skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké brzdy, 4p nebo 2p?
11:32:44
26.12.2008
26.12.2008

archanjel
-> Nwkt: Tak ich môžete dať stočiť.
10:03:18
26.12.2008
26.12.2008

Nwkt
-> TOMCAT: Tam vidim jenom Bremba a Lucas na 2P
08:26:19
26.12.2008
26.12.2008

archanjel
-> Nwkt: -> Syny: Ale originál kotúče sa dajú zohnať tam byť Vami problém nehľadám alebo potom
www.elitecat.sk/ArticleSe lection.aspx?B=0
www.elitecat.sk/ArticleSe lection.aspx?B=0
23:59:25
25.12.2008
25.12.2008

kury
Já myslím, že tahle debata už dávno skončila
Nebo si tam dejte tohle a utrhnete nápravu z auta


23:51:53
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: Každopádně 4p přes propojky ti budou brzdit sztejně ostře jako 2p a celkově to bude lepčí i po opakovaném brždění... Předpoklad je u obou stoprocentní stav...
23:49:57
25.12.2008
25.12.2008

minno
ale tak snáď pokračujeme v hádke 2p vs 4p, nie?
23:48:24
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> MOLSO: Jerzy Jalowiecki

23:46:12
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Smarja to je des. Skoda ze tuto literaturu nemam abych se pobavil 

23:45:01
25.12.2008
25.12.2008

MOLSO
-> minno: co to je za kniha ? jaky pošuk ju pisal ?




23:44:14
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: míchání brzdovek je normoš věc, Dot3 + Dot4 + Dot5 + Dot19 + kapak líhu + kapka nafty a máš super náplň která se ti nikdy nezahřeje







23:41:58
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zdá sa, že ani "druhovýrobná literatúra" na tom s kvalitou nie je bohvieako
Písal to nejaký poliak, je to preložené do češtiny, ešte som ju celú neprečítal, ale nečudoval by som sa ani tomu, keby v nej bolo písané o "silemblokoch", pretože pri brzdách je písané o "mísení brzdových kvapalín"


23:38:01
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: Tak to potěš koště






23:37:05
25.12.2008
25.12.2008

haso
-> Zdeněk.: ja ti poviem mne ked nesli brzdy tak ku koncu som brzdil tak ze som otvoril dvere a dal nohu von
a samozrejme ze som mal este aj rucnu uplne zdvihnutu a bol som rad ze som zastavil


23:35:46
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> Bagrr- máma mele Emu 25.12.08 23:34:08: nie, jasné že vážne :-))
23:34:49
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Kde tyhle haluze beres? 

23:34:31
25.12.2008
25.12.2008

minno
Matthes, záškodník z TechWebu 25.12.08 23:33:22 napsal: → minno: Jeje, 90 jezdim na trojku 
to preto, lebo málo čítaš


to preto, lebo málo čítaš


23:34:08
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno 25.12.08 23:31:18: 25.12.08 23:25:08: Tohle celý si myslel doufám z prdele že?
23:33:22
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Jeje, 90 jezdim na trojku 

23:32:26
25.12.2008
25.12.2008

Zdeněk.
-> minno: tak to bych se ale touto rychlostí nikam nedostal a všude jezdil pozdě

23:31:18
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> Zdeněk.: však 120 km/h je škodovkou ísť zakázané
Ty nič nevieš





23:29:01
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zdeněk.: Maximalni otacky nekterych zdejsich motoru jsou u 10 000, tak se bat nemusis 

23:27:31
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: Píčovina.... To bych ani náhodou neriskoval jet bez ryclosti z kopce a spolejhat na brzdy....
23:27:26
25.12.2008
25.12.2008

Zdeněk.
-> minno: a co když pojedu z kopce 120km/h a přestanou fungovat brzdy, jak se mám dostat na hodnotu 60km/h? Abych dal POZOR na maximální otáčky motoru?

23:25:08
25.12.2008
25.12.2008

minno
a čo nám o brzdách škodoviek vraví literatúra?



23:23:56
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> kury 25.12.08 23:02:48: Přesně moje řeč:D dyť i ty bubny na ticce byli co k čemu a to auto ubrzdili

23:20:45
25.12.2008
25.12.2008

Zdeněk.
-> minno: mě taky blokovali přední kola, ať před go, tak i po, ale to bude spíš tím lehkým předkem než "agresivitou" brzd
23:18:58
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Me 2p brzdi pekne ostre, chtel bych vzad jeste 22mm prasatka, jen shodit bubeny a dat je tam 

23:18:55
25.12.2008
25.12.2008

kury
-> minno: jj. Oni 2P dovedou mít hodně ostrej nástup a hned blokujou. Kamarád to měl tak dobrý, že by jsi proletěl skoro oknem při zabrždění
Ale jak tu psal Bagrr a Pavel P. , tak 2P dřív vadne.

23:18:31
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: -> Bagrr- máma mele Emu 25.12.08 23:11:51
23:16:01
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: mno to snad jen se zarezlíma pístkama:D
23:15:35
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> David29: to je na dlhú debatu aké boli brzdy celkovo na tých dvoch autách :) ja som zvedavý ako mi to bude brzdiť keď zabehnem zadné nové brzdy, ale z doterajších skúsenosti sa mi zdá, že mi to vždy bloklo dosť rýchlo....Preto sa pýtam na skúsenosti iných, či im tiež 2p blokujú tak rýchlo.
23:11:51
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Pavel P..: gumový jsou právě kvůli napojení na zadek a jednomu páru hadic navíc

23:10:11
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> Bagrr- máma mele Emu: viem :) potom to už bude blokovať samo na dotyk pedálu nohou....
23:08:56
25.12.2008
25.12.2008

Pavel P..
pravda že 2p jsou ostřejší při začátku brždění.. 4p jsou takový gumový od shora ale při prudšim brzdění jsou učinnější....

23:08:16
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: a zkus to víckrát zablokovat kola s 2P a uvidíš co to udělá





23:06:35
25.12.2008
25.12.2008

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vraj ohromujuci 

23:06:21
25.12.2008
25.12.2008

David29
-> minno: A obě měli brzdy v 100% stavu?
23:05:19
25.12.2008
25.12.2008

minno
-> David29: viem ale porovnávam dve škodovky, jedna s 2p, druhá so 4p, u 2p blokli kolesá podstatne skoršie....
23:03:32
25.12.2008
25.12.2008

MOLSO
-> minno: 2 vreca cementu a brzdi to jako ďas 

23:02:48
25.12.2008
25.12.2008

kury
K čemu potřebuješ to, když tohle ti stačí
To jsme mohli mít pořád auta na páru,který taky fungovaly a nemusíme znečištovat vzduch výfukovýma plynama
No jinak já si myslím, že hlavní výhoda 4 pístu je velikost tý destičky. Ale to poreferuju až na jaře, jak se chová 4P s propojkou oproti 2P


23:01:52
25.12.2008
25.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Hele ten komentar
www.aukro.cz/item51352617
6_4_pistkovy_brzdic_i_opra
vna_sada_2ks.html

23:00:38
25.12.2008
25.12.2008

David29
-> minno: Tam je spíš problém lehkýho předku.. přenýst účinek z kol na silnici...
22:59:30
25.12.2008
25.12.2008

minno
Podľa mňa tiež 2p keď sú zrepasované brzdia dobre....Skôr sa mi zdá, že tie 2p nejako prirýchlo dokážu bloknúť predné kolesá.... A to ma štve najviac. Máte tiež podobnú skúsenosť? U 4p čo som skúšal to bloknutie nastane podstatne neskoršie....
22:59:00
25.12.2008
25.12.2008

David29
-> Crestik: Tak to potom jo, hlavně že si rozumíme 

22:58:02
25.12.2008
25.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> minno: vliv na pískání má pouze materiál obložení a kotouče

22:56:58
25.12.2008
25.12.2008

minno
Crestik 25.12.08 22:15:33 napsal: ...případně nechat vytočit pístky z inteligentnějšího matroše....
čo znamená "inteligentnejší&quo t; matroš"? čo je zlé na bežnom matroši, z ktorého sú piestiky vyrobené?
btw. ja mám piestiky v 2p pravdepodobne nejaké druhovýrobné, majú lesklý povrch. ?Môže mať materiál piestikov vplyv na piskot pri brzdení?
čo znamená "inteligentnejší&quo t; matroš"? čo je zlé na bežnom matroši, z ktorého sú piestiky vyrobené?
btw. ja mám piestiky v 2p pravdepodobne nejaké druhovýrobné, majú lesklý povrch. ?Môže mať materiál piestikov vplyv na piskot pri brzdení?
22:47:16
25.12.2008
25.12.2008

Crestik
-> David29: asi jsem to napsal blbě...ale taky to šlo pochopit, což jsi potvrdil tím Shrnutím. Jinak do těch cm ses trochu zamotal, měla tam být ještě podmínka, že těch 8p má stejnou plochu jako ty 2p
22:38:43
25.12.2008
25.12.2008

Nwkt
-> petr s: Jaj, taky by se jeden pár hodil



22:38:05
25.12.2008
25.12.2008

petr s
-> Syny: Tak já mám kotouče poctivou čssr litinu a nikdy se mě neskřivily
22:37:50
25.12.2008
25.12.2008

MOLSO
osobne som zvolil 2piesty a rozhodnutie vôbec nelutujem. Ťahať dopredu ešte jeden okruh by sa mi určite nechcelo, prepojky neprejdú cez STK a nestoja málo, odvzdušňovať 3 miesta na brzdiči ma nejako neláka, a skutočnosť, že ked zatuhne jeden piestik tak zbrúsi platničku šikmo ma uplne odradila. Jednoducho 2x viac problémov a zbytočná zložitosť. Neviem či je to ešte pravda ale pokiaľ viem ani dostupnosť dielcov pre 4piesty nie je nejako veľká (piestiky sa asi ťažko , gumičky by sa mali dať kúpiť, kotúče asi tiež ale u nás nemali)
Zrepasoval som si svoje dvojpiesty a brzdí to oveľa lepšie ako otcove nezgenerálkované dvojpiesty. Odvzdušnené boli okažite na prvý krát. Keď zatuhne piestik platnička sa zoderie trocha viac ale stále bude použiteľná.
Keď pôjdem na 120kovom motore 135km/h alebo na favo motore 135km/h myslím že keď budem chcieť zastaviť, budem musieť brzdiť rovnako (možno aj menej favo hlava je ľahšia ako liatinova 120
) jednoduchosť vyhráva
keď budem chcieť chlaďáky možno sa dám na 4p prehovoriť
Zrepasoval som si svoje dvojpiesty a brzdí to oveľa lepšie ako otcove nezgenerálkované dvojpiesty. Odvzdušnené boli okažite na prvý krát. Keď zatuhne piestik platnička sa zoderie trocha viac ale stále bude použiteľná.
Keď pôjdem na 120kovom motore 135km/h alebo na favo motore 135km/h myslím že keď budem chcieť zastaviť, budem musieť brzdiť rovnako (možno aj menej favo hlava je ľahšia ako liatinova 120

