brzdy a brzdy :-(

prohledat
203 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 19.12.2009 do 26.04.2010, založil/a T
řadit dle data
11:55:45
23.12.2009
105
-> jarda.u1: kurna
11:48:03
23.12.2009
jarda.u1
-> 105: Tak to uz jsou akorat tak na vymenu,232 je maximum.
11:46:54
23.12.2009
105
-> jarda.u1: tak bubny sou na 232:) a uz sem asi pricinu nasel na prave strane se prestal vracet samostav
10:43:23
23.12.2009
105
-> jarda.u1: aha tak to vubec nevim :( to musim zmerit to sem daval jednomu panovi kterej ''bubny na skodovky dela ''
10:42:34
23.12.2009
105
jo jeste chcu rict tem co maj problemy s brzdama ze je treba mekky pedal ,kapalina tece ale vubec nebrzdi tak me to delalo ze sem mel prehozeny trubky na hbv 1
10:41:13
23.12.2009
jarda.u1
-> 105: Na jaky prumer mas protocene bubny?Ted si nejsem jisty,ale maximum je myslim 232 mm.V tom by mohl byt kamen urazu,protoze kdyz mas protocene bubny,tak muzou byt kratke rozporky,proto ten delsi chod.
10:36:21
23.12.2009
105
ja mam taky problem...4pistky ve predu (repas pred rokem a ted rozhejbany) novy desticky...vzadu 19prasatka (netecou)novy trubky kostky (netecou) vzadu pakny novy feroda + soustruzeny bubny.. hbv starej rok (stribrnej) samostavy rozhejbany a vsecko se hejbe...





problem,,,

brzdi vic dole a huř , chod rucky dlouhy ikdyz sem na prvnim cepu , kapalina pri odvzdusnovani tece bez bublin... kdyz pri vypnutym motoru naslapu a fest drzim tak se tak o centak pedal propadne .jesltli je hbv zas v prdeli tak me mrdne
10:25:14
23.12.2009
jarda.u1
-> ZdenoR: ale to by musela tim mistem utikat i brzdova kapalina preci.
10:15:54
23.12.2009
ZdenoR
-> T: Necet jsem to cele tak nevim jestli to tu nekdo nezminil. Nekdy delaji problem druhovyrobove kostky, proste netesni a prisavaji vzduch do okruhu.
08:49:51
23.12.2009
T
-> jarda.u1: : no nový je a když se přivezl,tak jsme koukali dovnitř neboj :-) a to slapani jsem taky už vychytal,že to dělalo co jsi rikal,takže to taky odstraněno....prostě po ovzdušnění brzdí a brzdí a pak najednu nic,jen zadek.....tak budme pátrat dál no 4 3
08:44:32
23.12.2009
jarda.u1
-> T: Pokud se ti do okruhu dostava vzduch,tak bych sel po hlavnim valci.Pises,ze je novej,nebyla to nejaka skladovka?Ty co nekde dlouho lezej bejvaj taky vyrezly ze vzdusny vlhkosti.Taky jsem se setkal s tim,ze byly na pistku otoceny gumicky.Kamarad si taky porad lamal hlavu s tim,ze ma novy valec a porad se mu to zavzdusnuje.Nakonec jsme udelali rozborku valce a problem nam byl hned jasny.Taky je dobry pri odvzdusnovani brzd slapat pomalu,kdyz se slape moc rychle,kapalina se muze vzpenit a pak se nemuzes zbavit vzduchu.Vic me zatim nenapada.4
upraveno 1x, naposled 23.12.2009 08:45:03
08:31:42
23.12.2009
T
-> jarda.u1: . to bych kecal,ze ja slapal a ovzdusnoval kamarad,ale mylsim ze jo,a na konek,kdyz uz to bylo ovdzusneny,tak to hezkyl italo ven pod tlakem:-)



-> spartra: : docela jo....clovek dam hromadu penez za repas a pak jena jedina kravina vsehcno znici a nevis co s tim 30 3



-> Syny: : jeste se v ratim k tem prasatkum,je hezky ze by moéhly zavzdusnovat,ale to by nemel brzdit ani zadek ne? a ten brzdi....
08:16:13
23.12.2009
spartra
-> petr s: to bude docela problém, dneska to nestihnu, pak jsou svátky zdalipak má otevřeno mezi svátkama netuším po novým roce je inventura, že to vždycky vyjde takhle blbě8
23:10:24
22.12.2009
petr s
-> spartra: Ten válec bych reklamoval
23:07:44
22.12.2009
spartra
-> petr s: nu potom jak? aniž bych to musel celý znovu odvzdušňovat?

si to neumím představit, ta hadička k nádobce je dost krátká.
22:54:50
22.12.2009
petr s
-> spartra:
22:46:20
22.12.2009
spartra
takže sem pošteloval ruční brzdu, žádná velká změna, sundal jsme teda i bubny, samostavy kupodivu fungují, dle synyho, že se maj krapet vracet. válečky jsou suchý, spoje též vizuelně neprolínaj

-> petr s: když se zaměříme snad jen na HBV, dá se sundat z posilovače s trubičkama a hadičkama?

T, taky tě toho mrdá už?
upraveno 1x, naposled 22.12.2009 22:47:10
21:22:28
22.12.2009
jarda.u1
-> T: a kdyz to zkusis znovu odvzdusnit,tak ti jdou z odvzdusnovaku bublinky?
21:18:58
22.12.2009
T
-> jarda.u1: : nemuzu rict...auto bylo udajne delane 2004-2005 a ja ho kupoval ve 2007 a normalne dojel domu a brzdilo to jak prase :-)
20:07:35
22.12.2009
jarda.u1
-> T: a fungovalo to predtim dlouhodobe?
18:36:54
22.12.2009
T
-> jarda.u1: : no problem je,že to tak jak je,fungovalo dokonale,takže tímhle bych řešení neviděl,ikdyž to chci předělávat...ale tohle mi to nevyřeší,když vím,že to fungovalo.....











takže ještě nějaké typy?

jinak zadek brzdí,sice až na zemi,že je pedál měkej,ale brzdí....
15:34:35
22.12.2009
petr s
-> spartra: Pokud špatné odbrzdí tak je moc malá vůle mezi posilovačrm a válcem
15:31:36
22.12.2009
spartra
-> petr s: no rozdělávat se mě to nechce, dneska sem s tím musel jet 300km a zejtra 400km,

jestli mě z toho nehrabe, zdá se mě, že brzdy se povolej s malou prodlevou
14:12:36
22.12.2009
petr s
-> spartra: Tak potom asi samostav nebo můžeš zkusit přitáhnout ruční brzdu když se bude propadat pedál
14:10:49
22.12.2009
spartra
takže nezdá se, že by něco šlo zpět do nádobky, nebo sem slepejš8
11:23:09
22.12.2009
Syny
-> spartra: Pokud je novej, tak bych to rovnou reklamoval...
07:51:39
22.12.2009
spartra
-> Syny: to už teď těžko poznám, při výměně prasat jsme vizuelně kontrolovl i samostavy, žádná koroze, stále promazaný.

když se kaplina bude vracet do nádobky, stačej vyměnit gumičky, nebo rovnou vrátit, reklamace?
00:24:35
22.12.2009
Syny
-> spartra: Samostav se musi o trochu vratit po povoleni brzdy, ale ne zas o moc... A ty gumicky zabranujou vraceni se brzdovky do nadobky, pokud to blbne, tak tlak jde misto ke kolum zpatky do nadobky a tim vznika efekt podobny zavzdusneni - ze auto nebrzdi a pedal jde az na podlahu. Pokud pri odvzdusnovani nejdou bubniny a porad to blbne, tak bych vsazel na tohle...
23:22:52
21.12.2009
spartra
-> petr s: sám těžko uvidím, když rád jím, musím najít nějakou dobrou duši.

jak poznat posraný samostav? vloni sem je rozebíral, mazal, dával nový pérka.

děkuji
upraveno 3x, naposled 21.12.2009 23:36:22
23:05:57
21.12.2009
petr s
-> spartra: Prohlédni jestli se ta kapalina nevrací do nádobky nebo blbne samostav v zadu
23:02:31
21.12.2009
spartra
-> petr s: když se rozebre pístek a sundaj pérka, takové malé gumičky, nahoře, dole, co tam jdou blbě dát, potom vím, ale nevědel jsme nač.

tip sem myslel, spíš na to kde je problém.
22:55:18
21.12.2009
jarda.u1
-> T: Jenom se zeptam,tenhle problem se ti projevil po prestavbe na brzdy s posilovacem,nebo ty brzdy i s posilovacem delsi dobu fungovaly normalne?Ja jsem koukal na fotky u tveho auta a spis nez v samotnem valci bych hledal problem v jeho poloze.U 120 je nastojato,kdezto ty ho mas v eRu nalezato.Na tom by nebylo zase az tak nic moc divneho,Favorit ma HBV taky nalezato a funguje to normalne,ale ty narozdil od Favorita mas privod z nadobky z boku a Favorit je ma zvrchu,tim padem by se mohl pripadny vzduch shromazdovat v brzdovem valci namisto toho,aby se dostal do vyrovnavaci nadobky.Nepremyslel jsi o tom?Zkusil bych zmenit nejprve polohu HBV o 90 stupnu.
22:54:49
21.12.2009
petr s
-> spartra: A 2 malé gumičky to jsou ty zpětné ventily
22:49:55
21.12.2009
spartra
-> petr s: tam jsou 4 gumičky pístek a 2 pérka, kde by se tam vzal ventilek.

co tipuješ ty?
upraveno 2x, naposled 21.12.2009 22:50:34
22:39:20
21.12.2009
petr s
-> spartra: O zpětném
22:38:19
21.12.2009
spartra
-> Syny: vo jakým ventilku to mluvíš?

-> Kočislav: potom kde hledat problém123
19:22:32
21.12.2009
Kočislav
-> spartra: To si právě nemyslím, jsem přesvědčený že když to někdy brzdí a někdy se nechá prošlápnout, je to typicky hydraulika.
15:25:12
21.12.2009
Syny
jen mimochodem - ono se to ani nemusi zavzdusnovat. Staci a by spatne fungoval ventil na THV a je po prdeli. Se selapnutim brzdy se brzdovka zpatky natlaci do nadobky a auto nebrzdi...
09:43:56
21.12.2009
spartra
dodám, že všechný válečky a gumičky jsem před montáží namazal brzdovkou

podotázka, pístky do brzdičů, stačej i čínský za ca 50kč? co mají v prondu

-> Kočislav: nestraš je to nový127 je pravda, že jedno zadní kolo jsme odvzdušňovali docela dlouho, ale nakonec úspěšně

je možný že by to dělala špatná vůle na trnu?
upraveno 2x, naposled 21.12.2009 10:10:42
08:11:05
21.12.2009
Kočislav
-> spartra: Buď HBV nebo po nějaké době zjistíš, že se ti přece jen ta kapalina trochu ztrácí, může prolínat prasátko apod.
21:42:25
20.12.2009
spartra
-> T: připojím dotaz taky

trubičky, hadičky měněno ca před 1rokem, včera výměna HBV(vap prešov), HSV(fragokov), PSV(fragokov), prasata(trw/lucas), vůle na trnu by měla bejt 0,8mm, samostavy namazány a snad i funkční, ruční brzda má maličko delší chod, odvzdušněno(bez žádné bubliny), kapalina se dnes neztrácela

2 ze 4 pístků v brzdíčích jsou zatuhlé(se poladí až bude čas)

problém, pedál je při prvním sešlápnutí měkký(jde k podlaze), rozsvítí se kontrolka, při druhém/třetím sešlápnutí ztvrdne jde max do 1/2 dráhy

kde je sakra problém
upraveno 2x, naposled 20.12.2009 21:44:11
19:54:25
20.12.2009
Syny
-> T: Proc by nemohli... :)



-> vhml: 19ku valec jo, ale bude muset vymenit i trn v posilovaci...
11:25:45
20.12.2009
vhml
-> Syny: a 19 válec at to brzdi4
11:17:51
20.12.2009
T
-> Syny: : no kostky tam mam takovy dve jakoby navic...tak taky zkusim no :-) a prasatka josu novy, a ty taky muzou zavzdusnovat jo?
21:53:23
19.12.2009
Syny
muze to zavzdusnovat kostka nebo i prasatko... Navic na 22 THV neni moc dobry mit 19ky prasatka... Dej tam 22ky...
10:44:17
19.12.2009
T
-> MATTESS: : to bych kecal,musim kouknout...ale kupoval sjem ho v takovym kramku,kde je spousta veci jeste z dob dávných :-) takže předpokládam že nějaka stará výroba,ale bohužel dokud nekouknu,tak nemůžu soudit....
10:22:41
19.12.2009
MATTESS
-> T: jaký máš HBV? Mě kdysi prodali nějaký italský a pořád se zavzdušňoval
10:11:00
19.12.2009
suri
-> m8rinek: jj velvana je najlepšia .
10:01:41
19.12.2009
m8rinek
lepší repasovanej brzdovej válec od Fígra, než novej. Mmch Fígr doporučuje brzdovku Velvana, bo se dobře snese se starejma gumičkama, ne jako ostatní...
09:58:40
19.12.2009
T
jinak trn se nastavoval na posilovaci a tim si troufnu rict ze to neni,jinak by neslo vubec a ne jen chvilku ne?
Extreme Tyres