
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
23:49:30
28.03.2014
28.03.2014

Jarda/felda
-> Vojtisek 16.02.14 14:57:53: mě praskla hadice od reduktoru, nevim co za šmejdy použili, voda pryč a nezamrznul sem 

17:51:17
28.03.2014
28.03.2014

Jarda - zrušená registrace
-> francomk: zkousel jsem, ale porad stejne :(
zkusim rozdelat klapku, myslim, ze to nic jineho nemuze byt
zkusim rozdelat klapku, myslim, ze to nic jineho nemuze byt
06:42:00
28.03.2014
28.03.2014

francomk
-> Jarda: Kedysi sa to stávalo aj mne, ale nespomeniem si, čo bolo príčinou. Niekto by na to povedal "it´s not a bug, it´s a feature"
Skus resetovat RJ

Skus resetovat RJ
18:21:02
27.03.2014
27.03.2014

Jarda - zrušená registrace
chci se zeptat, jestli nekdo nevi, cim to muze byt - felda mpi mi najednou drzi na lpg volnobeh na cca 1700 ot/min., napred jsem myslel, ze to je nejaka mechanicka zavada - pridrena klapka nebo lanko plynu, ale na benzin to neudelalo ani jednou, kdyz jsem to zkousel
a na lpg jak vyradim tak tam je 1700, kdyz mirne slapu na plyn, tak se to vraci na tech 1700, kdyz na plyn slapnu ostre, tak to spadne pod 1000, nechapu...


15:52:14
17.02.2014
17.02.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> Chali: jj,jakmile jsem bez vody tak je z něj koule ledu
14:57:53
16.02.2014
16.02.2014

Vojtisek
-> Chali: 2 km před domem jsem na tomhle dostal prasklinku, cca 1 mm velikou, takže vodu jsem vytratil. Všiml jsem si toho, že topení přestalo topit. A zamrzl jsem.
14:49:33
16.02.2014
16.02.2014

Chali
-> Vojtisek: Jak ti může zamrznout reduktor?tohle se mi nestalo ani při -15°C natož teď na jaře.Buď tam máš málo fridexu,nebo je špatnej okruh a voda neproudí.
14:37:20
16.02.2014
16.02.2014

Vojtisek
-> Tomaso435: sem to nechal běžět na volnoběh
14:36:32
16.02.2014
16.02.2014

Tomaso435
-> Vojtisek: tak to po startu do ohřátí tak nehoň.
14:35:27
16.02.2014
16.02.2014

Vojtisek
Stane se něco, když mi zmrzne reduktor? Může vzniknout nějaká netěsnost plynu?
22:40:30
07.02.2014
07.02.2014

Fén
-> castrol: Ten to nepřežije. :o)))
21:53:28
07.02.2014
07.02.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> castrol:




21:52:55
07.02.2014
07.02.2014

MOLSO
-> castrol:
tak ty si to uplne zabil teraz







21:50:28
07.02.2014
07.02.2014

castrol
-> King: cyklozmrd na triskovy motor z toho bude mat mathes radost 

21:49:28
07.02.2014
07.02.2014

MOLSO
-> King:
genialne




21:47:08
07.02.2014
07.02.2014

King
22:46:26
27.01.2014
27.01.2014

King
-> srdcar 120L: Přesně. Proto jsem každej den na ten benál apoň na 1km přepnul a v případě nějakejch nepěkností to ASAP řešil. Jinak jsem samozřejmě šampion v pokrastinaci, ale žádná z mejch škochtlí nemusela nikdy jet na laně :) (teda jednou jo, kvůli rozpadlýmu vnitřnímu klubu na vlečce, ale to byl extrém :)
19:38:35
27.01.2014
27.01.2014

srdcar 120L
-> King 26.01.14 00:30:57: Tak to se mi přesně vymstilo, když jsem to nejméně potřeboval. Přes 3 roky jsem jezdil jen na plyn i v zimě, pak přišly mrazy a potřeboval jsem každý den jezdit. Nechtěl jsem riskovat start na plyn, co kdyby a tak jsem to chtěl hodit na benzín, sice jsem před tím natankoval, ale motor ani neškytl. Benzin nešel do karbecu. Podezření jsem měl nejdřív na benzinový ventil a nakonec to bylo v AC pumpě, popraskala membrána a rozpadly se ventilky, nemělo tahat co. Takže pěkně ve studeném odchovu vyndat a rozebrat, vyměnit a zpátky namontovat. No a samozřejmě jsem to odmarodil. Takže doporučuji radši před zimou si to přezkoušet, než dopadnout jako já.
18:48:14
26.01.2014
26.01.2014

King
-> Kocvin: Takže vlastně problém vyřešen - oprava ponecháním.
12:14:51
26.01.2014
26.01.2014

Kocvin
-> King: Tak otravování kámošů.. Děláš jakoby mě tam dotahovali každý den.. Pořád mám ještě počítadlo kilometrů a to, že početní chybou někde zůstanu viset je velmi sporadické.. Jinak auto mi na benzín po nasazení 135 motoru normálně jezdilo, všechno jsem si nastavil, odzkoušel, porovnal a tím to pro mě haslo.. Se sedrem je to prostě ojeb a fakt zatím nemám takový ranec času abych v tom stále ležel a koumal proč to zas na ten benzín nejede.. Nebo jede ale blbě :) Teď nějak přečkám zimu na léto půjde z depozita pug a bude čas se hrabat ve škodovce..
12:03:30
26.01.2014
26.01.2014

King
-> Kocvin: Otravování kámošů je jenom jedna stránka problému. Pokud správně nefunguje karbec na benzín, nedá se správně nastavit benzínovej volnoběh, kterej je výchozí pro nastavování lpg. Navíc se člověk připraví o možnost porovnání benál/lpg při řešení prolémů, ale nikomu to necpu :)
10:04:13
26.01.2014
26.01.2014

Tomaso435
-> Kocvin: tak si zvyš lehce otáčky na reduktoru, třeba toho jde málo a pak je to chudý.
03:04:53
26.01.2014
26.01.2014

Kocvin
-> King: Naštěstí mám vždy po ruce nějakého přítele který mě na pumpu při pozbytí plynu dotáhne, takže neřeším. jezdím jen kolem komína..
Tak nakonec hovno i po odpojení benzínové sekce problém přetrvává :/
Tak nakonec hovno i po odpojení benzínové sekce problém přetrvává :/
00:30:57
26.01.2014
26.01.2014

King
-> Kocvin: Nemít kompletně funkční a nastavenej benzínovej režim je na plynivce krajně nemoudré - ale každej svýho štěstí mašinfíra.
16:43:09
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> kninak: nepotřebuju ho :D
16:34:40
25.01.2014
25.01.2014

kninak
-> Kocvin: ten ventil na benal se da jednoduse opravit dle me tam bude uz unavene perko-jako z propisovacky tak staci bud natahnout a nebo vymenit resil jsem podobny problem
16:33:41
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> jaromír: To červené tlačítko (asi sytič) vůbec nepoužívám. Ani při studeném startu. Jen mírně sešlápnu plyn a startuju.. Zatím chytlo vždy :)
16:28:24
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
Tak nejspíš měl pravdu tomaso.. Nasadil jsem místo černé průhlednou hadičku na benzín a viděl jsem jak při nastartovaném autě na plyn pomalu teče i benzín do karbu.. když jsem přidal plyn tak se to zahltilo a zdechlo.. tak jsem ventil natvrdo zavřel a zatím klid tak uvidím..
-> MisakusX: Se zamrzáním jsem problém nikdy neměl a to jsem startoval i minulou zimu každé ráno na plyn.. A to mám lovato..
-> MisakusX: Se zamrzáním jsem problém nikdy neměl a to jsem startoval i minulou zimu každé ráno na plyn.. A to mám lovato..
16:27:35
25.01.2014
25.01.2014

jaromír
-> Kocvin:
skoro to samý mě dělá forman na lpg. podtlak
většinou při špatném přepnutí na lpg (když to nevychytám za jízdy) - za to může zbytek benzínu
ale potom i když je karb. bez benzínu tak taky někdy nechce nastartovat ale plyn tam jde.
zapalování mám v pořádku. tim to není. ale taky může být - to už mám zasebou
připadá my že plynu je moc a dalším startováním + třeba sytičem LPG se to jen zhoršuje.
nejlíp mi to de nastartovat s vypnutým lpg. motor protáčím někdy i chytne-zdechne a pak nastartuji normálně.
u mě to dělá asi reduktor kterej se měl už před 30 000 vyměnit.
skoro to samý mě dělá forman na lpg. podtlak
většinou při špatném přepnutí na lpg (když to nevychytám za jízdy) - za to může zbytek benzínu
ale potom i když je karb. bez benzínu tak taky někdy nechce nastartovat ale plyn tam jde.
zapalování mám v pořádku. tim to není. ale taky může být - to už mám zasebou
připadá my že plynu je moc a dalším startováním + třeba sytičem LPG se to jen zhoršuje.
nejlíp mi to de nastartovat s vypnutým lpg. motor protáčím někdy i chytne-zdechne a pak nastartuji normálně.
u mě to dělá asi reduktor kterej se měl už před 30 000 vyměnit.
16:21:41
25.01.2014
25.01.2014

MisakusX
V těchto teplotách ti může při startu zamrznout, propan zůstává v kapalné fázi a zamrzá uvnitř výparníku i s případnou sraženou vodou a dalším bordelem, což by zhruba odpovídalo tomu, co se ti děje. BRC mi to v životě neudělal, ale Lovtecy jsou k tomu náchylnější...
15:56:06
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> Tomaso435: Jo sytič mi takhle funguje no.. Vyzkouším.. Doufám že to bude ono.. :)
15:51:56
25.01.2014
25.01.2014

Tomaso435
-> Kocvin: když ti to tohle začne dělat řekni si někomu at ti drží plyn (nebo páčka sytiče jestli funguje jako u fáva "ruční plyn") a jdi se kouknout jestli tam někde nepřezkakuje jiskra,
15:38:11
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> Tomaso435: Tu modrou stodvacítku.. Benzín stejně nepoužívám tak zkusím rovnou odpojit ventil nebo hadičku a uvidím jestli to pomůže.. díky
15:29:23
25.01.2014
25.01.2014

Tomaso435
to zní jako když že ti tam vobčas někde proškvrkne trocha benálu s plynem a to je jaxi nehořlavé. nemáš blbě zavřenej ventil na benál ?, . druhá varianta je zkrat , nevim co máš za auto na plyn ale u fáva na cívce ráda přezkakuje jiskřička mezi kontaktama a vývodem pro zapalování.. otřít zatěsnit z kabel vrátit...
15:17:58
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> MOLSO: Hned jsem se tam byl podívat, kontakty vypadaly čistě proškrábnul jsem je a nastříkal kontaktolem..
15:13:39
25.01.2014
25.01.2014

MOLSO
-> Kocvin: zaoxidocvane kontakty na selenoidoch ?
14:47:37
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
-> darklord: Vody je dost předevčírem jsem dělal spojovačky pod autem a lil tam nový fridex.. Jezdil jsem už kdysi bez vody a reduktor mi zamrznul hned tohle se třeba týden neobjeví..
14:43:45
25.01.2014
25.01.2014

darklord
-> Kocvin: nezamrza ti reduktor? vody je dost?
14:36:49
25.01.2014
25.01.2014

Kocvin
Chlapi mám problém pokusím se ho popsat.. Auto jede naprosto normálně, startuju na lpg i teď při cca -5.. Ale sem tam při jízdě z kopce nebo při dobrždování před křižovatkou, když chci podřadit auto zdechne a když pustím spojku aby znova chytlo tak nechytne.. Zatavím pokusím se nastartovat auto chytne ale okamžitě zdechne.. Udělá to tak asi 20x někdy víckrát někdy jen párkrát ale pokaždé znova po těchto pokusech chytne.. Poté má chvíli takový chrchlavý běh a když jí dost netočím zdechne znova.. Je to jakoby mi někdo na minutu zavřel kohoutek od plynu a pak zas pustil.. Nevíte co se tam může vždycky osrat? Už mě nebaví vždycky někde brzdit provoz než to znova nahodím.. Díky za postřehy

10:46:31
29.12.2013
29.12.2013

kure
king: no já nic neřešil jezdil a jezdil za cca 7-8l motor 1,1 ale při demontáži z vozu do vozu jsem valil oči jak jsem to rozpojil a koukám koule z izolačky :-) a pod ni takový sprostý propoj káblíkem ale po odpojeni to jede tak i tak na druhém autě už jsem nezapojil ani polovinu zůčastněných vodičů jede mi to cca na 3 kable v motoráku důležitý u vstřikovače a potáku
22:08:04
27.12.2013
27.12.2013

King
-> kure: Na mojí felicii to kupodivu zapojený bylo a při přepnutí na lpg to skutečně posílalo do ECU emulovanej signál "správný" bohatosti. Funguje to samozřejmě i bez ní, akorát je dobrý občas resnout ECU.
18:36:01
27.12.2013
27.12.2013

Jarda - zrušená registrace
-> Vrba: ja to rozdelaval nekolikrat a tesni to

16:43:15
27.12.2013
27.12.2013

kure
tak něco přispěji zjistil jsem při montáži do mého druhého vozu z jednobodovým vstřikováním , je uplně na nic tato krabička funguje to jen z tou přepínací v kabině tato neni zapojená je tam jen na oko :-d
13:32:18
02.12.2013
02.12.2013

Vrba
-> King: To myslíš vážně s tím netěsněním a nebo mě strašíš? Gumička vypadala redy,... Nadrž už je v autě a večer ji jedu naplnit (kolega bude tankovat a já budu zkoušet ,zda neutíká). Jinak tu ručičku beru orientačně a řídím se počítadlem km,ale tak když už jsem to tunil,tak jsem si s tím pohrál,at to v rámci možností něco ukazuje,když už to tam je.
13:25:00
02.12.2013
02.12.2013

King
-> Vrba: Tak a teď už ta nádrž nebude těsnit a vyhodíš do vzduchu celý sídliště! :) Jinak na tu ručičku ukazatele stavu nádrže bych se jednoduše vybod - prostě mám nějakou LPG nádrž, na kterou ujedu tolik a tolik. Takže tankuju tak, aby mi pokud možno plyn nedošel a pokud dojde, aspoň je motivace mít v pořádku primární pohon na benzín.
Jinak k tý chudý směsi - u lpg je to větší průser kvůli vyšší teplotě hoření LPG obecně a pro chudou je to ještě horší. A při úpravách typu vyššího k.p. se to namáhání motoru ještě zhorší. Pak je navíc i kritickej průběh regulace přestihu, protože nejhorší je chudá směs s malým předstihem (dohořívání při otevřeným výfuk. ventilu)
Jinak k tý chudý směsi - u lpg je to větší průser kvůli vyšší teplotě hoření LPG obecně a pro chudou je to ještě horší. A při úpravách typu vyššího k.p. se to namáhání motoru ještě zhorší. Pak je navíc i kritickej průběh regulace přestihu, protože nejhorší je chudá směs s malým předstihem (dohořívání při otevřeným výfuk. ventilu)
13:18:21
02.12.2013
02.12.2013

Vrba
při plné nádrži se plovák dotkne stěny o něco dříve než je jeho doraz - zbývá 1mm dráhy ukazatele
13:15:24
02.12.2013
02.12.2013

Vrba
tuzing plováku
11:50:02
26.11.2013
26.11.2013

Vrba
-> King: A nějaká možnost "vybrakovani" toho ventilu tam neni? Ze by plovák fungoval a ukazoval porad stejne a nadrz sla preplnit?
11:45:21
26.11.2013
26.11.2013

King
-> Vrba: Zatím jsem viděl jenom střeva dvou nádrží a plovák byl vždycky společnej.
11:11:04
26.11.2013
26.11.2013

Vrba
-> King: Je to možné,že není uplne v ideálním náklonu. To splynování v nádrži se děje tak posledních 5km,kdy už motor nejede více jak na pul plynu a pak min a mín,až nejede vůbec.Pak je nádrz uspodku přimrzlá a nebo orosena. Jen tehdy se tam něco stane a natankuju uplne plnou 45l.A plovak ukazatele je zároven plovák uzavíracího ventilu a nebo jsou tam plovaky dva?