Lpg pro lpgisty

prohledat
2691 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 09.05.2007 do 22.07.2025, založil/a spartra
řadit dle data
13:07:51
24.02.2015
Kocvin
11:59:37
24.02.2015
Vojtisek
-> Kocvin: takže jaké je řešení? sehnat dva klíče se spínačkou a imo?
11:44:42
24.02.2015
Kocvin
-> Vojtisek: Určitě nějak ano, ale jak? To netuším.. Ono ani není proč, pokud se ti nerozpadne klíč a nevypadne ta blbina, tak s ním problémy nebývají..
upraveno 1x, naposled 24.02.2015 11:45:52
11:40:06
24.02.2015
Vojtisek
-> Kocvin: a odstranit imo by neslo?
11:07:00
24.02.2015
Kocvin
-> Vojtisek: Náhradní klíč k ní nemáš? :) Transpondér z jiných feld fungovat nebude, každý má svůj unikátní kód, musel bys to upravit v řj.
upraveno 1x, naposled 24.02.2015 11:08:08
11:05:45
24.02.2015
Vojtisek
-> Kocvin: jo ta cervena a reseni? mam ty klice z feld s kostickou uvnitr. A z meho mam vypadkou fakticky
10:55:38
24.02.2015
Kocvin
-> Vojtisek: Jestli je to ta červená co máš v kartě, tak bych řekl, že máš. V klíči je transpondér(černá kostička) a kolem spínačky je cívka. Pokud ti z klíče vypadl, tak to na benzín nenastartuješ.. To by celkem odpovídalo tomu, že po zapnutí klíčku načerpá a pak se to odpojí..
10:47:31
24.02.2015
Vojtisek
-> Kocvin: na plyn to jede luxusne. Imobilizer nemam v aute zabudovany, nastesti
10:44:02
24.02.2015
Kocvin
-> Vojtisek: Jo takhle.. :) A na plyn jede normálně? Nevypadl ti z klíče imo?
10:41:29
24.02.2015
Vojtisek
-> Kocvin: EDIT, nestartuje na benzin
upraveno 1x, naposled 24.02.2015 10:44:17
10:36:50
24.02.2015
Kocvin
-> Vojtisek: Proč píšeš o čerpadlu když ti to nestartuje na plyn.. A na benzín to jede normálně? Pokud je to druhé cvaknutí(po kterém to zdechne) automatické přepnutí na plyn, tak ti tam žádný nejde.. Takže buď máš prázdnou nádrž a nebo ti neotvírá solenoid 4
10:27:54
24.02.2015
Vojtisek
EDIT :mam felicii na lpg a nestartuje mi na benzin. Teda otocim klickem, cvakne rele a cerpadlo nacerpa. Jak motor chytne, rele zase cvakne a motor chcipne. Co tomu muze byt?
upraveno 1x, naposled 24.02.2015 10:40:34
23:34:48
22.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: felda je troch tezsi nez favorit, takze tech 8 je OK
19:11:43
22.02.2015
Tomaso435
-> Jarda: čim méně vzduchu tim mi karbec více žere.. ano jede to jak svině, ale žere a to je nežádoucí, ted jsem na spotřebě kolem 7,5 což je tak akorát
19:07:43
22.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: tenka mi neprijde, mam ji jeste castecne zaslepenou - potom je lepsi zatah od spodu (neco takoveho tu popisoval King), to co popisujes dela prave napor vzduchu4
18:51:14
22.02.2015
Tomaso435
-> Jarda: ta je zase moc tenká... já navopak se snažil přivíst víc vzduchu bez náporu, jelikož když třeba ve stovce vyřadím a plachtím, tak motor má tendenci dos chcípat, v 50ti to už nedělá...
18:45:43
22.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: tak nevim, proc by tam nekdo poustel teplej vzduch1 ja pouzil tu hadici co privadi teplej vzduch a vyvedl jsem ji za svetlo4
18:17:03
22.02.2015
Tomaso435
no když odstranim nápor vzduchu studenýcho a nechám ten teplej a vdzchu z motorovýho prostoru, tak v tu chvíly ........
17:43:29
22.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: ted nevim, jak to myslis...

ja zrusil privod vzduchu zepredu, protoze tam je napor a pro privod studenyho vzduchu jsem pouzil ten puvodni privod pro teply vzduch 4
12:24:37
22.02.2015
Tomaso435
-> Jarda: na karbci funguje přívod pouze teplýho vzduchu tak, že v tu chvíli to papa 12 litrů a jede jak kdyby v tom byla nějaká 1.4 :-D v podstatě při předjíždění netřeba řadit. pětka pojme vše...
10:46:32
22.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> mirco: prave v tom servu muze byt problem a kdyz to nahradis skrtakem, tak to taky bude fungovat, mozna i lepe4

me to po montazi do feldy taky zralo az ke 12l, plynar rikal, ze tomu moc slapu a ze vse je OK, posunul jsem cidlo polohy klikovky, vyhodil jsem z filtrboxu termoklapku, zaslepil jsem privod studeneho vzduchu a pro privod jsem pouzil puvodne privod tepleho vzduchu, aby tam nebyl napor (vyvedl jsem takove koleno za svetlo... a nakonec jsem vyhodil to servo a dal tam skrtak, auto ozilo a jezdi za 8l LPG a to nejezdim nijak usporne :)

-> darklord: s tim benzinem s tebou moc nesouhlasim, me funguji auta velmi dobre na LPG a na benzin je to kolikrat tragedie :) hlavne co se tyka pripravy smesi je na LPG uplne jedno a kdyz vyhodi to servo, tak nemusi mit ani funkcni lambdu, samozrejme zapalovani musi byt ve velmi dobrem stavu, to je citlivejsi nez na benzin
upraveno 2x, naposled 22.02.2015 11:07:16
21:07:10
19.02.2015
Tomaso435
-> mirco: pak jen hrábni na ten plyn a bude cajk, případně vyměn filtr jak LPG tak vzduchový. na LPG je to kurevsky znát
21:02:21
19.02.2015
mirco
-> darklord:

vsetky tesnenia vymenene, novy rozvod, klapka je vycistena a nastavena, nove sviecky, filtre, volnobeh na benzin je krasny
20:43:15
19.02.2015
darklord
-> mirco: v prvom rade daj doporiadku beh na benzin. Tazko budes ladit LPG ked mas napriklad mrtvu skrtiacu klapku a volnobeh kolise kvoli nej.
20:42:29
19.02.2015
mirco
-> Tomaso435:

dik, ale nemam ten prutokac, lebo to mam na vstrekovanie a od vyroby uz tam dali elektricky ventil, ktory nejde nijak zasrubovat ani vysrubovat
20:25:46
19.02.2015
Tomaso435
-> mirco: tak tim žlutým si ten volnoběh pak donastavíš ale nejdřív žlutej na max utáhnout a červenej klidně vyndej a pak pomalu zašrobovávej tak aby to šlo plynule vytočit... případně doladíš tim žlutým a tak se srovná i volnoběh. a pokud to jede docela slušně tak si trochu uber ten prutokáč co jde nad karbec. tj zašroubuj ho o pul otáčky
20:22:18
19.02.2015
mirco
-> Tomaso435: díky, ešte som zabudol mám to na felde 1.3Mpi, čiže to neviem karburátorom nastaviť
20:19:01
19.02.2015
Tomaso435
-> mirco: žlutou uplně utáhni. a červenou téměř uplně povol a utahuj dle chodu motoru. zkoušj motor plynule vytáčet do maxima. nesmí zaškobrtnout musí jit vytočit plynule. zbytek volnoběhu si nastav na karbci aby byl stejný s volnoběhem na benzín.
20:16:36
19.02.2015
mirco
Trošku by som odbočil od témy a chcel tu niekoho poprosiť, ak by mi vedel pomôcť nastaviť splynovač LOVATO - je to podtlakový, chcel by som ho nejako zakl. nastaviť, lebo čo som kúpil auto tak stále mi na voľnobeh lietajú otáčky hore-dole a auto dosť podľa mňa žerie cez 10,5 - 11l/100km . Chcel by som sa vás opýtať či niekto neviete načo sú dve skrutky na splyňovači čo mám sú na obr. jedna je hore č.1 - mosadzná a č. 2 je z boku a je plastová, neviem ktorá načo je a načo slúži a ako ňou štelovať, ako sa uberá na zmesi, prípadne šteluje voľnobeh s ktorou a s ktorou sa šteluje zmes. Ďakujem za odpovede.
zvětšit Lpg pro lpgisty - obrázek od mirco vložen 19.02.2015 20:16:36
19:37:44
19.02.2015
Tomaso435
napíšu zkušenost na fávu kabci s výměnou cívky za trafo a při provozu na lpg a stále stejným stylem jízdy jsem ted v zimním období o 0,8dm3 dole :)
07:40:33
17.02.2015
Vojtisek
-> Jarda: jen pro razítko jsi jel jo?3
19:25:24
16.02.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Vojtisek: ja si ten papir zapomel vzit a zapsali mi ji podle stitku na nadrzi4 ale asi jak kde...

no a teda jsem tam prijel uz s namontovanou :) to taky nevideli radi...3
19:45:12
15.02.2015
Vojtisek
A byl by teoreticky problem, kdyby k te nadrzi papír nebyl?
18:54:53
15.02.2015
Vojtisek
-> Mil@n: taky budu mit papír
17:11:26
15.02.2015
Mil@n
-> Vojtisek: Jen nepíšeš jestli maš k bombě i papír,ja ho měl od puvodního majitele lpg systemu6
16:08:47
15.02.2015
Vojtisek
-> Mil@n: tak to si mi udělal radost6
15:26:44
15.02.2015
Mil@n
-> Vojtisek: Stačí se domluvit s odbornou firmou lpg,tam to vymění,zapiší do přílohy k lpg a tot vše1 Na uřad nemusíš vubec chodit4
14:35:06
15.02.2015
Vojtisek
-> Tomaso435: takže si zavolám do dílny, kde dělají přestavby LPG a řeknu, že chci vyměnit nádrže? Homologace na té nádrže je stejná jak na té, co končí, tj. E20 R67-001.
14:27:39
15.02.2015
Vojtisek
-> Tomaso435: až tak legální to je jo? 3
14:26:51
15.02.2015
Tomaso435
-> Vojtisek: ten kdo ti ji namontuje ti ji taky zapíše, tj musí mít k tomuhle ukonu oprávnění. a pak na uřad za 50kč změnu udajů v tp ne?
14:20:01
15.02.2015
Vojtisek
V dubnu mi skončí tlaková zkouška na lpg nádrž, mám domluvenou jetou od stejného výrobce s homolog. E20 R67-001... s platností do 2021. Jak je to s legalizací? Děkuji
20:27:56
22.01.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Winged_Arrow: nie hlúposť jazdiť za polovicu, ale čo sa týka životnosti hlavy.. keď už tak zainvestovať a dať tvrdé sedlá .. ale pokial sa ti chce každý rok meniť hlavu tak ok .. záleží koľko najazdíš km .. pokial 10tis za rok tak to nerieš, pár krát nastavíš ventily a cajk .. dal by som tam motor z Felície a máš navždy kľud ..
16:09:23
22.01.2015
Winged_Arrow
-> Bukaj: -> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: neviem prečo by to mala byť hlúposť, jazdiť za polovicu. Ako povedal King, ide o to, aby to bolo dobre spravené (nie len zavedená hadička do sania) Ale poriadny mix + zúženie sacieho priestoru pred filtrom na 25 mm, potom to naozaj ide ako má. A dobre spravené to je. Nie je žiadny rozdiel medzi jazdou na plyn a benzín, ide to rovnako. Vidím v tom plus aj čo sa týka toho, že motor ide za studena takisto ako za tepla, - štarty na brnk aj pri -20 čo nedávno bolo, sytič len prvých 10 metrov jazdy, potom úplne vypínam - netreba. Spotreba 7.2 - 8L plynu = 4L benzínu. Nádrž má 50L tým pádom predĺžený dojazd oproti benzínu - 600 - 700km/ nádrž. A mám tam 5q, takže sa to zas toľko netočí, čakal som že tie ventily bude treba štelovať častejšie, ale ako vidím tak ani nie.. Benzín už nechcem v živote vidieť - plytvanie peniazmi. Momentálne mám ešte diesla, ale ďalšie auto už bude jedine LPG.. nejaký 2.0 alebo niečo menšie preplnované..
13:03:23
22.01.2015
Bukaj
-> MOLSO: Jasně, ale vím i o jedné 125L, která jezdila na LPG a ventily nikdo neřešil. Skončila u mne jako zdroj dílů a motor na tom nebyl tak špatně, jako karoserie... 3
11:41:57
22.01.2015
MOLSO
-> Bukaj: je rozdiel na 120 a 130 motore 4
11:29:14
22.01.2015
Bukaj
-> Winged_Arrow 21.01.15 22:39:47: Já šteluju ventily u 130LPG při výměně oleje - tj cca po 8-10 KKm a není to taková tragédie, jak se tu píše. Dokonce když s tím autem jezdil ještě kamarád, tak jsem jednou šteloval až po 25000 a žádná katastrofa to nebyla 4
11:18:48
22.01.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: jezdil jsem 105-ku a honit se to muselo když to byl 4Q a chtěl člověk nejak "jet" po dálnici .. jako nouzovka ok, ale dnes už bych to nedělal .. dokonce jsem zničil na plyn i sedla u hlavy ze 742.136 3 a ted kurvím hlavy na lpg na fordech 8
11:14:12
22.01.2015
King
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Kupodivu neni. Je to kus od kusu. Pokud si dobre sedne reduktor s mixerem a motorem a pouziva se rozumny nastaveni bohatosti a predstihu, hlava to muze dat. Hlava s vyssim k.p. je plus, vyplaci se pravidelne ventily zavlazovat benzinem. Naopak to neni vhodny honit po dalnici a skrtit bohatost - vyzkouseno :-)
10:51:39
22.01.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Winged_Arrow: to poznáš na štartovaní za studena a chode na volnobeh..

lpg na 5-kanálovej hlave je hlupost
22:39:47
21.01.2015
Winged_Arrow
-> MVM: Zdar, tak som dnes pošteloval ventily - k mojmu prekvapeniu, po skoro 3000 km na plyn boli ventilove vole ešte väčšie, než predpísané- cca 0,3mm výfuk 0,25 sací

tak som ich dal na spávne hodnoty, asi to bolo aj zbytočné robiť, však by sa časom "doladili" samé nie? Čakal, som, že už tam budú takmer nulové vôle.. tak neviem ako často sa do toho treba vôbec špárať ??
Extreme Tyres