Jaké brzdy, 4p nebo 2p?

prohledat
172 příspěvků (zobrazeno 151 až 172) od 25.12.2008 do 26.02.2009, založil/a Zdeněk.
řadit dle data
17:15:05
25.12.2008
ondie
K čemu že jste došli ??

Že 4pístky s propojkama maj rychlejší nástup a tvrdší chod pedálu proč ?

..protože je tam míň "metrů" hadic ?? (to se přece nechá řešit pancéř hadicema,u kterejch bych "roztažnost" o které mluvíte,čekal menší...)

Spíš je otázka jestli je pro provoz (rozuměj provoz srazový/jízda pro volný čas/zábava-ne denně do práce) 4pístků výhodnější 1okruh či okruhy 2,jak je to u 4p v serii...hm ?



A další velikou otázku mám na Vás:



Jakou alternativu by jste vybrali pro klasické železné rozvody brzdových trubiček ??

Napadá mě to nechat natahat v nekorodující (alespoň ne destruktivně) mědi,ale bojim se,že u upravených brzd,kde může v okruhu být větší tlak,by to relativně měkká měď nemusela snášet....co myslíte ?? Případně jinou třeba "závodní" alternativu ?? Co,kde,jak ?



-> Zdeněk.: 4p vs 2p je stále se opakující mantra jak kyfka/vlečka,vůbec neřešit,pokud nemáš origo dej 4p a vlečku,když ti budou stále zbývat peníze můžeš neustále tunit (chlaďáky,atd.) Cenově bych řek nastejno..kdyť v dnešním světě,kdy se shade šrotujou kosmickou rychlostí se toho všude válí neskutečně..
16:30:35
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: je neatrně tvrdší, ale to je jen dobře protože při standart zapojenéí je měkkej jak hovno40
16:29:12
25.12.2008
Syny
-> Bagrr- máma mele Emu: zrychli, ale pedal je nepatrne tvrdsi...

-> havlik: zrovna u brzdy by bylo prave docela dobry myslet, ale delejte si to kazdej jak chcete :)
16:11:07
25.12.2008
havlik
-> Syny: nemysli, dej propojky a budes spokojenej
16:10:45
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: no dyť o tom je řeč, propojky ti zrychlí reakci brzd3
16:09:38
25.12.2008
Syny
samozrejme me to ovlivnovali i zadek, takze na predek sem mel pouze vlastne jednu hadici navic, ale i tak sem rozdil nepoznal... Zkratka myslim, ze to zas tka velkej rozdil nebude :) Ja bych propojky klidne dal a vubec bych se toho nebal...
16:08:42
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Prostě je to znát basta3
16:07:49
25.12.2008
Syny
-> havlik: mel sem nastaveny oba okruhy od valce na trubky... Ale mam zato, ze origo okruh 4p ma navic hadickama (ne trubky) pouze od podbehu ke kolu... To jsou 2 hadice navic oproto 2p ne? A ty dve hadice ja mel mezi THV a trubkama. Ty hadice se zas tak moc neroztahujou (kdyz nejsou 20 let stary) ani nesmi...
16:06:10
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: + drobátko větší plochu pístků kkterá taky něco udělá...
16:05:16
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: každá změna je zásadní:D
16:04:52
25.12.2008
havlik
-> Syny: ale měl si zapojení 120 na 2pístky ne 130 na 4 pístky kde máš pomalu o další metr hadice navíc4
16:02:57
25.12.2008
Syny
-> havlik: hele, ja mel nastaveny trubky hadicema jelikoz sme mel auto bez posilovace a posilovac sem tam dal a trubky nedosahli a zadnej rozdil oproti zapojeni jen trubkama tma nebyl a pokud ano, tak mozna tak chod pedalu o 1mm... Znat to mozna trochu bude, ale nebude to nijak zasadni...
16:00:07
25.12.2008
havlik
-> Syny: hm sice nepovažuješ ale je tam
15:59:39
25.12.2008
Syny
-> Bagrr- máma mele Emu: jako jo, ale na tom useku od podbehu ke trmenu bych to zase za zasadni zmenu chodu pedalu nepovazoval :)
15:56:28
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: i místo trubek?40 3 3 3
15:54:23
25.12.2008
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: Proto dam lepší hadice 1
15:54:05
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: zkus celý brzdy roztáhnout hadicema a uvidíš40
15:53:45
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: ono si řekneš že ty hadice maj silnej oplet, ale tak jako tak pruží... Prostě je to tak:D
15:52:17
25.12.2008
Syny
Co se tady furt resi? Porovnejte plochu 2p desticek a 4p desticek... Co myslite, ze bude brzdit lip kdyz bude vse 100% funkcni? Jen si myslim, ze ta tloustka kotouce je mala uz na 2p natoz na 4p... Takze idealni je 4p a chlazeny kotouce... Ale brzdit budou i 2p a jednoduchy kotouce :) Ty hadice zas tak moc nepruzi, maj poradnej oplet, kdyby pruzily, tak veskera energie pujde do roztazeni hadice a ne na pistky desticky... Toho zapojeni 4p pres propojky bych se vubec nebal. Taky je otazkou co je normalni provoz... Pokud bydlis v kopcovitej oblasti, tak je lepsi mit brzdy dobry spis nez u nekoho kdo se bimca po rovinach 5km tam a zpatky denne...

Ja jezdim na 2p a vubec mi to nevadi a rychlost kterou je to auto schopny vyvynout to ubrzdi v pohode... Horsi to bylo treba pod Barandakem v Praze... Ale to je prave tim, ze jsou tenky ty kotouce a rychle se zahrejou. Osobne na Svetlusku dam 4p jen zatim nevim, jestli na chladaky nebo normalni seriovy kotouce... Ovsem myslim, ze me by bohate stacili i 2p a seriovy kotouce 4 Ale kdyz uz mam ty 4p... :)
15:15:38
25.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Zdeněk.: 4.p přes propojky nemají tak měkký chod pedálu, odpadne ti jeden pár pružících hadic....
14:49:23
25.12.2008
minno
-> Zdeněk.: odpoviem ti len na tie chladené kotúče....žiadne zlepšenie na brzdách nie je nikdy zbytočnosť....Napr. pri intenzívnom brzdení prechodom veľkým klesaním chladenie určite príde vhod....
14:38:03
25.12.2008
Zdeněk.
Koukám, že se v dnešním nákupu rozpoutala debata, tak abychom to tam nezasírali, pište názory sem.



Taky nevím, co bude na autě lepší, jestli nový 2p, nebo nový 4p.



Je lepší 4p zapojit jak mají být podle 130ky nebo propojky.



Jak se jednotlivé zapojení projevuje, proč na závodních 130lr/la byly propojky? Nějaký důvod to mít musí ne?



Za předpokladu že bych dával chlazený BREMBA, tak jiná volba než 4p není, ale jsou ty chlazený kotouče v normálním provozu výrazně znát, nebo je to zbytečnost?
Extreme Tyres