skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
135gli Emission very good!!!
prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.05.2007 do 24.05.2011, založil/a Robi135GLi-HU
-> Petuli: Jede to tobě, já to mám rozházený po garáži a půdě (kdo u mě byl potvrdí) :-D
-> Petuli: Takže je to jazyk, nerozumím ani slovo
Robert 106 17.05.11 19:20:19 napsal: Tehát ez a nyelv nem értem, egy szótpřeloží to někdo?
-> rsvancara: jde i jede:-)
Tehát ez a nyelv nem értem, egy szót
-> Petuli: No vidíš jak nám to jde :-D
A je to doma, ECU upravena, lambda našroubována, druhá do zásoby, jen škoda, že to nemám kde vyzkoušet :-D
-> petr s: domlouvá si rande.... ale asi v šifrách aby jsme ho neprokoukli



-> petr s: vôbec nenadavam:) vravim len ze neviemako sa dostat do gyoru na zraz..v pdostate to nemam az tak daleko a v kuse dialnica ale neverim ze mi foter da lagunu

-> gabo00000: Co tady nadáváš a sprostě
-> Robi135GLi-HU: hat en kurva szivesen jonnek de az en kadetomal veszelyes ut lenne:D es apam nemhszem hogy ide adna a kocsijat sot mi tob 18dikatul dolgozok..hat nemtudom nemtudom..meg penzileg is szarul alok..meg meglasuk
mehetsz egy kört a jobbkormányos Rapidommal:)
gyere Győrbe gabo00000 lesz nagy skoda meeting aug 22-23-24
a CR fiúk is szoktak jönni 2-3 autóval
a CR fiúk is szoktak jönni 2-3 autóval
-> Robi135GLi-HU: nagy hal vagy



RPM 810: CO-0,01% ,HC-21 ppm
RPM 2580:CO-0,03%,HC-24 ppm
Lambda:1,007
1,3MPI :-)
RPM 2580:CO-0,03%,HC-24 ppm
Lambda:1,007
1,3MPI :-)
-> David.: aha, ale v tom asi taký rozdiel nebude, až mi je do smiechu ako som si myslel, že ich mám nízke a to sú ešte vysoké, ale ako píšem dúfam, že keď spravím motor tak to bude v poriadku a prepáč mi tú sprostú otázku 742.13 je 130 som si to neuvedomil

-> mb136gl: ne 130tku
David. 28.07.08 20:10:34 napsal:
-> mb136gl:
originál motor 742.13
742.136 ???
-> mb136gl:
originál motor 742.13

742.136 ???
-> David.: a ja som sa bál, že to mám nízke preto, lebo je zlý motor, mám podpálený ventil, tesnenie pod hlavou v prdeli a rozvody zrelé na výmenu aj s olejom
tak som auto dostal po prvom majiteľovi, ale už sa chystám spraviť takú menšiu GO a všetky tieto nedostatky odstrániť a potom dúfam, že budem mať hodnoty ako ty
, ďakujem za info


-> mb136gl: to já mám:
CO 0,31%
HC 81
originál motor 742.13
CO 0,31%
HC 81
originál motor 742.13

-> David.: pri 2650 ot.
mb136gl 27.07.08 21:48:13 napsal: nebudeš mi rozumieť hodnotám hej, ale moja 136ka
CO 1.12%
HC 151.0
tiež slušné aj bez katu
na volnoběh nebo při 3000ot.?
CO 1.12%
HC 151.0
tiež slušné aj bez katu

na volnoběh nebo při 3000ot.?
-> Robi135GLi-HU: akkor nagyon pompas gepecsked vann

-> gabo00000:
igen,tegnap voltam vizsgálaton ilyenkor 1 évre kapod meg a zöldkártyát
alapjárat :919rpm
CO:0,18%
CH:61
emelt fordulat 2715rpm
CO:0,04
Lambda:1,001
teljesen jók az értékek , kb.105000Km van az autóban a motor még nem volt megbontva
a km óra sajnos megállt 92730nál:)
igen,tegnap voltam vizsgálaton ilyenkor 1 évre kapod meg a zöldkártyát
alapjárat :919rpm
CO:0,18%
CH:61
emelt fordulat 2715rpm
CO:0,04
Lambda:1,001
teljesen jók az értékek , kb.105000Km van az autóban a motor még nem volt megbontva
a km óra sajnos megállt 92730nál:)
nebudeš mi rozumieť hodnotám hej, ale moja 136ka
CO 1.12%
HC 151.0
tiež slušné aj bez katu
CO 1.12%
HC 151.0
tiež slušné aj bez katu

-> Robi135GLi-HU: ez minthogy az emissios kontrol nalatok?
-> Robi135GLi-HU:

E.C.U. modifications
R32 resistor original 2000 ohm=2kohm
Modifications R32 resistor=10ohm
+NTK23502 3 wire titania lambda sensor
emission no problem
R32 resistor original 2000 ohm=2kohm
Modifications R32 resistor=10ohm
+NTK23502 3 wire titania lambda sensor
emission no problem
NTK 23502 3 wire(A-yellow,B-black,C-g
rey) titania oxygen sensor(Jeep)
-> gabo00000: je to možné, já nevím, co jsem napsal, tak nevylučuju, že to bylo legrační

Koukám, že už se sem zase píše normálně, tak to má být

stacilo iba jeden odpor znizit na 10 ohmov
Jeep Wrangler 2.4i 1986-1990ig lambda sondu pouzil .. a velmi dobre sa mu ju popdarilo spojazdnit s origo riadiacou jednotkou
Jeep Wrangler 2.4i 1986-1990 3vodicova lambdasonda
dala sa objednat len z ameriky a stala 48 dolarov
velmi sa podoba na original
0V-1V-0V
www.ngk.com NTK 23502 cislo
Jeep Wrangler 2.4i 1986-1990ig lambda sondu pouzil .. a velmi dobre sa mu ju popdarilo spojazdnit s origo riadiacou jednotkou
Jeep Wrangler 2.4i 1986-1990 3vodicova lambdasonda
dala sa objednat len z ameriky a stala 48 dolarov
velmi sa podoba na original
0V-1V-0V
www.ngk.com NTK 23502 cislo
-> Labros:
si vsimas ze sem tam mas take plodne dni ?









-> Luděk: -> CHIP: Jste paka, někteří z nás by to tu raději viděli přeložené do ČJ, kupříkladu pro mě jsou to informace nad zlato..

-> CHIP:

-> Luděk: Jasne a ve finale mu ukazeme jak se telefonuje ve stanu a jine podobne dulezite veci .. ze ..

pozvěte ho někdo k nám do H.T. na sraz,alespoň vyhraje cenu pro nejvzdálenějšího účastníka a naučíme ho říkat "vole" a podobná důležitá slova

-> Robi135GLi-HU: -> gabo00000: éje huja kéré szylom turaszy dylondyi hujarók undszena lambdaszondát, a okamžitě s tím přestaňte

48 dollárba kerül az ára
és teljesen úgy néz ki ,mint az eredeti GLi lambdaszonda
és teljesen úgy néz ki ,mint az eredeti GLi lambdaszonda
Jeep Wrangler 2.4i 1986-1990 3 vezetékes titánium típusú lambdaszonda.
0V-1V-0V a működése
www.ngk.com NTK 23502 a száma a szondának
én ilyent használok ezzel lett nagyon jó
sajnos csak amerikából lehet rendelni
0V-1V-0V a működése
www.ngk.com NTK 23502 a száma a szondának
én ilyent használok ezzel lett nagyon jó
sajnos csak amerikából lehet rendelni