Tu je graf.
img222.imageshack.us/my.p
hp?image=snmk...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Domácí úkol - 65kw
15:00:00
11.10.2008
11.10.2008

elbacil
17:23:00
08.10.2008
08.10.2008

elbacil
Je to fabka 1396 117 HP , 131 nM ,402 za 14.6
17:45:28
07.10.2008
07.10.2008

Gemini
-> Labros: to si sa teraz moc nevyznamenal, je to fabka na motorkovych karburatoroch......
16:27:02
07.10.2008
07.10.2008

Labros
-> elbacil: Podle zvuku to nebude škodovka 

15:58:17
07.10.2008
07.10.2008

Gemini
-> elbacil: gratulujem, krasny vykon, podla casov na sprintoch som tipoval 110-120 HP.....mozes hodit graf ?
11:49:11
07.10.2008
07.10.2008

koko
09:20:52
07.10.2008
07.10.2008

Martin136COUPE
-> elbacil: No ty kráááávo

Tož dobře ti to jede
Vy ty baworáky prostě nenecháte na pokoji


Tož dobře ti to jede
Vy ty baworáky prostě nenecháte na pokoji

23:11:34
06.10.2008
06.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil: Co v tom máš za motor/konfiguraci?
11:53:35
03.10.2008
03.10.2008

Labros
-> Kapřík faster: no a taky by na tom 7mm ventilu měla být jen jedna kuželová pružina místo dvou válcových
21:16:51
02.10.2008
02.10.2008

Petkar1
kury 01.10.08 10:55:55 napsal:
Já to taky příští rok pošlu na brzdu
A těch 65kW musí padnou jak nic, jinak ten motor rozeberu na hliník
Kdyby náhodou jsi naměřil 64KW, tak koupím ten motor za cenu hliníku

Já to taky příští rok pošlu na brzdu
A těch 65kW musí padnou jak nic, jinak ten motor rozeberu na hliník
Kdyby náhodou jsi naměřil 64KW, tak koupím ten motor za cenu hliníku

19:07:07
02.10.2008
02.10.2008

Kapřík
-> Saky: -> Gemini: máte pravdu
Dneska jsem zkoušel měřit vršek ventilu na fávo hlavě a naměřil jsem 8 mm. Takže je to ok..lze je tahle měřit
Dneska jsem zkoušel měřit vršek ventilu na fávo hlavě a naměřil jsem 8 mm. Takže je to ok..lze je tahle měřit
13:23:28
02.10.2008
02.10.2008

Gemini
-> Kapřík faster: to spoznas hlavne podla pruzin a misiek, samorzejme ze sa to da aj zmerat.......
10:59:27
02.10.2008
02.10.2008

Saky
-> Kapřík faster: jde-) vzdyt konec ventilu kouka a dopada na nej vahadlo.. to poznas i pohledem
09:37:07
02.10.2008
02.10.2008

Kapřík
Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Jde nějak na hlavě změřit tloušťku dříku ventilů (7 nebo 8 mm)?? Bez vytahování ventilů?
21:49:00
01.10.2008
01.10.2008

krup
-> Tuner#2 01.10.08 00:35:21: už sem koukal, pěkné, velmi pěkné 

11:00:27
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
mna to nestalo nic, inac okolo 1500-1800 Sk
10:55:55
01.10.2008
01.10.2008

kury
Já to taky příští rok pošlu na brzdu
A těch 65kW musí padnou jak nic, jinak ten motor rozeberu na hliník
A těch 65kW musí padnou jak nic, jinak ten motor rozeberu na hliník
10:49:21
01.10.2008
01.10.2008

Majklsto
-> Gemini: kolko to stalo to odbrzdenie?ja sa chystam tiez,ale asi az na jar
10:47:19
01.10.2008
01.10.2008

Adam6666 - zrušená registrace
ja nemam moznost brzdy ale sel bych do toho....

10:38:13
01.10.2008
01.10.2008

Petkar1
-> Gemini: Já!! změřím taky těch svejch 65. Ale ne kW ale PS

09:28:18
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
TUNER : sranda je to ze by to mala byt 278/270 vacka....minuly rok co som nabrzdil mi koncila na 7000 rpm, tento rok na 6000 rpm.....bud sa niekto zmylil alebo to potrebuje sprajc/klinek
magicka hranica sa blizi, je to len otazka casu a ladenia, nie len odmerania
a myslim,ze to nie je malo vzhladom na to ze je pouzity kvazi seriovy domarobeny vyfuk a EDSR karburator..........kebyz e dam zvody a Solexi, je to niekde inde..... a hranica by padla.......
tak co pani, kto bude dalsi ?
magicka hranica sa blizi, je to len otazka casu a ladenia, nie len odmerania
a myslim,ze to nie je malo vzhladom na to ze je pouzity kvazi seriovy domarobeny vyfuk a EDSR karburator..........kebyz e dam zvody a Solexi, je to niekde inde..... a hranica by padla.......
tak co pani, kto bude dalsi ?
09:18:47
01.10.2008
01.10.2008

TUNER
Dle mě to má výkon níž právě kvůli tomu většímu zdvihu....Kdyby to byla 1,3ka,tak to točí s tou vačkou víc...
Ten krouťák tam je poznat a 10 Nm k dobru je dobrá věc...
Škoda že už nezměřim kolik Nm tak měla ta moje bejvalá 1,5ka....
Ten krouťák tam je poznat a 10 Nm k dobru je dobrá věc...
Škoda že už nezměřim kolik Nm tak měla ta moje bejvalá 1,5ka....

08:35:53
01.10.2008
01.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: JJ to vím, že v maxmotorsport mají tuhle brzdu a že to není žádná levná věc, když umí i 4x4. Kdysi o tom psali v AT magazínu
Na druhou stranu přesnost té brzdy v Plzni asi nějaká taky bude, když TUNERovi naměřil stejný výkon jako v Děčíně. Každopádně je zajímavý teď ten průběh a je to jako by jsi tam měl spíš vačku podobnou mojí, jen s lepší hlavou a objemem motoru než 278/270°. Každopádně jen tak dál a přeji brzdé dosažení mety 100HP.
Na druhou stranu přesnost té brzdy v Plzni asi nějaká taky bude, když TUNERovi naměřil stejný výkon jako v Děčíně. Každopádně je zajímavý teď ten průběh a je to jako by jsi tam měl spíš vačku podobnou mojí, jen s lepší hlavou a objemem motoru než 278/270°. Každopádně jen tak dál a přeji brzdé dosažení mety 100HP.
07:14:17
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
-> Tuner#2: hlavne si vsimni rozdiely v brzdach, z toho vypliva ze je tam aj ina metodika.....taka MAHA stoji par melonov oproti inercialke
01:13:31
01.10.2008
01.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak dokonce 137, ale je to blbě vidět. Každopádně ostatní jsou stejný jako mám na odkazu níže.
01:10:46
01.10.2008
01.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: Super, díky za grafy. jenom dotaz. když to měříte ze 2000 otáček, tak dle videa se mě zdá, že to na těch otáčkách zůstalo nějak krátkou chvíli na spuštění programu? Možná mají jinou metodiku, ale u mě bylo potřeba přesně začít na daných otáčkách. Jednou se seknul, začal na jiných otáčkách a ujelo to s krouťákem na 136Nm (přikládám). Proto jsme to měřili 4x a tři ostatní už se lišili jen minimálně.
01:01:12
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
este jedno meranie....
00:58:03
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
00:46:37
01.10.2008
01.10.2008

Gemini
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: ne, na zotrvaku len jedna znacka a dve cidla
00:35:21
01.10.2008
01.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
10:49:14
26.09.2008
26.09.2008

darabos
-> Saky: jj, jasne!
00:40:53
26.09.2008
26.09.2008

Saky
u takovehleho rizeni je uplne jedno jestli ta poloha je ci neni presne v HU.. to se da odladit predstihem.. prose se ten uhel predstihu zvetsi nebo zmensi o ten rozdil..
16:49:13
25.09.2008
25.09.2008

darabos
-> Gemini: Takze cidlo k zotrvacniku a na zotvacnik 2 znacky po 180 stupnoch, s urcitim posunom od horneho uvratu prveho valca, kde posun v stupnoch znamena maximalny nastavitelny predzapal (ked RJ posuva oneskorenie budenia od maxima), ak dobre chapem?
16:30:46
25.09.2008
25.09.2008

Gemini
ten zotrvacnik je najistejsi, pretoze to mozes robit na velkom priemere, kde cidlo umiestnis s presnostou na 1 stupen
14:49:19
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Labros: Myslím, že udělat snímač na setrvačník by nebyl až takový problém.
14:22:27
25.09.2008
25.09.2008

Labros
-> Tomicraw: Totiž donutit ten IMsoft pracovat s těmahle signálama ze třech zubů by asi nebylo triviální.
14:21:35
25.09.2008
25.09.2008

Labros
-> Tomicraw: Mno možná bude opravdu lepší vyprdnout se na signál z rozdělovače a udělat si ten snímač na setrvačníku, to bude fungovat zaručeně. Potom akorát přivést signál z ETZ do cívky, ať už nějaké externí nebo zabudované v rozdělovači, a popřípadě dovést vysoké napětí do víčka rozdělovače.
14:14:03
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
.
14:08:37
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Tomicraw: Manuál mám v PDFsouboru a rozdělovače mám dva, dokonce se mi zdá, že oba dva jsou jiné ikdyž jsou oba z GTI.
14:05:56
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Labros: Máš pravdu originál na suzuce je rozdělovač poháněn přímo od vačky a myslím, že když kluci s A"čkovým čipem točí 8500, tak ten rozdělovač asi nebude problém.
13:53:49
25.09.2008
25.09.2008

Labros
-> Tomicraw: a té vůle na rozdělovači se bát nemusíš, to už není jako na škodovce, že na rozvodech je +-10° a na komínku je dalších 5... Ten rozdělovač je pravděpodobně poháněnej přímo od vačky která je poháněná ozubeným řemenem s napínákem a vůlema to netrpí, aspoň ne tak, aby to mělo vliv na výkon motoru. Nebo se ti zdá, že Suzuki GTI nejede?
13:53:31
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Asi počkám jak Ti to bude fungovat a pak Ti zadám zakázku 

13:53:18
25.09.2008
25.09.2008

Labros
-> Tomicraw: tak na suzuki budeš asi těžko shánět zapalovací lištu... Tipuju že jestli je to na suzuki stejně, jako třeba na hondách, tak ten rozdělovač má v sobě snímač horní úvrati 1.válce, to je jeden ze dvou signálů o kterých psal gemini, možná že z toho jde i dolní úvrať 1.válce, stáhni servisní příručku a najdi si to.
13:13:15
25.09.2008
25.09.2008

Gemini
-> Tomicraw: jasne ze bude....len to treba dobre odladit, najlepsie na brzde, alebo jazdou do kopca zo spolujazdcom a notebookom na kolenach a pritom pocuvat motor "sluchadlami" urobis si trebars dve mapy, napr pre 95 a 100okt benzin a mozes ich tlacitkom prepinat
12:41:27
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
Je mi to jasný, teď ještě otázka, zda to bude fungovat?
12:33:19
25.09.2008
25.09.2008

Gemini
-> Labros: myslel som skor klasicky, ktory ma kladivko, signal riadiacka zobere len je tam uz uz chyba oproti kluke
-> Tomicraw: v popise a navode na CDI zapalovanie je aj navod ako to spravit, je mozne pouzit niekolko druhov snimacov od mechanickeho kladivka, cez optoclen , az po indukcny alebo Hall senzor......
na kluke potrebujes mat jeden vystupok v hornej uvrati, ktory ti nejaky senzor precita.....potom cidla su dve potom senzory su dva, ten co bude v oblasti HU pali iskry na 1 a 4 valec, ten v DU pali na 2 a 3 valec......kedze pootocis klukou o 180, 2 a 3 valec bude v HU vystupok bude na dolnom senzore a palia valce 2 a 3
a na to je presne skonstruovana zapalovacia lista, ktora v sebe neobsahuje nic ine, len dve indukcne cievky, zapojenie je +,-,budenie prvej, budenie druhej......
lahsie to uz neviem napisat......sorry
-> Tomicraw: v popise a navode na CDI zapalovanie je aj navod ako to spravit, je mozne pouzit niekolko druhov snimacov od mechanickeho kladivka, cez optoclen , az po indukcny alebo Hall senzor......
na kluke potrebujes mat jeden vystupok v hornej uvrati, ktory ti nejaky senzor precita.....potom cidla su dve potom senzory su dva, ten co bude v oblasti HU pali iskry na 1 a 4 valec, ten v DU pali na 2 a 3 valec......kedze pootocis klukou o 180, 2 a 3 valec bude v HU vystupok bude na dolnom senzore a palia valce 2 a 3
a na to je presne skonstruovana zapalovacia lista, ktora v sebe neobsahuje nic ine, len dve indukcne cievky, zapojenie je +,-,budenie prvej, budenie druhej......
lahsie to uz neviem napisat......sorry
12:24:12
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
To je jediná věc kterou sám neudělám, nebo tomu nerozumím 

12:23:02
25.09.2008
25.09.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: No právě já potřebuju nějak domyslet zapalování na moji káru. Motor suzuki swift GTI na weberech a original je tam ŘJ a rozdělovač a nevím jaká varianta by byla nejlepší? Je mi jasné, že nejlepší je to udělat bez rozdělovače, ale nevím jak?
12:00:50
25.09.2008
25.09.2008

COL
-> Labros: Presne tak,zalezi na snimani polohy, u vlastniho rozdelovace staci, kdyz hodi jiskru na spravnou svicku, na vlastni casovani jiskry nema vliv. Pisu z PDA, tak sorry za ev. preklepy.



