Domácí úkol - 65kw

prohledat
281 příspěvků (zobrazeno 251 až 281) od 22.09.2008 do 15.12.2008, založil/a krup
řadit dle data
20:58:00
23.09.2008
Saky
-> krup: taky nechapu nejdriv se ptas jak udelat 65kw a pak vymejslis dalsi veci.. ono dalsi veci jako ty svody prinos mit budou ale ten prinos nebude tak razantni v nizkych otackach na ktere bude takovy motor stavenej.. a pokud to chces honit otackama kde jsu potreba dalsi veci tak tam se dostanes s vykonem pak vys.. pokud ti muzu radit tak se na svody v prvni etape vykasli.. ono vyhodit za ne penize muzes i potom.. tim nechci rict ze jsou zbytecne.. ale jsou lidi ze vymyslej svody a pak uz jim v rozpocte nezbyde na kvalitni vacku atd.. a az to zajedes a budes mit malo vykonu a jeste penize muzes jit do dalsi etapy uprav ..
16:20:41
23.09.2008
Gemini
-> krup: pises ze chces hracku pro radost, potom ze chces aby to islo od 2500.....takze sam nevies.....postaci ti aj 265ka vacka a mierna uprava hlavy MPi, svizne sa povozis aj na seriovom vyfuku, este sviznejsie na lepsom vyfuku.........upravis sanie MPI na karburator a pojede to vic odspodu....
15:44:07
23.09.2008
David29
-> 105, Labros: Neni spíš lepší bezkontakz, např. z fáčka?

-> petr s: Ne, to je slušnej průměr 3
15:17:33
23.09.2008
petr s
-> Labros: Tady začínají slušné otáčky od 10 000
15:14:08
23.09.2008
Labros
rozdělovač z litra co má plný předstih od 1750 otáček? a můžu se zeptat proč? při jakých otáčkách že chcete dosahovat maximálního výkonu?
12:43:36
23.09.2008
MerHanz
-> 105: taky bych se rád dopídil po grafu, mám ho na motoru, pač mi byl dostupnější, a z vícero stran sem slyšel, že je lepčí. POdle toho, co je na něm napsaný, tam má od 1750 otáček rozdělocvače plnej předstih
11:34:03
23.09.2008
Labros
-> Kapřík faster: tak je všeobecně známý, že hlavy z pozdějších feld mají tenčí dříky ventilů a větší a líp zahnutý sací kanálky. Tou hlavou nic nezkazíš, jedině naopak. Ale pozor, musí to být 50kW, ne 40kW verze.
09:43:09
23.09.2008
krup
-> Gemini: s "přičňákem" to bude u mě asi trocha problém 2 .. btw.: s využitelnejma otáčkama bych se rád dostal ještě o trochu níž .. spíš k alespoň 2500-> .. mužeš trochu rozepsat "ve městě se s tim nejede nejlépe"?


-> Petkar1: nene, mělo by se stavět na novém bloku, když ne, tak bude "repas" aktuálního..

-> Saky: to je tak asi idea, které bych se rád držel - komponety fabia ( klika, písty, vložky, ojnice a hlava ) .. dvojité webry, zakázkové vačky a další podobné dle mě patří spíš do závodního auta .. navíc nechci ani dělat díry do kapoty, ani přijít o topení, takže si dost dobře neumím představit "kam s tím" .. nadruhou stranu ty svody mi leží docela v hlavě.. otázka pak případně jaké, resp. co konkrétně by přinesly ..
08:59:35
23.09.2008
105
kluci kdyz je tady takova super diskuze .. chtel bych se zeptat vseci tady resite kp a hlavy ale jak psal saky dulezity je i predstih zde na virtu sem videl plno upravenych motoru ktere meli na motoru dane rozdelovace z litra .. ma to nejakej prinoss? nevim prave jaky ma prubeh predstihu dekuju za odpoved :)
00:25:49
23.09.2008
Gemini
-> Petkar1: hovadina dat zvody 4-1 na 265ku vacku, bohate postaci liatinovy zvod, trubkovy zvod a treba pricnak......

-> Saky: ked pise hracka pro radost, tak uz tu 278 ne ? da sa stym uz pekne pozavodit , otacky 3500-6500......

vseobecne, taky motor aky som napisal mam prave postaveny a ide neskutocne dobre, akurat v meste sa stym nejde najlepsie.....no mimo mesta je to raketa a zajazdil som moj rekord na sprintoch........graf bude.....
23:26:55
22.09.2008
Kapřík
Známý tady z virtu mi právě říkal, že ideální hlava je s tímto označením. V těch číslech se bohužel nevyznám..
zvětšit Domácí úkol - 65kw - obrázek od Kapřík vložen 22.09.2008 23:26:55
23:23:28
22.09.2008
Kapřík
> Saky: díky za odpověď:-) A ještě k té hlavě. Možná plácám nesmysly, ale doneslo se mi, že na motor je lepší dát než 136 hlavu, právě hlavu z felicie (údajně, že má větší spalováky, tvrdší ventilové pružiny + pouze jednu kuželovou pružinu atd.) Je na tom něco pravdy? Má smysl nechat upravovat 136tkovou hlavu, nebo raději shánět a upravit tu z felicie?
23:16:40
22.09.2008
Saky
-> Kapřík faster: obe dve ty vacky jsou dobre ale na normalni jezdeni je lepsi ta 265ka.. ale ve vyssich otackach uz ztraci.. ale pokud ti jde o zivotnost motoru tak urcite tu.. co se tyka hlavy tak nejvhodnejsi hlava je spravne upravena hlava... a nejlepe se upravuje ta ktera nema nalitek u saciho ventilu ktery zasahuje do kanalu.. ale jak to poznas pokud budes videt jen jednu a nevis co tim myslim tak to nevim.. to ze ma mit 7mm ventily je samozrejme..
23:11:14
22.09.2008
Kapřík
-> Saky: můžu mít dotaz:
motor 742.136, kompletní GO, hlava z felicie (asi jen lehce upravená a snížená na KP dle vačky.)
Jakou vačku z motorexcelu má smysl na takovýto motor dát? 278/265 nebo 265/258?? Auto na víkendové ježdění.
A když se ještě mluví o hlavách z "felicie MPI". Jak takovou "nejvhodnější" hlavu na 742.136 poznám? Děkuju4
22:56:56
22.09.2008
Saky
-> krup: ono pokud udelas sebelepsi spodek a pokazis rozdelovac at uz prubeh nebo jen zakladni predstih tak ze stejneho motoru muzes mit klidne 20pct dolu.. to same smes stejne tak zalezi na poskladani.. kdyz tady vidim ty motory na hulvata plne pisku nafoukaneho pri GO na parkovisti (ojnice valejici se v pisku na dennim poradku atd-) tak to zivotnosti neprida..motor ma mit nejake vule.. kdyz nekde (kdyz vis kde) vule pridas udelas motoru dobre kdyz pridas blbe je to cesta ke GO atd.. takze tezko radit jestli neci motor bude mit ci nebude mit X koni... pokud bych ja mel stavet motor kterej by mel mit 65kW tak bych to stavel na zakladu z fabky tzn klika pisty vlozky ojnice hlava.. pak vzit motorexcelovskou vacku 265/257 a upravit hlavu a pri spravnem rozdelovaci ten vykon budes mit i na seriovejch svodech a sani.. svody v takovem motoru zvysi o 30pct cenu a pridaji vykonu tak max 10pct .. treba obsah 1,4 oproti 1,3 nebude stat o tolik vic (za predpokladu ze spodek motoru co mas je KO) a urcite to prida vic nez co to stoji.. veci jako dvojite webry, zakazkove vacky a podobne vymozenosti jsou ztrata penez pokud ti jde "pouze" o takovyto vykon.. ano smaozrejme osadis-li to vsim moznym dostanes se vykonove urcite vys ale za jakou cenu? .. nicmene opakuju ze zaklad je dobre poskladani... spolehlive mazani, spravne nastaveni smesi a predstihu to vse vede k uspechu.. jakekoliv lajdactvi atd muze u upraveneho motoru vest k predcasne go.. obecne cim vys pujdes s KP nahoru tim vic musis mit zkusenosti a vedet co delas.. pak tady vznikaji famy ze motor s KP 12 nefunguje nevydrzi atd.. protoze nejakej jouda si mysli ze je to jen o utazeni matice-) nicmene pokud ti nejde o vysoke vykony je lepsi jak cenove tak spolehlivostne drzet se s kp nekde max 10,7:1 spis mene a k tomu uzpusobene vacky a spis to nahnat objemem te 1,4ky.. jako 1,3 ti na takovy vykon bude taky stacit ale pokud nemas nic vyjde to cenove skoro nastejno.. jinak co se tyka uprav motoru dle 130L/A tak z toho v dnesni dobe moc pouzitelneho neni.. pokud pouzijes jako zaklad motor nebo dily od 98vejs tak na tom budes se seriovym dilem lepe nez s upravenym starym dilem.. proste 7mm ventil bude lehci a lepsi nez kdovijak upravenej 8mm z facka to same ojnice pisty atd.. proste zacit na novejsich vecech prida asi nejvic
22:56:42
22.09.2008
Petkar1
Ahoj, sice nejsem žádnej motorář, ale taky přidám návrh řešení, které bych volil já a podle toho co tady tak čtu od zkušených lidí (Saky atd...) je asi na běžné ježdění nejvhodnější, protože předpokládám, že chceš nechat i sériovej spodek. Hlavu bych si nechal udělat u Sakyho, KP 10:5 (vhodný pro vačku), opracovat sací potrubí, slícovat, natryskovat karbec (vycházel bych z natryskování motoru Tunera 2, protože je podobně upraven), vačka Motor-Excel 265/258, ty 280 už chtějí trochu jiný otáčky a většinou i ventilové pružiny atd...svody 4-1 asi HR, pokud by penízky fakt nebyly problém, tak třeba i kliku Fabie do bloku 136. Touto konfigurací získáš slušný motor 1,3 (1,4), který by těch 65kW mít mohl, svezení bude dobrý a přesto s ním půjde jezdit i civilně a s životností nebude problém.4
22:41:37
22.09.2008
krup
-> gabo00000: jistě 6 .. doma na koleně si to v žádnym připadě mastičkovat nebudu! .. chci si v podstatě udělat jasno, co bych asi chtěl - koncepčně, připadně "předvybrat" si řešení..
22:27:19
22.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> krup: ja by som sa vykaslal na presne cisla lebo doma si to aj tak nejak brutalne fajnovo nespravis a aj kedby si si dal zalezat namakas s ana tom jak ja 6 sa ti to neoplati..kes mas prachy zver to odbornikovy4
22:13:13
22.09.2008
krup
-> petřík: právě proto to dávám do placu, čím víc lidí, tím víc mouder ( a ti, co si v tom chtějí najít se nebudou ohližet na "papouškovače" .. )

-> Karel.: u mně se vše bude odvíjet od 781.136 6

-> suri: s tím nebudou suhlasit, každopádně zapoměl sem podotknout, že karburátor chcu zachovat, případně ho jen modifikovat .. co se svodů týče, spíš sem doufal, že mi někdo řekne, na kolik mají při takovémto motoru smysl .. ( brousím si zuby na ty, co jsou v téhle feldě - felicia.zasah.cz/ - tedy M.E. )

-> Gemini: přesně něco podobného sem chtěl, aby tu padlo, jen se zeptám, mužeš to trocha skonkrétnit? .. taky mě zajimá, jaký "předpokládaný" průběh nm a kw to bude mít, resp. jak by asi mohl u podobného motoru vypadat graf ..

-> gabo00000: nech odlehčit písty, ojnice, udělej hlavu .. a seš na 100ps .. o to mi nejde, spiš mě zajimá konkrétně, jednak o kolik odlehčit v návaznosti na poměr cena/užitná vlastnost/životnost celku u takového motoru a pak taky, jakými konkrétně navrhovanými úpravami se dostanu k takovému a takovému průběhu nm/kw .. nejde mi " jen o 100ps ať už jsou kde jsou " ..
19:47:06
22.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: pravda
-> suri: viz jetline
19:44:56
22.09.2008
Gemini
staci fabka motor, upravena hlava, vacka 280/270, doma robene zvody, upravene sanie + SEDR po uprave a 90HP tam musi byt, ak to robi niekto kto sa vyzna.....
19:41:00
22.09.2008
suri
-> gabo00000: ale zvody a karburacia je posledna vec poriadneho motoru
19:40:06
22.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
btw zamyslite sa kolko pridaju zvody4 a ci sa oplati spekulovat..pdola man vestky na nete dostupne zvody ad znamichludi su pekne spracovane...a ano..HRvody som videl..osobne som ich drzal v ruke aj na skodovku a aj na favorita a podla mna pekne spracovane a nemal by som proti tomu ziadnu vyhradu6
19:38:29
22.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Tuner#2 22.09.08 16:19:42 napsal:
-> gabo00000: Hricina = Speedpro a v tomto případě myslím že i bez vysokohorské přirážky 4
ja viem..ale prave té +500sk 4

-> petřík: tak ty si nekupuj od hricinu ale kupuj speedpro4 budes frajer4
19:03:25
22.09.2008
Trax
-> krup: Kontaktuj Sakyho a rekni mu konkretni pozadavek a on ti poradi, co je potreba.
18:06:43
22.09.2008
Karel.
-> krup: podívej se co má s motorem Tuner2, ten má napsaných "odhadem" těch 60-65kW, podle toho uvidíš co koupit, akorát on má jako základ feldu mpi4
17:56:37
22.09.2008
petřík
-> gabo00000: poradíš Hřičinu zamítneš speedpro bezohledu na to že to jsou totéž svody ... no je vidět že si obojí měl a vyskoušel takže mužeš porovnávat. no nic1
-> krup: Já být tebou tak tenhle dotaz směřuju na konkrétní lidi (motoráře za kterými je vidět kus práce) a řeším to v telefonický nebo emailový urovni tady se k tomu bude vyjadřovat milion lidí a 90% budou jenom papouškovaný věci a nebo bludy totální ikdyž třeba podaný s dobrým umyslem pomoci , jediný co já sem o motorech pochopil je že to není štrůdl a nemužeš říct tady takhle k tomu tohle a k tomu onohle a máš to hotový... popřípadě bych se taky snažil čerpat s materiálů pro motory130L/A jestli je nemáš mužu ti je poslat.
Ať se daří
6
16:19:42
22.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Hricina = Speedpro a v tomto případě myslím že i bez vysokohorské přirážky 4
15:49:47
22.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> krup: ke dmas vela prachov tak daj upravit hlavu na velke ventyli s velkymi kanalmi..daj nanho zvody ake najskôr najdes na nete ..prebarz aj hricina ajked su tu jeho odporcovia..take ked tak tak hlusicka..len nie speedpro pls:)))kub 2nove webre a na nich sanie + natrubky, zozen si fabkovy motor..daj to cele sakymu nech ti to da dokopy ..nehc odlahci ojnicky, piesty,urobi hlavu a ked to to budes mat tak si vyberies do toho vacku ..to prekonzultujes zo sakym ale najlepsie nejaku 300vku z motor exelu za 15baby))) a mas zarucene 100konikov6
15:43:18
22.09.2008
Syny
-> krup: setrvak na to vliv nema...
14:23:34
22.09.2008
krup
Páni motoráři, mám prosbu, chtěl bych se na vás všechny obrátit s takovím menším zadáním :-)

chtěl bych dostat do 781.136 cca. 65kw 6

Chtěl bych vědět jaké konkrétně jsou možnosti, resp.:

- má přechod na 1400cm3 nějaká "specifika", kvůli kterým by bylo lepší i přes předpokládanou cenu kubaturu ponechat?

- jaký bude rozdíl v životnosti 1,3 / 1,4?

- jaká by byla "nejjednudušší" cesta k cíli? ( kdesi sem tu zaslechl, že jen změna k.p. a upravená vačka = cc. 80ps... )

- jaké méte kdo poznatky o svodech? ( mají smysl k tolika KW, potažmo od koho a nejlépe, jaké konkrétní řešení? )

V podstatě bych asi nejraději, kdyby mi někdo řekl podobné tomutu: " když dáš tuhle vačku, takovej k.p., setrvák ubereš o tolik, dáš tyhle svody a takhle přetryskáš karbec, tak se tam dostaneš, nebo třeba když dáš tuhle vačku, tenhle k.p. a tydle svody, tak se tam taky dostaneš, akorát bude krouťák níž .. " .. jinými slovy, chtěl bych poprosit o jakžtakž konrétní řešení, až soupis potřebného a vlastnístí celku pak, na základě čehož, bych mohl vybrat konkrétní variatu a nechat ono vzniknout 6

Předesílám, že auto nebude sloužit k cestám do práce/na nákup, ale bude to spiš takové "hračka pro radost", neboli snad pěkny auto na svižnější svezení..
Extreme Tyres