Uchycení tlumiče vs. L/a

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.03.2009 do 18.03.2009, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
17:15:36
18.03.2009
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Neboj, celej článek jsem četl, leč mě zatím moc neříka to rozdělení soutěží. Nic víc 4
15:00:53
18.03.2009
Petkar1
-> Tuner#2: Též děkuju a chválim galerii.
14:51:06
18.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: OK a nemáš zač.4
14:46:34
18.03.2009
vhml
-> Tuner#2: promiň že jsem neodepsal, koukal jsem na to až včera v noci a neměl sil odepsat. Díky moc
11:27:37
18.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Žádná reakce na mail a na galerii - došlo/koukal jsi? A nebo jsem se snažil zbytečně...



-> Antony: Jako kluci, mrkni na jeho stránky, tak byl o tom článek a rozhovor.
07:00:39
18.03.2009
MerHanz
-> Antony: no na škodouky si asi buseš muset počkat, už na rokycany je přihlášenej s Kadetem
06:33:10
18.03.2009
deathcat
-> vhml: Myslím, že je to přesně naopak4 Už jen proto, že v L/A není moc dobový motor
01:11:57
18.03.2009
vhml
Jestli jsem to pochopil dobře na Kadett bude na volný soutěže a L/A na republiku. Nebo naopak?
00:28:07
18.03.2009
Petkar1
-> Antony: Občas si s ní prej něco zajede, ale hlavní tíhu soutěží ponese Kadett.



-> Tuner#2: Jo to máš pravdu, jeho styl byla pastva pro oči. S Kadettem určitě bude taky rozevlátej, ale škodovkářovo srdce nebude při pohledu na Kadetta tolik bušit jako na oranžádu.6
20:56:00
17.03.2009
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Pěkný fotečky a dost pomůžou 4

Apropo, nevíš co bude Šimurda dělat s LAčkem? Vím že má Kadeta, ale škudky bude velká škoda, viděl jsem ji jen na jednom závodě 10
16:55:11
17.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Trax: Díky.
14:16:14
17.03.2009
Trax
-> Tuner#2: Pěkná kompilace podvozků4
11:05:25
17.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Pokud někdo chce origo, tak tady je z depozitu: tuner2.rajce.idnes.cz/Dep ozitar_a_muzeum_Skoda_-_Ml ada_Boleslav_2008



Tam jsme taky lezli po kolenou 1
11:03:58
17.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsem doma něco prohedal a hodil to do galerie. Je to výběr podvozků, který mě něčím zaujali ať už kladně a nebo i záporně. Je tam i Šimurdovo Metalex náprava asi na 6. fotce venku z auta.



skoda-virt.cz/cz/.../109- pelmel-skoda-podvozku



1
upraveno 1x, naposled 17.03.2009 16:55:00
10:25:46
17.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar1: JJ škoda že loni naposled8
23:00:38
16.03.2009
Petkar1
-> Trax: Na video v ID jsem koukal:)



-> Tuner#2: Jo máš pravdu, trochu se mu to hrbí, ale i tak mi to přijde jako dost stabilní auto. Hlavně Šimurda si ho neskutečně vodí5
21:44:38
16.03.2009
Trax
-> vhml: Tak ono najit kompromis mezi rally a slalomem bude docela problem, protoze tam se uplne odlisujou pozadavky. Na slalom potrebujes uptra tvrdy a nizky auto a na rally, zvlast nakou nezpevnenou, potrebujes nakou vejsku, abys to neobral, hezky mekky, at to kopituje teren. Ja jsem jel ted poprve slalom na HP sporting. A i kdyz to na zhoupnuti neni beton, tak to pekne tlumilo a moc nelitalo. Kdyžtak koukni na video v ID
20:55:29
16.03.2009
vhml
-> Trax: to jo, ale nesmíš to kombinovat s rally 1 to se pak těžko hledáme nějaké kompromisy
20:34:43
16.03.2009
Trax
-> vhml: Tak ono na slalom by bylo ideálni to vsechno vyhodit a položit na dorazy3 JOKE
18:01:05
16.03.2009
vhml
-> Tuner#2: mě to povídej, máme je taky a přitvrzený série na tlumení. Na slalomech jsou na to zajímavý pohledy 1
17:49:38
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ano klasika na rally a rozbité tratě a šotolinu. Proto se to taky tak naklání a sedá když brzdí.
17:43:18
16.03.2009
vhml
-> Tuner#2: takže jenom 20. To už máš pak skoro jedno

A vepředu pružiny 45kN? To musí být měkké. I když zase tam to udrží tlumič...
upraveno 2x, naposled 16.03.2009 17:45:19
17:38:25
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Šimurda má od Křistka jen zadek v předu je HP racing na origo L/A pružinách. Takže to zas tolik není.
17:23:59
16.03.2009
vhml
-> Petkar1: ve chvíli kdy v tlumičích a pružinách utopíš 30t tak ti to bude sedět taky :-)
16:56:45
16.03.2009
Petkar1
-> Tuner#2: No jasný, to ber obrazně, ale dřepí to pekelně a přitom furt dveřmi napřed.4
16:28:00
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar1: Motokára to není, vždyť jezdí rally a Křistek mu nechával dokonce motat na zadek měkčí pružiny, protože mu to uskakovalo. Motokáru má třeba Oscar Král 130RS na vrchy4 a nebo i tady Eidy podle toho co jsem viděl na okruhu. Nějaké fotky ještě mám, pokud bude čas to to přitáhnu do práce na flešce zítra.
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 16:28:47
16:22:40
16.03.2009
Petkar1
TTomas 15.03.09 09:28:01 napsal:

→ Petkar1: Oba tlumice co jsou na fotkach jsou 130L/A Lr

original SAchs.
?? :) já jsem to nespochybnil6
16:22:11
16.03.2009
Petkar1
-> Tuner#2: Šimurdův podvozek mě fascinuje, ta škodovka je motokára. Nemáš víc fotek konkrétně Šimurdovo 130ky?
16:12:10
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony: Není za co, bohužel nemám z lepšího úhlu, ale nechtěl jsem se mechanikům motat pod nohama 40
16:09:17
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady je to vidět: skoda-virt.cz/cz/.../1069 48



a tady od strejdy Pavlíka: skoda-virt.cz/cz/.../1057 08



upraveno 1x, naposled 16.03.2009 16:11:20
16:07:39
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Něco najdu, ale neslibuju do kdy.



-> havlik: Mám ještě jednu fotku, dle mě je to vyztužení mostu, aby se nevyrval, když dostane lyžina ránu z předu, ale origo takhl lyžina nebyla, alespoň ne na LR. To mělo takové schody a krylo to celou nápravnici se stabíkem, ale nikde jsem neviděl jak přesně to bylo nahoře uchyceno.
upraveno 1x, naposled 16.03.2009 16:07:55
16:01:21
16.03.2009
vhml
-> suri: na podvozku závodní 1000 toho moc neuvidíš, neměli homologované žádné úpravy. Tudíž ani výztuhy ramen, přední ližiny atd...
16:00:11
16.03.2009
vhml
-> Tuner#2: nu zajímají mě především řešení interiéru a podvozku u závodních aut...
15:54:25
16.03.2009
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Super, díky moc za fotky. Já když jsem dělal vlečku, tak jsem s tím už počítal, takže je vyztužená od silentbloku až po pružinu 2mm plechem jak z venku, tak zevnitř plus zavřenej celej "U" profil taky 2mm plechem z obou stran. Závit je určitě lepší, leč náročnější na výrobu, přesnost a taky se bojím koroze. A hlavně se mě s tím nechce v práci točit. Takže to udělám na klasickou segerovku a bude to . . .
15:34:34
16.03.2009
bflm
-> Tuner#2: Měla ale lobra byli povoleny
15:32:32
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bflm: JJ ale L/A je tak přece měla ne?
15:28:13
16.03.2009
suri
-> Tuner#2: náhodou - závodné 100/1000 ky podvozok?
15:27:16
16.03.2009
bflm
-> Tuner#2: A dokonce má normální polosy ne lobra
15:26:32
16.03.2009
havlik
zaujala mě nějaká ta výztuha předního mostu tak kdybys to měl zachyceno na více foto:) já sem koukal a nemam ani na jedný ani předek ani zadek takhle pod sukní
15:25:22
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Plnej komp - jsem pacient a furt někde lezu po kolenou3 Ale není čas hledat kde to všude mám, něco mám z netu a to mám roztříděný, ale sposta fotek je z akcí a už ani nevím kde co a jak jsem fotil. Zajímá Tě jen L/A? Ono Šimurda to má už dost novodobě překopané.
15:19:17
16.03.2009
vhml
-> Tuner#2: nemáš vícero takových špionážních fotek? Přece jenom když stavíme to nový auto tak se to vždycky hodí...
11:17:21
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Lepší foto bohužel zadku nemám. Každopádně to chce podélný rameno vystužit a raději bych přeplátoval i to místo tam kde se dělá díra pro šroub na tlumič obzvlášť u těch novodobých ramen z "papíru" Co se týče tlumiče, tak závit je na nastavovaní ideální.
11:15:35
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
11:14:51
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
11:14:25
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Když už, tak jsem vzal i předek ať to máme celý
zvětšit Uchycení tlumiče vs. L/a - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 16.03.2009 11:14:25
11:13:39
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
11:12:50
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
11:12:23
16.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
12:48:29
15.03.2009
TTomas
-> Antony: Ano dneska se to ve vetsine pripadu resi zavitem. Tady je drazka a perovej krouzek, kterej se tam nastrci.
12:36:34
15.03.2009
Antony - zrušená registrace
Tak teď jenom zjistit, jak je udělaný uchycení pružiny na tlumiči. Co koukám je tam cca 6 zápichů, ale o co je to mezikruží opřený, resp zepřený. Nebude závit jistější a snadnější při "štelování"?
Extreme Tyres