Lpg pro lpgisty

prohledat
2703 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 09.05.2007 do 20.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
00:12:06
17.09.2013
King
-> jarda19: Zobrazovat spotřebu LPG palubákem, kterej údaje odvozuje z doby otevření benzínovýho vstřiku je bohužel dost komplikovaný. LPGista zásadně dělí natankovaný litry ujetýma stovkama km :)
23:23:20
16.09.2013
jarda19
Zdar pokud budu chtit do svy feldy 1,6 na plyn dat palubni pc, bude mi ukazovat spotrebu plynu na 100km?? Diky
19:24:09
14.09.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Vrba: nesetkal jsem se s tim, ze by to bylo jine, pouze zakonceni je vetsinou potreba vymenit
07:43:17
13.09.2013
darklord
-> Vrba: pri najhorsom nechas vymenit trubku popod auto, inak by som v tom problem nevidel
06:54:59
13.09.2013
Vrba
Chci se zeptat,zda jsou prípojky k tlakové nádrzi stejné u ruzných výrobců LPG sestav? Mám směšovač LOVATO a je tedy možné k němu připojit pouze nádrž LOVATO a nebo jakoukoliv jinou nádrž?
20:31:57
08.09.2013
rakosnicek
Jarda: feldy jsou motorově totožné. Já mám právě lpg s rok starou nádrží ale auto rozbité... tak mě napadlo přehodit to s téhle do té nové. myslel jsem že by to mohlo byt levnější teda..
21:52:11
05.09.2013
Jarda - zrušená registrace
-> rakosnicek: jo, musi mit R01, ale demontaz+montaz, to si muzes rovnou dat nove a alespon budes mit nadrz na 10let, jedine si to udelat sam a s nekym, kdo ma opravneni se domluvit za nejaky poplatek na papirech4

cena za tu demontaz+montaz bude 6-9tis.kč4

sebek-paseka mi rikali montaz za 3500, ale to už nejakou dobu je

cadek za montaz 6tis.kč9 a nove LPG do fely mpi u neho bylo za 12900kč



jestli jsou ty fely se stejnym motorem, tak se Ti cena nebude navysovat dalsima komponentama
20:25:09
03.09.2013
rakosnicek
Ahoj

Neví někdo zde se dá přemontovat lpg z jedné felicie do druhe?? pudjde to potom na uřadě přihlásit??? díky
15:16:15
26.08.2013
srdcar 120L
-> Jarda: Rozdělovač i zapalovací cívka zůstaly původní, ze 120 L, proto jsem to uváděl. Elektronické bezkontaktní zapalování mě zlobilo když zapršelo, asi někam šla voda kam neměla. Po dešti jsem nemohl většinou nastartovat, tak jsem na Fávo motor dal rozdělovač zpět ze 120-tky a funguje dosud.
11:20:05
26.08.2013
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L: taky u ETZ jseš s VN trochu jinde, tak se nediv4
22:24:50
25.08.2013
srdcar 120L
-> MOLSO: Zapomněl jsem však dodat, že pokud jsem jezdil na 120 motoru, tak měděné kabely nic nedělaly, ani koncovky, popsané problémy nastaly až na motoru z Favorita 136 L.



Záleží hlavně na stavu a vůli rozdělovače a vůli rozvodů. Když je to v pořádku, dobře nastavené a správně seřízený karburátor i celá palivová soustava, tak to bude startovat a jezdit dobře i v zimě jak s odpory, tak i bez nich, to až tak velký význam by mít nemělo.
upraveno 1x, naposled 25.08.2013 22:29:51
23:20:21
23.08.2013
MOLSO
-> srdcar 120L: jazdim mendene kable uz skoro rok. zatial s tym problem nebol a chcel by som to aspon vyskusat ci by to nejak pomohlo pri studenych startoch.



-> Jarda: diky za prispevok asi to vyskusam 6
22:20:34
23.08.2013
srdcar 120L
-> MOLSO 23.08.13 18:51:28: Moc bych nedoporučoval vyřadit odpory. Já jsem na svíčkách udělal odtrh 0,6 mm, dal jsem tam měděné vysokonapěťové kabely, po 5 kOhm odrušené koncovky na obou stranách kabelů, palec s odporem, koncovka 5 kOhm do rozdělovače z cívky, sice to jezdilo, ale odcházely mi fajfky u svíček a praskaly izolátory odrušených svíček. Nikdy před tím jsem se s něčím podobným nesetkal. Tak jsem tam dal zpátky uhlíkové kabely a je klid. Fajfky i svíčky drží a jezdí to nastejno.
18:55:42
23.08.2013
Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: ja mam ve vsech lpg autech cinskej palec bez odporu a je to s nim lepsi... s origo to v nizkejch cukalo, elektrodovou vzdalenost zachovavam 0,7, kabely uhlikove4



p.s. mam teda taky vsude ETZ
upraveno 1x, naposled 23.08.2013 18:56:38
18:51:28
23.08.2013
MOLSO
Znova sa sem vraciam so svojimi otravnými otázkami 3



Jednou zo základných podmienok dobrej prevádzky na LPG je mať zapalko v 100 % stave. Plyn potrebuje väčšiu energiu iskry, má väčší izolačný odpor ako benzín a z toho dôvodu sa sklepávajú elektródy na sviečkach až na hodnotu 0.5mm



Teraz otázka - môžem zvýšiť energiu iskry a výkon zapaľovacej sústavy vyradením odrušovacích odporov ? napr. premostením odporu v palci, použitím jednoduchých medených káblov miesto uhlíkových a sviečok bez odporu ?
08:34:36
21.08.2013
MOLSO
-> King: tiez rad citam taketo prispevky 1
00:17:05
21.08.2013
darklord
-> King: cece tieto tvoje obcasne navraty do historie mi vzdy dvihnu naladu 3
23:17:26
20.08.2013
King
-> dragon_cb_cz: Jo máš pravdu - nedalo mi to a juknul jsem do Cedrycha pro 1000-110R a tam se ještě makovice utahuje na kilopondmetry :)

-> srdcar 120L:

Nemá cenu z toho dělat takovou vědu - prostě LPG hoří z principu pomalejc a jeho odolnost proti detonacím je na úrovni benzínů s OČ 100+. Dlouhodobý zkušenosti říkaj, že zvětšení zákl. předstihu o 5-10st. oproti benálu není na škodu. Eliminuje se tím mj. riziko dohořívání chudý LPG směsi ve výfuku, což je obzvlášť pro litinový makovice záser. Samozřejmě, že co mech. rozdělovač, to originál, takže se nedá paušalizovat. Nicméně pro moje někdejší denní dojíždění do Práglu s maximální snahou o úsporu (jeden plat, dluhy a manželka v hnízdě s 2 ks darmožroutů :) byla jediným řešením chudší směs a vysokej předstih - fungovalo to. To není žádnej můj vynález - různý vychytávky na zvětšení předstihu se cpaly třeba i do BMM, u systémů s knock sensorem to částečně řešej adaptační mechanismy.

A mojí oblíbenou disciplínu porovnávání si pipíšků asi vyhraju - na stoprdu(pozdějc 136) jsem namotal za 6 let na lpg 180tkm a dalších 50tkm na filetě :) A když si odmyslím kapitolu s dosluhujícím 105kovým motorem, tak fávomotor v shade ve spolupráci s 1kW reduktorovým statérem blafnul celkem ochotně na LPG i při -20C (míň u nás v Polabí už nebylo :) Pamatuji si, že jednou spadly teploty na těch -20C skoro ze dne na den a ráno odjíždělo do práce najednou víc sídlišťáků. Ropáci - totální beznaděj, benzíňáci - odjel jeden ze 3 po důkladný prověrce startéru a aku a jeden nejmenovaný LPGista váhal, jestli zbaběle startovat benál, ale nakonec tu hozenou rukavici zvednul a engine po 2s startování bez problémů chytnul. Ovšem extrémní podmínky neustála pružina stěrače. Ovšem sousedi nemohli nějak pobrat, že stará škochtle mizí plynulou jízdou bez kuckání v oblacích páry v dáli :) A po 60km v Praze se interiér ohřál natolik, že jsem si provokativně vyhrnul rukávy na mikině a provokoval pražáky, co klepali kosu v péřovkách a kulichách :)
22:38:04
20.08.2013
King
-> Luky: 3
20:47:14
20.08.2013
srdcar 120L
-> King: 1) Omlouvám se, jedná se Nm a ne kp, nějak se mi to pomotalo

2) Ty znáš rychlost hoření LPG, ze kterého odvodíš jak nastavit základní předstih? Já tedy ne.



Mám šáde na LPG od r.1996, najeto na něm nějakých 170000 km, předstih základ do 4 stupňů stavím po celou dobu a nevidím žádný problém se starty ani s provozem. Start na benzín jen v zimě, při teplotě pod - 12 st.C.
upraveno 1x, naposled 20.08.2013 20:59:02
13:16:50
20.08.2013
dragon_cb_cz
-> Luky: Dobrej 3
13:16:00
20.08.2013
Luky
-> dragon_cb_cz: a u litra jsou litropondy?
13:13:28
20.08.2013
dragon_cb_cz
-> King: čéče, já ti mám pocit že v dílenskej příručce ke kilu ještě kilopondy jsou 4
12:38:09
20.08.2013
King
-> srdcar 120L: 2 poznamky: u auta na lpg se prepoklada, ze bude jezdit prevazne na lpg. Nastaveni zakl. Predstihu se musi podridit rychlosti horeni lpg, jinak je to cesta do pekel. Benzin se stejne pouziva vetsinou na studeny starty a tam vyssi predstih tolik nevadi.

Jinak bych se primlouval za pouzivani SI jednotek, protoze kp se uz nepouzivalo ani v servisnim manualu S100 a mladsi rocniky by z toho mohli bejt zmateny :-)
18:02:35
18.08.2013
MiroJ
-> MajoLR 20.04.13 08:03:53: ako sa to chovalo ked to bolo nad vyfukom, nebol problem z prisavanim tepleho vzduchu ?
upraveno 1x, naposled 18.08.2013 18:05:52
15:59:43
09.08.2013
MOLSO
Tak dnes som spravil pokus - priškrtenie nasavacej trubky by King (izolepa tuning) 3



Celkom ma to prekvapilo, pri 2500 - 3000 ten motor značne ožil, predtým sa to na plyn nechcelo rozkotúlať nad 140km/h a dnes tachometrických 155 a to ešte s lahkou nohou 1 Len ma zaujíma o kolko sa dvihne spotreba s takouto úpravou
21:57:34
15.07.2013
dragon_cb_cz
-> isti: Jo, 20/20 je na osmikanálu základ. 540ka rozdělovač tam sice patří, ale pokud nemám vyloženě rozjetej kus, tak mi přijde, že si s ním moc nerozumí - aby to pod plným plynem nedetonovalo, tak s Naturalem 95 musím docal výrazně stáhnout předstih, někam k nule...
21:54:30
15.07.2013
isti
OK,ventily pôjdú na 20/20 ale to sa stavý iba kvôli plynu,či favo motory si stavia tak?Pítám sa preto lebo ten motor možno čoskoro pôjde do bielej a tá je na benzín.A je rozdiel pri nastavení u ocelovej tičke a u alumíniovej?(sú tam všetky ocelové)A majú nejakú výhodu alu tičky?

Ja momentový klúč nemám tak si hlavu dotiahnem ako sviňa a potom sa to už nedá notiahnúť.Ale viem to tak že sa alumíniové hlavy by sa nemali dotiahnúť iba pri montáži a aj vtedy s dosť malím kp.

Rozdelovač tam bol pri kúpe bezkontaktový ale to sme vymenili lebo auto nechcelo naštartovať(vlastne naštartovalo ale hneď zdohlo,ale to nebola chyba rozdelovača ale blbo sme napojili káble na cívku )ale to už späť nedám lebo má dosť velkú vôlu.Teraz je tam skoro nový 540 s predsthom 6stuňov ktorý asi pôjde na 5.Ale tak nechápem aj u stotridsiatkových motoroch sa to stavilo na 6či7stupňov síce na benzín.A u predchádzajúcého motora to bolo na 10stupňov,síce to klepalo pri každom radení akoby to kladivom búchali.

Vodu v oleji môže spôsobyť vela vecí.Pokrivená hlava,prasknutá hlava či blok,utopené vložky atď,ale teraz je v tom čistí olej len na výčku je emulzia ale na to je ešte čas aby to zmizlo.

Motor som kúpil tento rok z Čiech vraj v dobrej kondícii a bezproblémový.Iba z hlavy bolo vytrhnutý šrob pre uchytenie víka ventilov a bolo v tom kapuccino ale o tom si predajca nejak zabudol ma informovaťBolo to von min rok z auta a kto vie kde to bolo uložené.

S predohrevom si to zapamätám
17:16:03
15.07.2013
dragon_cb_cz
-> aceboss: Já neříkám že tím něčemu uškodí, já říkám že jsem žil v dojmu, že se to u hliníkových hlav prostě nedělá 4
16:47:55
15.07.2013
aceboss
-> dragon_cb_cz: Čemu tím přetažením uškodíš?
12:32:29
15.07.2013
dragon_cb_cz
-> srdcar 120L: Já měl za to, že hliníkové hlavy se dotáhnou pouze při montáži a dále se nedotahují?
12:26:19
15.07.2013
srdcar 120L
-> isti: Jsem velice rád, že ti to pomohlo.



Ještě jsem si vzpomněl: já sám jsem musel odstavit předehřívání sání vodou, mám originál ze Š 136, protože někde uvnitř potrubí mi do sání propouštělo vodu. Možná se ti to stalo taky, když jsi měl vodu v oleji.

Já hlavu motoru utahuji momentovým klíčem na zhruba 120 kp. Po asi 1000 km ji zkusím přetáhnout a zpravidla drží. Ventily seřiď na 0,20 mm oba, jak sací tak výfukový a předstih uber na 4, max. 5 stupňů, myslím, že 6 už je dost a asi v tahu na benzín motor trochu klepe. Na plyn to nepoznáš. Další věc, kterou jsem udělal, že jsem vyhodil ze sání termostat s klapkou na vzduch a díru na hadici z předehřevu výfukového potrubí jsem zaslepil. Známý plynař mi to poradil, protože plyn nemá rád prudší změny teploty a průchodu vzduchu přes sání. Kolísá odpor vzduchu při proudění a v tahu motoru je to znát.



Pokud budeš jezdit víc na plyn a na menší vzdálenosti, kdy se motor tak neprohřeje, tak se emulze na víčku bude stejně dělat, je to dané vlastnostmi plynu.
22:35:23
14.07.2013
MOLSO
-> isti: nastav ventily na 0.20 / 0.20. Voda v oleji moze byt aj kvoli krivej hlave nemusi to byt vzdy iba o tesneni.
22:33:13
14.07.2013
isti
-> srdcar 120L: Servus,VĎAKA ZA RADU,pomohlo to.A bolo to jednoduchá ako facka.Dnes som mal trošku času tak som sa stým pohral.Najprv som si pozrel na kladivko v rozdelovači,minule sme tam určite nastavili väčšiu medzeru,to bolo príliš malé tam som to znovu nastavil,teraz na 0,35mm.Potom som znížil predzápal na 6stupňov,trošku popozrel kábeláž čo ide k cívke a dopredu k prepínaču ale tam som žiadnú chybu nenašiel.Naštartoval som na benzín,trošku som to nechal bežať a potom som to prepol do neutrálu ako si to radil a keď sa to začalo zdohnúť tak som prepol na plyn a stalo sa zázrak.šlo to na plyn.Klúč je asi v tom prepínaní,u predchádzajúcého motora to nebol problém prepnúť to hneď z benzínu na plyn,šlo to plynule bez kíhnutia.Zrejme je ten motor nato citlivejší.Sací ventyl mám nastavený na 0,15mm a výfukový na 0,20mm,to si ešte prekontrolujem lebo nedávno bola dole hlavakvôli výmene tesnenia.(bolo v oleji asi liter vody,respektívne to už ani nebolo olej ale kapuccíno,tak som vymenil tesnenie ale na staromsom nenašiel žiadnú viditelnú vadu.Dúfám že sa do toho iba zapšalo,kto vie kolko to bolo von z auta,teraz je v tom olej čistý má nabehaých asi 500km ale ešte stále je na výčku emulzia)

Je to motor favo135 so zníženou hlavou a vačkou 270/270(aspoň podla predajcu)

Sviečky som tam kúpil brysk silver dr17ys pre plyn lebo so starými to naštartovalo na dve valce.

Tak ešteraz velká vďaka.
22:28:37
12.07.2013
srdcar 120L
-> storm123: Trochu to oživím. Na hadici z reduktoru do směšovače nad karburátorem máš šroub s pružinou, přidej proti směru otáčení hodinových ručiček 1/2 otáčky šroubu. Máš příliš přiškrcený plyn a na víc jak 4000 otáček ti to nepustí v tahu. Pak by měl jít přes 5000 otáček v pohodě. Možná, že budeš muset přidat ještě 1/4 otáčky, ale myslím si, že 1/2 by mohlo stačit.
17:46:38
12.07.2013
srdcar 120L
-> isti: Ta páčka na ventilu je pro ruční zapnutí průchodu ventilem. Když by se ti spálila ovládací cívka, nešel by přes ventil benzin, tak tou páčkou si ho otevřeš. Nevím, která poloha je otevřeno a která zavřeno, to si budeš muset vyzkoušet. Já mám systém BRC a ten má na benzinovém ventilu šroubek.



Jak koukám na fotky, připojení ovládání membrány reduktoru plynu by šlo, je to ta tenká hadička na sacím potrubí. Napojil jsi hadici z reduktoru do směšovače na karburátoru dobře? Připadne mi, že jsi ji dal pod karburátor. Na té hadici je šroub s pružinou, to je na ovládání množství plynu do karburátoru. Má pravostranný závit, ve směru otáčení hodinových ručiček ubíráš množství, proti směru otáčení přidáváš množství plynu. Bylo by lepší, kdybys vyfotil celý plynový systém u motoru, včetně reduktoru, to je ta koule zpravidla na pravé vzpěře podběhu, do které jde trubkou plyn a je napojena na vodní oběh-ohřev plynu. Líp by se hledala příčina závady. Nevím, jaký máš na karburátoru filtrbox. Pokud tam máš jiný, než jsi měl na předchozím motoru, tak se plyn musí znovu nastavit.



Odtrh kladívka nastav na 0,35 mm. Předstih nastav na 4 stupně pro 1. válec, v klidu, na žárovičku, pokud máš normální rozdělovač. Ventily nastav na 0,20 sací i výfukové při studeném motoru, při běžné okolní teplotě.



Já mám zapalovací cívku s předřadným odporem, původní ze š 120 a k ní upravuji Fávo svíčky D17YC na 0,6 mm odtrh. Startuje a jezdí bez problémů na plyn i v zimě do -10 st. C. Mám motor Favorit 136 L.
upraveno 2x, naposled 12.07.2013 17:57:52
09:48:24
10.07.2013
isti
Na čo slúží tá páka na ventylu?Pri prívodu,je tam poloha C a A.Teraz je to na cčku
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od isti vložen 10.07.2013 09:48:24
09:44:33
10.07.2013
isti
-> srdcar 120L: Vďaka za rady,vymenoval si toho vela.S prepínaním z režimu benzín na plyn som nemal problém u predhádzajúcého motora,šlo to plynule keď som prepol z benzínu na plyn hneď,ale keď to uživým aj na plyn tak si to vyskúšám.S štartovaním si to zapamätám,vždy som to štartoval so sitičom ale bez obohacovače.

Motor tam bol zo skody 130,čiže obsah je to isté len kompresia je väčšia.Karburátor tam bol a stále je zo stotridsiny pretryskovaný so zväčšenými dyfúzormi.Predstih sme nastavili okolo desiatich stupňov ale na to sa už presne nepamätám to budem musieť ešte prekontrolovať.S množstvom plynu som nemachroval to ani neviem kde sa to má.Ten ventyl na benzínovej hadici má ukostrenie v oriadku to som už študoval.Na benzín to ide dobe,ťahá ako sviňa až na tú chybu,ale na plyn sa ani nepohne.

Zapojenie do sania je takto
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od isti vložen 10.07.2013 09:44:33
06:57:27
10.07.2013
vhml
-> Jarda: ale na dalnici otevreno mit budou ne? Ja v podstate natankuju v Salzburgu a v Udine na dálnici a zpátky to samý.
00:25:11
10.07.2013
srdcar 120L
-> isti: Měl bys znát pár věcí při ježdění na plyn: když jedeš na benzin, nemůžeš okamžitě přepnout na plyn a jet. Musíš dát přepínač do středové polohy, vyjet benzin z karburátoru a teprve když začne motor zhasínat, přepnout na plyn. Jinak tam cpeš dvojnásobné množství směsi a nemůže to jet. Opačně to jde přímo. Když startuješ na plyn studený motor, musíš zvednout sytič, několikrát cvaknout obohacovačem, počkat asi 5 sekund a pak teprve startovat. Když motor delší dobu stojí, plyn z přívodní hadice vyprchá, tudíž ihned nemáš směs ve směšovači k zapálení do motoru. A pokud jsi nepřidal plyn na hadici ke směšovači, tak se nedivím, že to těžko startuješ.



Uvádíš, že jsi motor ze 105 vyměnil za Fávo. Pustil ses do něčeho, o čem nemáš asi potuchy jak a co máš vyměnit, upravit, seřídit. Měnil jsi karburátor, otryskování? Jak máš seřízený předstih? Kam jsi na sání dal hadičku ovládání membrány plynu? Přidal jsi na ovládacím šroubu na hadici do směšovače karburátoru větší množství plynu? Máš správně elektricky zapojené a ukostřené ventily plynu, obohacovače a benzinu?



Je toho dost, co se musí předělat, není to jen o záměně motoru a nic jiného. V první řadě to všechno udělej tak, aby ti to jezdilo dobře na benzin a pak se ostatní dá v pohodě doladit na plyn. I když bys tam dával jiný motor ve stejném obsahu, musíš si ho doladit, každý se chová jinak. Natož když měníš i obsah motoru.
upraveno 1x, naposled 10.07.2013 00:31:50
20:57:07
09.07.2013
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: v Italii nenatankujes LPG o vikendu, na to bacha4 jinac v Italii LPG benzinka za benzinkou (klidne 10 vedle sebe) a pak vic jak 200km nic, v Italii jsem ze vsech zemi najezdil nejvic km na benzin8



p.s. Bibionie, tam neni nic zajimaveho jen komáři :(((
upraveno 1x, naposled 09.07.2013 20:59:36
13:24:36
09.07.2013
isti
-> Eidy: Ak na to nájdem čas tak si to spravím,a ospravedlňujem sa lebo nie som echt slovák takže odomňa viac neočakávajte.

Aký prestich by ste odporúčali?
13:02:33
09.07.2013
Eidy
-> isti:

1) přečti si pravidla pravopisu

2) seřiď předstih na správnou hodnotu, prohlídni kondík a kladívka.

3) pak má cenu řešit něco dál
12:57:58
09.07.2013
isti
Zdravím virtáci,mám problém s plynom v skodovke 105 sistém lovato skoro nový,nemá ani rok.Poraďte mi lebo ja s tým ešte nemám skúsenosti,auto neide vôbec na plyn,motor hneď zdohne ak to prepnem.

Kím som nezačal meniť motor všetko bolo v pohode,išlo to bez problémov akurát keď auto stálo min 6-8hodín tak som to musel strašne dlho štartovať aby to naskočilo.Na prvý pokus to neišlo len na druhú.

Motor som vybral a karburátor s miešačom som odložil pod expanzku.Namontoval som druhý motor ten je s favo alternátorom preto som musel trochu pohrať s káblami a vyhodiť régler.Najprv to nechcelo naštartovať až potom som zistil že zle som to zapojil u cívky.nebol tam stálí prúd a brat vymyslel že si tam nasunieme kábel ktorý pôvodne išiel na karburátor a hneď to naskočilo.Potom som našiel chybu,bolo treba len zapojiť jeden kábel z régleru v ktorom ide stálí prúd na cívku.káblovačkou sme nič iné nerobili.Menil som aj pružiny a kvôli vybratiu tlmičov mňa brat nahovoril aby sme uvolnili nádrž.Ale ani tam sme si v ničom nehrabali iba uvolnili spony ,nádrž trošku odkotúlalo a potom sme to prišrobovali späť.S tým som hral asi dva mesiace a myslel som že z nádrže unikol plyn ale natankoval som a nič.Tak neviem čo sa tam posralo,nemá niekto nejaký nápad?

Pár krát som to skúšal aj za jazdy.Prepol som na plyn a auto sa začalo hneď spomaliť čiže neišlo a bolo cítíť strašne plyn.Kontrolka u prepínače svietí.

Mynulí tíždeň sa mi stalo že mi to zastavil aj na benzín.Zastavil som na križovatke a ako som chcel pohnúť tak auto nechytilo otáčky a motor zdohlo.To mi spravil ešte dva krát a už ani nenaštartoval.Tak sme to odtiahli domov,skúšal som to štartovať a nič.Pozrel som si benžín či ide do karbesu,to šlo,potom som si pozrel na iskru u kladivka v rozdelovači aj to bolo v poriadku.Potom to naštartovalo a uvidel som že je benzínová hadica je prasknutá a kvapká benzín na výfukové potrubie.No to je fasa tak som to vymenil.Vtedy som to zase skúšal prepnúť a šlo to aj na plyn. Pár krát som to prepol vo vyšších otáčkách za stojačky či to nieje náhoda a predsalen bol lebo mi to potom zdohlo a už nenaštartovalo iba na benzín a aj na to iba horko ťažko.Auto jazdilo bez poblémov akurát sa mi zajtra zase stalo že sa strácali otáčky.Na štvorke som išiel sai tak sedemdesiatkou už som chcel zaradiť peťku a zrazu sa to začalo spomaliť.Nohu som nechal na pedály po pár sekundách to naskočilo asi na sekundu a zase nič a potom zase naskočilo,začalo ťahať a odvtedy to zase ide.Neviem či to súvisí s problémom s plynom.Neviem aký mám tam predstih ale asi okolo 10stupňov to som ešte nemal čas skúmať.Ináč je to favo motor so zníženou hlavou kp asi tak 10,5 a ostrou vačkou.
10:08:53
09.07.2013
vhml
Teď koukám a našel jsem na A10 na konci Salzburgu Agipku. Ta by mi řešila hodně, od nás 260km a do LPG civilizovaný Itálie už dojedu snadno.



Má jí někdo ozkoušenou? A10, 11km
09:54:28
09.07.2013
Luky
-> vhml: jsem byl tuhle CNG autem ve španělsku a skrz německo je to na dálnicích hodně značený - ale bohužel jen LPG 1 Přišlo mě, že LPG měli na "každý druhý", zatímco pro CNG jsme zajížděli do měst
09:49:05
09.07.2013
vhml
-> darklord: zkusím zaject k plynařovy, jestli mi něco půjčí sebou.



A nějaký ty polohy čerpaček? Já si stáhnul POI do navigace, ale nechci tomu úplně moc věřit, protože když tam rozkliknu naše město tak ze 4 co tam jsou tak jedna už neexistuje a jedna ani nikdy neexistovala.
09:41:30
09.07.2013
darklord
-> vhml: no ja som bol v rakusku na dvoch lpg pumpach ked som este jazdil formanom a ani na jednej som nepochodil... Pokial prides v otvaracich hodinach ked je tam obsluha, tak snad budu mat redukcie k zapozicaniu, ja som ovsem jazdil skoro rano a neskoro vecer ked to bolo na automat, na jednej bola belgicka ci aka to je (na obrovsky zavit) a na druhej daco uplne mne nezname.
09:39:47
09.07.2013
vhml
-> darklord: no minimálně itálie má stejný. Rakousko a Německo používá jiné?
09:30:35
09.07.2013
darklord
-> vhml: hlavne si naber vsetky mozne redukcie :)
Extreme Tyres