-> Tuner#2: 1, oktavkovej brzdic je delanej na prumer 232mm a nejde skombinovat s rozteci 4x130 nebot proste neexistuje takovej kotouc kterej by byl tak malej a mel tak velkej klobouk.. takze oktavkovej brzdic jen s rozteci 4x100 4x98 nebo 5x100 a nebo kombinace 4x100 + 4x98
pokud ti jde o lanovodnou rucku je reseni pouzit brzdic ze superba kterej je delanej na vetsi prumer a tam uz se da 4x130 myslim nacpat.. to bych se ale musel podivat.. nicmene znamena to jeste navic upravit kotouc tak aby mel dvojici der coz neni zas takovej problem..
vetsinou delam jen jednoroztecove reseni a tam se vzdy najde nejakej pouzitelnej kotouc.. kterej padne bez uprav.. ale jak rikam to by asi nebyl problem..
u tehle reseni je vzdy kotouc presunutej zvnejsku na nabojku a vysunuti oproti originalu je dano hloubkou kotouce.. u oktavkoveho reseni to je bud 17 nebo 22mm podle pouziteho kotouce, u toho superbu to bude hodne podobne.. pokud chces vic uz je to na ukor slozitosti drzaku a hmotnosti nabojku a to navysuje cenu.. proto je lepsi udelat standartni reseni ktere je treba plus 17mm a pokud chces plus 30 tak se prida potom ven 13mm hlinikova podlozka.. ktera bude osazena (nalisovana treba) na stredovem krouzku a budes mit o tech 13mm delsi kolove srouby..
co se tyka stredovych krouzku... varianta s lisovanym stredicim krouzkem vznikla z potreby univerzalnosti.. driv to bylo v jednom kuse, pak sem mel treba 4nabojky 4x100 a ctyri ruzne prumery krouzku proto 4 ruzne vyrobky a 4krat prestavovat NCcko.. takhle to je vsechno stejne a tedy univerzalni.. pak se jen zvoli jina roztec a nalisuje jiny krouzek.. ted muzu mit i udelane polotovary a kdyz nekdo chce tak vezmu vysoustruzenej polotovar s drazkama a jen dodelam zavity enbo diry na stefty v rozteci jakou kdo chce a je to cele strasne rychle..
ono vzhledem k tomu ze se krouzek lisuje do slepe diry tak ho asi tezko pak nekdo vylisuje ven, nicmene krouzek je tenkostenny asi 1,5mm a destruktivni metodou by mel jit vyndat (jsou to ty krouzky na fotce vpravo nahore pod tema cernejma nabojkama) a neni problem udelat jakykoliv jiny... rovnez pokud nekdo chce podlozku tak se udela krouzek delsi aby sedela podlozka na krouzku a jeste krouzek precnival ven pro kolo..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadní kotoučové brzdy
16:33:49
18.06.2009
18.06.2009
Saky
15:05:42
18.06.2009
18.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Uvažuju že bych vzal sadu pro brzdiče z Octavie pokud je ještě možnost.
Co vše pohlídat, aby to bylo zadáno bez chyby? Chtěl bych aby byl zadek širší (nemusel bych mít podložky, tzn. tak o 25 - 28mm na každé straně pokud to jde, dvě rozteče a to 4x100 a 4x130. Co se týče středícího kroužku, tak píšeš že je vyndavací, teď má kola probraný na asi 64mm, ale kdybych chtěl v budoucnu jen 57,1 nebo jiné, tak aby to šlo vylisovata soustružník by udělal nové. Co je ještě potřeba znát? Jaké kotouče tam pak používáš?
Co vše pohlídat, aby to bylo zadáno bez chyby? Chtěl bych aby byl zadek širší (nemusel bych mít podložky, tzn. tak o 25 - 28mm na každé straně pokud to jde, dvě rozteče a to 4x100 a 4x130. Co se týče středícího kroužku, tak píšeš že je vyndavací, teď má kola probraný na asi 64mm, ale kdybych chtěl v budoucnu jen 57,1 nebo jiné, tak aby to šlo vylisovata soustružník by udělal nové. Co je ještě potřeba znát? Jaké kotouče tam pak používáš?
14:32:41
18.06.2009
18.06.2009
Saky
různé provedení, různé rozteče, středící kroužky podle Vašich objednaných požadavků
NAVÍC mám 4 polotovary bez děr do kterých se dá dovrtat cokoliv..středící kroužek je pro větší univerzálnost lisován provedení na 4pístkový brzdič
dále mám nevyzvednutý set na felicii/favorita zadní kotoučové brzdy 4x100 brzdič oktavia
a přední kotouč chlazený 280 nebo 312mm s brzdičem z oktavky.. upravená těhlice s adapterem pro uchycení brzdiče osazené novým ložiskem FAQ vše pozinkované složené..
a během července se dodělá poslední objednaná serie a potom již s nábojkama pro škodovkáře končím.. za tu cenu co to dělám se to musí vyrábět ve větší serii, která už určitě nebude.. zdražovat to nechci, dotovat taky ne tak kdo to chce má asi jednu s posledních možností..
omlouvám se těm kteří čekali rok i více, prostě jsem to nechtěl dělat touhle cestou jak to dělám teď tak se čekalo.. teď je to udělané z větší části oficiální cestou, kdy je zaručen termín, ale je to dražší proto už s tím prostě končím.. dnešní výrobní cena je v průměru 3950kč za sadu, malé nábojky oktávkové jsou levnější, 4pístkové velkých průměrů jsou logicky dražší.. lidem kterým jsem to slíbil za 3700 a vydrželi čekat, těm to dám za těch slíbených 3700.. ostatní to mají za 4000 do vyprodání všeho co mám...
pokud se najde někdo kdo zaplatil zálohu, já se mu neozval ať se mě ozve, pokud je někdo kdo to ještě chce v průběhu prázdnin mít (jakoukoliv variantu) ať se taky ozve do konce června pak už nebudu dělat další
a pokud by se našel někdo další kdo by to chtěl vyrobit do budoucna i to se dá, ale výroba jedné sady vyjde asi na 6000 a to je cena která je ještě možná pro někoho akceptovatelná, ale já to za tuto cenu vyrábět nebudu abych to měl doma skladem pro případné zájemce... takže pak už jen na objednávku za tyhle peníze
NAVÍC mám 4 polotovary bez děr do kterých se dá dovrtat cokoliv..středící kroužek je pro větší univerzálnost lisován provedení na 4pístkový brzdič
dále mám nevyzvednutý set na felicii/favorita zadní kotoučové brzdy 4x100 brzdič oktavia
a přední kotouč chlazený 280 nebo 312mm s brzdičem z oktavky.. upravená těhlice s adapterem pro uchycení brzdiče osazené novým ložiskem FAQ vše pozinkované složené..
a během července se dodělá poslední objednaná serie a potom již s nábojkama pro škodovkáře končím.. za tu cenu co to dělám se to musí vyrábět ve větší serii, která už určitě nebude.. zdražovat to nechci, dotovat taky ne tak kdo to chce má asi jednu s posledních možností..
omlouvám se těm kteří čekali rok i více, prostě jsem to nechtěl dělat touhle cestou jak to dělám teď tak se čekalo.. teď je to udělané z větší části oficiální cestou, kdy je zaručen termín, ale je to dražší proto už s tím prostě končím.. dnešní výrobní cena je v průměru 3950kč za sadu, malé nábojky oktávkové jsou levnější, 4pístkové velkých průměrů jsou logicky dražší.. lidem kterým jsem to slíbil za 3700 a vydrželi čekat, těm to dám za těch slíbených 3700.. ostatní to mají za 4000 do vyprodání všeho co mám...
pokud se najde někdo kdo zaplatil zálohu, já se mu neozval ať se mě ozve, pokud je někdo kdo to ještě chce v průběhu prázdnin mít (jakoukoliv variantu) ať se taky ozve do konce června pak už nebudu dělat další
a pokud by se našel někdo další kdo by to chtěl vyrobit do budoucna i to se dá, ale výroba jedné sady vyjde asi na 6000 a to je cena která je ještě možná pro někoho akceptovatelná, ale já to za tuto cenu vyrábět nebudu abych to měl doma skladem pro případné zájemce... takže pak už jen na objednávku za tyhle peníze
14:02:30
18.06.2009
18.06.2009
Saky
Tak jsem se konečně úspěšně dohrabal ke zdárnému konci a nábojky na zadní kotouče jsou hotové, proto bych prosil ty kteří zaplatili zálohu ať se ozvou většině jsem asi napsal ale možná jsem na někoho zapomněl..
zatím mám jen variantu na 4pístkové brzdiče ty oktávkové a jiné se dodělávají v další serii.. prostě toho bylo najednou moc tak sem to musel rozdělit..
případně pokud to někdo chcete mám i něco navíc..
zatím mám jen variantu na 4pístkové brzdiče ty oktávkové a jiné se dodělávají v další serii.. prostě toho bylo najednou moc tak sem to musel rozdělit..
případně pokud to někdo chcete mám i něco navíc..