kotouč vs. čtyřlístek

prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.06.2010 do 30.12.2012, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
19:14:25
30.12.2012
exwrcteam
ja jezdim na zadku zklonovany naboje felda-130itka... zatim to drzi:) nevim jestli nehledate moc slozity reseni:)
19:07:25
30.12.2012
m8rinek
-> Antony: 10mm masa je habakuk...
18:29:38
30.12.2012
Zazaa
dneska u slivky nejak unasece prisly na radu tak sem zjistil ze jedny sou volne :)

kdyby mel nekdo zajem o dva zadni unasece pripravene na skodovackej predni kotouc , proste to o cem se tu bavite, tak nabidky do SZ a ja to predam



roztec pro stefty na nich zatim neni

respektive jeden byl zkusmo na aute tak je uz rozvrtanej na 4x100 , ale vejde se samo jakakoliv jina/dalsi roztec
18:28:10
30.12.2012
havlik
-> Antony: budu jmenovat třeba z místních členů Vrbou s touhle upravou boural a zadním nábojům se nic nestalo. A každej druhej to jezdí na vrchách atd
18:25:41
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> havlik: musím uznat, že důkaz nemám, ale uznej že necelých 10 mm materiálu nebudí 100% důvěru. Aspoň u mě ne.
17:55:14
30.12.2012
havlik
-> Antony: a je nějaký foto důkaz?
17:53:56
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: JJ roztrhl. Právě že je to myšlený proti roztržení. Ale možná je to blbost a není to potřeba. . .
17:49:27
30.12.2012
m8rinek
-> Antony: On se u někomu roztrhl? To že ho prošroubuješ nevim jestli něco zlepšíš.



Já když byl malej a potřeboval jsem spojit dvě prkýnka tak jsem byl schopnej do jednoho čtverečního centimetru zatlouct asi 20hřebíčků... Ale to není správná cesta...
17:45:42
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: Ale ty nepotřebuješ přitáhnout mezikruží k náboji, ty potřebuješ odstranit poddimenzování čtyřlístku.
17:38:02
30.12.2012
m8rinek
-> Antony: Nejde o velikost mezery, ale o to, že to prostě závit nebude svírat. Jak funguje šroubovej spoj?
17:34:36
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: Ale ta mezera, pokud tam nějaká bude, bude zanedbatelná a v rámci jakékoliv tolerance závitu by to nemuselo vadit. Bylo by to lepší než bez mezikruží. Anebo to mezikruží udělat 18mm a závit jen do něho.
17:26:25
30.12.2012
Fén
-> Antony: Kvalita závitu bude menší.
17:26:13
30.12.2012
m8rinek
-> Antony: technologicky jo, ale ty potřebuješ díly k sobě stahovat, tady si v podstatě vyrobíš konstantní ,,mezeru,,.
17:23:57
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: Proč myslíš? Technologicky jen to zvládnutelný.
17:16:45
30.12.2012
m8rinek
-> Antony: vyříznout závit najednou není uplně šťastný řešení...
16:41:34
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
Ještě by tu bylo jedno řešení. Není to sice tak fajnový jako nový, širší náboj, ale taky by to šlo. Nechat vypálit mezikruží, tředa 12mm silné, stáhnout to na soustruhu na rozměr (díra přesně na náboj (místo bubnu), velký průlměr na dosedací průměr kola) vyvrtat na rozteč 4x130. Nasadit na náboj (čtyřlístek), stahnout kolovýma matkama, vyvrtat 4x98 skrz oboje, vyřízout závit najednou, nasadit zezadu klasiku kotouč z přední nápravy, sešroubovat a je hotovo. Zkrátka udělat to co dělal Molčan, akorát to bude držet ve větším "mase" Já se totíž bojím to chytit jen zazedu na náboj.

Co vy na to?

Samozřejmě to nejde udělat doma na koleně. . .
15:49:10
30.12.2012
sikula
Zrovna výrobu nových nábojů řeším, drážkování je a není problém, kamarád co dělá v ozubárně takové věci nechávájí vypalovat, spešl firmou co to pro ně dělá, řekl mi že když to bude štouchat na štouchačce, tak to bude mastné, proto že u toho bude strojař celej den...

Jenže já jsem stím počítal a udělal jsem tu díru na drážky na čisto pro štouchačku, což asi bude problém, počet zápalů a každá drážka zvlášt, kdyby to bylo plné tak by to bylo cca 3000ku za sadu. V půlce ledna to sním budu řešit osobně a budu vědět víc.
15:36:24
30.12.2012
sikula
-> Antony: To je taky pravda s tou cenou, pokud někdo nechce jinou rozteč (4x130)
11:24:54
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> Bery: Joo, to je přesně ono. Problém to není, jen ne každý dílně se do toho chce jít, a pokud ano, nechá si zaplatit 4 Což je logický . .

Edit: A potom nastává otázka, zda-li se to vyplatí a není snazší řešení LR kotoučem. .
upraveno 1x, naposled 30.12.2012 11:35:31
10:37:08
30.12.2012
Bery
zad.náboj + kotouč z předku.Tohle nemůže být takový problém vyrobit-asi to nepůjde flexou,ale to mi neřikejte,že došli kovoobráběči v čechách...
zvětšit kotouč vs. čtyřlístek - obrázek od Bery vložen 30.12.2012 10:37:08
09:43:44
30.12.2012
vhml
-> Antony: rozhodně s rozumem, protože až ty zuby prokalíš celý tak je můžes rovnou ulámat :-) Ale něco málo bych tomu dal.
09:29:07
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> vhml: To já bych byl s tím kalením opatrnej, když už, tak max. povrchově. Přecijenom plocha těch drážek je dost velká, aby se užvejkala. Myslím že vhodné zvolenej materiál odvede stejnou práci.
09:21:57
30.12.2012
Zazaa
protlaceni drazek je jen o chvili schaneni ... mimochodem to drakovani je s necim stejne (nejaka freza nebo traktor ?)



a Saky toho navypravel :))
09:11:14
30.12.2012
vhml
-> Antony: já bych ty drážky rozhodně kalil, jinak se bych se bál že se vyžvejkaj.
08:58:15
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ty drážky to beru, ale tepelně upravovanej celej náboj? No možný to je. Každopádně výroba 2 kusů je dost dráha, já si to pořád neuvědomuju, jelikož mám cenovou deformaci působením právě v obraběčský dílně.
08:47:55
30.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony 30.12.12 08:22:10: Saky tvrdil že je tepelně upravován a to protlačení drážek asi taky jen tak nikdo nedělá. Navíc cokoliv dělat v jednom páru bude neskutečný náklad 8
08:45:02
30.12.2012
exwrcteam
ja sem mel kotouc na zadku na sroubovanej na naboj M 10 imbusama a fungovalo to.. a jednak prevlecenej stim ze se pouzil felda kotouc a nechavali se delat drzaky naboje...
08:22:10
30.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Možná se pletu, ale čtyřlístek (nový náboj) není nic technologicky složitého. Možná drážkovaní, ale i to se dá sehnat. Jinak náboj není tepelně upravovanej ani nějak sicenej povrch, snad.
08:09:52
30.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony 29.12.12 23:17:46: NJ, ale kdo je udělá s dodržením všech technologických postupů když je Saky nedohnatelnej? Zrovna teď to řeší kamarád, brzdiče z TTčka má doma.
23:17:46
29.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Pokud by to mělo být na klasiku vlečku, raději bych šel cestou nových silnějších (širších) nábojů. .
22:44:11
29.12.2012
sikula
U převlečného kotouče je pro dost lidí odrazující cena, varianta serie kotouč a 4 píst je v celku nenákladná a uděláš si to v garážových podmínkách a spoj kotouč x náboj, jsem dal M10 x 1. 11,9 imbus jako je v předu, akorád byl problém že celozávit.
21:01:17
29.12.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 29.12.12 19:03:11: Taky bych šel touhle cestou převlečných od Petra pokud bych chtěl vzadu 4P 4
19:03:11
29.12.2012
TTomas
-> Eidy: Kdyz jsme pred lety resili dostatecnou velikost klobouku na profrezovani podle katalogu, tak jsme zadnej dostatecne velkej nenasli a museli si nechat odlejt svoje podle doboveho kotouce. Mrkni sam jak moc je vybranej...



www.motorsportshop.cz/pro duct/.../zadni_brzdovy_kot ouc_skoda_130.html
15:24:33
29.12.2012
vhml
-> Eidy: jo, pokud je na kotouči dost materiálu tak proč ne.
15:20:29
29.12.2012
Eidy
-> vhml: Jako sebrat 2mm z unašeče flexou nebo jakkoliv není problém. Na pevnost to nebude mít vliv. Ale říkám si proč.
15:08:09
29.12.2012
vhml
-> Eidy: taky by to byla asi cesta. Nevím jak tam teda vyjde materiál, ale na soustruh bych to zas musel někam vézt, tak jsem přeprášil unašeč flexou.
14:59:13
29.12.2012
Eidy
-> vhml: A proč nemůžu kotouče vybrat o 2mm víc? Neptám se z lenosti. Teprve renovuju brzdový třmeny a ještě jsem nic neoměřoval.
22:41:05
28.12.2012
Maťulo
-> m8rinek: pozri... funguje to... aj tie prestavbove sady co sa dali kupit niekde na skoda teamu ci kde to bolo... tiez tam boli M8 imbusy...
22:38:47
28.12.2012
m8rinek
-> Maťulo: v předu nejsou 4x m10 pro srandu...
22:38:44
28.12.2012
minno
-> Maťulo: tak to už potom hej.
22:35:56
28.12.2012
Maťulo
-> minno: nie nie! nakolko som uz treti tyzden na marodke, nemam to kedy zaniest do NR na delicku vyvrtat! 4 chalanisko mi do kotucov spravi aj zapichy na hlavicky stiftov na CNC freze... zosrobujem to 4mi M8 skrutkami do motyla jak ma Peto Mokos... 4
22:33:05
28.12.2012
vhml
-> minno: taky se mi tohle brzdeni pres dva sroubecky moc nelíbí.
22:30:11
28.12.2012
minno
-> Maťulo: a vojdu ti tam štefty do štvorlístka bez potreby upravovania kotúča? kotúč drží o štvorlístok o čo? tie dva šróbiky?
22:23:34
28.12.2012
Maťulo
este jedna... ked tak to potom zmazem! 4



img3.rajce.idnes.cz/d0301 /.../120729_183531.jpg?ver =0
22:17:49
28.12.2012
Maťulo
ja to mam takto... kotuc mam za stvorlistkom...



img3.rajce.idnes.cz/d0301 /.../120729_183240.jpg?ver =0
22:15:28
28.12.2012
Maťulo
-> vhml: -> m8rinek: hmmm sorry tak som nepochopil co mate presne na mysli... 42
22:14:01
28.12.2012
m8rinek
-> Maťulo: tak to chci vidět jak to budeš soustružit....
22:13:34
28.12.2012
U-Geen
-> vhml: a pak privaril :-)
22:11:08
28.12.2012
vhml
-> Maťulo: precti si co pisu a rekni mi jak bys to na soustruhu udelal :-D
22:09:33
28.12.2012
Maťulo
-> vhml: to je prasarna! 1 radsej pekne simetricky ztocit na sustruhu... 4
Extreme Tyres