
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba tvrdších předních pružin - uzávěrka
prohledat
471 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 17.02.2009 do 27.04.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Já bych projevil taky zájem...

-> venni: Rozbitý RZ v Běšinech? To byl novej asfalt proti tomu co se jezdí na velkejch...
-> Tuner#2: bojím, sice možná zbytečně, ale vnitřně z toho nemám dobrej pocit a jelikož nemáme moc prostoru k testování, tak většinou na autě je to, o čem rozhodnu že bude fungovat nejlíp
To spíš jsem myslel kdybys měl v plánu sérii pro širší věřejnost, kterou kolem těch 60kN zaujme možná víc než 80kN
Když nebudou nevadí, prostě jenom návrh

-> Tuner#2: bojím, sice možná zbytečně, ale vnitřně z toho nemám dobrej pocit a jelikož nemáme moc prostoru k testování, tak většinou na autě je to, o čem rozhodnu že bude fungovat nejlíp

To spíš jsem myslel kdybys měl v plánu sérii pro širší věřejnost, kterou kolem těch 60kN zaujme možná víc než 80kN

Když nebudou nevadí, prostě jenom návrh

-> petr s 19.05.09 14:51:34: Toho jsem se bál 
-> venni: Tak je prodáš Davidovi V6 a vezmeš si 220mm
-> vhml: NJ ale to je jiná zakázka a muselo by Vás být zas víc. Navíc pokud máš vzadu kyvkové a nebo dokonce tvrdší, tak vzadu jsi přes 100% tuhosti navíc a dopředu se bojíš 80%? Myslím že zbytečně...

-> venni: Tak je prodáš Davidovi V6 a vezmeš si 220mm

-> vhml: NJ ale to je jiná zakázka a muselo by Vás být zas víc. Navíc pokud máš vzadu kyvkové a nebo dokonce tvrdší, tak vzadu jsi přes 100% tuhosti navíc a dopředu se bojíš 80%? Myslím že zbytečně...
-> vhml: Mě se ta tvrdost docela osvědčila.Auto sedělo i na tich rozbitejch RZ co byli v Běškach.Taky jsem z toho měl strach ,ale je to OK,škoda tý délky no,moje auto je fakt asi nějaký divný protože to mam proklatě nízko.
Já bych měl zájem o měkčí, tak kolem 60-70kN kdybys chtěl dělat i různé variatny...
-> Tuner#2: Jsem říkal že začneš výrobu
Pokud by bylo dost zajemcu a cena by nepresahla 1500,- tak bych taky jednu sadu pruzin vzal.
hlásím zájem
-> karci: Začíná Vás být více, takže pokud bude zájem, tak ano a tu délku bych asi udělal těch 220mm, aby se dali využít ty dva mrtvé závity a kdo chce níž, tak by si je zkrátil.
Takže předběžně piště, kdo z Vás by měl zájem, podle kusů pak dokážu říct cenu za kterou jsem ochoten to nechat udělat a rozposlat.
Takže předběžně piště, kdo z Vás by měl zájem, podle kusů pak dokážu říct cenu za kterou jsem ochoten to nechat udělat a rozposlat.
-> karci: Na co?? Má jen jedno auto...
-> Tuner#2: planujes do buducnosti dalsiu sadu? tie 220ky by boli fajn myslim.
-> havlik: Tak mrkni do mailu, ale budou lepší

-> Tuner#2: ty woe:) že je to špinavý nejni vidět pokliček sem si ani nevšimnul:D a že to nejni sedlý mi na fotce fakt nevadí:D
-> havlik: Je to bez pokliček, špinavý a ještě si to nesedlo. Vydrž na finální fotky. 

-> Tuner#2: pošli na maila :) změnim pozadí:))
Takže fotky jak je auto vysoko jsou u mě u auta.
-> havlik: Ja už ted neprojedu tim heverem pod stabikem... Takze jedina moznost zvedat za prah...
-> Tuner#2: Udelal si výšku uplně ideálně
-> Tuner#2: Udelal si výšku uplně ideálně

-> TUNER: maju kolesa z furikov aby defekt nedostali ze ?



-> havlik: tak já to měřil z kanálu,jinak tím spodním ramenem jsem myslel přední a pak tu příčku převodovky,na tu už by to chtělo ližinu,trčí tam nebezpečně.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na co ty auta jsou?Na ježdění,ale na ježední pro zábavu,jak už jsem psal níže ten počet km za rok asi mluví za vše.Kdybych to byl spotřebák ,je jasné že auto bude vypadat jinak.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na co ty auta jsou?Na ježdění,ale na ježední pro zábavu,jak už jsem psal níže ten počet km za rok asi mluví za vše.Kdybych to byl spotřebák ,je jasné že auto bude vypadat jinak.
-> MOLSO: Nj,správný auta rezervu nemají... 

ja mam 260ky pruziny a uz tak mam problemy vytahovat rezervu 

Tak jedine ten rychlohever jako u F1 :) By mi zajimalo na co vam ta auta jsou :o)
-> venni: tak hluboko pod auto sem byl línej lézt:)))
-> havlik: ja to beru od spodního ramana (jak drží tlumič) a příčka pod převodovkou je taky proklatě nízko...
-> venni: já mam nejnižší místo předního čela 15cm ale počítam že tam něco bude eště níž
-> havlik: ja ho tam taky nedostanu,nejnižží místo na autě je asi 10cm od země 

to je v pohodě já třeba pod svoje auto v podstatě nedostanu ten pojízdnej pumpovací hever:D
-> Matthes: my taky nemáme montážní jámu. Původně to bylo na hašení vápna při stavbě
-> MATTESS: Vsechny zkolaudovane jamy jsou pro me melke :(
-> Matthes: třeba Tuner#2 by ani hever nepotřeboval. Najede ke mně na kanál a pohoda
A nemusí se válet po zemi


-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo jo neco na tom bude ... aspon sa z motorovočlnovej emky da vybrat rezerva
a jedna vrakoidka co som doma rozoberal som musel vyberat rezervu za pomoci heveru 


-> Tuner#2: ja až budu pojízdnej tak bych si nechal u Tunera vypálit dvě podložky pod pružiny
ale uvidím,zatím brzo soudit...

-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.04.09 23:58:17: Wole 

-> Zarytí snižovači: Sem zrovna tuhle menil hadici posilovace na svym offroadu a rikal sem si jak je super ze si muzu lehnout pod auto jen tak kdyz stoji na kolech a rikal sem si taky ze kdyby tohle mel delat nekdo z Vas tak aby zas bral hever, spalky... 

Já už taky nasadil a proti Sakyho uříznutým 250tkám je to po projetí o 7mm níž, ale i bez tlumičů to nechodí na dorazy což je super. Měl jsem je udělat 215 a nebo i 220mm aby se ty závěrné závity "uživili".
Bohužel asi až v další sérii, pokud bude zájem. Pro současné majitele je jediné řešení podložka pod pružinu. Funguje to bez problému až do 10mm.

tak kdo jeste nenasadil, tak mam jeste posledni porovnani
Pred saky 235

Pred saky 235
-> Tuner#2: no ne že bych se stim rád chlubil,ale měl jsme tam uříznutý serie na aci 220mm
Výškově zatím asi na stejno,uvidím pak na jízdních vlastnostech.

-> venni: Cos tam měl před tím za pružiny? Je to níž než si to měl?
Takže jsem dnes nasadil :)auto je nepojízdné takže težko říct jak si to ještě sedne,asi budu muset začít slouložit na tý kapotě...Jinak to teda vypadá že to je hoooodně nízko 

-> TUNER 13.04.09 20:28:58: Kdo se ptá 

-> TUNER: Asi s tvojí pomocí
Jinak podložka není potřeba, vejška uplně ideálni na zavody na cemkoli. Když to pak někdo rizne o všechno (
), tak to bude supr na kopec, okruh nebo slalom

Jinak podložka není potřeba, vejška uplně ideálni na zavody na cemkoli. Když to pak někdo rizne o všechno (


-> Tuner#2: To by mě zajímalo jak by jsi jí pálil...

-> Trax: Není zač, snad budete všichni spokojeni. Pokud to bude na někoho moc nízko, tak je možné vypálit podložku pod pružinu a nápravnice snese až 1cm, takže se to dá zvednout o 2cm naharu.
-> David29: OK.
-> David29: OK.
-> Tuner#2: V úterý tam du-)
-> Tuner#2: Zatim jsem najel cca 10km, tak nemuzu moc srovnavat. Ale je to cca o 1cm niž, než na sakyho 235. A někam vytahnu auto, tak udělam poradnou fotku a pak bude dobry porovnani. Jinak diky za ně

-> radekp: OK, plánuju snad příští víkend, když vše půjde dobře.
-> Tuner#2: Taktéž díky! Já ještě reference nemám-budu dávat podložky a měnit přední náboje, tak to udělám všechno najednou...
Takže asi to budeš mít dřív ty:-)
Takže asi to budeš mít dřív ty:-)
-> petr s: JJ včera v noci. 11 dní uteklo jak voda 

-> Tuner#2: To už jseš doma?