Uprava hlavy

prohledat
252 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.01.2008 do 10.02.2024, založil/a Tampajs
řadit dle data
02:07:24
10.02.2024
Petr Urban
-> Sita: Našla by se i taková možnost ... balíček s ŘJ, čidli, vstřiky, popisem a lepší by byla instruktáž co si dělat v ŘJ osobně a pokud si to budete chtít zapojovat sami všechno, tím lépe a cena by byla zřejmě velice příznivá na poměry v ČR. Kontakty tu na mě jsou.
10:52:16
07.02.2024
Václav Vašák
-> Sita 07.02.24 08:50:03: tak to tak udělej,ale za mě se min. pro začátek vykašly na nějaký čidla klepání a váhy vzduchu,byť by to možná bylo naopak lepší na začátek udělat všechny tyhle zbytečnosti (ale to by se tam opravdu mohlo vrazit MPi nebo něco podobnýho) a oživit třeba na laditelný jednotce s krapet lepší vačkou,aby se tam mohlo klikat co chtělo a prostě zkoušet.

Pak čím ostřejší motor,tim míň těhle kravin okolo potřebuješ,protože nechceš,aby ti to kecalo do motoru...jinak řečeno potřebuješ větší chladič,než aby ti jednotka stáhla předstih,aby se ti nepřehřál a nezničil motor,protože máš chladič moc malý.

Já na elektroniku nejsem,je to hanba cpát do klasiky takový krámy,to tam můžeš rovnou pověsit neony :-D A když už se s tím musí pracovat,tak je každý auto originál,jinak by mě to nebavilo.Takže něco "plug and play" bohužel nevedu a právě se vymýšlí věci jinak.

PS: nevím jak to je teď,ale už za mě se do školy chodilo jenom pro kus papíru na konci,byť to asi záleží kus od kusu,ale já se moc nových věcí nenaučil a pár zkušeností s učňákem mám a když tam učí poloviční retard,tak vychová z žáků uplný retardy,protože nikdy nepředáš všechny informace na 100%...nebavila mě základka,trochu lepší byla střední a na VŠ bylo fajn,že se člověk i někam podíval,ale jinak to byla taky nuda.Takže dneska to musí být utrpení pro ty děti,hlavně,že mají učitelé málo a stávkují,ale záruky nedávají žádné.Učitel co na to sere je na tom stejně,jako ten,co se snaží i blbce něco naučit...apropo vždycky se člověk naučí nejvíc sám to co chce :-)
10:44:21
07.02.2024
czechino
-> Sita: Závidím tvému synovi tátu 6
Kéž by někdo takhle vedl mě před školou i v ní. Já jsem si do školy musel přitáhnout fichtla sám a upravovat 3
Až budu s tímto projektem dál, rád poradím zda se nenajde někdo dříve a nejde ti o závodní motor na který nedosáhnu ani já. Komplet el. řízení plánuji a vše dělat doma.
08:50:03
07.02.2024
Sita
-> Václav Vašák: Ja uz nemam ambice na vyssi motorarinu, kluk se uci na automechanika, kde ho samozrejme nenauci vubec nic (to, co tam za tech 6 mesicu delali je absolutni vysmech), tak bych chtel aby si neco zkusil doma a to cos popsal v prvnim odstavci je stav, kterej me oslovuje.
To, o co mi jde, je neobjevovat znova ameriku. Ridicich jednotek je urcite mraky, zpusobu, jak resit vsrtikovace (typy prirub aby pasovaly na zadohrab ke svodum 4-1, ktery uz mam...) a jaky presne koupit, jaky ty cidla klepani, poloh, pripadne i lambda sondu, jak a kam namontovat, atd atd. Jde mi o neco jako vyzkousenej zakladni "balicek", kterej bud nekdo namontuje na motor kterej mu privezu (mam na mysli hlavne ty cidla) nebo proda dily s nejkaym zakladnim navodem a my si to namontujem sami (tuhle moznost bych samozrejme preferoval, ale nepocitam s tim, ze se najde).

1.5, kterej zminujes v PS, bych treba i chtel a kluk urcite, ale opravdu mi v prvni fazi spis jde o to aby se neco naucil (a i ja), poznal rozdil mezi karbcem a vstrikovanim, naucil se to nastavovat a ladit, aby videl nejaky zlepseni (treba uz jen to, ze se zbavi sytice), a pak se uvidi jak ho to chytne a jestli pujde dal nebo ne...

Predloni jsme vytahli ze stodoly pionyra po me, ozivili jsme ho a klasicky zjistili, ze se par km rozjebava odtrh, predstih. Tak jsem cely zapalovani vyhodil a koupil VAPE, udelali jsme gufera a nejaky generalni ocisteni a ten fichtl opravdu startuje na prvni, at je studenej nebo teplej a i kdyz to neni zadnej zavodni stroj, tak z vysmivanyho pionyra je najednou zajimavost, etalon spolehlivosti a neda na nej uz dopustit 5
upraveno 1x, naposled 07.02.2024 08:51:58
11:10:00
06.02.2024
Václav Vašák
-> Sita 06.02.24 08:45:49: sérii motor dohromady dáš,výfuk,sání a klapky koupíš na netu,stejně tak jednotku a vačku vyměnit zvládneš,pár kabelů a pak klikáš do PC tak dlouho čísla,dokud to nezačne jezdit...tohle neni žádná motorařina a nikdo nechce vymyslet nic nového,...je to pouze výměna dílů,...vstřikování za webery (8-matek),rozdělovač za lištu (2 šrouby) atd.Na tom neni nic moderního.

PS: kovanou nezávodní 1,5 nechceš předpokládám,na vstřikování a vymyšlenou trochu jinak ;-) Letos musí všechny tyhle regálovky z baráku,ale teda je to zadohrab,pokud myslíš předohrab,tak to by mě tady zas zůstal výfuk a sání,takže nee :-)
10:51:15
06.02.2024
czechino
-> MVM: Tak mě to baví a víceméně to mám vhodné k práci se tomu pověnovat a něco se dozvědět.

-> Petr Urban: To ano, já je zapustím více do hlavy obroušením, dávat nové a dělat jiný tvar si nechám až uvidím co to dělá takto. Ventily zatím dle L/A kde tvar není ideální, ale to nebudou ani ty sedla.
09:10:18
06.02.2024
Sita
-> Bery: ok, cas to jeste nejakej ma, zkusim to nejak sledovat a zajimat se.
09:03:40
06.02.2024
Bery
-> Sita: to dělá několik lidí a v různé úrovni zpracování a za různé ceny. Ale když ještě chvilku počkáš, tak bude jeden koncept zhmotněn na velmi vysoké úrovni.
08:45:49
06.02.2024
Sita
Vim, ze je to tady trochu offtopic, ale kdyz uz se tady nakously ty ceny, chtel bych se zeptat jestli nekdo z upravcu nabizi upravu motoru na MPi, at uz s vyuzitim komponent z Felicie, nebo Fabie nebo z neceho jinyho a jinak, ale s laditelnym zapalovanim, neco jako si udelal T, viz. skoda-virt.cz/cz/.../3539 -t-ero?gotopost=4...
Cilem neni nutne zavodni motor, ale prestavba na motor bez karburatoru a rozdelovace. Dela to nekdo?

EDIT: Syn se mi dostal do veku, kdy by asi pokracoval v nekterych mych projektech. Chtel bych, aby se naucil s necim modernejsim nez je ladeni karburatoru a rozdelovacu, ale nejsem si uplne jistej jestli bychom zvladli to udelat sami. Chybi zkusenosti a moznost to s nekym probrat krome fora tady. A uplne nechci aby se to rozdelalo a nedotahlo...
upraveno 3x, naposled 06.02.2024 08:50:02
17:58:43
05.02.2024
Petr Urban
-> Tom Troll: Rozběhlo. Herkomer a Michl je mají, ale smrtelníkovi asi neprodaj a jinak hlava za cenu celého závodního motoru.
-> czechino: když někdo chce byť jen nepatrné zvýšení výkonu do provozu, i k 280ce říkám pojďte sáhnout do tvaru sedel a ventilů, byť budou v sériové velikosti. Takže sériová hlava srazí polovinu všeho cos tam chtěl...
11:48:28
05.02.2024
Tom Troll
Jak to dopadlo s tím novým odléváním 8k litiny, tuší někdo?
Rozběhli to nějak, nebo to zkyslo na neustálém praskání?
11:06:33
05.02.2024
MVM
-> czechino: Jo, tak na jednu stranu Tě chápu. Na druhou stranu já radši podpořím vývoj jinde a jsem součástí vývoje. Protože tu cestu si prošlapat znova.. no neni to ani levný ani za 14dni.
10:28:05
05.02.2024
czechino
-> MVM: V to já věřím, ale bavíme se o motoru kde hlava stojí do 1000,- a proč se to zrovna tady nenaučit? Zatím jsem nenašel vhodnější motor.
19:31:21
04.02.2024
MVM
-> czechino: Ono to tady už zaznělo. A píšu ze svý zkušenosti. Ja se na závodech pohybuju 20let. Ledacos jsem viděl, zrepasuju kde co. Ale prostě občas musí člověk uznat,že jsou obecně lidi specialisti na určitou věc a těm se to vyplatí svěřit.
(Příklad, jsou doktoři. I sebelepší obvoďák prostě tě odešle ke specialistovi, i přes to všechno ,že teoreticky ví přesně kde je problém)
Takže já vím,že nikdy si tu hlavu tak dobře neudělám.. vlastnoručně.
18:37:57
04.02.2024
czechino
-> Bery: Momentálně spíš z hovna bič neupleteš.
11:29:58
04.02.2024
StepaNoFUN
-> Bery: zlato ze svestek rozhodne ano.
11:14:56
04.02.2024
Bery
aneb vdechovanim kouře do vody zlato opravdu nevznikne:-))))
10:51:35
04.02.2024
czechino
-> Petr Urban: Sleduji, ale už je to momentálně vyšší dívčí a na první motor to ponechám s origo ventilama i úhly v origo sedlech. Zajímá mě co z toho takhle vyleze i když ty a další to víte, pro mě je to první pokus. Pak začnu případně řešit větší ventily a nové sedla. Vše postupně.
21:19:37
03.02.2024
Václav Vašák
-> MVM 03.02.24 15:00:00: hlína má místa dost,v tom je velká výhoda...jinak litina samo v úpravě na bezolovo :-D
15:00:00
03.02.2024
MVM
-> Václav Vašák 03.02.24 14:16:05: Všechno jde, věřím, možný je technicky dneska taky všecko. Některý věci jsou extrémní.
14:16:05
03.02.2024
Václav Vašák
13:34:51
03.02.2024
MVM
-> Petr Urban 03.02.24 13:21:42: Můstek je brutální..
13:21:42
03.02.2024
Petr Urban
-> czechino: Pokud sleduješ ty věci jak si říkal ... Tak úpravy v hlavě a hlavně okolí sedel, velikosti a tvaru ventilů, je ta hlavní věc. Motor je vzduchová pumpa, takže jeho efektivita přímo souvisí nejen s poměry otevírání ventilů - vačka, ale také jakým průřezem to půjde s ohledem hned k několika dalším věcěm - poměrové vlastnosti, jakým tvarem a nejhlavnější je, jak obtékáš tu největší překážku a tou je ventil a prostory kolem něj, kde je největší rychlost proudění v celém traktu.
zvětšit Uprava hlavy - obrázek od Petr Urban vložen 03.02.2024 13:21:42
09:57:51
03.02.2024
Václav Vašák
-> czechino 02.02.24 19:44:05: pak se divíš,že nebudeš mít hotovo :-)
19:44:05
02.02.2024
czechino
-> Václav Vašák: To nebudu, úhly asi nechám jak jsou, tudíž tři. Spíš sedlo více zapustit obroušením do hlavy.
Každý má něco 22
17:03:49
02.02.2024
Václav Vašák
-> czechino 02.02.24 12:47:06: se sedlama a ventilama se počítá,ale v dané konfiguraci toho prostě víc vymyslet nejde...a nepředpokládám,že ty budeš dávat nový sedla ;-) Tohle je pro mě základní "levná" tuningová hlava,která už má krapet smysl.Bohužel většina lidí má tohle jako TOP-RACE.

No já mám v plánu sníst oběd a jít pokračovat při svíčkách :-)
12:47:06
02.02.2024
czechino
-> Václav Vašák: Hezké, tak další potenciál bych už hledal v sedlech/ventilech, ne? Já potřebuji teď něco našetřit ať mohu alespoň dát fuč vodítka a ofrézovat nálitky, vodítka jsou objednané ty co jsem sem dával, dále svrtat setrvák s Fabia klikou, odlehčit, svrtat trigger wheel a nechat celé vyvážit. Prostě takové ty věci které mohu udělat bez velikých finančních ztrát. Hold vše nemůže být hned a mám toho více 8
Momentálně obživení vozu z 80's co 20 let nejel a vlítnout s tím jak píšu na smyčku 142
23:17:55
01.02.2024
Václav Vašák
-> czechino: nevím,jak postupuješ,ale pro zajímavost tohle je tak na 100-105hp max. i s weberama ;-) Pokud chceš 130hp,tak to musí vypadat sakra jinak ;-)
zvětšit Uprava hlavy - obrázek od Václav Vašák vložen 01.02.2024 23:17:55
20:08:06
28.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 28.01.24 16:23:55: ale prd zaběhlý,prostě mám takový zlozvyk investovat do toho,co budu potřebovat a dělat "24/7" :-)

Hele k tomu je jedno přísloví,...jedním zadkem se nedá sedět na dvou židlích ;-)
16:23:55
28.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: Tak ty už jsi zaběhlý, já se před měsícem rozhodl o stavbě motoru tak nemohu mít vše hned.
Chci věci na repas hlavy což se bude hodit i u jiných motorů. Hold nemám 100k za jeden měsíc na vše.
Pak stavím jiné auto který by mělo jet už v březnu na smyčku, to zrovna ohledně ventilů nic potřebovat nebude 3
A také se musí vydělávat.

Druhou hlavu nechám až jí budu dělat celou najednou i s vodítky a sedly. Teď chci dělat trigger wheel na řemenici, převrtat setrvák, a vše potřebné připravit.
11:01:48
28.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 26.01.24 22:12:18: tak to si chceš koupit půlku strojní dílny a nebo stavíš hodně levný motor :-) Mě přišlo pár balíků na spodek a sem tak na 60 a vejde se to do jedný krabice od mlíka a rozhodně nekupuju to první,co na mě vyskočí na netu,takže vačku,kterých mám dalších několik beden prostě neřeším...musíš si mít z čeho vybrat a co zkoušet,pak to stojí za to :-)

A už si prorýpal druhou hlavu? :-)
22:12:18
26.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: Tak to jsem zvědavý na čas 5
Zkusím, chyby co jsem za pochodu postřehl vím také, je to první věc a pro pokus dobrý.
Vačka furt není na pořadu dne, chci vybavení ať si mohu alespoň něco dělat sám. No právě, i těch 12k je pro mě vcelku hodně 3

-> Bery: Já myslel že je to diskuzní fórum, tak jsem zmaten. Ovšem na jednu stranu povzbuzující komentář.
19:50:00
26.01.2024
JuroSport
-> Bery: je to trápne. Viac Ti k tomu nepoviem. Škoda tohto fóra8
Nápad dobrý al ľudia a ich egá dokážu zničiť úplne všetko
19:20:11
26.01.2024
Bery
-> JuroSport: přečti si nadpis. někdo tu hlavu potrebuje upravit víc, někdo míň...
17:57:12
26.01.2024
Václav Vašák
-> JuroSport 26.01.24 17:41:04: protože tahat za péra se tady může jenom někdo,ty méněcenní členové musí šoupat nohama a čekat na povolení :-D

-> czechino 26.01.24 11:01:12: Jo a abys nebyl smutný,...1 rok sem jezdil jedno evo,2 rok druhý evo,pak to ještě nějak na část sezony potunil a pak dal 4-klapku,takže jako jo,funguje to a funguje to dobře,pokud to beru se srovnáním na Mpi,na kterým sem začínal,ale má to svoje mouchy a limity :-)
17:41:04
26.01.2024
JuroSport
-> Bery: nic v zlom ale tvoj komentár má podľa Teba aký prinos??3
Dík za objasnenie4
16:10:57
26.01.2024
Bery
proč si nezavolate? nebo spolu nejdete na kafíčko..slintat..? ne že bych si myslel že se tu něco dočtu...ale těším se na výsledné představení projektu a nové objevy. zatím si tu můžete chválit svoje pipíšky jak by řekl ztracený Jiřík.
13:55:35
26.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 26.01.24 11:01:12: motor není problém,185/60 tam odprotektoruju,to je prostě už moc hubený na okruh a na Křivoklát tak akorát se špalíkem pod plynem :-)

Sání vyzkoušej,když ti vybleju,co to dělá,nebudu vědět,jestli to nedělalo jenom mě a prostě záleží,co a jak nakonec uděláš za motor,ale z mého pohledu tam je nejenom jedna chyba,ale třeba ti to fungovat bude.Je to pak i pro mě zajímavé,když někdo dělá tu samou věc jinak...vývojová střediska taky nesdílejí informace a pak ty auta jedou stejně,i když jsou uplně jiné.

A co nakonec bude za vačku?Když bude drahá,tak mě to celkem mate,protože těch 10-12 litrů se v takovým motoru prostě ztratí jak nic,tak to budeš mít vačku za 30 vykládanou diamantama? :-D
11:01:12
26.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: Není to sice čtyřklapka, ale neříkej že to bude horší jako origo. Případně rozepiš proč je nevhodné?
Máš pravdu, proto se snažím udělat to takhle ,,levněji,, a nenápadněji než dávat ITB.
Navíc vačka bude drahá sranda bez které to už nepůjde.

F1 určitě ne, jen co prostě půjde. Já to stavím také ze sériového základu a jak stále píšu nepočítám s ničím extra i když věci jako vačka chci mít dimenzované.
Ono zda je tvůj plán v Mostě 2:02 už to chce vcelku nabušený motor. Kór zda to auto neváží kolem 700kg.

Nemusíš nazouvat chemlonky, ale kvalitní semislick na kterém pak odjedeš domu a dáš si cestou ještě Křivoklát 5

www.pneuok.cz/pneumatiky/ .../185-60-r-13-advan-a052 -80v-letni-kod-r6087?gad_s ource...
21:29:22
25.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 25.01.24 19:18:56: za 1-tohle ti nebude fungovat a za 2-mohl sem ti prodat to svoje,ušetřil by sis práci :-) Hele já vymyslel taky dost věcí,pár se jich i časem objevilo nezávisle na mě,ale než sem je nepřímo začal prodávat na netu,tak sem si uvědomil,že se to nikdy nevrátí finančně a taky mám už trochu jiné životní priority :-) A hlavně F1 se z toho žádnýma dílama nikdy neudělá,pokud ten motor nebude z gruntu a to fakt u škodovky nemá význam.

Tuním na sériovém základu,to mě baví a má smysl,stavět speciál od nuly,nedělám škodovku :-)

A dobře,nazujeme všichni chemlonky 155R14 a pozná se,kdo umí řídit,když nezáleží na gumách ;-)
19:18:56
25.01.2024
czechino
-> Václav Vašák:
-> Václav Vašák: To mě také napadlo, přívstřik vodíku 1
Tak zase vím limit, původně jsem chtěl hlavu říznout na pásovce ať vidím kde je to kritické.
Bavíme se o street legal autech, ne závodničkách. To je tady pak Skopcká 130RS co tam dala 1:58. Šířka pneu není už podstatná, máš různou váhu, výkon, přítlak atd.. k tomu vybíráš rozměr.
Navíc rozměr jde dopsat do TP, pneu bez homologace nikoliv.
Vždy můžeš jít dál, viz. Urbi a jeho vývoj co zde psal. Pak máš aero, brzdy, rozvážení, kompozitové věci spojené s váhou a zase spoustu dalšího, plus zlepšení řidičských schopností.
Jen tak pro příklad zde dám YT kanál kde je vidět jak time attack řeší v zemi zaslíbené. Jsou tam exkurze dílen i přímo dění, tak by to za mě mělo fungovat všude a ano, ty auta ve většině již street legal nejsou, ale furt mají E homologaci na pneu. 4

Zummy Racing Attack Event January 17th - Tsukuba Circuit Paddock Walk


Foto sání klíďo dám, třeba mě někdo poučí. Ale rovnou vím že tvar není ideální. Zúžení k poslednímu válci by bylo minimálně třeba.
zvětšit Uprava hlavy - obrázek od czechino vložen 25.01.2024 19:18:56
upraveno 1x, naposled 25.01.2024 20:10:11
13:01:41
25.01.2024
vhml
Přitom ty zánovní slicky ve 13" stojí pár korun4
12:55:24
25.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 25.01.24 10:21:27: a kde jsou fotky? :-) A tak udělej ještě 3 díry pokud to je v sání a máš okysličování vodou :-) Ale nesmí být 2x2cm,to by potom rychle došla náplň a ta cisterna na kouli by ten čas moc nevylepšila :-)

A to řekl kdo,že musí mít E?Ale všeobecně "E" je blbuvzdornější a bezpečnější a taky je krapet rozdíl "E" 175/60R13 a nebo "E" 245/40R13 :-D Takže uplně neni podstatné,jestli tam to "E" je a nebo neni ;-) Tyhle věci už dávno neřešim,je to pouze o možnostech majitele a když má na 10-ku za gumu a elektronový disky,tak bude holt rychlejší,mě pak maximálně může hřát,že tomu tak nebude,ale osobně nejsem ochoten udělat pro čas všechno a ne vždy dosáhnutí cíle znamená radost...pak už nemáš kam jít dál.
10:21:27
25.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: Gumy dělají hodně, ale nezapomínej že musí mít E homologaci, cheatovat s čistýma slickama se nepočítá. Já tam vždy taky jezdil se spolujezdcem, ale ne ve Škodovce, v ní to udělá opravdu dost 3
Je asi zkusím, že se to rafne je v rámci pokusu hold.
Udělal, školáckou chybu - profrézoval se do vody v zatáčce 1 Hlavu už mám jinou a udělám to najednou s vodítky a sedly. Hold první hlava padla v rámci nezkušenosti 174
09:50:46
25.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 24.01.24 21:32:42: no naposledy když jsem dal jenom lepší gumy,tak bylo těch 10s dole,stejně tak,když se dal lepší motor a převodovka,teď bude ještě lepší motor a převodovka + gumy a pořád tady mám možnost odlehčit o 100kg vyhozením spolujezdce,podle mě to půjde,když se nebudou lidi motat před světlama.Samo vím,že ty sekundy se sundávají hůř,čim jich je míň,stejně jako se koně hůř přidávají,když jich je víc :-)

Tyhle věci se už vyrábí,ale nabouchej to tam a vem na okruh,buď se to tam rafne nebo ne :-)

A už si aspoň něco udělal na hlavě?Třeba Generální Omytí?
21:32:42
24.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: O 10s už je morda, to jsem zvědav 5
Já stojím na vybavení, chci pneumatické vibrační kladivo a frézy na sedla. Sání jsem dnes vyzvedl u kamaráda co ho potigoval. Asi ho fouknu wrinklem.
Jaké dáváte kratší vodítka? Zda to není tajemství know-how.
Mám zálusk na tyhle: www.autokelly.cz/Product/ .../12931636
00:04:10
24.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 22.01.24 11:34:40: jo teď už 2-roky starý pokus,doufám,že to letos bude o 10s méně :-) 3-5s se mohlo srazit na podzim,ale prostě to časově nevyšlo,tak snad letos,škoda,že se už jezdí jenom 1x za rok.
11:34:40
22.01.2024
czechino
-> Václav Vašák: Každého baví něco a tak je to správně 4
Most je bezva, řidičsky jednoduchý, ideální k porovnání schopnosti vozu.
Ty máš teda 2:12, uvidíme co můj pokus 5
Téma se lehce opustilo, dneska beru brusku a dodělám kanále.
08:47:37
22.01.2024
Václav Vašák
-> czechino 21.01.24 18:17:03: a mě osobně Ring nic neřiká a tahat auto za moře,abych se svezl tam,kde bych chtěl je hovadina,...takže se spokojím s Mostem a pokud na to budu mít někdy čas,tak vyrazím konečně na to Brno,ale tam by to asi už chtělo opravdu maximálku 200km/h a pak je otázka,jestli budu mít čas měnit převodovku podle toho,na jaký okruh pojedu.

Ale s hlavou to nemá nic společnýho :-)

-> Milan 136 21.01.24 20:09:50: No více méně ničím,USA má holt Small block do 6,6 litru a škodovka do 1,4 litru a neni pravda,že by se z toho 6,6 nedalo dostat třeba 700hp přirozeným plněním,ale 120-ka umí líp projíždět zatáčky jak mustang,když porovnám sériová auta z 80-tek...prostě každý má něco a ameriku budu vybírat právě kůli motoru a pálení gum na křižovatce,na okruh vemu třeba Caterham...a právě proto mám 120-ku,protože chci ;-)
20:09:50
21.01.2024
Milan 136
Extreme Tyres