Petr Diepold
dipi@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:022
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední pružiny 80kn nová výroba
prohledat
123 příspěvků (zobrazeno 101 až 123) od 14.10.2010 do 19.06.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
19:10:22
11.11.2010
11.11.2010
Dipi
12:07:18
11.11.2010
11.11.2010
Ondry
Ondřej Pavlů
ondrej.pavlu@centrum.cz
ČR
barva červená
VS:021
ondrej.pavlu@centrum.cz
ČR
barva červená
VS:021
12:27:43
03.11.2010
03.11.2010
lukas4
Lukáš Hrubý
lukas4@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 020
lukas4@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 020
09:02:54
03.11.2010
03.11.2010
jack51
Jan Staněk
jack51@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:019
jack51@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:019
11:22:04
30.10.2010
30.10.2010
hany
Honza Růžička
hany.ruzicka@gmail.com
ČR
bez barvy
VS:018
hany.ruzicka@gmail.com
ČR
bez barvy
VS:018
20:58:07
28.10.2010
28.10.2010
HodanL
Lukáš Hodan
vacka280@seznam.cz
(stačí prozvonit kdyby nastal problém 725 005 911)
barva žlutá
ČR
VS:017
vacka280@seznam.cz
(stačí prozvonit kdyby nastal problém 725 005 911)
barva žlutá
ČR
VS:017
00:18:40
28.10.2010
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Kamarád
VS: 016
To si píšu pro úplnost, abych nezapoměl.
Jinak tohle dneska v SZ: Ahoj, dostalo sa kumne ze predavas pruziny. Mal by som zaujem o predok aj zadok na Rapid. Moja predstava je polozit predok nizzsie aby som nemal motorovy cln a zadok tak akurat. Co odporucas? Aka by bola cena? Dakujem za odpoved.
Nereaguju na to, už na to nemám fakt sílu... Dávám to sem jen pro pobavení, prosím bez reakcí a nebo jen SZ.
VS: 016
To si píšu pro úplnost, abych nezapoměl.
Jinak tohle dneska v SZ: Ahoj, dostalo sa kumne ze predavas pruziny. Mal by som zaujem o predok aj zadok na Rapid. Moja predstava je polozit predok nizzsie aby som nemal motorovy cln a zadok tak akurat. Co odporucas? Aka by bola cena? Dakujem za odpoved.
Nereaguju na to, už na to nemám fakt sílu... Dávám to sem jen pro pobavení, prosím bez reakcí a nebo jen SZ.
10:12:43
24.10.2010
24.10.2010
mischo - zrušená registrace
Michal Holič
futuro@post.sk
SK
barva žltá
VS:014
futuro@post.sk
SK
barva žltá
VS:014
14:45:43
21.10.2010
21.10.2010
Bender9
Vít Hráček
freestyler@centrum.cz
ČR
bez barvy
VS: 013
freestyler@centrum.cz
ČR
bez barvy
VS: 013
15:30:26
20.10.2010
20.10.2010
Antony - zrušená registrace
Antonín Kolář
tony.kolar@centrum.cz
ČR
barva bílá
VS: 012
tony.kolar@centrum.cz
ČR
barva bílá
VS: 012
10:34:02
20.10.2010
20.10.2010
Jan Kubíček
Jan Kubíček
kubajzsemily@seznam.cz
ČR
barva žlutá
VS: 011
kubajzsemily@seznam.cz
ČR
barva žlutá
VS: 011
22:39:13
19.10.2010
19.10.2010
ken-lam
Tomáš Tůma
tom.kenny@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:010
tom.kenny@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:010
13:49:22
19.10.2010
19.10.2010
Lutec
Přemysl Šmíd
skodarapid@centrum.cz
ČR
barva červená,žlutá
VS:009
prosím 2 páry
skodarapid@centrum.cz
ČR
barva červená,žlutá
VS:009
prosím 2 páry
12:15:46
16.10.2010
16.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
David Rýdel
david.rydel@seznam.cz
ČR
barva černá
VS: 008
david.rydel@seznam.cz
ČR
barva černá
VS: 008
15:03:40
15.10.2010
15.10.2010
Vyspu
Jakub Otruba
vyspu@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 006
vyspu@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 006
09:05:51
15.10.2010
15.10.2010
Gemini
Michal Dobiaš
raibeen@azet.sk
ČR (pošta Starý Hrozenkov)
barva červená
VS 005
raibeen@azet.sk
ČR (pošta Starý Hrozenkov)
barva červená
VS 005
23:07:53
14.10.2010
14.10.2010
JAREK44
Jaroslav Horák
cvokjarek@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:004
cvokjarek@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:004
01:22:15
14.10.2010
14.10.2010
yaris
Jaromír Hutla
hutlaj@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:003
prosím 2 páry
hutlaj@seznam.cz
ČR
barva červená
VS:003
prosím 2 páry
00:51:27
14.10.2010
14.10.2010
darklord
Peter -----
------@gmail.com
ČR
barva černá
VS:002
EDIT: antispam
------@gmail.com
ČR
barva černá
VS:002
EDIT: antispam
00:29:42
14.10.2010
14.10.2010
hundrtkarjiri
Jiří Kopecký
hundrtkarjiri@seznam.cz
ČR
barva červená,žlutá
VS:001
prosím 2 páry
hundrtkarjiri@seznam.cz
ČR
barva červená,žlutá
VS:001
prosím 2 páry
00:17:51
14.10.2010
14.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Diskuze zde není třeba viz. 1. příspěvek a hlavně kvůli zachování přehledu zájemců. Díky.
00:17:31
14.10.2010
14.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Obejdnávka by měla vypadat takto a piště jí závazně sem:
Jan Novák
novak@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 012 (to je Váš variabilní symbol, začínáme klasicky od 001 a další si přidělí o číslo vyšší než ten zájemnce před ním – kdyby jste náhodou vložili na vteřinu přesně s někým dalším, tak je tady od toho editace, takže si to zkontrolujte, že Vás nikdo nepředběhl v číslování)
Jan Novák
novak@seznam.cz
ČR
barva červená
VS: 012 (to je Váš variabilní symbol, začínáme klasicky od 001 a další si přidělí o číslo vyšší než ten zájemnce před ním – kdyby jste náhodou vložili na vteřinu přesně s někým dalším, tak je tady od toho editace, takže si to zkontrolujte, že Vás nikdo nepředběhl v číslování)
00:17:07
14.10.2010
14.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak slibované téma je tady. Dnes jsem obvolal pérovnu jak se budou hýbat ceny po novém roce a nemělo by to být nic výrazného, takže jsem ochoten uspořádat další hromadnou objednávku pružin, které jsem odzkoušel na svém autě a má tady už poměrně dost lidí viz. staré diskuze:
skoda-virt.cz/cz/.../1060 13-vyroba-tvrdsich-prednic h-pruzin-uzaverka?poffset= 35...
skoda-virt.cz/cz/.../1237 39-nova-vyroba-80kn-predni ch-pruzin?poffset=15...
Doporučuju obě diskuze přečíst celé, je tam dost informací o pružinách a vhodnosti kombinace ať už se zadníma pružinama a nebo s tlumičema. Na dotazy co k mým pružinám na zadek a nebo jaké tlumiče se k tomu hodí už nehodlám odpovídat a na takové SZ vůbec nereaguju a nemilostně mažu (nemám na to čas).
Pružiny z první várky mám na autě já a třeba radekp a měli volnou délku 210mm. Mě to tak vyhovuje, ale bylo dost lidí co to chtěli mít o něco výš, takže druhá várka byla již 220mm. Obojí má dva závěrné závity z každé strany, takže se dá krásně doladit výška auta bez změny charakteristiky pružiny. Při řezání je třeba být opatrný, aby se nenaříznul další závit a pružina nepraskla, nejlépe tam napasovat nějaký plech mezi, aby případné říznutí bylo do něj. K pružinám to chce používat určitě i tvrdší tlumiče, já mám základní HP sporting (ty se už ale bohužel cca. 4 roky nedělají). Ještě lépe pružina funguje s nastavitelnými tlumiči Spax a nebo GAZ které jezdil třeba havlík. Pro závodní účely na asfalt se dá pružina klidně zkrátit na necelých 200mm a k tomu dát plynokapalinové Racing HPčka a máte žehličku jako má Petr DNX. Takže využití si najde každý, ale rozhodně nedoporučuju tuhle pružinu na sériové vyběhané tlumiče.
Pružina tedy bude opět o rozměrech 103×220mm z drátu 13mm a c = 80kN (série má 44kN) takže jsou tvrdší o 80%.
Zvažuju i volbu slabšího drátu, protože původní dvě série když jsou na autě, tak mají závity zbytečně blízko sebe a pružina i nabyla na váze díky závěrným závitům, takže po konzultaci s pérovnou uvažuju o drátu 12,5mm a tím pádem bude menší počet činných závitů a pružina bude i o trochu lehčí. Samozřejmě to bude opět přepočítáno a výsledná tuhost bude stejná tzn. 80kN. Sám bych si jedny schoval pro sebe a časem je na autě vyměnil. S touhle myšlenkou jsem si pohrával už minule, ale nebyl čas řešit přepočítání a možnost volby slabšího drátu s pérovnou. Možná se podivíte proč slabší, ale prostě slabší drát aby jsme dostali stejnou tuhost bude mít menší počet otáček a tím pádem narostou mezery mezi závitama a klesne hmotnost.
Provedení bude opět možné buď bez barvy a nebo v komaxitu za stejnou cenu a to buď černá, červená, žlutá a nebo bílá.
Bude se opět skládat plná záloha včetně poštovného, které je v ČR 100,– a na Slovensko 300,–
Cena jednoho páru pokud se najde dostatečný počet lidí bude kolem 1.600,– + poštovné dle země a to zároveň tvoří celou částku která bude vybírána jako záloha dopředu. Přesnou částku upřesním podle počtu lidí při uzávěrce.
Při objednávce uveďte všechny potřebné údaje které vložím hned v druhém příspěvku.
Objednávka je závazná a na zapsání máte čas do 15.11.2010.
Poté všichni obdržíte informace s číslem účtu a datumem do kdy je potřeba peníze poslat. Na to bude čas do konce listopadu.
Pružiny následně objednám a únoru/březnu všem rozešlu. Nechávám si tady raději pro sebe rezervu, protože řeším povolení na stavbu a volného času na balení mám opravdu málo. Proto ten termín zaslání není o přesném datumu.
Snad jsem na nic nezapoměl, případné další info doplním. Kdo nebude mít v něčem jasno, jsem tu během týdne pořád na SZ, ale myslím že není třeba, stačí si nastudovat moje info v odkazu.
skoda-virt.cz/cz/.../1060 13-vyroba-tvrdsich-prednic h-pruzin-uzaverka?poffset= 35...
skoda-virt.cz/cz/.../1237 39-nova-vyroba-80kn-predni ch-pruzin?poffset=15...
Doporučuju obě diskuze přečíst celé, je tam dost informací o pružinách a vhodnosti kombinace ať už se zadníma pružinama a nebo s tlumičema. Na dotazy co k mým pružinám na zadek a nebo jaké tlumiče se k tomu hodí už nehodlám odpovídat a na takové SZ vůbec nereaguju a nemilostně mažu (nemám na to čas).
Pružiny z první várky mám na autě já a třeba radekp a měli volnou délku 210mm. Mě to tak vyhovuje, ale bylo dost lidí co to chtěli mít o něco výš, takže druhá várka byla již 220mm. Obojí má dva závěrné závity z každé strany, takže se dá krásně doladit výška auta bez změny charakteristiky pružiny. Při řezání je třeba být opatrný, aby se nenaříznul další závit a pružina nepraskla, nejlépe tam napasovat nějaký plech mezi, aby případné říznutí bylo do něj. K pružinám to chce používat určitě i tvrdší tlumiče, já mám základní HP sporting (ty se už ale bohužel cca. 4 roky nedělají). Ještě lépe pružina funguje s nastavitelnými tlumiči Spax a nebo GAZ které jezdil třeba havlík. Pro závodní účely na asfalt se dá pružina klidně zkrátit na necelých 200mm a k tomu dát plynokapalinové Racing HPčka a máte žehličku jako má Petr DNX. Takže využití si najde každý, ale rozhodně nedoporučuju tuhle pružinu na sériové vyběhané tlumiče.
Pružina tedy bude opět o rozměrech 103×220mm z drátu 13mm a c = 80kN (série má 44kN) takže jsou tvrdší o 80%.
Zvažuju i volbu slabšího drátu, protože původní dvě série když jsou na autě, tak mají závity zbytečně blízko sebe a pružina i nabyla na váze díky závěrným závitům, takže po konzultaci s pérovnou uvažuju o drátu 12,5mm a tím pádem bude menší počet činných závitů a pružina bude i o trochu lehčí. Samozřejmě to bude opět přepočítáno a výsledná tuhost bude stejná tzn. 80kN. Sám bych si jedny schoval pro sebe a časem je na autě vyměnil. S touhle myšlenkou jsem si pohrával už minule, ale nebyl čas řešit přepočítání a možnost volby slabšího drátu s pérovnou. Možná se podivíte proč slabší, ale prostě slabší drát aby jsme dostali stejnou tuhost bude mít menší počet otáček a tím pádem narostou mezery mezi závitama a klesne hmotnost.
Provedení bude opět možné buď bez barvy a nebo v komaxitu za stejnou cenu a to buď černá, červená, žlutá a nebo bílá.
Bude se opět skládat plná záloha včetně poštovného, které je v ČR 100,– a na Slovensko 300,–
Cena jednoho páru pokud se najde dostatečný počet lidí bude kolem 1.600,– + poštovné dle země a to zároveň tvoří celou částku která bude vybírána jako záloha dopředu. Přesnou částku upřesním podle počtu lidí při uzávěrce.
Při objednávce uveďte všechny potřebné údaje které vložím hned v druhém příspěvku.
Objednávka je závazná a na zapsání máte čas do 15.11.2010.
Poté všichni obdržíte informace s číslem účtu a datumem do kdy je potřeba peníze poslat. Na to bude čas do konce listopadu.
Pružiny následně objednám a únoru/březnu všem rozešlu. Nechávám si tady raději pro sebe rezervu, protože řeším povolení na stavbu a volného času na balení mám opravdu málo. Proto ten termín zaslání není o přesném datumu.
Snad jsem na nic nezapoměl, případné další info doplním. Kdo nebude mít v něčem jasno, jsem tu během týdne pořád na SZ, ale myslím že není třeba, stačí si nastudovat moje info v odkazu.