Lpg pro lpgisty

prohledat
2703 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 09.05.2007 do 20.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
08:48:59
09.07.2013
vhml
Klucí, chystám se na vrchol turistického ráje, do Bibione :-D



Trasa Folmava-Passau-Salzburg-V illach-Bibione.



Tuší někdo kde po cestě tankovat na dálnici LPG? Vím, že je na OMV za tunelem v Rakousku, ale tam mi nádrž nevystačí, musím natankovat ještě předtím někde v Německu...
20:20:20
02.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: jj, ja uz ted take...

ono taky je to dost subjektivni, protoze porovnavat motor v lehkem rapidu s tezkym MTX Roa...
20:17:54
02.06.2013
MOLSO
-> Jarda: pouzivam vyhradne elring tesnenia 1
20:12:36
02.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: no to ja mam strach z tesneni, mam zkusenost s kp 10,7 a tesneni 40-70tis. km max., ale byl to teda jen temac, erling by vydrzel treba vic, tam je ale vacka 254 a spokojenost vetsi nez s tou 265
upraveno 1x, naposled 02.06.2013 20:18:12
16:38:23
02.06.2013
MOLSO
-> Jarda: mne to pride take nevyrazne hluche slepe a ani zvysujucimi sa otackami to neprestava 40 takze pri najblizsej demontazi hlavy to asi dam na KP 11 ...
12:20:47
02.06.2013
Tomaso435
-> Jarda: taky si to myslim že to kokot zplácal jen aby to jelo... no ono to tam cvrnká asi písty o těsnění.... takže... znovu s novou hlavou....
08:36:31
02.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: stejne zjistis, ze jsou utopeny vlozky :) hlavu bych zkusil jen pretahnout - co to bude delat a pak bych seridil ty ventily



-> MOLSO: jj, mam tu vacku na podobnem kp, ale na 1390 zdvihem, spis me prijde, ze to nejede odspoda, dokonce to nema silu ani na rozjezdy 9, jak se to vytoci pres 3500, tak uz to jede dobre
23:00:54
01.06.2013
MOLSO
mám otázočku do pléna ... jazdí niekto LPG s nejakou ostrejšou vačkou (konkrétne ma zaujíma ostrosť okolo 265°) s KP okolo 11 ? momentálne mám asi 10.3 a po výmene BMM vačky za 265 od chovanca sa ten výkon nejak stále nedostavuje a už ma to začína štvať stále viac 1 tých 10.3 bude asi málo aj na benzín (v zelenej mám na rovnakú vačku 10,5) ...
22:42:56
01.06.2013
Tomaso435
-> Jarda: myslíš že by pístní čep začal takhle cvakat když by byl motor v tahu ? když ho vytočím jak chci pozvolna je to ok, ale jak prostě se k němu chovám normálně tak to rachlá.... jo a zdá se mi že ten zvuk jde o někud jak je boční víko pod svíčkama ale jako z boku nad převodovkou...



ventily se dělat nebudou dá se nová hlava nejdřív.... a kloudný těsnění
22:27:05
01.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: nevim jake cvakani, ale co pistni cep? ventily jsi jim mel seridit 4

o 1 mm? co det. klepani? to by jsi poznal... mozna je potreba dat predstih dolu a trochu to obohatit, ale zas na LPG by to nemelo byt tak horke, ja mel hlavu na 136 o 1mm a LPG muselo mit max 7° zakladniho predstihu, na 95 benzin se s tim skoro nedalo ani kdyz byl predstih na 0°
17:04:12
01.06.2013
Tomaso435
-> m8rinek: oni maj ještě toyotu kterou přestali jezdit protože to žralo a nedalo se s tim vyjet ani za mokra cesta, protože to chytalo za spodek a hrabalo věčně jak to má těžkej zadek a v předu je jen 1.4. a jelikož jezděj do hor tak v zimě ani náznak snahy vyjetí.. fávem dojeli vždy a všude.. :D

ale... první motor se projevil druhej den po koupi že to nejde jak má.. dal se další, ten se projevoval tak že se hřál a nměl výkon. dal se tenhle a ten se projevil už dostatečně.. jenže oni prostě chtěli novej motor a slovo oprava hlavy za 2000 a nový ventily nechtěli ani slyšet... tak to maj..

Mechanik bohužel není mechanik nývrž drzej vesnickej mamlas co po bazoši střílí vrakoidní díly... všechno je dobrý všechno je v pořádku a všechno si udělali sami tim jak s tim jezděj a tak...





-> Kocvin: ja nad tim taky žasnul.. ale vysvětluj něco někomu, kdo si nedá říct že za 1200 jim nikdo neudělá ani těsnění pod palicí natož go motoru a motor bude v ceně...



ja sem řikal na cajty s tim a aspon ho hajzla potrápit... nebo at dá buro zpatky a bude se shanět motor, kterej tam už bude no...

jinak hlava je lízlá asi tak o milimetr sme zjistili jelikož to celekm jede oproti fávo motoru. v tom bude asi taky ten problém... navíc motor vypadá jak když ležel několik let v hovnech
16:53:51
01.06.2013
m8rinek
-> Tomaso435: Teď to nechápu, jde o fáčko, nebo toyotu? :D



Mekánikoj nechat rozbít hubu, jestli se věci mají tak jak píšeš.
16:49:32
01.06.2013
Kocvin
-> Tomaso435: Jak někdo tohle může dělat a nestydět se za to jak to dělá.. Jsem rád že dělám v servise kde se tohle neděje.
16:44:51
01.06.2013
Tomaso435
-> Jarda: hodinu sem jim vysvětloval že do toyoty co žere litr na 1000km a jezdí za 12litrů a je to uplně schnilý, nemá smysl dávat lpg..... at seženou rači jinej motor ještě do třetice....

jinak byly rozhodnutý to prodat.. ja to koupim dam motor a bude. tomu auti nic krom motoru není.. teda ložiska trochu no...



-jinak čim muže bejt to dvakání? ventily? ja myslim že jo
upraveno 1x, naposled 01.06.2013 16:45:36
16:38:21
01.06.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: to mi pripomina, ze soused si u podobneho umelce nechal na seatu opravovat tak dlouho vodni pumpu, az radeji auto nechal sesrotovat1
15:55:29
01.06.2013
Tomaso435
takže příběh pokračuje. Pán koupil nové těsnění který ani nepřesahuje z bloku ven takže není vidět co je to za značku, na otázku co je to za těsnění a kolik stálo neřek nic, nakonec z ěj vylezlo že 900 a že chce 1000 i s prací... (dle barvy těsnění je to ono čínské za 59,- ehm ehm ehm :D v hlavě udajně cca díry 5mm o velikosti desetníku na několika místech, na toto reagoval tak že to ničemu nevadí že to tak má bejt, že ještě neviděl favorita ktere by to tak neměl (motor je felicie) .



voddělal těsnění vofoukal vzduchem vodu ve válcích nechal plac tam jiný utáhnul a poslal je domu. po 2km se vrátily že na jedničku s plným plynem se s tím nedá jet a že tam něco rachtá. tedy dokonce seřídil ventily, podruhé potřetí pak řek že je to dobrý že to tak má bejt a že maj v haji těsnění na vejfuku že jim ho za 1000 vymění, že těsnění stojí 500 že s tím víc nenadělá.



po zkouknutí sem musel dosadit hadičky tam kde maj bejt všechno podotahovat. měl sem se s tím projet, ale netroufnul sem si. když má bejt motor v tahu (tj netočí se pozvolna s mírným přidáváním plynu kdy otáčky stoupají velice pomalu) to je celkem i tichý, jak bych se chtěl standartním zpusobem rozjet, nebo rozjet do kopce, nebo jen zrychlit abych nejel na volnoběh začne v tom cosi klapat v rychlosti otáček motoru. Dle mě to nemá daleko aby se to potkalo. netroufnul sem se s tim projet. za cestu 30km co s tim kluci jeli dom ubylo v nádržce 3cm vody (opět) Dle mě na vině je nenaom čínské těsnění, absolutně děravá palice, ale i jeho GO pístů který foukaj jak svině. takže motor dle mě uplně KO. jo a tlakuje jak svině div hadice naprasknou. (proto prasklo topení a on jim ho za 500 vyměnil)



uvedl je v omyl že je motor po GO, po go prej nejetý, pak že 10 tis km, dneska že to jezdil po go asi 30 tis km, že to je jasny že to na plyn není stavěný to auto, no evidentně je poslal do prdele... samozřejmě až po zaplacení... trhnul si už na nich asi 7litrů.. Jo a daval jim tam novou spojku protože když to zkoušel s tou jejich tak to je prej na zabití že to prej se zasekne a letěj do protisměru a sou mrtvý... a vodní pumpu že prej ta jejich je už vadná... předpkládám že to je zase z čínskejch dílů,protože vodní pumpa moc nedrží tak jak má a motor běhá pod kapotou sem tam. a spojka zase rachtá... resp ložisko... no takovou kurvu sem ještě neviděl. bohužel to není forma, doklad žádnej , takže s tim asi ani cajti nic nenadělaj
13:01:33
31.05.2013
Tomaso435
-> storm123: pač na neutrál to nezpotřebuje tolik paliva jako když je v tahu
13:00:58
31.05.2013
Tomaso435
-> Jarda: ne, jde se reklamovat motor po generálce kterej je naprosto v pořádku. od GO najeto 2000km. tlakoval jak svině. ted je v haji těsnění.
10:40:47
31.05.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: tak na starsim motoru je snad tesneni normalka, jestli chteji reklamovat motor za 1200, tak uz nevim, kde jsme, meli si koupit novej treba za 50tis. kc nebo kolik stoji4



p.s. jsou tu lide, kteri delaji tesneni pod hlavou za 45minut :), tak co resi...



ja mam rekord asi 3hodky, ale jeste drzi
upraveno 1x, naposled 31.05.2013 10:45:19
09:25:12
31.05.2013
storm123
Ale je zajímavý, že na neutrál to de vytočit krásně. Dělá to jenom za jízdy.
19:55:07
30.05.2013
castrol
-> Tomaso435: cena presvedci kazdeho
19:53:56
30.05.2013
Tomaso435
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ... já jim to řikal . to je letos už druhej motor co koupily blbě... oni si nechaj nakecat a s vidinou "novýho" motoru platěj uplně bezhlavě.... a pak sou na fávo nastaný že to nic nevydrží.. navíc jim tam dal feldí motor naprasil to tam, a 135 přebouchnul pětku na šestku.... no na přeztlamu
19:48:31
30.05.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tomaso435: když jsou blbý - co čekají že koupí za motor za 1200kč ?
19:45:13
30.05.2013
Tomaso435
-> Dušan: ten sem jim musel doštelovat já, jinak to nejelo dunělo škubalo atd.. takže sem to nakop a začal točit s rozdělovačem kdy to má nej otáčky a kdy to jde nejsnáz vytočit a pohoda... na to to jede o poznání lip... Dle mě ona GO motoru, prej pístní kroužky a přetěsněný (červeným tmelem je celej motor voblitej) byla jen zamaskování vychozenejch vložek...
19:42:15
30.05.2013
Dušan
motor na LPG netrpi. FAVO najezdi na PLG 300t jak nic a je porad pekny a cisty. Zalezi jestli jim nastavil predstih apod.
19:40:28
30.05.2013
Tomaso435
-a novej dotaz

Favorit karbec benzín vs plyn... Jak hodně blbej vliv má na motor jizda na plyn?



kámoš koupil od jednoho panelákovýho mekányka co fakčí na parkovišti v sídlišti motor, na místě mu ho přehodil, prej že motor po GO. za užasnou cenu 1200kč. no nekup to. vnutil jim na to ještě plno dílů protože ty origo vyměnit to je zase práce na tejden tak je lepší to udělat hned, tim si přišel na pěkný prachy pač voni tomu hovno rozuměj... ted jim na motoru po GO cca po měsíci ruplo těsnění pod hlavou... před 14ti dnimy radiátor topení (pač tlak v systemu jak prase) .... ten motor vypadá jak vytaženej z příkopa po pětiletech co tam ležel... na autě jim zkurvil plechy masku blatnik v motoru pomrvil věci.. no ale to je jedno. ted je podstatný to, že on se vymlouvá na to že je to tim plynem. že kdyby jezdily jako ostatní na benzín že se to nestalo.... takže za jak dlouho vám odchází těsnění pod hlavou na lpg? ja na tom mam už 27tis na plyn a na motoru je stále originál těsnění.....
19:32:55
30.05.2013
Tomaso435
-> storm123: to je jak když to někde zkratuje v zapalování.. že se něco začne chvět a nedává jiskru nebo to jiskří jinam :D
19:31:38
30.05.2013
storm123
Žádnej expert se nenajde co poradí 10
18:46:16
26.05.2013
storm123
Pánové mám problém s jízdou na lpg auto favorit 1.3bmm.

problém je takový, že když chci třeba předjíždět, tak podřadim dám plnej plyn, ale někde mezi 3

a 4 tisíci otáčkami se stame jako by do motoru přestal jít plyn. Proste motor přestane táhnout jako když bych sundal nohu z plynu a musim pustit plynový pedál pak opět sešlápnu, a už to zase jede do těch 4 tisíc a zase se to opakuje. Vyměnil sem kabely, palec, víčko, snímač otáček, cívku i svíčky a pořád to dělá. Na benzín to nedělá. Prosím tedy o radu.
21:47:04
13.05.2013
Vojtisek
-> Jarda: nevím, proč nemůže být všude to, co mám já3
21:44:22
13.05.2013
Jarda - zrušená registrace
a tady je popis... ikdyz ve spanelsku je to celkem jungle, 2x jsem tam narazil i na italii, stejne tak v nemecku meli nekde italii a jednou v rakousku uplne neco neidentifikovatelneho



lpgobchod.cz/index.php?ro ute=prod...
12:50:31
12.05.2013
Jarda - zrušená registrace
www.lpg.cz/prislusenstvi/ .../eurokonektor2.jpg

nevite, nemate nekdo vykres euroredukce LPG - stací mi ta část do pistole



používá ji například cele španělsko, ne jak je vsude uvedeno spatne, ze tam je holandska, kterou jsem si veric internetu koupil
21:04:21
26.04.2013
LPGSTAG
-> King: no to byla součást testu těsnosti. kdyby to začalo hořet tak by byla někde netěsnost 1
20:09:38
26.04.2013
King
-> LPGSTAG: ......a to vschno s cigarem lezerne v kouktu pusy :-) Pamatuju si jak jsem od montaznika prebiral svoji prvni plynivku a ten mi rukou s cigarem ukazoval detaily zastavbu na bezicim motoru :-)
18:40:39
26.04.2013
LPGSTAG
tak viděl jsem na vlastní bulvy jak týpek vyndal multiventil, plyn vylil do kýble a z kýble si to nalil do svý nádrže, nasadil multiventil a frčel 2

Doma to prosím bez pořádných zimních rukavic nezkoušejte 3
17:54:01
26.04.2013
Jarda - zrušená registrace
-> LPGSTAG: muze treba zkusit provrtat nadrz4 1
15:07:06
26.04.2013
LPGSTAG
No to sem ani nepiš nebo zase nějakej jantar bude vrtat kde ho napadne. Kua já se motám

okolo plynu docela dlouho a furt se dozvídám nový tjůningy 1
20:37:09
23.04.2013
Jarda - zrušená registrace
-> LPGSTAG: jj to je taky reseni, ale nekdo mi tvrdil, ze tam něco navrtal
22:25:29
20.04.2013
LPGSTAG
Jarda 20.04.13 07:29:18 napsal:

taky bych mel dotaz – jak upravujete multiventil tomasseto, aby se do

nadrze veslo vic? vyhovovalo by mi treba, kdyz by to na 80% cvaklo, abych to

poznal a pak slo plnit az do plne, po natankovani jedu vetsinou cca 40km, takze

bych 3 litry vyjel, rozhodne bych auto nenechal s plnou stat na slunicku :)



ted se mi do toho toroidu vejde 26–27l 8 takze jsem u cerpacky min. 2×

tydne, nekdy i vickrat… :)

je to divne, do cerveneho MTX se mi vejde asi 33l, tam bych take uvazoval

o úprave…

dekuji


Přihejbá se plovák 8
08:03:53
20.04.2013
MajoLR
Ja keď som mal voľakedy LPG nahodené na 136ke s podložkou pod karbecom a zmiešavačom na vrchu, tak som znížil filterbox, vzduch nasávalo zo zadného čela a bolo vybavené...1 Už je to minulosť... 4
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od MajoLR vložen 20.04.2013 08:03:53
07:29:18
20.04.2013
Jarda - zrušená registrace
taky bych mel dotaz - jak upravujete multiventil tomasseto, aby se do nadrze veslo vic? vyhovovalo by mi treba, kdyz by to na 80% cvaklo, abych to poznal a pak slo plnit az do plne, po natankovani jedu vetsinou cca 40km, takze bych 3 litry vyjel, rozhodne bych auto nenechal s plnou stat na slunicku :)



ted se mi do toho toroidu vejde 26-27l 8 takze jsem u cerpacky min. 2x tydne, nekdy i vickrat... :)

je to divne, do cerveneho MTX se mi vejde asi 33l, tam bych take uvazoval o úprave...

dekuji
07:22:03
20.04.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Exon: urcite oproti benzinu predstih nahoru a smes - Kolbabkova metoda - pohledej, najdes toho dost4
01:52:03
14.04.2013
Exon
Zdravím jak mám správně doštelovat LPG směs lpg i průtok? Motor favorit vačka 265° snížená hlava, upravený rozdělovač systém Lovato. Na benzín už to mám nastavené a šlape to pěkně.. Ale jak tet nastavit LPG? Tím šrobem na hadici se nastavuje ten průtok jak to správně nastavit? řídit se u tohoto šroubu jen podle spotřeby? bohatost nastavuji tím šroubem na reduktoru? Jak poznám že je směs ideální? Díky
19:45:33
06.04.2013
franta111
-> Exon: taky jsem měnil směšovač s jednou dírou za dvoudírový a filtr vyšel těsně pod karoserii a upevnění šroubem v krabecu jsem vyměnil za uchycení sponou za karbec a nebo snížení filtru což je naročnější..
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od franta111 vložen 06.04.2013 19:45:33
22:07:43
01.04.2013
King
-> Exon: Se sacím ze 136tky to tam krásně vleze i s dvoukomorovým BRC mixem. Obecně mi přijde dvoukomorouvej mix na dvoukomorovým karbu míň restriktivní, než mix s jednou větší ďourou, protože při větších otáčkách stojí nasávaný směsi v cestě střed víka SEDRu.
20:30:33
01.04.2013
Exon
Když budu mít originál sací svody z rapida na favo motoru ve 120 vleze se mě to tam na výšku stím směšovačem co je na obrazku v pravo? img405.imageshack.us/img4 05/.../obraz046m.th.jpg Z hlediska výkonu který směšovač je lepší pro upravovaný motor? Díky
14:57:13
31.03.2013
francomk
vhml 30.03.13 13:42:38 napsal:

→ francomk: zaklad je zrusit ohrewv sani vodou. Naprosta

zbytecnost ktera zrychlý ohřívání.
A čo v prípade, ked mám v saní čidlo teploty chlad. kvapaliny pre RJ? Sú totiž dva druhy snímania teploty u BMM, ja mám jedno čidlo (pre budík) v termostate a druhé (pre RJ) v saní...
14:41:41
31.03.2013
jarda19
A co sit montaznich dile Elpigas? Nekdo nejaky zkusenosti s nejakou konkretni?
12:43:22
31.03.2013
Vojtisek
-> Tomaso435: duc duc bum,

duc, duc bum!3
12:38:44
31.03.2013
castrol
-> Tomaso435: mozno to maju ako bocak 3
Extreme Tyres