisu ma 4qtovu...
16:11:44
13.12.2010
13.12.2010
Eidy
Tak já tam mám jeden kloub a funguje mi to bez problému. Na motoru tvrdý a na špajzce normální silenty. Do tyče to mám zastrčený jak nakreslil MOLSO a na druhý straně si teda nejsem jistej, ale myslím si, že jsem to opiloval a taky naklepnul dovnitř kloubku. U mě byla montáž o to snazší, že přepážku na konci tunelu jsem vyndal a zahodil. Teď se mi tam nic neplete.
Kulisu mám taky upravenou, takže je potřeba víc síly, ale od té doby se mi snad nestalo, abych nezařadil.
Kulisu mám taky upravenou, takže je potřeba víc síly, ale od té doby se mi snad nestalo, abych nezařadil.
15:43:55
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
-> MOLSO: Suroviny dodam!
15:42:12
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> Matulo: boha jeho
15:40:06
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
-> Discovera: Ved MOLSO mi spravi take jak ma on! (len o tom este nevie!)
15:16:42
13.12.2010
13.12.2010
Discovera
-> Matulo: A proto klouby řízení jsou nej varianta....ta staraá klec s oužy jsou na houno hlavně k vůli hokejce a následné výměny špajsky...
14:54:50
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
-> minno 13.12.10 14:18:38: Ja to mam spravene presne tak isto, funguje mi to celkom presne uz asi 2 roky ale sroby mi predrali hadice z kurenia!!!
14:47:17
13.12.2010
13.12.2010
ZdenoR
Já to řešil úplně jinak
Použil jsem klasické táhlo s kostkou, gumové kostky vyřezal z puku a celou klec zavařil. Chodí to pěkně a páka se ani neklepe. Je to teda i tím že motor mam na tvrdých silentblocích a převodovku na dvou tvrdých motorových zavěšenou z vrchu do kastle. Vzhledem k výfuku mi ani hluk stresy nedělá.
Použil jsem klasické táhlo s kostkou, gumové kostky vyřezal z puku a celou klec zavařil. Chodí to pěkně a páka se ani neklepe. Je to teda i tím že motor mam na tvrdých silentblocích a převodovku na dvou tvrdých motorových zavěšenou z vrchu do kastle. Vzhledem k výfuku mi ani hluk stresy nedělá.
14:41:27
13.12.2010
13.12.2010
Maťulo
squalo 13.12.10 11:55:49 napsal:
→ Tuner#2: tak ta segerka je z vnutornej strany, dobre som
si pamätal je to diel 47
-> Tuner#2: Veru ta segerovka je z tej strany od tunela takze treba povitiahnut cele tie okuliare aspon kusok...
→ Tuner#2: tak ta segerka je z vnutornej strany, dobre som
si pamätal je to diel 47
-> Tuner#2: Veru ta segerovka je z tej strany od tunela takze treba povitiahnut cele tie okuliare aspon kusok...
14:37:28
13.12.2010
13.12.2010
jarda.u1
-> Tuner#2: o.k
14:33:03
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1 13.12.10 14:28:13: Varianta 2. zavržena, bude řízení.
14:28:13
13.12.2010
13.12.2010
jarda.u1
-> Tuner#2: Pokud tam das novou kost (jestli ji teda jeste sezenes),tak si moc nepomuzes,ma totiz ovalne diry uz nova.Dle me je tam ta vule proto,protoze se pres vuli neprenasi hluk ani vibrace.Ja ji menil kdysi na totovo aute a vule byla takrka stejna jak u stare.
14:25:46
13.12.2010
13.12.2010
minno
-> darklord: nemám jediný problém ani s mojim riešením.
14:21:44
13.12.2010
13.12.2010
darklord
-> minno: a uplne najlepsie je ten stary patent s klietkou, vymenit gumove kocky, klietku sklepnut tak aby sa tie kocky nehybali a je po probleme. saltrpaka drzi v tej polohe kam som ju poslal, ziadne skakanie, drncanie ani nic podobne. Tento patent s kostou mi pride krok nazad.
14:18:38
13.12.2010
13.12.2010
minno
-> Tuner#2 13.12.10 10:55:11:
2.)
Takto to mám spravené ja:
skoda120.inetbox.sk/!img/ .../045.jpg
pôvodná kosť, odrezané nity nahradené skrutkami a je to viac stiahnuté pre zmenšenie vôle.
2.)
Takto to mám spravené ja:
skoda120.inetbox.sk/!img/ .../045.jpg
pôvodná kosť, odrezané nity nahradené skrutkami a je to viac stiahnuté pre zmenšenie vôle.
14:10:50
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera 13.12.10 14:06:46: Jasný, udělám to na střed vůle a to by bylo aby to nesedělo Díky za tip.
14:06:46
13.12.2010
13.12.2010
Discovera
-> Tuner#2: No to já se taky divil ale po inštalácií jsem zjistil, že moje první myšlenka byla nakonec správná. Ale asi co auto to originál. U těch 3 kousků mi nikdo nic neřekl a jezdí bez problémů a řadí to....ale abys měl dobrý pocit na srdci takto řízni (odděl tyč a kloub od sebe) a vsuň tyč do tunelu a přišroubuj ke konzoli a nastav šaltru na střed neutrálu. Pak nastav hokejku na neutrál (taky se snaž najít střed )¨a nahoď klouby na hokejku zafixuj a můžeš si odměřit přesnou vzdálenost. Nebo jestli chceš ješpě větší přepich u nastavení ruční brzdy v tunelu fikni tyč a navař tam silnou pásovinu a udělj do ní na M8 delší dráhu na štelování a na druhou část tyče dáš dvě pásoviny aby zapadly do sebe a je to....to už jsem taky u koho si viděl a je to taky dobrá věc...když potřebuješ vytáhnout celou tyč nemusíš špajsku shazovat....odšroubuješ v tunelu dva šrouby M8 a máš v podstatě dvě půlky tyče...
Jinak jestli se ti nechce laborovat s kosti....když dáš na každé straně kosti čep (šroub) do středu otvoru (pač je oválný jak víme), tak tady máš funkční činnou délku tyče řazení škodovky. Ale u mě tam je nulový rozdíl....protot jsem to u těch třech co jsem dělal dělal podle mé škodovky....
Jinak jestli se ti nechce laborovat s kosti....když dáš na každé straně kosti čep (šroub) do středu otvoru (pač je oválný jak víme), tak tady máš funkční činnou délku tyče řazení škodovky. Ale u mě tam je nulový rozdíl....protot jsem to u těch třech co jsem dělal dělal podle mé škodovky....
13:57:12
13.12.2010
13.12.2010
Discovera
-> havlik: O kolik se ve sporťáku hejbe agregát oproti sériové škodovce, která je "dělaná" na "ticho" ??? ...se podívej co to má za uložení...ono když dáš do sériové škodné feldí silenty, tak ANO jeden kloub stačí...ale i tak to není ono.....ty origo špalky co tam šroubuješ a po x-letech u toho nadáváš, že to nejde od toho plechu oddělit sou samo o sobě na houno ať se Vám to líbí nebo ne...dáš je nové a po měsíci sou prohnuté...u feldy ti to už z fyzického provedení o tolik nespadne a hlavně ani nemůže.
tady mě teď někdo seřve, ža si tam mám dát ty tvrdší škodovácké ...no to je taky výhra v loterii...to je zas moc tvrdé a na manželku budu řvát při jízdě....nějak mě to nenadchlo.
tady mě teď někdo seřve, ža si tam mám dát ty tvrdší škodovácké ...no to je taky výhra v loterii...to je zas moc tvrdé a na manželku budu řvát při jízdě....nějak mě to nenadchlo.
13:55:55
13.12.2010
13.12.2010
petr s
-> havlik: Stačí jeden kloubek
13:55:55
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera 13.12.10 13:45:05: Aha, ale stejně to budu muset rozebrat, abych tu 5q dostal ven, řezat jí nechci... To stlačení nadoraz k sobě, nebude to pak krátký, protože vůle a vyběhání je přece na oba dva směry stejné?
-> havlik 13.12.10 13:51:36: Tak LRa má převodovku na kasli přes silent v kterých se to nehne a motor má Kolář taky natvrdo, takže tam to asi stačí. Tady to máš krásně vidět a jasnou odpověď: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../313_29210_3490 .jpg
-> havlik 13.12.10 13:51:36: Tak LRa má převodovku na kasli přes silent v kterých se to nehne a motor má Kolář taky natvrdo, takže tam to asi stačí. Tady to máš krásně vidět a jasnou odpověď: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../313_29210_3490 .jpg
13:51:36
13.12.2010
13.12.2010
havlik
a jaktože to stačí i závodaku s jednim kloubkem? a naše skvělé tjůningové škodovky potřebují mít kloubky 2?
13:45:05
13.12.2010
13.12.2010
Discovera
-> havlik: Tak jak píše Klubko....kost se hýbe jen nahoru nebo dolů...do stran jen co dá vůle plechové klece. Takto svařené dva klouby hýbají špajskou do všech stran bez změny pocitu řazení a hlavně nevybruje šaltra což je asi ten nejdůležitější fakt pokud máš OK zbylé uložení agregátu, a jak píše MOLSO nezkurvíš tím hokejku špajsky, což je dost slušnej výdrb.
-> Tuner#2: Tyč 4q má na konci ten plech na šroub stejného průměru jako silonové pouzdro v brejlích (někdy to nejde ale to je problém velké vrstvy barvy....případně pro dobrý pocit to o půl milimetru ven z obou stran pilníkem a máš to. 5Q má ten slisovaný plech o asi 2mm větší než 4Q, který má 0 0 prd...
Vem origo tyč s kloubem a zatlač obě části tyčí do kloubu (do kosti) co to půjde....a tuto vzdálenost od středu červíka (šroubku) co zapadá do hokejky a začátkem trubky musí sedět se svařenými klouby...prostě je to délka která odpovídá...zbytek nastavíš konzoli kastle. A výrazně se ti zmenší rejd šaltry....nesnáším, když ta šaltra líta do všech stran jak blbá...div mě koleno nedobije...
-> Tuner#2: Tyč 4q má na konci ten plech na šroub stejného průměru jako silonové pouzdro v brejlích (někdy to nejde ale to je problém velké vrstvy barvy....případně pro dobrý pocit to o půl milimetru ven z obou stran pilníkem a máš to. 5Q má ten slisovaný plech o asi 2mm větší než 4Q, který má 0 0 prd...
Vem origo tyč s kloubem a zatlač obě části tyčí do kloubu (do kosti) co to půjde....a tuto vzdálenost od středu červíka (šroubku) co zapadá do hokejky a začátkem trubky musí sedět se svařenými klouby...prostě je to délka která odpovídá...zbytek nastavíš konzoli kastle. A výrazně se ti zmenší rejd šaltry....nesnáším, když ta šaltra líta do všech stran jak blbá...div mě koleno nedobije...
13:30:32
13.12.2010
13.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera 13.12.10 11:59:00: Tyč ze 4q jde vyndat i bez vyndání té ségrovky z toho plastu? Jinak díky za tip, to je zajímvé a hlavně opravdu bezpečnější řešení, že na to nemusíš myslet při rozdělávání.
13:25:07
13.12.2010
13.12.2010
MOLSO
-> havlik: no tie 2 klby sa spravaju ako tá kosť a po vybrati motora a nepodviazani prevodovky sa ti nedokurví hokejka
13:24:43
13.12.2010
13.12.2010
Klubko_
-> havlik: protoze prevodovka se hybe do vsech stran a ne nej v ose otaceni toho kloubu
13:22:35
13.12.2010
13.12.2010
havlik
a k cemu je dobry mit svareny dva klouby? Ja uz to mam asi rok v pokojji svarene ale jen jeden klouib stejne jako na fotce na kterou odkazuje petrson
13:04:26
13.12.2010
13.12.2010
Klubko_
-> Tuner#2: klubo.rajce.idnes.cz/2009
.03.16_-_bez_Acek viz Discoveruv popis
11:59:31
13.12.2010
13.12.2010
Petrson
-> Tuner#2 13.12.10 11:47:19: nevím zda li měl nový ale říkal, že dával šrouby.
-> Minik03 13.12.10 11:54:22: ta fotka není moje, pro upřesnění původcem je Petr s
-> Minik03 13.12.10 11:54:22: ta fotka není moje, pro upřesnění původcem je Petr s
11:59:00
13.12.2010
13.12.2010
Discovera
-> Tuner#2: Vem tyč řízení uřízni co nejblíže a oba klouby svař je otčené o 90st. (opatrně ať neroztavíš pouzdra v kloubech....) vem tyč s 4Q a navař na svařené klouby a protáhneš to i bez vydělávání brejlí. Udělal jsem troje a je to nebe a duduy nikdo mi neřekl, že to stojí za prd...fotku mám doma. Novou kost v gumě asi těžko koupíš. Jinak nýty u origa jdou odvrtata a udělat tam závit na šrouby...ale jak říkám...raději dva klouby s tyče řízení a silent s karosy a je to super svezení....ani při přejezdech mi šaltra nelítala ani nevibrovala...klouby to nádherně vybírají. A to mám silenty na motoru z feldy (u altíku trvdší a u laufu měkčí origo). Toť můj názor