-> Milan 136: Nic
Už dva roky se na to chystám, ale na firemní auta není vůbec čas a servisuju je jenom, když je velkej průser...
Šéf auta vůbec neřeší, čas od času mu řeknu, že by bylo potřeba to a to, pak mu to furt připomínám, když se stav zhoršuje a nakonec se buď něco rozsype a auto skončí v servise, nebo se občas na podzim naštvu, sednu v kanceláři k počítači, objednám materiál a večer po práci něco pořeším.
Třeba minulej pátek večír jsem měnil kotouče na Jumperu (jezdí furt přetíženej a desky se mění, až když začne dřít kov o kov)
Chlaďáky měly necelých 19 mm, minimální předepsaná tloušťka je 21,9 mm.
Pak jsem ještě přivařil upadlý pojezd bočních šoupaček u Ducata (před 2 lety vypadly poprvé, minulý týden podruhé - na provizorní opravu někde na zahradě na realizaci docela výdrž
Edit: navíc u toho Jumpera se asi v zimě bude měnit motor, pokud nějakej rozumnej seženu - už skoro dva roky má problémy - padá do nouzáku a jede na tři válce. Nejdřív jenom občas a pak vždy začne téct vstřikovací čerpadlo. V servisu to bylo asi šestkrát a vždy týden OK, pak zase louže nafty a tříválec. Po repasi vstřikovacího čerpadla a vstřiků v Bosch servise a dvou reklamacích tamtéž už neteče půl roku, ale týden to jelo na všechny 4 a pak zase totéž. Dnes už mele z posledního, smrdí jak stará Avie a člověk nesmí za tepla přidat víc, jak 1/2 plynu, jinak nouzák, nebo chcípne úplně a dvě minuty nejde nastartovat (v tunelu na R1 je to labůžo)...
Mám dojem, že v servisech jenom měnili díly palivové soustavy a nikdo nezjišťoval, co tomu motoru je. Možná bude stačit vyměnit hlavu (ventily KO)? Asi to dostanu za úkol řešit, až skončí sezóna a auto nebude dva měsíce potřeba (sezona nám končí před Vánocemi)...