skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uchycení tlumiče vs. L/a
prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 51 až 61) od 13.03.2009 do 18.03.2009, založil/a Antony - zrušená registrace
09:28:01
15.03.2009
15.03.2009

TTomas
-> Petkar1: Oba tlumice co jsou na fotkach jsou 130L/A Lr original SAchs.
16:44:08
14.03.2009
14.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petkar1: To je tady: skoda-virt.cz/cz/.../1011
88-to-suri-koni-tlumice
14:04:03
14.03.2009
14.03.2009

Petkar1
-> TTomas: Něco podobného má škodovka ve AT Škoda speciálu, ale ta měla mám pocit stavitelné Koni, ale uchycení podobný. Tuner 2 bude vědět.
12:56:24
14.03.2009
14.03.2009

Antony - zrušená registrace
-> TTomas: Dík moc za fotku. Snad to u mě vydrží, když ten silentblok udělám kratší. . .
11:08:38
14.03.2009
14.03.2009

TTomas
No tak na tom gumovem ulozeni nic specialniho neni. Je to stejne jako na original tlumici. Na spodek privarene oko, ve kterem je gumovej silentblok a v nem ocelova vlozka. viz foto.
07:33:12
14.03.2009
14.03.2009

Antony - zrušená registrace
-> TTomas: Díky za odkaz. Právě to gumový uložení sháním, protože mám tlumiče s pístnicí o malým pruměru a tak se bojím, že když to uchytím na silentblok po vzoru tvýho odkazu, že mě to při prvním propružení ohne pístnici.
21:56:16
13.03.2009
13.03.2009

TTomas
-> Antony: skoda-virt.cz/cz/.../6723
5
Mrkni sem. Jsou to original Sachs 130L/A na uniballech s tlustou pistnici s vejskovou regulaci. Je to teda domontovano na neoriginalni vuz – vyztuzenou vlecku. V originale byly tyto tlumice na hybridnim svarenci s geometrii vlecky, ale osazenim Lr co postavil MTX v roce 88. Myslim, ze bezne L/A mely klasicke gumove ulozeni a pokud se nepletu, tak nektere i vejskove stavitelne.
Mrkni sem. Jsou to original Sachs 130L/A na uniballech s tlustou pistnici s vejskovou regulaci. Je to teda domontovano na neoriginalni vuz – vyztuzenou vlecku. V originale byly tyto tlumice na hybridnim svarenci s geometrii vlecky, ale osazenim Lr co postavil MTX v roce 88. Myslim, ze bezne L/A mely klasicke gumove ulozeni a pokud se nepletu, tak nektere i vejskove stavitelne.
21:13:01
13.03.2009
13.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony: Sleróza je mocná, ale kdyžtak v průběhu týdne.
21:00:40
13.03.2009
13.03.2009

Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: No mě až tak nejde o přesnou homologaci. Jen chci vyřešit vlastní stavitelný podvozek. Jinak díky za "odkaz" na Pistu a jestli si vzpomeneš na fotky, tak budu taky rád 

20:55:48
13.03.2009
13.03.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Fotky mám doma, tak jedině po víkendu, ale je to jednoduché, stejný princip jako na Molčan nápravu jako má Pistaa. Co se týče L/A, tak ale myslím neměla homologovaný výškově stavitelný zadek a nebo až v nějaké poslední variantě.
20:49:25
13.03.2009
13.03.2009

Antony - zrušená registrace
Zdravím pánové. Mám dotaz, zda-li někdo z vás (soutěžákú) neví, jak je uchycený tlumič, nebo lépe řečeno, výškově stavitelný podvozek u verze L/A. Jedná se o zadní vlečnou nápravu. Přední je jednoduchá, ale zadní nevím jak je řešená, když se podelné rameno hýbe ve dvou rovinách (osách). Nejlépe by pomohle fotka uložení tlumiče Škody 130L/A P. Šimurdy. Díky