
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kompresní poměr
zdar....zjišťoval jsem ted o kolik mám sníženou hlavu podle této metody skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=43 ...tabulka dole....naměřil jsem hodnotu kolem 9 mm od té plochy na střed ventilu..pak bych měl kompresní poměr někde přes 12,5
...nemá se k té hodnotě přičíst hodnota tloušťky těsnění...kolem 1,6 mm....to bych měl potom KP 10,8 což by zhruba mělo byt.....jinak je ještě vidět kontrolní ploška...je tam asi tak 0,2mm

-> Adam6666: šak píšu 30ml+-
kdo si to má pamtovat.
Předtím jsem to počítal podle vzorce,kam se poděl
našel
V1v + Vk
ε = --------------
Vk
ε = kompresní poměr
V1v = objem 1 válce
Vk = objem kompresního prost
cca 11,81+-opět

Předtím jsem to počítal podle vzorce,kam se poděl


našel
V1v + Vk
ε = --------------
Vk
ε = kompresní poměr
V1v = objem 1 válce
Vk = objem kompresního prost
cca 11,81+-opět
a jo sorry beru zpet, este +1 sem zapomel, sorac......




to podle vypoctu na davesovi, ale kdyby sis to prepocital podle klasickeho vzorce co se pouziva x let tak zjistis ze mu vychazi uz chyba v objemu valce.... spocitej klasicky a vyjde ti tvuj kp 11,31.....pak se nediv ze to klasicke tesneni vydrzelo.......

-> spartra: ovsem pane ja to mam spocitane dobre, a tech tvych 30 vychazi na kp 11,6 a ne 12.

když se ti to zdá dost nech si udělat vyšší těsnění, myslím, že nevjvíc bylo 2mm, temac ma 1,3/1,5?
jinak ty výpočty mu drobek nejdou, já to měl kolem 30ml+- na všech 4 tam to dopovídá 11,75/12:1
jinak ty výpočty mu drobek nejdou, já to měl kolem 30ml+- na všech 4 tam to dopovídá 11,75/12:1
no dobra blbost

Díky za odpovědí ale nice konkretního tady není. Co mně to počítal jeden člověk tak to vychází na 9,4 a 11.50 pozor hlava je venku tak zatím díky.
v tom pripade 13,1 a na druhe 11,7
asi to prehnali trosku...

-> Adam6666: Asi tak
-> petr s: no 1,5cm krychlovy dole na hliniku ne?
-> Adam6666: Tak se odpočítává díra na svíčku jestli je to složený motor ale o tom nic nepíše
-> petr s: co tesneni? sak to mam dobre, naleva se to prece i s tesnenim...
-> Adam6666: A co těsnění?
este pocitat tu musim 

tam jak je 26 je KP 12,39 coz je katastrofa,
a tam jak je 29 je KP 11,11, to je dobre
a tam jak je 29 je KP 11,11, to je dobre
No tak to vypočítej a řekni mně jak to mám.

teda opacne 

objem spalovaciho prostoru/celkovy objem valce
jak vypočítam kompresní poměr na hlavě. když sem na lil hlavu tak má 26 kubíku a druhá ma 29 jinak to je motor z felicie a vrtaní je 75,5.Díky