
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
10:14:01
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ale ja 30 km cestovat nebudem .... tam tankujem ked mam prazdnu a idem okolo 

10:02:56
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: vono si nevybereš za 14,90 to nato nejede.... rači si 2km zajedu z trasy pro lepší,,,,
09:47:12
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: mali sme tu aj 0.665 a podobne ale tie pumpy su dost daleko a z ruky ....
09:37:30
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> vhml: na jinýho to nejzdí tak dobře a za tak málo :D-> MOLSO: tak to máte 18,50,- vzhledem k vaší vyšší životní urovni to máte za paktel

09:34:04
13.12.2012
13.12.2012

vhml
-> Tomaso435: to seš hrdina že tam leješ vitogaz :-) Felda ani Sharan ho nemůžou ani cítit a prostě na něj nefungujou.
09:26:57
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: u nas to dvihli o cent na 0.74
ostatne lacne benzinky pobehane nemam ...
ostatne lacne benzinky pobehane nemam ...
09:15:42
13.12.2012
13.12.2012

Tomaso435
-> vhml: 17,90 kralupol.. vitogas... jinýho neberu no...
08:58:03
13.12.2012
13.12.2012

vhml
Jak jste na tom s cenou LPG? U nás s mrazem přišla bída. Ono 17,90 , JZD 18,20, plynárny 18,50 a běžná benzínka 18,90
08:44:16
13.12.2012
13.12.2012

MOLSO
-> Vrba: ja som predzasobeny dostatocne mne to hovorit nemusis 

07:52:42
13.12.2012
13.12.2012

Vrba
-> MOLSO: Motorů je dost,není důvod šetřit :-)
19:48:31
12.12.2012
12.12.2012

vhml
S feldou jsem do mínus 10 startoval vzdy jen na plyn, rovnou topení naplno a hurá. Nikdy nic nezamrzlo. Pokud bylo méně nastartoval jsem na benzín, oskrabal auto a po rozjedu prepnul na plyn...
19:33:32
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: dojíždím a startuju zásadně na aditivovaný natural 98 i v létě. prostě pořád. lpg přepínám po zahřítí motoru tak na polovinu provozní teploty a s tim pouštím topení ....
sytič mi drží i na benál i lpg kolem 2500 pak 1500 a pak už klasika kolem 800. při extrémní teplotě mi volnoběh padá na 700ot. . . . no nebudu na to šahat zimu přečkám :-D
sytič mi drží i na benál i lpg kolem 2500 pak 1500 a pak už klasika kolem 800. při extrémní teplotě mi volnoběh padá na 700ot. . . . no nebudu na to šahat zimu přečkám :-D
16:07:23
12.12.2012
12.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ten motor sa musí v tej zime poohrievať tak či tak, ak aj štartuješ na plyn prvé minúty sú klúčové - ja si to natočím s tvypnutým kúrením a necham bafkať na mierne zvýšené otáčky aby sa trošku zohriala voda v malom okruhu a nevymrzol reduktor, medzivým oškriabem okná ometiem sneh a následne sadám a idem. Keď je motor na nejakých 60 - 70°C otváram kúrenie a prestávam sa triasť
treba jazdiť dlhšie trasy ak chceš šetriť motor. Behačky do pár km ti ho budú ničiť vždy


treba jazdiť dlhšie trasy ak chceš šetriť motor. Behačky do pár km ti ho budú ničiť vždy
15:03:08
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
-> MOLSO: aha. jasny. takže odebirat teplo reduktoru (ač malé) se nevyplácí. ovšem teplota motoru v brutálních mrazech není moc slavná (ano je na provozní) ale topíme minimálně.
-> vhml: ja jezdim na oboje, takže nějaký zásahy dělat nechci....
-> francomk: mě jde spíš o něco takovýho co sem tady našel , ale nechci mit tim vyšší spotřebu opotřebení nebo problémy se zamrzáním.... skoda-virt.cz/cz/.../1535 49-lpg-a-topeni?gotopost=2 ...
-> vhml: ja jezdim na oboje, takže nějaký zásahy dělat nechci....
-> francomk: mě jde spíš o něco takovýho co sem tady našel , ale nechci mit tim vyšší spotřebu opotřebení nebo problémy se zamrzáním.... skoda-virt.cz/cz/.../1535 49-lpg-a-topeni?gotopost=2 ...
14:28:07
12.12.2012
12.12.2012

francomk
-> Tomaso435: Pozri sa, mám okruh ešte dlhší ako ty a nemá to na funkci rostlináře vliv... Je síce pravda, že termostat sa mi teraz v zime otvára fakt neskoro, asi po 7-8 km, ale zas zohrieva sa hned voda v kureni aj reduktore a samozrejme aj olej... Necítim nejake podstatne zhoršenie oproti predošlej zime, ked som nemal ani LPG ani vymennik 

14:26:15
12.12.2012
12.12.2012

vhml
-> Tomaso435: odpojit vyhřejvání sacího. Na plyn je to k hovnu, ohriva se to rychlejs, negativa jsem nezaznamenal žádný.
14:24:50
12.12.2012
12.12.2012

MOLSO
-> Tomaso435: ak budes do reduktora dodavat malo tepla v zime ti moze zamrznut a nasledne sa ti motor zastavi a budes musiet cakat kymto rozmrzne.
14:19:26
12.12.2012
12.12.2012

Tomaso435
...ještě pořešme ono topení u favoritu na plyn.
reduktor je vyhřejvanej na cestě od termostatu do sacího. Už tam není 20cm hadice ale jeden metr. Otázkou zní, zda je to v pořádku pro motor (teď pomineme že v -10 musim už jezdit v mikině) a nepotřebuju chladič jelikož to sem schopnej celkem podchladit jen topením.
Pro životnost motoru a funkci lpg systemu je to OK?
pokud bych zapojil výhřev reduktoru tak nějak jakoby na téčko aby šlo i do sacho i do reduktoru stejně ale méně teplá voda, čili tim bych zhoršil funkci reduktoru? (vyšší spotřeba?) když by to bylo chladnější ? vic by to asi topilo, a co spalování motoru?(a opotřebení?)
je to jen teorie . životnost auta na ukor tepla v zimě bych si neubíral.....
reduktor je vyhřejvanej na cestě od termostatu do sacího. Už tam není 20cm hadice ale jeden metr. Otázkou zní, zda je to v pořádku pro motor (teď pomineme že v -10 musim už jezdit v mikině) a nepotřebuju chladič jelikož to sem schopnej celkem podchladit jen topením.
Pro životnost motoru a funkci lpg systemu je to OK?
pokud bych zapojil výhřev reduktoru tak nějak jakoby na téčko aby šlo i do sacho i do reduktoru stejně ale méně teplá voda, čili tim bych zhoršil funkci reduktoru? (vyšší spotřeba?) když by to bylo chladnější ? vic by to asi topilo, a co spalování motoru?(a opotřebení?)
je to jen teorie . životnost auta na ukor tepla v zimě bych si neubíral.....
23:48:47
11.12.2012
11.12.2012

King
-> vhml: Spíš bych to upřesnil, že na LPG to bude žrát 10-20pct víc. Spíš těch 20, protože na MPI není moc prostor pro ochuzování směsi a úpravu předstihu.
-> Jožynek : Neznám ten tvůj reduktor, ale s vodou v přívodních hadicích bych to odhadoval na +0,5l
-> Jožynek : Neznám ten tvůj reduktor, ale s vodou v přívodních hadicích bych to odhadoval na +0,5l
17:36:29
11.12.2012
11.12.2012

vhml
S lpg bude mít o litr víc.
Mě žrala felda s podtlakem kolem 9,5. Ale rozhodně jsem ji nešetřil a asi nebyla úplně seřízená, protože Sharan mi žere na stejnej trasách jen o litr víc.
Mě žrala felda s podtlakem kolem 9,5. Ale rozhodně jsem ji nešetřil a asi nebyla úplně seřízená, protože Sharan mi žere na stejnej trasách jen o litr víc.
17:16:06
11.12.2012
11.12.2012

Jožynek
Mohol by mi niekto povedať koľko má objem obyč. felda 1.3Mpi chladiacej sústavy normal benzín a keď má LPG? kedže predpokladám že tam asi bude rozdiel...
A koľko môže mať reálne také auto spotrebu plynu? Malo by to mať systém AGS 01. 04.
A koľko môže mať reálne také auto spotrebu plynu? Malo by to mať systém AGS 01. 04.
02:56:38
02.12.2012
02.12.2012

Jarda - zrušená registrace
neresil nekdo palubak do feldy, aby ukazoval na LPG?
dal jsem to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1671 64-zapojeni-tc-6-pro-lpg-f elicii
dal jsem to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1671 64-zapojeni-tc-6-pro-lpg-f elicii
20:47:30
13.11.2012
13.11.2012

Jarda - zrušená registrace
nevi nekdo, kde sehnat diagnostiku na LPG bingo lambda?
rikam si, ze tam dam skrtici sroub a bude... neni mozne, aby felda 1.3mpi 50kW brala na LPG 9,5l , kdyz rapid 1.4 me bere okolo 8l na stejne trasy a i lip jede nez ta hujda...
rikam si, ze tam dam skrtici sroub a bude... neni mozne, aby felda 1.3mpi 50kW brala na LPG 9,5l , kdyz rapid 1.4 me bere okolo 8l na stejne trasy a i lip jede nez ta hujda...
18:59:59
02.11.2012
02.11.2012

Vojtisek
Kluci, trošku jsem ladil spotřebu a svíčky mám takovýhle, je to ok?
22:37:17
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: takhle ...
zbytek pofotim zejtra....
zbytek pofotim zejtra....
22:34:35
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: to jsem nikdy neměřil na kolik se ohřeje,ale ruku na něm neudržím,a nezamrzne ani pří -10°C po startu na plyn.
22:33:33
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: a ze saciho kam ? Do topeni ?
22:31:19
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: ja na to zejtra kouknu... ale to se ti reduktor neohřejvá tolik co by měl ne?
22:29:45
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: asi takto ,ale je to cca 1,5m hadice navíc
22:23:10
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: jesi vidim dobře tak z domku do lpg, z lpg do sácího?
22:22:13
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
ja to nevidim moc dobre, ale z toho domku termostatu ti jde voda to plynu a z plynu do topeni ?
22:20:18
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: jak že to máš ty? seženu hadice a uvidime :D,, ale zase ty jezdíš za 11 :D
22:18:37
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: to nééé, to mam asi taky tak
22:13:30
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: většinou to jde z domku termostatu do reduktoru a z něj do sání.
22:11:27
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: ja nevim jak to mam sem to nějak nekoumal ještě . . . ale mam klasický topení... né feldí..
22:10:25
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: a proto já mám reduktor chycenej od sitiče a topí to jako blázen




22:06:50
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> MOLSO: ja myslel že skrze reduktor to má stálej pruběh vody?
-> Dušan: takže nemám blbě nic? prostě to tak je že si nezatopim? :-D
-> Dušan: takže nemám blbě nic? prostě to tak je že si nezatopim? :-D
22:05:24
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: kdyz jedes na plyn tak jak se ten plyn odparuje tak mrzne. Tim padem se to musi ohrivat vodou a ver tomu, ze to ma slusnej odber tepla.
22:05:17
29.10.2012
29.10.2012

MOLSO
-> Tomaso435: tak samozrejme ked reduktor neodobera teplo 

22:02:44
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: ty bláho . . . to nevim :D ale při přepnutí na benál je vše v normě . . .
22:01:56
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> m8rinek: no jistě jak jinak :D ale de mi vo to že tak to bylo nastavený z výroby... ja s ejn doladil starty.. ale ted je problem s tou teplotou že by to mělo bejt vejš.... to je tou směsí což?
22:01:07
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: jak mas zapoejenej reduktor ? To ma docela vliv na topeni.
21:56:34
29.10.2012
29.10.2012

m8rinek
-> Tomaso435: takhle se dělaj snový spotřeby... chudou směsí :D
21:53:39
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
vlastně když jedu na plyn mužu mit zadělanej nárazník a chladit jen topením.. a moc to netopí. když přepnu na benál a jedu na benál tak topením neuchladim . . . . takže
přidat prutok? povolit šroub bohatosti? a tim padem dolatid zase volnoběh a starty.....
přidat prutok? povolit šroub bohatosti? a tim padem dolatid zase volnoběh a starty.....
21:38:54
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
když nemužu na plyn zahřát pořádně motor, tak asi budu mit chudou směs co?
08:28:52
21.10.2012
21.10.2012

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: jj, tak to mas dobrou spotrebu
-> all: stalo se vám uz, ze jste pri hodne horkem dni nedostali LPG do poloprazdne nadrze (kulicka v hrdle zasekla nebyla), me poprve letos ve Spanelsku u cerveneho MTX a je to problem, kdyz dalsi LPG cerpacka je za 300km a pak v Rumunsku u rapida, tam jsem s tim klepal asi 50km na benzin - nechapal jsem - pokazde teploty kolem 40°C a na ruznych autech, ale je tam stejny ventil - Tomasseto, jedine reseni je to uplne vyjet a az potom jde natankovat

-> all: stalo se vám uz, ze jste pri hodne horkem dni nedostali LPG do poloprazdne nadrze (kulicka v hrdle zasekla nebyla), me poprve letos ve Spanelsku u cerveneho MTX a je to problem, kdyz dalsi LPG cerpacka je za 300km a pak v Rumunsku u rapida, tam jsem s tim klepal asi 50km na benzin - nechapal jsem - pokazde teploty kolem 40°C a na ruznych autech, ale je tam stejny ventil - Tomasseto, jedine reseni je to uplne vyjet a az potom jde natankovat

04:00:40
21.10.2012
21.10.2012

MOLSO
-> Jarda: tak ja jazdim tak okolo 25 km do prace pripadne nejake behačky po okoli .... takže tam nie je čo riešit .... 

22:21:52
20.10.2012
20.10.2012

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: chuda smes tomu muze dost uskodit- propalenej pist, vylamany krouzky
zalezi jake jezdis dalky - ja s 1.4 vacka felda 50kW nabrousena na vacce favorit, k.p. cca 10,3:1, rozdelovac 880, z.p. 14° pri 1000 ot/min. pneu 165 a kdyz vyjedu nadrz na jedno nastartovani, tak mam spotrebu okolo 7l LPG, Rumunsko jsem mel 7,3. Do prace 35km jedna cesta a 45km druha cesta s vychladnitim motoru jezdim kolem 8 - 8,5l
kamarad s tim dokazal jet dalkovou za 5,8l ,ale to brzdil tiraky :)
jinac z kopcu - brzdeni motorem - vypinám privod LPG
zalezi jake jezdis dalky - ja s 1.4 vacka felda 50kW nabrousena na vacce favorit, k.p. cca 10,3:1, rozdelovac 880, z.p. 14° pri 1000 ot/min. pneu 165 a kdyz vyjedu nadrz na jedno nastartovani, tak mam spotrebu okolo 7l LPG, Rumunsko jsem mel 7,3. Do prace 35km jedna cesta a 45km druha cesta s vychladnitim motoru jezdim kolem 8 - 8,5l
kamarad s tim dokazal jet dalkovou za 5,8l ,ale to brzdil tiraky :)
jinac z kopcu - brzdeni motorem - vypinám privod LPG
21:07:32
14.10.2012
14.10.2012

MOLSO
-> Mil@n: no ísť to musí to je jasné hádam sa nebudem za golfami srať
asi hladám problém tam kde nie je
Myslíš že chudobná zmes na LPG môže uškodiť sedlám vo feldovej MPI hlave ?

asi hladám problém tam kde nie je

20:52:18
14.10.2012
14.10.2012

Mil@n
-> MOLSO: Pokud chceš aby to jelo tak to musí mít vyšší spotřebu,hlavně moc uškrcené bych to nenechaval kvuli ventilum
Myslím že tva spotřeba je takový zlatý střed níž určitě neee
Sam už jezdím několik let se zadohrabem na lpg a spotřeba obvykla je mezi 8-10litry a pokud dělam blbiny na parkovišti nebo furt točím kolem 5500 otáček tak mam spotřebu i 14litru lpg


