
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké brzdy, 4p nebo 2p?
10:31:28
26.02.2009
26.02.2009

Nitram
-> bflm: aha no diki za info 

09:59:47
26.02.2009
26.02.2009

bflm
-> Nitram: Na slovensku? člen mototechna
09:58:03
26.02.2009
26.02.2009

Nitram
Chcel by som sa spýtať, že kde by sa dali zohnať tie prepojky?
22:36:42
02.01.2009
02.01.2009

Eidy
-> p.b.: Jezdím je už 4 nebo 5 let, nepamatuju se přesně. To znamená 12-15000km. Z destiček ubylo trochu, z kotoučů snad nic. Není to žádnej žrout.
Zdá se mi, že studený fungujou trochu hůř než sériovka (ale nemám možnost porovnat) a zahřátí se na nich neprojevuje, resp. pouze tak, že brzdí líp. Ale vadnutí jsem zatím nikdy nespozoroval.
Zdá se mi, že studený fungujou trochu hůř než sériovka (ale nemám možnost porovnat) a zahřátí se na nich neprojevuje, resp. pouze tak, že brzdí líp. Ale vadnutí jsem zatím nikdy nespozoroval.
06:32:05
02.01.2009
02.01.2009

p.b.
-> Eidy: Tak to je super cena
Mohl bys kdyžtak napsat nějaký zkušenosti s nima? Docela by mě to zajímalo. Třeba jak moc mizí žerou kotouče, jak fungujou před a po zahřátí a tak... Díky

19:29:32
01.01.2009
01.01.2009

archanjel
-> Eidy: a vtom je to najlepšie tá krásna cena BREMBO kotúče - 1200 pár a doštičky 500
19:27:36
01.01.2009
01.01.2009

Eidy
-> p.b.: No a na 2písty stály cca 400Kč. 

14:58:41
01.01.2009
01.01.2009

p.b.
-> Syny: Lepší chlazení při ostrý jízdě? Na normální ježdění zřejmě zbytečnost. Kolik ty DS2000 stojí že není problém je koupit? (na 130ku jsem je našel za 2900,-).
16:40:02
29.12.2008
29.12.2008

Crestik
Syny 29.12.08 16:33:28 napsal: → p.b.: Derovany kotouce myslis, ze maj nejakej velkej vyznam na brzdeni jo? Desticky ano, ale ty zase neni tak velkej problem koupit a vymenit.
no já žiju v tom, že v těch dírkách se hromadí právě-zbroušený prach z destičky, který pak někdy vyletí ven :-)
no já žiju v tom, že v těch dírkách se hromadí právě-zbroušený prach z destičky, který pak někdy vyletí ven :-)
16:33:28
29.12.2008
29.12.2008

Syny
-> p.b.: Derovany kotouce myslis, ze maj nejakej velkej vyznam na brzdeni jo? Desticky ano, ale ty zase neni tak velkej problem koupit a vymenit.
16:10:11
29.12.2008
29.12.2008

p.b.
-> Eidy: Skoro bych řekl že ty děrovaný kotouče a pořádný destičky budou právě to co způsobuje významnej rozdíl mezi tvejma brzdama a seriovejma 2p s destičkama snad ještě z výroby.
00:45:30
29.12.2008
29.12.2008

vlasmi
-> Zdeněk.: Na STK mě na chlaďáky řekli jen: Hmmm, máte to hezký. Nic víc, prošel jsem. A to jsem měl auto v původním základkovým vzhledu, kdy na první pohled spíš pipomínalo vrak, jen s udělaným podvozkem.
10:50:17
28.12.2008
28.12.2008

vhml
-> Eidy: tak oni DSka jsou trochu jiná liga, než nejlevnější spečený saze, co používá většina lidí a čumí jak to nebrzdí. Viz. naše kotouče na kterejch prošli už tři sady destiček a z kotouče neubyla ani desetina :-) A pak pořád člověk koumá proč to brzdí nahovno...

10:12:21
28.12.2008
28.12.2008

Eidy
-> p.b.: obyčejný, sériový, odporně těžký litinový 2 písty a vzadu odporně těžký sériový bubny se sériovýma paknama. Jen vpředu jsou destičky DS 2000, ale ty se dostanou pořádně ke slovu až po zahřátí.
08:45:54
28.12.2008
28.12.2008

archanjel
-> p.b.: pokiaľ viem má obyčajné 2p
08:40:59
28.12.2008
28.12.2008

p.b.
-> Eidy: Tak to je nabídka, která se nedá odmítnout :) Ty tvoje brzdy ale asi nebudou úplně seriový, nebo ano?
-> Syny: Však já netvrdím že to tak není, jen jsem napsal mojí zkušenost, nic víc, nic míň. Ale když si vzpomenu na to jak jsem potřeboval celkem nutně zabrzdit z nějakej 130ti (rozvášněná stofka z celkem pěknýho kopce) na 20 abych neskončil napasovanej v přívěsu traktoru, tak mě lehce mrazí ještě teď. Ještě že jsem to mládí nějak přežil :-D
-> Syny: Však já netvrdím že to tak není, jen jsem napsal mojí zkušenost, nic víc, nic míň. Ale když si vzpomenu na to jak jsem potřeboval celkem nutně zabrzdit z nějakej 130ti (rozvášněná stofka z celkem pěknýho kopce) na 20 abych neskončil napasovanej v přívěsu traktoru, tak mě lehce mrazí ještě teď. Ještě že jsem to mládí nějak přežil :-D
02:31:30
28.12.2008
28.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
Tak to mi po* záda.... To ajk auto zastaví ovlivňuje spousta fktorů... Celkový stav brzd, povrch, kola, počasí, řidič... By se museli vzít tři auta (2p, 4p serie, 4p s propojkama) s komplet novýma brzdama a na stejným úseku ve stejnou chvíli na stejným povrchu, stejně těžky, se stejnýma kolama zabrzdit a vidělo by se co je lepčí... Každej ať si je spokojenej s tím co mu vyhovuje... Já osobně ze škodováckejch brzd preferval 4p s propojkama....
02:26:17
28.12.2008
28.12.2008

Syny
-> p.b.: ono dost zalezi na posilovaci!
01:17:36
28.12.2008
28.12.2008

Eidy
-> p.b.: Tak já tě svezu Kóčou a zabrzdím ze 150, abys viděl, že i 2písty umí brzdit.
23:11:56
27.12.2008
27.12.2008

p.b.
A pro info: povrch origo pístků je tvrdochrom, není to jen vytočená ocel .)
23:10:25
27.12.2008
27.12.2008

p.b.
Moje zkušenosti s brzdama co jsem mel na stofce:
2p - brzdí špatně při vyšších rychlostech (no, skoro vůbec), při nižších to tak nějak brzdí
4p s propojkama (jedna hadice) - při vyšších rychlostech brzdí o poznání líp, ale při nižších (cca do 50ti) velmi snadno zablokujou kola úplně, což je společně s lehkým předkem dost nežádoucí.
2p - brzdí špatně při vyšších rychlostech (no, skoro vůbec), při nižších to tak nějak brzdí
4p s propojkama (jedna hadice) - při vyšších rychlostech brzdí o poznání líp, ale při nižších (cca do 50ti) velmi snadno zablokujou kola úplně, což je společně s lehkým předkem dost nežádoucí.
23:02:43
27.12.2008
27.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: Ikdyž to nezní vůbec špatně:D pevný to je, průměr by odpovídal, sehnat se to dá v jakýmkoli papírnictví:D
23:02:37
27.12.2008
27.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Mekke.
-> petr s: To je napad, lakovanej ocelovej drat, na mesic nez zrezne
-> petr s: To je napad, lakovanej ocelovej drat, na mesic nez zrezne

23:00:31
27.12.2008
27.12.2008

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak pružinu z kroužkového kalendáře
22:59:54
27.12.2008
27.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak vobyčejnej vazací?
22:59:04
27.12.2008
27.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Drahy 

22:57:34
27.12.2008
27.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak mjeď

22:31:29
27.12.2008
27.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Hlinik tece 

22:21:22
27.12.2008
27.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hliníkovej drát třeba by mohl stačit?
18:46:14
27.12.2008
27.12.2008

petr s
-> Gryzly: Oka asi také tam máte
18:43:04
27.12.2008
27.12.2008

Gryzly
-> petr s: No na zadní brzdy asi ne.
10:45:07
27.12.2008
27.12.2008

petr s
-> Gryzly: Koncovky máte v práci na údržbě
10:03:16
27.12.2008
27.12.2008

MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co takhle ty hadice vomotat nejakym tim dratem ? 

09:54:00
27.12.2008
27.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Schvalne kdy nekdo prijde s napadem omotat obyc hadice nejakym dratem 

09:08:28
27.12.2008
27.12.2008

havlik
cena za opletenou hadici je ve výsledku celýho toho směšná ale těch 12 koncovek se prodraží
09:01:14
27.12.2008
27.12.2008

Gryzly
-> Syny: Zalejem ty hadice do betonu a bude.
23:56:05
26.12.2008
26.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: nasadíš nějakej udělátor a stáhneš plastovou stahovačkou ne?







23:52:45
26.12.2008
26.12.2008

Syny
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak to je fuk, ty musis mit taky, ze :)
23:51:23
26.12.2008
26.12.2008

Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: nejdražší jsou koncovky, jak už tady někdo zmiňoval:D
23:46:55
26.12.2008
26.12.2008

Syny
-> Nwkt: A proto dam novy origo a propojky :) Dva litry za hadice je celkem narez...
21:58:36
26.12.2008
26.12.2008

Gryzly
-> Nwkt: No potěš koště, to se ještě zamyslím jestli si je koupím. Optám se toť kolik by to koštovalo.
21:47:48
26.12.2008
26.12.2008

Nwkt
-> Gryzly: Pokud jsme dobře počítali, tak ty pancéřový hadičky i s koncovkama kolem 2 000,-
21:17:44
26.12.2008
26.12.2008

Gryzly
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ted po pul hodině jsem to dočetl.
nepamatuju se všechno ale pár věcí co mi utkvelo v hlavě.
- Pancéřové hadičky určitě pomůžou i u škodovky, protože běžně si tím tuněj motorkáři svoje motorky a tam když to porovnáte, tak máte pracovní i hlavní pístky mnohem menší i množství kapalin a i tam to poznat je. Takže těch pár korun za šest hadic ( možná dohromady 1000Kč) klidně dám
- náhradní díly na 4p jdou sehnat aspon u nás. v létě jsem kupoval osm pístků za 900Kč. Navíc pro soustružníka je to velice jednoduchá věc.
- jeden argument kterej tu zatím nepadl a kterej pár lidí asi nepříjme je, že kdyby ty 4p nebyli lepší tak by se asi škodovka nemontovala. proč se srát s dalšíma trubkama hadicema spešl kostkou, držákama atd. ?
- Já ted při repasi nápravy na Š130 dal dozadu 22mm prasátka tak jsem zvědav. Až se oteplí tak dám nový trubky a pancéřovaný hadice. Víc už pro to auto udělat nemůžu. (krom chlaďáků)
- Podle mého názoru nejlepší jksou 4p na propojkách ale kvuli tomu to na Š130 přestavovat nebudu. Ale kamarád si ted zrovna nechává vyrábě propojky z nerezu tak uvidíme.
toď vše.
P.S. nemysli si Matěji že tu budu na virtu furt trčet. Odcházím. Odcházím na Gamepark pařit CoD2. Ale já se vrátím a se mnou se vrátí la la la la la . . . . . . . . . . . . . . . . .
nepamatuju se všechno ale pár věcí co mi utkvelo v hlavě.
- Pancéřové hadičky určitě pomůžou i u škodovky, protože běžně si tím tuněj motorkáři svoje motorky a tam když to porovnáte, tak máte pracovní i hlavní pístky mnohem menší i množství kapalin a i tam to poznat je. Takže těch pár korun za šest hadic ( možná dohromady 1000Kč) klidně dám
- náhradní díly na 4p jdou sehnat aspon u nás. v létě jsem kupoval osm pístků za 900Kč. Navíc pro soustružníka je to velice jednoduchá věc.
- jeden argument kterej tu zatím nepadl a kterej pár lidí asi nepříjme je, že kdyby ty 4p nebyli lepší tak by se asi škodovka nemontovala. proč se srát s dalšíma trubkama hadicema spešl kostkou, držákama atd. ?
- Já ted při repasi nápravy na Š130 dal dozadu 22mm prasátka tak jsem zvědav. Až se oteplí tak dám nový trubky a pancéřovaný hadice. Víc už pro to auto udělat nemůžu. (krom chlaďáků)
- Podle mého názoru nejlepší jksou 4p na propojkách ale kvuli tomu to na Š130 přestavovat nebudu. Ale kamarád si ted zrovna nechává vyrábě propojky z nerezu tak uvidíme.
toď vše.
P.S. nemysli si Matěji že tu budu na virtu furt trčet. Odcházím. Odcházím na Gamepark pařit CoD2. Ale já se vrátím a se mnou se vrátí la la la la la . . . . . . . . . . . . . . . . .
21:16:59
26.12.2008
26.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Lucas je pekny srac no
Zajimaci ze mi hazi jen levej 


21:10:38
26.12.2008
26.12.2008

Syny
-> petr s: Ja mam poctivy Lucase a jeden kotouc uz mam krivej podruhy... Nechapu jak to je mozny, ale proste po pretoceni zacina hazet znova...
20:42:19
26.12.2008
26.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gryzly: Hlavne kvuli tomu neodchazej z virtu 

20:39:54
26.12.2008
26.12.2008

Gryzly
Tý jo já jsem takovej hajzl, rozpoutal jsem tu zas takovou velikánskou diskuzi. ted ji budu muset přečíst.
-
-
20:38:52
26.12.2008
26.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> aceboss: Podobny navrh sem mel kdyz byla hadka kyvka/vlecka. Tak dat na kazdou stranu jeden typ napravy
Jinak osobne v brzdnym ucinku nevidim naky rozdil, aby to stalo za to davat 4 pisty. Mozna ta vydrz a potencial chladaku...

20:34:55
26.12.2008
26.12.2008

aceboss
A co to porovanat třeba takhle pánové,že na zperasovaný podvozek dáte na jednu stranu 2p a na druhou 4p a po dosžení určité rychlosti začnete příměřěně
brzdit a ta strana která bude mít větší brzdný učinek se ukáže na to tata
To jsu čtverarák,že
a rozsoudil jsem Vás raz dva



To jsu čtverarák,že



11:35:52
26.12.2008
26.12.2008

ondie
pěkně ste se zas rozjeli vy zvířata
