skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
farba sviecok verzus zmes...
-> ajok 05.01.24 21:54:26: Tak tady máš ty svíčky z TFSI, je to teda ze závodního motoru..
-> Tom Troll: Jo, to znám ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Ještě ne, mám tu na to krabicí dílů ze zámoří a nejsem k němu schopnej dojít na druhej konec zahrady. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tom Troll: Hm, ale ten volnoběh nebyl úplně přesvědčivej. Minimálně na dvou válcích netěsné ventily a jeden válec úplně bez komprese...
...zkoušel jsi už měřit kompresní tlaky?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
...zkoušel jsi už měřit kompresní tlaky?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj: Já se nedivím, ale zato jsem alespoň rád že ani jedné půlka nechybí, neni orezlá, není od oleje, není opeckovaná, atd. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tom Troll: Tak když to vždycky nastartuješ na sytič a najezdíš s tím houby, tak se nediv, že máš černý svíce![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak se taky přidám, Dodge LA318 po x desítkách tisíc, je to jen lehce bohatý. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ajok: bmw n52 po 40tkm v motoru s nájezdem 330tkm. Nepřímý vstřikování.
-> MVM 05.01.24 21:08:45: -> Milan 136 05.01.24 21:10:42: aha, tak to umyje benzin... no, co jsem o tech motorech cetl, tak tomu verim![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 05.01.24 21:08:45: Přesně. Z TSI vyndáš svíčky po 60 tkm a jsou krásně čistý
-> ajok: To je u FSi a jinych motorů naprosto běžný. Mam v dílně nejaky jetý svíčky z aut ,tak ti je zítra vyfotím ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 05.01.24 19:01:27: jo. ale tak cistej izolator jsem jeste nevidel, ani na LPG u aut, co prakticky neberou olej, to fakt musi vyplachovat, jak pise Bukaj
-> DEKODOVAC 05.01.24 18:26:15: Úplně vlevo je ok. Zbytek bere olej. S tim,že druhý zleva ho jeste relativně dobře spaluje.
-> DEKODOVAC: Viděl bych to tak, že (zprava doleva) první a druhej válec papají olej, trojka je tak nějak normálka a čtvrtý buď jezdí jen na LPG, nebo do něj trochu prolíná voda...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Číslo 4 že má tak čistí ten porcelán také zvláštne nie?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> DEKODOVAC: Já bych tipnul na chudou směs a nic moc pístní kroužky.
-> Saky: Jenže my se tu bavíme o karburátoru a ne vstřikování. Tam je jasné, že při málo sešlápnutém plynu a vhodných otáčkách to může ject na chudou směs![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
s tou chudou smesi ze skodi to neni zas tak pravda.. zalezi v jakem rezimu.. pri plnym vykonu budiz ale jinak se u vsech modernich aut jezdi na chudou smes a davaji si mezi sebou zavody kdo na chudsi-)
-> petr s: je něco co nemáš někde zašitý?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Přesněji v té krabici co jsem vydoloval
-> Nwkt: Na půdě
-> pyroman: Ruská výroba na žiguly
-> pyroman: Ruská výroba na žiguly
-> darklord: Jop, já taky
-> petr s: no myslim ze take cosi som videl na aukre len som to nestihol kupit.... neda sa to nekde zohnat?
-> petr s: co to je zač??
-> petr s: Kde takovou věc sehnat?
-> darklord: Dobrá byla na seřizování skleněná svíčka
-> Tuner#2: uuuu tak to som nevedel, no okej tak si dam zalezat, este by to chcelo nejaky poriadny otackomer aby som to nastavil co najlepsie
-> darklord: Neplést teplotu vody s teplotou hoření ve válci. tam chudá směs opravdu páchá škody na pístech.
-> petr s: teplota bola tak v normale akurat 80, v zapche max 90... to sa mi nezda nejake zle ale tym padom mohla byt vyssia spotreba oleja ak sa nemylim? no uvidim idem sa s tym pohrat hadam to nastavim dobre, aj tak mi to za mesiac zase na emisnej do*ebu...
-> darklord: Chudá směs ti nechladí písty a motor se přehřívá
no ale tak zase chuda zmes hadam motoru neskodi... a myslim ze aj na soptrebe sa to celkom pozitivne prejavovalo... obcas horsi start ale inak som nepostrehol ziadnu vadu az teda na ten trhany tah obcas
jo bile svicky znamenaji chudou smes, kdyz budou bile tak pridej bohatost a projet to, pak vytahni jednu svicku a podivej se jak to vypada pripadne dolad.. svicky maji byt cihlove hnede.....
tak zase blba otazka.. ale hadam niekto poradi:
kdesi som sa dopocul ze sviecky maju mat mierne cervenu farbu (elektrody) pri najlepsom moznom nastaveni bohatosti zmesi. pri poslednej vymene (asi tri dni dozadu som ich mal zase take ako keby "namrznute" tj biele s takym divnym prachom, cize chudobna zmes? auto mierne trhalo pri stalych otackach cca 2500 tak som trosku stiahol vzduch a odvtedy ide plynule. cize sviecky by mali mat pri najblizsej vymene cervenu farbu, ALE co ak budu zase biele?
kdesi som sa dopocul ze sviecky maju mat mierne cervenu farbu (elektrody) pri najlepsom moznom nastaveni bohatosti zmesi. pri poslednej vymene (asi tri dni dozadu som ich mal zase take ako keby "namrznute" tj biele s takym divnym prachom, cize chudobna zmes? auto mierne trhalo pri stalych otackach cca 2500 tak som trosku stiahol vzduch a odvtedy ide plynule. cize sviecky by mali mat pri najblizsej vymene cervenu farbu, ALE co ak budu zase biele?