Jaké brzdy, 4p nebo 2p?

prohledat
172 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.12.2008 do 26.02.2009, založil/a Zdeněk.
řadit dle data
10:31:28
26.02.2009
Nitram
-> bflm: aha no diki za info 4
09:59:47
26.02.2009
bflm
-> Nitram: Na slovensku? člen mototechna
09:58:03
26.02.2009
Nitram
Chcel by som sa spýtať, že kde by sa dali zohnať tie prepojky?
22:36:42
02.01.2009
Eidy
-> p.b.: Jezdím je už 4 nebo 5 let, nepamatuju se přesně. To znamená 12-15000km. Z destiček ubylo trochu, z kotoučů snad nic. Není to žádnej žrout.

Zdá se mi, že studený fungujou trochu hůř než sériovka (ale nemám možnost porovnat) a zahřátí se na nich neprojevuje, resp. pouze tak, že brzdí líp. Ale vadnutí jsem zatím nikdy nespozoroval.
06:32:05
02.01.2009
p.b.
-> Eidy: Tak to je super cena 6 Mohl bys kdyžtak napsat nějaký zkušenosti s nima? Docela by mě to zajímalo. Třeba jak moc mizí žerou kotouče, jak fungujou před a po zahřátí a tak... Díky
19:29:32
01.01.2009
archanjel
-> Eidy: a vtom je to najlepšie tá krásna cena BREMBO kotúče - 1200 pár a doštičky 500
19:27:36
01.01.2009
Eidy
-> p.b.: No a na 2písty stály cca 400Kč. 4
14:58:41
01.01.2009
p.b.
-> Syny: Lepší chlazení při ostrý jízdě? Na normální ježdění zřejmě zbytečnost. Kolik ty DS2000 stojí že není problém je koupit? (na 130ku jsem je našel za 2900,-).
16:40:02
29.12.2008
Crestik
Syny 29.12.08 16:33:28 napsal: → p.b.: Derovany kotouce myslis, ze maj nejakej velkej vyznam na brzdeni jo? Desticky ano, ale ty zase neni tak velkej problem koupit a vymenit.

no já žiju v tom, že v těch dírkách se hromadí právě-zbroušený prach z destičky, který pak někdy vyletí ven :-)
16:33:28
29.12.2008
Syny
-> p.b.: Derovany kotouce myslis, ze maj nejakej velkej vyznam na brzdeni jo? Desticky ano, ale ty zase neni tak velkej problem koupit a vymenit.
16:10:11
29.12.2008
p.b.
-> Eidy: Skoro bych řekl že ty děrovaný kotouče a pořádný destičky budou právě to co způsobuje významnej rozdíl mezi tvejma brzdama a seriovejma 2p s destičkama snad ještě z výroby.
00:45:30
29.12.2008
vlasmi
-> Zdeněk.: Na STK mě na chlaďáky řekli jen: Hmmm, máte to hezký. Nic víc, prošel jsem. A to jsem měl auto v původním základkovým vzhledu, kdy na první pohled spíš pipomínalo vrak, jen s udělaným podvozkem.
10:50:17
28.12.2008
vhml
-> Eidy: tak oni DSka jsou trochu jiná liga, než nejlevnější spečený saze, co používá většina lidí a čumí jak to nebrzdí. Viz. naše kotouče na kterejch prošli už tři sady destiček a z kotouče neubyla ani desetina :-) A pak pořád člověk koumá proč to brzdí nahovno...1
10:12:21
28.12.2008
Eidy
-> p.b.: obyčejný, sériový, odporně těžký litinový 2 písty a vzadu odporně těžký sériový bubny se sériovýma paknama. Jen vpředu jsou destičky DS 2000, ale ty se dostanou pořádně ke slovu až po zahřátí.
08:45:54
28.12.2008
archanjel
-> p.b.: pokiaľ viem má obyčajné 2p
08:40:59
28.12.2008
p.b.
-> Eidy: Tak to je nabídka, která se nedá odmítnout :) Ty tvoje brzdy ale asi nebudou úplně seriový, nebo ano?

-> Syny: Však já netvrdím že to tak není, jen jsem napsal mojí zkušenost, nic víc, nic míň. Ale když si vzpomenu na to jak jsem potřeboval celkem nutně zabrzdit z nějakej 130ti (rozvášněná stofka z celkem pěknýho kopce) na 20 abych neskončil napasovanej v přívěsu traktoru, tak mě lehce mrazí ještě teď. Ještě že jsem to mládí nějak přežil :-D
02:31:30
28.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
Tak to mi po* záda.... To ajk auto zastaví ovlivňuje spousta fktorů... Celkový stav brzd, povrch, kola, počasí, řidič... By se museli vzít tři auta (2p, 4p serie, 4p s propojkama) s komplet novýma brzdama a na stejným úseku ve stejnou chvíli na stejným povrchu, stejně těžky, se stejnýma kolama zabrzdit a vidělo by se co je lepčí... Každej ať si je spokojenej s tím co mu vyhovuje... Já osobně ze škodováckejch brzd preferval 4p s propojkama....
02:26:17
28.12.2008
Syny
-> p.b.: ono dost zalezi na posilovaci!
01:17:36
28.12.2008
Eidy
-> p.b.: Tak já tě svezu Kóčou a zabrzdím ze 150, abys viděl, že i 2písty umí brzdit.
23:11:56
27.12.2008
p.b.
A pro info: povrch origo pístků je tvrdochrom, není to jen vytočená ocel .)
23:10:25
27.12.2008
p.b.
Moje zkušenosti s brzdama co jsem mel na stofce:

2p - brzdí špatně při vyšších rychlostech (no, skoro vůbec), při nižších to tak nějak brzdí

4p s propojkama (jedna hadice) - při vyšších rychlostech brzdí o poznání líp, ale při nižších (cca do 50ti) velmi snadno zablokujou kola úplně, což je společně s lehkým předkem dost nežádoucí.
23:02:43
27.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: Ikdyž to nezní vůbec špatně:D pevný to je, průměr by odpovídal, sehnat se to dá v jakýmkoli papírnictví:D
23:02:37
27.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Mekke.



-> petr s: To je napad, lakovanej ocelovej drat, na mesic nez zrezne 3
23:00:31
27.12.2008
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak pružinu z kroužkového kalendáře
22:59:54
27.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak vobyčejnej vazací?
22:59:04
27.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Drahy 6
22:57:34
27.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak mjeď40
22:31:29
27.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Hlinik tece 8
22:21:22
27.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hliníkovej drát třeba by mohl stačit?
18:46:14
27.12.2008
petr s
-> Gryzly: Oka asi také tam máte
18:43:04
27.12.2008
Gryzly
-> petr s: No na zadní brzdy asi ne.
10:45:07
27.12.2008
petr s
-> Gryzly: Koncovky máte v práci na údržbě
10:03:16
27.12.2008
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co takhle ty hadice vomotat nejakym tim dratem ? 3
09:54:00
27.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Schvalne kdy nekdo prijde s napadem omotat obyc hadice nejakym dratem 7
09:08:28
27.12.2008
havlik
cena za opletenou hadici je ve výsledku celýho toho směšná ale těch 12 koncovek se prodraží
09:01:14
27.12.2008
Gryzly
-> Syny: Zalejem ty hadice do betonu a bude.
23:56:05
26.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: nasadíš nějakej udělátor a stáhneš plastovou stahovačkou ne?40 3 3 3 3 3
23:52:45
26.12.2008
Syny
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak to je fuk, ty musis mit taky, ze :)
23:51:23
26.12.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: nejdražší jsou koncovky, jak už tady někdo zmiňoval:D
23:46:55
26.12.2008
Syny
-> Nwkt: A proto dam novy origo a propojky :) Dva litry za hadice je celkem narez...
21:58:36
26.12.2008
Gryzly
-> Nwkt: No potěš koště, to se ještě zamyslím jestli si je koupím. Optám se toť kolik by to koštovalo.
21:47:48
26.12.2008
Nwkt
-> Gryzly: Pokud jsme dobře počítali, tak ty pancéřový hadičky i s koncovkama kolem 2 000,-
21:17:44
26.12.2008
Gryzly
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ted po pul hodině jsem to dočetl.

nepamatuju se všechno ale pár věcí co mi utkvelo v hlavě.

- Pancéřové hadičky určitě pomůžou i u škodovky, protože běžně si tím tuněj motorkáři svoje motorky a tam když to porovnáte, tak máte pracovní i hlavní pístky mnohem menší i množství kapalin a i tam to poznat je. Takže těch pár korun za šest hadic ( možná dohromady 1000Kč) klidně dám

- náhradní díly na 4p jdou sehnat aspon u nás. v létě jsem kupoval osm pístků za 900Kč. Navíc pro soustružníka je to velice jednoduchá věc.

- jeden argument kterej tu zatím nepadl a kterej pár lidí asi nepříjme je, že kdyby ty 4p nebyli lepší tak by se asi škodovka nemontovala. proč se srát s dalšíma trubkama hadicema spešl kostkou, držákama atd. ?

- Já ted při repasi nápravy na Š130 dal dozadu 22mm prasátka tak jsem zvědav. Až se oteplí tak dám nový trubky a pancéřovaný hadice. Víc už pro to auto udělat nemůžu. (krom chlaďáků)

- Podle mého názoru nejlepší jksou 4p na propojkách ale kvuli tomu to na Š130 přestavovat nebudu. Ale kamarád si ted zrovna nechává vyrábě propojky z nerezu tak uvidíme.

toď vše.

P.S. nemysli si Matěji že tu budu na virtu furt trčet. Odcházím. Odcházím na Gamepark pařit CoD2. Ale já se vrátím a se mnou se vrátí la la la la la . . . . . . . . . . . . . . . . .
21:16:59
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Lucas je pekny srac no 8 Zajimaci ze mi hazi jen levej 8
21:10:38
26.12.2008
Syny
-> petr s: Ja mam poctivy Lucase a jeden kotouc uz mam krivej podruhy... Nechapu jak to je mozny, ale proste po pretoceni zacina hazet znova...
20:42:19
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gryzly: Hlavne kvuli tomu neodchazej z virtu 3
20:39:54
26.12.2008
Gryzly
Tý jo já jsem takovej hajzl, rozpoutal jsem tu zas takovou velikánskou diskuzi. ted ji budu muset přečíst.

-
20:38:52
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> aceboss: Podobny navrh sem mel kdyz byla hadka kyvka/vlecka. Tak dat na kazdou stranu jeden typ napravy 3 Jinak osobne v brzdnym ucinku nevidim naky rozdil, aby to stalo za to davat 4 pisty. Mozna ta vydrz a potencial chladaku...
20:34:55
26.12.2008
aceboss
A co to porovanat třeba takhle pánové,že na zperasovaný podvozek dáte na jednu stranu 2p a na druhou 4p a po dosžení určité rychlosti začnete příměřěně5 brzdit a ta strana která bude mít větší brzdný učinek se ukáže na to tata1

To jsu čtverarák,že3 a rozsoudil jsem Vás raz dva135 146
11:35:52
26.12.2008
ondie
pěkně ste se zas rozjeli vy zvířata3
Extreme Tyres