
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kompresní poměr
no dobra blbost

Díky za odpovědí ale nice konkretního tady není. Co mně to počítal jeden člověk tak to vychází na 9,4 a 11.50 pozor hlava je venku tak zatím díky.
v tom pripade 13,1 a na druhe 11,7
asi to prehnali trosku...

-> Adam6666: Asi tak
-> petr s: no 1,5cm krychlovy dole na hliniku ne?
-> Adam6666: Tak se odpočítává díra na svíčku jestli je to složený motor ale o tom nic nepíše
-> petr s: co tesneni? sak to mam dobre, naleva se to prece i s tesnenim...
-> Adam6666: A co těsnění?
este pocitat tu musim 

tam jak je 26 je KP 12,39 coz je katastrofa,
a tam jak je 29 je KP 11,11, to je dobre
a tam jak je 29 je KP 11,11, to je dobre
No tak to vypočítej a řekni mně jak to mám.

teda opacne 

objem spalovaciho prostoru/celkovy objem valce
jak vypočítam kompresní poměr na hlavě. když sem na lil hlavu tak má 26 kubíku a druhá ma 29 jinak to je motor z felicie a vrtaní je 75,5.Díky