Lpg pro lpgisty

prohledat
2711 příspěvků (zobrazeno 1614 až 1663) od 09.05.2007 do 22.08.2025, založil/a spartra
řadit dle data
01:22:14
13.07.2014
Marty227
Zdravím plyňáci.. favorit 135 lpg ide pekne no zachutilo mu papať plyn zo spotreby 7,5-9 litrov sa pri rovnakých trasách a jazde vyšvihla spotreba takmer cez 11 litrov.. sviečky, káble nové, filter tiež O.K. dostali sa ku mne rady potočiť z koliečkom na bohatosť zmesy.. otázka je do ktorej strany to potočiť aby sa spotreba zmenšila ? niekto hovorí že ubrať (celkom logické) a niekto hovorí zas ,že pridať lebo keď je ubraté treba viacej skákať na plyn.. atd.. Preto sa vás pýtam čo s tým ? 1 pridať alebo ubrať ?
21:57:50
10.07.2014
MOLSO
-> Vojtisek: no vidis to 1
17:59:33
10.07.2014
Vojtisek
tak zahada vyresena :-D Stacilo vymenit svicky a ty zklepnout jak rikal MOLSO :-) Diky
20:00:20
09.07.2014
Vojtisek
-> MOLSO: ok
19:19:32
09.07.2014
MOLSO
-> Vojtisek: mas ich sklepnute na 0.55mm ? ak nie skus 4
19:04:51
09.07.2014
Vojtisek
-> MOLSO: svicky budu davat novy, plyn jsem o otacku povolil a ventily jsou serizene. Snad ro bude tema 1letyma svickama
19:01:43
09.07.2014
MOLSO
-> Vojtisek: svicky ? ventily ? moc uskrteny plyn na hadici ?
18:06:21
09.07.2014
Vojtisek
mam uz 4 zapalovaci listu na sve felde 1.3 a na plyn mi strili do sani, na benzin ne. Vi nekdo duvod? diky
17:33:18
07.07.2014
srdcar 120L
-> Pivodak 01.05.14 22:01:39: Zkontroluj ukostření plynového ventilu, (pouští plyn do systému) stane se, že po delší odstávce se zaoxiduje očko pod šroubkem. Chce to očistit a pak funguje, jak má. Jestli ti chrčelo relátko, tak bych to typoval na tuto závadu. Přes el. cívku plynového ventilu nejde moc velký proud a sebemenší odpor ve vedení ho vyřadí z provozu.4
16:01:48
07.07.2014
Dušan
jezdi to stejne jako kazdy jiny auto na LPG. Jen je fakt, ze zrovna v tomto pripade to chce nekoho kdo to umi a urcite kvalitnejsi system nez neco nejlevnejsi. Musi se to nakrmit a mit silny trubky aby to stihalo plnit i v plnym vykonu.
17:11:16
06.07.2014
dragon_cb_cz
-> doly120: Segra na 1.8T jezdila LPG 10 let, chce to někoho kdo to umí udělat, ale pak to funguje bez problémů.
20:33:11
30.06.2014
vhml
-> doly120 30.06.14 18:49:29: oboje je kravina, jak jsme si psali přes SZ.



Jen se k tomu nesmí pustit dřevák co umí přestavit leda felicii.
18:53:35
30.06.2014
Nwkt
-> doly120: Dušan, vhml 1
18:49:29
30.06.2014
doly120
Pánové,takový dotaz,je tady někdo kdo má zkušenosti s LPG u turbomotoru? Konkrétně 1.8T

Slyšel jsem že se to může dusit nebo přisávat zbytečně hodně benzínu...

Děkuji
upraveno 1x, naposled 30.06.2014 18:50:23
22:01:39
01.05.2014
Pivodak
Ahoj Plynaři,mám problém u lpg ale bohužel ne u škodovky ale u Fiatu punto 1.1 55 r.v.1996.V lpgčku jsem absolutní lajk ale pokusím se popsat daný problém......auto jezdilo na plyn v pohodě vše fungovalo na cca půl roku se auto odstavilo a nejezdilo.Začlo se znova jezdit a po přepnutí na plyn auto hned chcipne krabička na přepínání svítila normálně akorát v motorovém prostoru chrčelo relátko vyměnilo se a ted krabička na přepínání vůbec nesvítí a nereaguje....
19:53:44
29.03.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: dekuji
19:38:31
29.03.2014
Nwkt
-> Jarda: že by pomohlo www.motordiag.cz/msm/inde x.php
19:31:34
29.03.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: vagem? to mi psalo chybu :( a pise to i u te nove (teda jine)
18:52:41
29.03.2014
Nwkt
-> Jarda: Tu klapku musíš pak vyresetovat ne
18:50:56
29.03.2014
Jarda - zrušená registrace
tak jsem vyndal klapku a vycistil to a na plyn se to chovalo stejne, ale na benzin zacaly kolisat volnobezne otacky od 1500 do 3000 (predtim byl benzin OK), to jsem to teda opravil1 9

dal jsem jinou klapku a zda se to byt ok - benzin i lpg, jeste jsem to teda poradne neprojel



nechapu, co je s tou puvodni klapkou9 a proc jsem to vycistenim doj*bal9
upraveno 1x, naposled 29.03.2014 18:51:51
23:49:30
28.03.2014
Jarda/felda
-> Vojtisek 16.02.14 14:57:53: mě praskla hadice od reduktoru, nevim co za šmejdy použili, voda pryč a nezamrznul sem 9
17:51:17
28.03.2014
Jarda - zrušená registrace
-> francomk: zkousel jsem, ale porad stejne :(

zkusim rozdelat klapku, myslim, ze to nic jineho nemuze byt
06:42:00
28.03.2014
francomk
-> Jarda: Kedysi sa to stávalo aj mne, ale nespomeniem si, čo bolo príčinou. Niekto by na to povedal "it´s not a bug, it´s a feature" 3



Skus resetovat RJ
18:21:02
27.03.2014
Jarda - zrušená registrace
chci se zeptat, jestli nekdo nevi, cim to muze byt - felda mpi mi najednou drzi na lpg volnobeh na cca 1700 ot/min., napred jsem myslel, ze to je nejaka mechanicka zavada - pridrena klapka nebo lanko plynu, ale na benzin to neudelalo ani jednou, kdyz jsem to zkousel 9 a na lpg jak vyradim tak tam je 1700, kdyz mirne slapu na plyn, tak se to vraci na tech 1700, kdyz na plyn slapnu ostre, tak to spadne pod 1000, nechapu...9
15:52:14
17.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> Chali: jj,jakmile jsem bez vody tak je z něj koule ledu
14:57:53
16.02.2014
Vojtisek
-> Chali: 2 km před domem jsem na tomhle dostal prasklinku, cca 1 mm velikou, takže vodu jsem vytratil. Všiml jsem si toho, že topení přestalo topit. A zamrzl jsem.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Vojtisek vložen 16.02.2014 14:57:53
14:49:33
16.02.2014
Chali
-> Vojtisek: Jak ti může zamrznout reduktor?tohle se mi nestalo ani při -15°C natož teď na jaře.Buď tam máš málo fridexu,nebo je špatnej okruh a voda neproudí.
14:37:20
16.02.2014
Vojtisek
-> Tomaso435: sem to nechal běžět na volnoběh
14:36:32
16.02.2014
Tomaso435
-> Vojtisek: tak to po startu do ohřátí tak nehoň.
14:35:27
16.02.2014
Vojtisek
Stane se něco, když mi zmrzne reduktor? Může vzniknout nějaká netěsnost plynu?
22:40:30
07.02.2014
Fén
-> castrol: Ten to nepřežije. :o)))
21:53:28
07.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> castrol: 3 3 3
21:52:55
07.02.2014
MOLSO
-> castrol: 3 3 3 3 3 3 3 tak ty si to uplne zabil teraz
21:50:28
07.02.2014
castrol
-> King: cyklozmrd na triskovy motor z toho bude mat mathes radost 1
21:49:28
07.02.2014
MOLSO
-> King: 3 3 3 3 genialne
21:47:08
07.02.2014
King
Proc srát při zdi?! :-))

The JET Bicycle - The most dangerous unsafe bike EVER
upraveno 1x, naposled 07.02.2014 21:47:32
22:46:26
27.01.2014
King
-> srdcar 120L: Přesně. Proto jsem každej den na ten benál apoň na 1km přepnul a v případě nějakejch nepěkností to ASAP řešil. Jinak jsem samozřejmě šampion v pokrastinaci, ale žádná z mejch škochtlí nemusela nikdy jet na laně :) (teda jednou jo, kvůli rozpadlýmu vnitřnímu klubu na vlečce, ale to byl extrém :)
19:38:35
27.01.2014
srdcar 120L
-> King 26.01.14 00:30:57: Tak to se mi přesně vymstilo, když jsem to nejméně potřeboval. Přes 3 roky jsem jezdil jen na plyn i v zimě, pak přišly mrazy a potřeboval jsem každý den jezdit. Nechtěl jsem riskovat start na plyn, co kdyby a tak jsem to chtěl hodit na benzín, sice jsem před tím natankoval, ale motor ani neškytl. Benzin nešel do karbecu. Podezření jsem měl nejdřív na benzinový ventil a nakonec to bylo v AC pumpě, popraskala membrána a rozpadly se ventilky, nemělo tahat co. Takže pěkně ve studeném odchovu vyndat a rozebrat, vyměnit a zpátky namontovat. No a samozřejmě jsem to odmarodil. Takže doporučuji radši před zimou si to přezkoušet, než dopadnout jako já.
18:48:14
26.01.2014
King
-> Kocvin: Takže vlastně problém vyřešen - oprava ponecháním.
12:14:51
26.01.2014
Kocvin
-> King: Tak otravování kámošů.. Děláš jakoby mě tam dotahovali každý den.. Pořád mám ještě počítadlo kilometrů a to, že početní chybou někde zůstanu viset je velmi sporadické.. Jinak auto mi na benzín po nasazení 135 motoru normálně jezdilo, všechno jsem si nastavil, odzkoušel, porovnal a tím to pro mě haslo.. Se sedrem je to prostě ojeb a fakt zatím nemám takový ranec času abych v tom stále ležel a koumal proč to zas na ten benzín nejede.. Nebo jede ale blbě :) Teď nějak přečkám zimu na léto půjde z depozita pug a bude čas se hrabat ve škodovce..
12:03:30
26.01.2014
King
-> Kocvin: Otravování kámošů je jenom jedna stránka problému. Pokud správně nefunguje karbec na benzín, nedá se správně nastavit benzínovej volnoběh, kterej je výchozí pro nastavování lpg. Navíc se člověk připraví o možnost porovnání benál/lpg při řešení prolémů, ale nikomu to necpu :)
10:04:13
26.01.2014
Tomaso435
-> Kocvin: tak si zvyš lehce otáčky na reduktoru, třeba toho jde málo a pak je to chudý.
03:04:53
26.01.2014
Kocvin
-> King: Naštěstí mám vždy po ruce nějakého přítele který mě na pumpu při pozbytí plynu dotáhne, takže neřeším. jezdím jen kolem komína..



Tak nakonec hovno i po odpojení benzínové sekce problém přetrvává :/
00:30:57
26.01.2014
King
-> Kocvin: Nemít kompletně funkční a nastavenej benzínovej režim je na plynivce krajně nemoudré - ale každej svýho štěstí mašinfíra.
16:43:09
25.01.2014
Kocvin
-> kninak: nepotřebuju ho :D
16:34:40
25.01.2014
kninak
-> Kocvin: ten ventil na benal se da jednoduse opravit dle me tam bude uz unavene perko-jako z propisovacky tak staci bud natahnout a nebo vymenit resil jsem podobny problem
16:33:41
25.01.2014
Kocvin
-> jaromír: To červené tlačítko (asi sytič) vůbec nepoužívám. Ani při studeném startu. Jen mírně sešlápnu plyn a startuju.. Zatím chytlo vždy :)
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od Kocvin vložen 25.01.2014 16:33:41
16:28:24
25.01.2014
Kocvin
Tak nejspíš měl pravdu tomaso.. Nasadil jsem místo černé průhlednou hadičku na benzín a viděl jsem jak při nastartovaném autě na plyn pomalu teče i benzín do karbu.. když jsem přidal plyn tak se to zahltilo a zdechlo.. tak jsem ventil natvrdo zavřel a zatím klid tak uvidím..



-> MisakusX: Se zamrzáním jsem problém nikdy neměl a to jsem startoval i minulou zimu každé ráno na plyn.. A to mám lovato..
16:27:35
25.01.2014
jaromír
-> Kocvin:



skoro to samý mě dělá forman na lpg. podtlak

většinou při špatném přepnutí na lpg (když to nevychytám za jízdy) - za to může zbytek benzínu



ale potom i když je karb. bez benzínu tak taky někdy nechce nastartovat ale plyn tam jde.

zapalování mám v pořádku. tim to není. ale taky může být - to už mám zasebou



připadá my že plynu je moc a dalším startováním + třeba sytičem LPG se to jen zhoršuje.

nejlíp mi to de nastartovat s vypnutým lpg. motor protáčím někdy i chytne-zdechne a pak nastartuji normálně.



u mě to dělá asi reduktor kterej se měl už před 30 000 vyměnit.
16:21:41
25.01.2014
MisakusX
V těchto teplotách ti může při startu zamrznout, propan zůstává v kapalné fázi a zamrzá uvnitř výparníku i s případnou sraženou vodou a dalším bordelem, což by zhruba odpovídalo tomu, co se ti děje. BRC mi to v životě neudělal, ale Lovtecy jsou k tomu náchylnější...
Extreme Tyres