skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
10:36:03
14.03.2013
14.03.2013

vhml
-> myschaak AZNP K.Hora: ani já. Ono to asi bude jiný v +25 než -5,ale i tak bych byl rád aby to fungovalo i v zimě.
21:59:50
13.03.2013
13.03.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> vhml: zajímavý....ale osobně bych řekl že 6mm by to mělo nacpat.....jde to pod tlakem....nevim,jen si myslim
20:50:17
13.03.2013
13.03.2013

Tomaso435
-> Jarda: takže nakonec
vyměněnej ventil kterej byl hliníko nevim co, a vyměná cívka z nové šarze. už to funguje jak má :) mam pocit i z nižší spotřeby.... nevim možná je to kravina :D
vyměněnej ventil kterej byl hliníko nevim co, a vyměná cívka z nové šarze. už to funguje jak má :) mam pocit i z nižší spotřeby.... nevim možná je to kravina :D
20:47:45
13.03.2013
13.03.2013

vhml
Klucí, od kdy volit 8mm trubku od nádrže?
Sharan se 180 turbokoněma prostě ve vysokých otáčkách blbne, jelikož má zřejmě málo plynu. Plynař tvrdí že je to slabým reduktorem, což me přijde jako blbost, jelikož je to magic3 do 350koní. Může bordel dělat 6mm trubka o nádrže, o jejímž vlivu na problém nechce plynař ani slyšet?
Problém elegatne vyresil tak, že tomu ubral plyn, takze tomu sice nedojde stava ale pro jistotu to tolik nejede :-D
Sharan se 180 turbokoněma prostě ve vysokých otáčkách blbne, jelikož má zřejmě málo plynu. Plynař tvrdí že je to slabým reduktorem, což me přijde jako blbost, jelikož je to magic3 do 350koní. Může bordel dělat 6mm trubka o nádrže, o jejímž vlivu na problém nechce plynař ani slyšet?
Problém elegatne vyresil tak, že tomu ubral plyn, takze tomu sice nedojde stava ale pro jistotu to tolik nejede :-D
17:41:21
02.03.2013
02.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: ja se v tom behem pul roku tolik vrtal, ze by se mi se zarukou jen vysmal... ale porad lepsi nez mit zaruku a projezdit za mesic o 1600,-kc vic
09:29:09
02.03.2013
02.03.2013

Tomaso435
-> Jarda: určitě.. je to v záruce, tak to tam necham vyměnit a uvidime.
21:32:29
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Vojtisek: tak ja nerikam, ze se mi favorit vubec nelibi, ale felda se mi libi vic, favorit zas lip sviti... pro me je hlavni prednosti feldy silnejsi karoserie, ale zas je tezsi, ted jsem s feldou dosahl nejvetsiho uspechu - spotreba lehounce pod 7l LPG

21:19:48
01.03.2013
01.03.2013

castrol
-> Vojtisek: bratu to neukecas 

21:12:01
01.03.2013
01.03.2013

Vojtisek
-> Jarda: já bych zase zatím nechtěl feldu, prostě se mi to auto zatím nelibí
Málo hranatý


21:09:05
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Vojtisek: procpak?
ja bych nechtel favorita na bezne jezdeni, to radeji neco s motorem vzadu... uz se tesim na leto a stridani zluteho rapida s cervenym MTX
-> Tomaso435 01.03.13 20:39:49: mozna v ramci reklamace, jinak by to urco slo nejak poresit

-> Tomaso435 01.03.13 20:39:49: mozna v ramci reklamace, jinak by to urco slo nejak poresit

20:55:31
01.03.2013
01.03.2013

Vojtisek
-> castrol: dělám si prdel
V felou by byl v Řiti


20:48:29
01.03.2013
01.03.2013

castrol
-> Vojtisek:
-> Chali: 


20:46:01
01.03.2013
01.03.2013

Chali
-> castrol: auto neeee!
20:45:38
01.03.2013
01.03.2013

Vojtisek
-> castrol: a koupit felu

20:44:01
01.03.2013
01.03.2013

castrol
-> Chali: a ne cele auto 

20:43:13
01.03.2013
01.03.2013

Chali
-> Tomaso435 01.03.13 20:39:49: Já bych vyměnil celej systém

20:41:16
01.03.2013
01.03.2013

Vojtisek
-> Tomaso435: tak to neřeš a reklamuj
20:39:49
01.03.2013
01.03.2013

Tomaso435
-> Jarda: takže celkově dát jinej reduktor myslíš ?
20:38:07
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: asi se teplotou muze nejak vymezit vule a to magneticke pole s tim pak uz nehne
pokud to neni nejake pridrene, tak to asi vyrobili se spatnou toleranci


20:35:22
01.03.2013
01.03.2013

Tomaso435
-> Jarda: takže z toho plyne.... vadnej ventil ? hergot :D
20:33:49
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: civka fakt necvaka
ale ta kotvicka, kterou pritahuje, tj. tim jsem myslel ten ventil


20:33:48
01.03.2013
01.03.2013

Tomaso435
-> Vojtisek: to není rada to je samozřejmost
20:32:40
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Toušík: jestli mas 3 elektrodove A-line, tak s tema to na LPG nikdy nebude dobre fungovat....
-> King: malo vykonne zapalovani myslis u BMM nebo i u mpi? ja mel zato, ze tato zapalovani uz jsou vykonove na urovni min. favo ETZ a malo vykonne, ze je kontaktni starsiho data u skodovek s motorem vzadu
-> King: malo vykonne zapalovani myslis u BMM nebo i u mpi? ja mel zato, ze tato zapalovani uz jsou vykonove na urovni min. favo ETZ a malo vykonne, ze je kontaktni starsiho data u skodovek s motorem vzadu
20:30:48
01.03.2013
01.03.2013

Vojtisek
-> Tomaso435: reklemace
20:27:25
01.03.2013
01.03.2013

Tomaso435
-> Jarda: nojo ale cívka ani necvakne a není slyšet ani pssss (sycení po pootočení klíčku)
20:26:02
01.03.2013
01.03.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: myslim, ze to civkou neni, ale tim ventilem, ktery civka otevira a zavira

20:00:19
01.03.2013
01.03.2013

Tomaso435
děcka, na lovtecu u fáva mi dělá problémy tato cívka... www.fedorauto.cz/index.ph
p?tabpage=60... při přehřátí (tj dojezd s ohřátým motorem, kdy se přestane kolovat voda ale začne se na místě hřát) se nesepne a tim padem nejedu. musim počkat 4 - 5 minut až lehce vychladne a pak se v klidku sepne a pokračujeme... Zkusmo se zkusila jiná, ale to samý v bledě modrým... (ještě mě napadá že tam jde spínací interval z jednotky jenom určitej čas né pořád nemuže to bejt třeba i tím?) ale asi nebude pač když se na horkej motor dá nová studená cívka tak to fachá hned....
řešil to už někdo?
řešil to už někdo?
20:55:14
28.02.2013
28.02.2013

Toušík
-> King: Pokud to dobře chápu tak škrťák mám nastavenej před směšovačem ok? Těsnost sání myslíš nad klapkou? Tam by to mělo výt ok snad i když je tam v tom plastu na sání jen vyříznutá drážka a v sání je vložená Al vložka s dírkama ale ta je namáčknutá trošku do klapky kde je O kroužek. Svíčky jsem koupil na plyn, sériové, teď nějaké Aline a už nevím co a jak a ještě mě maličko přijde že ten motor prostě teď tak nějak jde ztuha a když vyměním svíčky tak lepší. Nějak mě to zlobí teď a přitom je to fajn pohon :) A nehledě k tomu že s feldou mám v plánu delší cesty teď :)
20:41:49
28.02.2013
28.02.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Toušík: me poradil King ze tam vadí klapky v sani, tak jsem vyhodil termostat v saní, zaslepil předek a vzduch nasavam privodem pro teplej za svetlem tak, ze tam nejde napor vzduchu - vyuzil jsem tu hadici pro teplej vzduch a udelal takovou smycku a od te doby zadnej zasleh

20:24:45
28.02.2013
28.02.2013

King
-> Toušík: Škrťák je obvykle nastavenej jenom kousek od úplnýho zaškrcení hadice k mixu a na bohatosti je znát i půlotáčka. Ovšem nejdřív bych zkontroloval těsnost celýho sání. Zášlehy do sání vznikaj mj. i zbytečným hamtáním na plyn z nízkejch otáček a na vyšší rychlostní stupeň. U filcek se kvůli ne zrovna výkonnýmu zapalování doporučuje elektrodová vzdálenost svíček 0,5mm kvůli spolehlivějšímu zážehu na LPG (pokud ještě nemáš). Seštelování ventilovejch vůlí nezaškodí
17:51:46
28.02.2013
28.02.2013

Toušík
-> vhml: No počkej to já si to tak našteloval aby to šlo od spodu i v otáčkach :D To myslím že půl otáčky neřeší problém :D Nebo radu jak to mám nastavit??
14:17:10
28.02.2013
28.02.2013

vhml
-> Toušík: zkus povolit o půl otáčky
13:57:15
28.02.2013
28.02.2013

Toušík
-> vhml: Obohatím to škrcením před vchodem před klapku? Já tam měl původně nějakej servomotůrek a teď jsem tam dal normální šroub. Ok zkusím druhou hlavu a udělat ventili.
11:33:23
28.02.2013
28.02.2013

vhml
-> Toušík: zkus to obohatit, me střílela chudá směs.
Kompres je lepsi vetsi. Ja jezdil asi 10,5. S tím nemá problém ani N95
Kompres je lepsi vetsi. Ja jezdil asi 10,5. S tím nemá problém ani N95
07:57:37
28.02.2013
28.02.2013

Toušík
Prosím potřeboval bych trošku objasnit čím vznikají ty "výbuchy" detonace do sání u LPG. Už jsem zjistil že to nedělá jen mě. Mám Fedu, stříkačku, ale plyn si to přisává nad klapkou. Takže podtlakově. Začíná mě to bouchat v sání pokud mám na svíčky najeto tak 5tis. km a pokud je vyměním tak se to zas zlepší což mě začíná přicházet jako hodně často. Je to například carbonem v hlavě? Vyčisti ji? Nebo něco aby mi to začalo lépe fungovat. Nebo předělat plyn? A ještě pokud bych chtěl aby plyn lépe fungoval jaká je teorie? Větší nebo menší komprese?
20:42:03
17.02.2013
17.02.2013

King
-> Exon: To zni, jako bysme byli na foru amaterskych pyrotechniku ;-) Ale jestli jde o vyndani NADRZE, pak ten ventil by mel stacit (pokud tam neni jeste schovanej druhej). Pocitej ale s tim, ze pri povolovani trubek na tebe bude chvili sycet lpg, kterej se z nich bude odparovat.
19:49:26
17.02.2013
17.02.2013

Exon
Zdravím zastavuje se tím šroubem co je na obrázku přívod do obou hadic? Potřebuju bombu vytáhnou a nechci aby plyn utekl... Díky
00:02:30
09.02.2013
09.02.2013

King
-> ToMi: Obecně takový průměry, aby nebyly menší než průměry difuzorů karbu - pokud je řeč, jak doufám, o motoru 130 se sedrem....
20:40:31
08.02.2013
08.02.2013

ToMi
Mam otazocku aky mixer ma byt na motore 1.3 myslim priemery. Vdaka
08:16:19
07.02.2013
07.02.2013

Jarda - zrušená registrace
jsou mozne detonace na favo motoru (LEKR) tim, ze je prilis chuda smes LPG, kdyz se otevre druha komora? uvazuji proto bud o tom dvojitym mixeru, kde se pro kazdou klapku nastavuje smes zvlast (to teda nevim, jak bych seridil) nebo sprahnout mechanicky obe klapky, tusim, ze to tak mel baghira na 130, ale to byl SEDR...
23:06:32
06.02.2013
06.02.2013

King
-> Karel.: Je to simply clever

08:30:42
06.02.2013
06.02.2013

Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to by mě zajímalo, kde je problém, že při 100tis se musí dělat hlava

22:44:47
05.02.2013
05.02.2013

King
-> oojirka: Palubní počítač plácá hausnumera, který kalkuluje z nepřesnýho údaje ujetý vzdálenosti a z fiktivní dýlky vstřiku, kterou ECU odvozuje od falešných oblbovacích signálů z LPG ŘJ - takže mluvíme o cca 7-8l/100 LPG spotřeby při hodně lehký noze, protože na fóbii moc nehrozí nastavit směs na mírně chudou jako u jednoduchejch podtlakovejch systémů

19:45:22
05.02.2013
05.02.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: ta převodovka je v podstate stejná jako 74kw ..
s tesnenim pod hlavou a spotřebou oleje je to jak píše -> oojirka:
s tesnenim pod hlavou a spotřebou oleje je to jak píše -> oojirka:
14:58:48
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
s 1.8T jsem toho najezdil dost a vím co je to za motor, ale nějak se bojím mých krátkých cest po Brně, navíc motor se dýl ohřívá, nevím no jsem z toho nerozhodnej.
14:53:08
05.02.2013
05.02.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Karel.: bral bych 1.8T urcite, spotreba bude podobna a pojede to

14:44:45
05.02.2013
05.02.2013

vhml
-> Karel.: 1,8T je hodnej motor. Žádná výrazná špička a aby to fakt jelo tak to musíš dost točit. Tudíž bych se toho nebál ani pro ruku nezkušenou.
14:29:32
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
-> oojirka: mám ještě v merku 1.8T, ale tu nechci, protože v tom bude jezdit i mladá a ta by si s tím výkonem nemusela umět úplně poradit
K nám teda těch 75kW moc nejezdí, tak právě nevím co a jak
Je mi jasný, že drak to nebude, stejně to bude za chvíli jako rodinný, no budu muset se v tom svézt jak to jede.


Je mi jasný, že drak to nebude, stejně to bude za chvíli jako rodinný, no budu muset se v tom svézt jak to jede.
14:23:33
05.02.2013
05.02.2013

oojirka
-> Karel.: Dle mechaniků to prý víc žere olej a při 100.000 km se dělá těsnění po hlavou. Jinak další závady neříkali. No svižný na předjíždění to moc není, ale zase na druhou stranu, pokud jedu v klidu, tak to nejede špatně. Závoďák to prostě není, ale na rodinné ježdění s dětma to je vyhovující....jinak o té spotřebě se nechci hádat, jen jsem napsal co píše palubní PC.
14:09:53
05.02.2013
05.02.2013

Karel.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tou údržbou myslíš co? Ppouze měnění oleje,svíček a rozvodů, prostě běžný díly ne?
-> oojirka: 6,5l na plyn? to snad ne
To bych to auto fakt koupil hned
Dle palubáku se to moc měřit nedá. Jinak svižnost při předjíždění atd?
Vím, že u 74kW odcházely převodovky, ale ta 75kW by už měla mít jinou převodovku ne? Jinak jsem právě moc o tom motoru neslyšel
-> oojirka: 6,5l na plyn? to snad ne


Vím, že u 74kW odcházely převodovky, ale ta 75kW by už měla mít jinou převodovku ne? Jinak jsem právě moc o tom motoru neslyšel