Víko ventilů

prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.11.2007 do 12.07.2017, založil/a malybobicek
řadit dle data
10:19:41
12.07.2017
Pavel P..
-> Jakub F.: no nevim, po deseti letech už asi nemám ani to víko3



edit: to hrdlo je z běžnýho plechovýho ventildeklu, vyřezaný flexou...
upraveno 1x, naposled 12.07.2017 10:22:00
09:46:00
12.07.2017
Jakub F.
-> Pavel P..:

Ahoj Pavle, neměl bys tam ještě jedno to odvzdušnění?
18:32:43
16.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: 73
17:58:20
16.04.2010
Tomaso435
-> werty: jasny takže nic v tom neni :-)

super.....

ještě tedy k čemu je to tedy když mi fouká mastnej teplej vzduch do sání ? :o)))
13:16:59
16.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: :D:D
12:59:21
16.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: pánbůh ti to zaplať1
12:56:10
16.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: tak jsem kvuli tobě udělal 50schodů dolu (taxa á2Kč) a 50 nahoru (á3Kč), ale že jsi kamarád tak to máš za rovný 2kilča :))).



Jinak jsem se trefil, hloubka díry je 21mm...
12:52:44
16.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: to budeš hodnej synku...1
12:51:11
16.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: to jsem si vymyslel, ale dej mi minutu, změřim Ti to ;)
12:50:01
16.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: no sláva to jsem chtěl vedět kolik se toho musí zatočit do hlavy4
12:46:59
16.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: ty vole, že se na tohle ptáš zrovna ty :))), závitovka bude dlouhá přesně výška deklíku+těsnění+gumovej kroužek+velká podložka+matka+2cm do hlavy :D
11:18:20
16.04.2010
werty
-> Tomaso435: Není to nic jiného než inovované odvětrávání klikové skříně... Starý model víka měl téčko na velké hadici vedoucí do filtrboxu kde na něj byla napojená slabší hadice vedoucí do sacího potrubí. U nového typu víka už jsou obě hadice zapojené separátně tzn. obě mají na víku samostatný vývod. A nemají to jen BMM, ale i karburátorové modely... mám pocit, že je to inovace od náběhu modelového roku 93, ale možná že to bylo ještě o něco dříve.
10:10:19
16.04.2010
Pavel P..
tak co? poradí někdo jaká je délka svorníků pro ventilový víko?
23:30:08
15.04.2010
m8rinek
-> J3STER: k čemu je dobrý víko s vývodem bokem, když nemáš sání přes hlavu? Jediná výhoda je snad ve zhoršenym nalévání oleje :D:D:D.
23:00:37
15.04.2010
Tomaso435
-> afro100: tak na to tam není níkde místo :-) ale stejně k čemu je ta malá....
22:59:16
15.04.2010
afro100
-> Tomaso435: no rozhodne by som to nezacpaval, to by nemuselo dopadnut dobre :D ked tak svezt hadicou do flasky niekde u motoru ...
22:57:34
15.04.2010
Tomaso435
-> afro100: no jasny :-) ale u 92 to je ještě taky po staru ( ecotronic )

a ted ještě,,,, k čemu to tam vlastně je?? :-D co když to oboje odpoim a zacpu ? :-D takhle se mia korát zasírá filtr vot toho voleje :-D a hlavně k čemu je ta co vede do zadu ta malá ?o)
22:54:28
15.04.2010
afro100
-> Tomaso435: jo no, tak ja mam skusenost len s tou 89´ (90´) :)
22:53:23
15.04.2010
Tomaso435
-> afro100: no u 89 vede taky jedna do zadu ke karbci právě od toho téčka co vede do filtrboxu,,,



ale u 94 si ted nevybavuju jak to je....
22:52:04
15.04.2010
afro100
-> Tomaso435: aby to nebolo nieco podobne jak u kila /120 tam je taka tenka od karbu k filterboxu aby sa posilil podtlak ... neviem, snad nam to niekto povolanejsi osvetli
22:50:41
15.04.2010
Tomaso435
-> afro100: je to tak,,, ale kam ta mrnavá vede ?



ted mě napadlo, že nejspíš tam na té hadici do filtrboxu u 94ky nebude téčko na rozdvojení a proto tam sou dva vývody... ale nevim,,,
22:45:25
15.04.2010
afro100
-> Tomaso435: tipujem ze 94 uz boli strikacky a 89 karbecy ... ?
22:42:18
15.04.2010
Tomaso435
Zdar děcka, takže



chci se zeptat. mám tu dva ventil dekly original z fáčka, jeden z 89ky a druhej z 94ky....

a ted. ten 89 má klasicky u hrdla oleje hadici do filtrboxu... a ten 94 krom té hadice má ještě takovýho mini čuráčka průměrem jak na hadici benzínu u pionýra... a oted ta otázka... proš to 94 má a 89 ne ? a k čemu to je ? neví někdo ? :-)) dik. :-)
12:03:46
05.04.2010
afro100
-> J3STER: mne sa zas paci ventildekel ala favorit, ako to ma Discovera :) ale aj toto je pekne :)
11:58:44
05.04.2010
J3STER
-> afro100: Přesně tak.4 Tu fotku mám staženou v Pc, a zrovna tahle mě přinutila si od Dusíka ventildekl koupit. 3
11:57:12
05.04.2010
afro100
-> J3STER: takto nejak? :)



Sry za pouzitie fotky
zvětšit Víko ventilů - obrázek od afro100 vložen 05.04.2010 11:57:12
11:55:24
05.04.2010
J3STER
A já se taky přidám. Zatím jsem nabastlil trubičku na odfuk, ale ještě nemá díru. Leštit se bude a vrch mezi žebrováním bude červený.4
zvětšit Víko ventilů - obrázek od J3STER vložen 05.04.2010 11:55:24
10:57:57
05.04.2010
Pavel P..
Potřebuji malou radu.... mám elektronový víko se šikmým hrdlem jako na první fotce, ale svorníky v hlavě jsou krátký.... neví někdo jak dlouhý svorníky budou potřeba? případně jak dlouhý jsou origo?? abych udělal delší že závitový tyčky.

díky
18:43:10
20.11.2007
m8rinek
-> petr s: ano i ne, těchle vík je víc typů, mam jedno, který třeba narazí na vahadla a konec
18:15:55
20.11.2007
petr s
-> malybobicek: ano
18:14:47
20.11.2007
malybobicek
Půjde na 5-ti kanál ???
21:07:45
17.11.2007
malybobicek
půjde to víko ( 1. foto od spodu) na klasickej motor ze 130? (hlava 5-ti kanálová litinová)
22:04:20
16.11.2007
Pavel P..
a ještě mě zajímá jak dodělat těsnění...??? abych nemusel nechávat frézovat drážku nebo případně mazat silikonem...

napadá mě vzít ouzkou hadičku, tu rozříznout a olemovat kolem dosedací hrany víka. 1
22:01:48
16.11.2007
Pavel P..
-> m8rinek: jinak to nešlo...1
22:00:12
16.11.2007
m8rinek
-> Pavel P.: až na ty samořezky moce hezké4
22:00:11
16.11.2007
m8rinek
-> Pavel P.: až na ty samořezky moce hezké4
21:57:10
16.11.2007
Pavel P..
a poslední, mezi deklem a hrdlem je gumový těsnění, víko je provrtaný a samořezkama přichycený hrdlo.1
zvětšit Víko ventilů - obrázek od Pavel P.. vložen 16.11.2007 21:57:10
21:56:05
16.11.2007
Pavel P..
ještě jedna foteška1
zvětšit Víko ventilů - obrázek od Pavel P.. vložen 16.11.2007 21:56:05
21:54:25
16.11.2007
Pavel P..
pánové abych nezakládal další téma, mám ventildekl AVON, ale bez odvětrání klikový skříně, tak jsem na to dodělal hrdlo z plechovýho víka, co si o tom myslíte? nebo by bylo lepší řešení? 1
zvětšit Víko ventilů - obrázek od Pavel P.. vložen 16.11.2007 21:54:25
19:03:07
12.11.2007
pinokio110
Aceboss-nádhera4 25
07:36:34
12.11.2007
aceboss
-> malybobicek: Tady máš menší inspiraci5 je to skoro to samé až na to odvzdušnění.
zvětšit Víko ventilů - obrázek od aceboss vložen 12.11.2007 07:36:34
00:04:06
12.11.2007
m8rinek
-> pinokio110: jj je to krásný mam 2, na první pohled vypadaj stejně ale jedno je o 1cm nižší....z toho jsem byl na mraky7
23:40:57
11.11.2007
pinokio110
Neoxyd-Al

Silichrom-Chr-Al

Tím neoxydem to šlo líp---nakonec je vše dobrý,co je po ruce.

M@rínek-je to krásná barva,co?1jsem nedávno věnoval Tátomechanikovi,kromě lit.8kan. to na ničem nesedí.
23:35:01
11.11.2007
m8rinek
-> pinokio110: to mě nenapadlo, ale jedno víko tu takový mam, je jakoby ve zlatym zinku1
23:34:05
11.11.2007
m8rinek
silichrom
22:06:02
11.11.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
-> pinokio110: Na to je přímo přípravek to je teda super. Já si už právě říkal že bych to taky zkusil tím dráťákem na vrtačce, ale bojím se aby jsem to třeba nepoškrábal
22:02:15
11.11.2007
pinokio110
Kalibán123-Favorití je hladký,dřív byl na leštění hliníku Neoxyd,dneska to bude jinej název,jde to i Tempem,ale není to ono.
21:48:15
11.11.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
A čím vyleštit víko na favo motoru tedy ten hliník je to zašlé a rád bych to měl trošku hezčí
21:41:56
11.11.2007
pinokio110
Stačí drátákem na vrtačce,je to elektron,prokoukne a bude mít takovej nádech do zlatova.Krásnej matroš.
20:04:38
11.11.2007
m8rinek
-> malybobicek: nechat opiskovat, bude pak ,,bily,, a hrubsi, je krasny tak jak je, piskovat co nejjemnejsim piskem, jinak kdyz se na to kouknes tak to neni hladka plocha a muselo by se cely prefrezovat aby bylo co lepsit, tady hladkyho lesklyho povrchu pouhym hlazenim nedocilis
Extreme Tyres