skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Maximální otáčky motorů Škoda rozvod Ohv?
prohledat
242 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.07.2008 do 04.10.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
11:45:32
04.10.2010
04.10.2010
DuriQ
Matthes, záškodník z TechWebu: hod si to na brzdu a vycap sem graf. Ten to bud potrvdi alebo vyvrati :)
08:54:03
04.10.2010
04.10.2010
Petkar1
Vy jste blázni ty vole, s MPi vačkou si myslet, že točíte 7000. Měl jsem 14ku v šáde a vim, jak točila (dle GPS). A na dvojku 6000 a na trojku 5700 a víc ani ťuk. Nevím co tam bylo za vačku. Bylo to na LEKRu, svody 4-1 s příčákem. Ale na MPi vačce točit 7klacků je hovadina. I kdybys to tam vytočil, jakej to má smysl, když je to od 5500 chcíplý?
edit: uvedené otáčky jsou dokud to táhlo
edit: uvedené otáčky jsou dokud to táhlo
22:25:32
03.10.2010
03.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: šemík je démon - ať si podá ruce s Tuxem
21:50:28
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
S timhle motorem ne, je to uz na hrane a ma zlej zvuk.
21:48:28
03.10.2010
03.10.2010
Nwkt
-> petr s: Já myslim že časem jo
21:47:19
03.10.2010
03.10.2010
petr s
Tak dostaneme se na 10 000?
21:40:57
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Lol, no myslim ze postaci sekunda az dve maximalne... kdyz se pojede mezi polema, tak to bude ok. V lese by to mohlo treba byt horsi.
21:36:59
03.10.2010
03.10.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Jen tak si říkám, jaká je vzorkovací frekvence tej GPS, abys pro objektivní hodnoty netočil 7000 10 vteřin....
Jen tak si říkám, jaká je vzorkovací frekvence tej GPS, abys pro objektivní hodnoty netočil 7000 10 vteřin....
21:33:44
03.10.2010
03.10.2010
Tommyk
-> Jarda/felda: aha, tak to jsem netušil...
21:32:49
03.10.2010
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.10.10 21:31:59: No tak raději GPS, protože tachometr kecá o 20km/h a to už by odpovídalo těm 6000rpm
21:31:59
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: GPS je v mobilu, tak bud GPS nebo video, oboji najednou nevim zda by zvladl Ale driv jsme zkouseli kalibrovat tachac dle gps a tak nejak to odpovida.
21:30:49
03.10.2010
03.10.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no rychlomer a otackomer vzdy kecali viacmenej s rovnakou odchylkou, zozen si gps a skusaj to s tym ;)
21:29:33
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Az bude video tak se uvidi, takhle bez dukazu se nebudu hadat
21:28:19
03.10.2010
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 03.10.10 21:23:10: Ano má viz. to co jsem napsal, zažil jsem ten motor jak v MPI, tak na Sedru...
21:27:35
03.10.2010
03.10.2010
Jarda/felda
-> Tommyk: u LPG nemá omezovač
21:27:16
03.10.2010
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.10.10 21:20:07: Proboha už se vzpamatujete. Mámě doma Feldu MPI 50kW, vím kde to má omezovač, dá se na něj dostat bez problému na dvojku, na trojku už je to vyloženě trápení a od 5000 rpm to prostě nejede a to samé bylo na Sedru když jsem měl ze začátku ve Žlutce sériové MPI jen se sníženou hlavou a udělanýma kanálama... Nevím kde bere ty hodnoty...
21:27:06
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Tve dyk to sedi i dle prepoctu na TW. Na rychlomeru nejakych 145, coz odpovida gumam atd. Ve dne natocime video.
21:23:10
03.10.2010
03.10.2010
Tommyk
-> Jarda/felda: nemá náhodou omezovač v 6tis felda?
21:22:22
03.10.2010
03.10.2010
darklord
-> Jarda/felda: Vole, a skade myslis bere signal aj vag aj otackomer? felda moc nekeca podla mna, ale obycajny snimac frekvencie preruseni v podani lumelu nikdy nebol ziadna slava
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zmeraj niecim presnym, toto sa mi proste nezda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zmeraj niecim presnym, toto sa mi proste nezda
21:20:26
03.10.2010
03.10.2010
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já se s 1.3 taky dostal na 7000 otáčkoměr nekecal při 6 tisících ukazoval přesně podle vagu
21:20:07
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Ja nevim co je original za vacku v 1,4. Zas nejde srovnavat MPI a SEDR. Do otacek to slo hodne slusne na plnej kotel ale vic ani tuk. Budik facha dobre, neni duvod mu neverit. Skoda ze jsem blbec nemel s sebou mobil...
21:18:09
03.10.2010
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: S 254/254 vačkou co v tom má? To asi dost těžko, dostat MPI na 6000 - 6100kde je omezovač je celkem problém a trvá to věčnost, takže v dalších 1000rpm dost silně pochybuju.
21:17:35
03.10.2010
03.10.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi by ste mali investovat do nejakeho poriadneho meraku, ktory by bol schopny to zmerat presnejsie ako skoda budik, to sa mi proste nezda.
21:07:12
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Ale jelo to pekne no A asi vir v nadrzi.
20:56:37
03.10.2010
03.10.2010
Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to se mate čim chlubit
20:54:22
03.10.2010
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak dneska pri testovani s kamosem s 1,4 max otacky na dvojku a trojku 7200 A zadnej prekmit rucky... Docela hukot, mel jsem strach o ojnice
01:57:09
17.08.2008
17.08.2008
DuriQ
alfik: ja sa nehadam... len konstatujem
18:09:08
15.08.2008
15.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: myslim ze bude lepsi kdyz to uklidnime.....
17:34:08
15.08.2008
15.08.2008
alfik
chlapci kolko mate rokov ??? ... hadate sa tu jak male deti
17:11:02
15.08.2008
15.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: A mě něco piš o IQ
17:05:59
15.08.2008
15.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
jo to beru ten byl sprosty...
16:00:42
15.08.2008
15.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Běžný uživatel Virtu umí používat nečtené příspěvky.
15:47:13
15.08.2008
15.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
skoda-virt.cz/cz/.../9101
7-vip-slechta-na-virtu-1 pokracovani je zde.....
09:36:55
15.08.2008
15.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: JJ jsem stejný jako Ty
23:54:10
14.08.2008
14.08.2008
DuriQ
Tuner#2: ked nepicujes do mna tak do ineho hezkyyy
12:45:33
14.08.2008
14.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: no to nema cenu rozvadet nejakou debatu protoze za chvilku mi tu bude nadavat polovina clenu..... a nebo mi zas nejaky "moderator" zakaze prispivani...
12:31:49
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Já totiž o žádném takovém nevím, takže pak to dokazuje poslední větu z 09:41:32
14.08.2008
14.08.2008
12:28:33
14.08.2008
14.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: no jasne cely zhavy ho jdu hledat....... takovy nadsenec opravdu nejsem.......
12:18:04
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Proto bylo to nám v uvozovkách, neb jak už jsem tady jednou psal, tak já to tak necítím... ale asi jsem se poslední větou trefil OK, napiš mě konkrétní příspěvek, kde jsem napsal, že černé auto na fotce je bílé a všichni mě tam přitakali.
11:51:34
14.08.2008
14.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
Tuner#2 14.08.08 09:41:32 napsal: -> Adam6666 13.08.08 20:04:13: LOL, Spíš bych to viděl na to, že "někdo" "nám" Ty pomyslné posty závidí a nedokáže je zkousnout, neb by tam na nich nejraději viděl sebe no tak ja nerekl ze jsi ten polobuh zrovna ty ale kdyz si to o sobe myslis tak prosim... jinak nejsme jen dva co si to mysli, vim o vice lidech......
09:41:32
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666 13.08.08 20:04:13: LOL, pokud si tohle oba dva myslíte, tak je mi Vás obou líto... Mě je jedno, kdo co si myslí, já píšu svůj názor, možná dobrý, možná špatný, ale rozhodně ho neměním jako tady přítomný DuriQ podle toho co se mu hodí do krámu a neobracím slovíčka druhých. Spíš bych to viděl na to, že "někdo" "nám" Ty pomyslné posty závidí a nedokáže je zkousnout, neb by tam na nich nejraději viděl sebe. Ale ten post je chorý výmysl toho konkrétního jedince, co si ho vymyslel
20:04:13
13.08.2008
13.08.2008
Adam6666 - zrušená registrace
DuriQ 12.08.08 16:59:38 napsal: ale pokial by si to tu napisal ty, vrba, ja, tak uz je to kktina a uz sa zacne zvazat particka kktkov ktory su chytry jak elektronkove radia, hlavne takych co si mylia pojmy a dojmy ono pokial to tu neodsuhlasi virtacka slachta tak nemozes mat pravdu lebo oni nato nevydali atestaciu jojo tohle je pravda pánové, takhle to tu chodi, jsou tu bohuzel nadlidé, polobozi, kkti a ti kdyz neco reknou tak je to pravda a polovina virtu si mysli jaci to jsou frajeri takze jim da okamzite za pravdu a ten kdo rekne neco proti je p.....
18:34:31
13.08.2008
13.08.2008
COL
-> Saky: Jasne, ale stale je tam neznama, kterou predstavuje obvod kola. Nic takoveho u mereni radarem neni. Ovsem je pravda, ze dobry a dobre zkalibrovany cyklocomputer bude davat lepsi vysledky, nejaky low-cost radarek z dispelejem.... Jinak ja bych veril kvalitnimu radaru nebo korelacnimu mereni signalu ze silnice :o).
13:42:43
13.08.2008
13.08.2008
Saky
-> COL: no ja teda nicemu nerozumim jak nekteri vseumelci tady ale ja bych spis veril necemu co meri na zaklade primeho mereni spojeneho s kolem hnaci hrideli atd.. jako je cyklokomputer nebo neco podobneho tam to podle me bude ukazovat porad stejne (je jedno jestli dobre blbe nebo jak) nez nejakemu radaru ktery v mnoha pripadech jednoduchych radaru vyhodnoti pouze jeden vysledek a ten ukaze.. pak to taky vypada tak jak u vetsiny radaru ke kterejm se blizis 150 a zacnes brzdit a on ti ukaze treba 28 podruhy 131 atd proste totalni nesmysly.. jako radar a jeho fyzikalni funkce je presna ale hlavne zalezi na tom co to potom vyhodnoti a pak muzou byt vysledky katastroficke, kdezto u cyklokomputeru to podle me nehrozi.. nejak jednoduchej citac a na tom neni co skurvit-)
13:23:33
13.08.2008
13.08.2008
COL
-> Tuner#2: Vzdyt ti preci nic nevytykam! A ze ten inforadar ukazuje stejne jako gps ani netvrdim ani nerikam, ze to tvrdis ty. Jen jsem poznamenal, ze radarove mereni ma z hlediska presnosti "vyssi potecial" nez cyklocomputer atd...
13:11:46
13.08.2008
13.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Ach jo, já ho neberu jako ethalon, ale měřím rychlost zásadně po rovině a jedu rovně a tam se prostě obvod nasatavený dle obvodu kola schoduje přesně s GPS kou a navíc vychází i přepočet dle otáček motoru, co si doma spočítám, takže to jsou tři různá nezávislá měření! A cyklo tacho ukazuje do 100km/h s přesností na 1km/h a ty radry u cesty proti mému tachu ukazují pokaždé jiný údaj. Schválně si přečti, kdo tady psal, že radar u cesty mu ukazuje to co GPS apod. nesmysli a že moje měření, byť je potvrzené třema způsobama je nepřesné.
12:06:23
13.08.2008
13.08.2008
COL
-> Tuner#2: Radar meri slozku vektoru rychlosti vozidla ve smeru primky prochazejici vozidlem a radarem. Tu meri "presne". Z ni a ze znameho! uhlu se pocita skutecna ryhlost vozidla ve smeru jeho pohybu a ta se ukazuje. Jde tedy o udaj bezprostredne zavisly na velikosti toho uhlu. Cili ta uhlova zavislost neni dana nejakou nepresnosti radaru ale samotnou metodou mereni.
12:01:16
13.08.2008
13.08.2008
COL
Tuner#2 12.08.08 17:52:28 napsal: -> COL 12.08.08 13:22:00: To máš samozřejmě pravdu, ale pokud mě ukazuje stejnou rychlost GPS jako cyklo tacho a vychází to i přepočtem z otáček, tak jsou to tři nezávislá měření a všechny se schodnou +/- 1km/h ve 180 tak tam asi nějaká ta přesnost bude narozdíl od radaru.
Ja nechapu, proc se bere cyklotacho jako nejaky ethalon... Nejpresnejsi a nejstabilnejsi vysledky by mel davat radar, nasledovany GPS... To ze ty smejdy u silnic ukazuji podle plotu, muze byt dano sposutou faktoru, vcetne tlaku na cenu a nevhodneho umisteni. Policejni radar ma papirove +-3km/h nebo 3% - to je predpis, skutecnost muze byt vyrazne vyrazne lepsi, ale nemusi - lze udelat v ramci uspory smejd, ktery tuto toleranci celou vyuzije - ovsem moznosti tehle metody jsou bezkonkurencni.
U GPS to muze byt take dobre, ale zalezi, co ti to ukazuje a kolik vidis druzic, NMEA data obsahuji ground speed rychlost. Pokud ti GPS ukazuje ground speed a pojedes rychlosti 100km/h do 10% stoupani, bude ti gps ukazovat cca o 5km/h mene.
Cyklo tacho muze ukazovat celkem presne, kdyz se ovsem zkalibruje a kdyz se nemeni tlak v kolech a nesjizdi se pneu a jede se rovne (pokud ho nemas na diferencialu).
Ja nechapu, proc se bere cyklotacho jako nejaky ethalon... Nejpresnejsi a nejstabilnejsi vysledky by mel davat radar, nasledovany GPS... To ze ty smejdy u silnic ukazuji podle plotu, muze byt dano sposutou faktoru, vcetne tlaku na cenu a nevhodneho umisteni. Policejni radar ma papirove +-3km/h nebo 3% - to je predpis, skutecnost muze byt vyrazne vyrazne lepsi, ale nemusi - lze udelat v ramci uspory smejd, ktery tuto toleranci celou vyuzije - ovsem moznosti tehle metody jsou bezkonkurencni.
U GPS to muze byt take dobre, ale zalezi, co ti to ukazuje a kolik vidis druzic, NMEA data obsahuji ground speed rychlost. Pokud ti GPS ukazuje ground speed a pojedes rychlosti 100km/h do 10% stoupani, bude ti gps ukazovat cca o 5km/h mene.
Cyklo tacho muze ukazovat celkem presne, kdyz se ovsem zkalibruje a kdyz se nemeni tlak v kolech a nesjizdi se pneu a jede se rovne (pokud ho nemas na diferencialu).
11:00:20
13.08.2008
13.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: To dosazení něčeho do cyklo tacho jsem udělal doma a test přesnosti s GPS byl asi až za půl roku nezávisle na sobě.
O přesnosti radarů snad netřeba nic psát, stačí se přečíst mojí citaci. Radar neumí měřit moc přesně mimo úhel pohybu a tím tam vznikají ty nepřesnosti.
O přesnosti radarů snad netřeba nic psát, stačí se přečíst mojí citaci. Radar neumí měřit moc přesně mimo úhel pohybu a tím tam vznikají ty nepřesnosti.