skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
13:33:21
28.03.2015
28.03.2015
Bukaj
-> vhml 28.03.15 11:13:14: No, pokud dobře koukám, vidím 130 blok, takže stejně bys pře TK vyndaval motor, ne?
11:17:15
28.03.2015
28.03.2015
vhml
-> Nwkt 28.03.15 11:15:43: taky řešení
11:15:43
28.03.2015
28.03.2015
Nwkt
-> vhml: Dvoutisícovku?
11:13:14
28.03.2015
28.03.2015
vhml
Můj současný ,,Laufen" od Hlušičky. Jen nevím co do toho tlumiče před STK nacpu, protože vyměnit to za normální svody znamená vyndat motor...
11:39:41
23.03.2015
23.03.2015
Jirik_Tuňák1983
-> DEKODOVAC 18.01.15 18:24:27: Slyšel jsem už od několika lidí, že ty Ulter Sporty jsou i po roce až dvou hrozně opelíchaný. Je to pravda?
21:59:57
22.03.2015
22.03.2015
Petas.Kejdz
mel jsem na facku takovej závodní výfuk.. :-D
18:54:40
11.11.2014
11.11.2014
Milan 136
22:21:34
10.01.2014
10.01.2014
vhml
-> m8rinek 10.01.14 21:49:40: chladičový neumí?
21:49:40
10.01.2014
10.01.2014
m8rinek
-> vhml: Nezapomeň na chladič ;).
07:05:12
10.01.2014
10.01.2014
vhml
-> Petr Urban 09.01.14 21:18:48: výborně :-) hned si jdu jedny objednat :-)
21:18:48
09.01.2014
09.01.2014
Petr Urban
-> vhml: Už ano. Tzn. že je tady asi nikdo nemá.
19:29:29
09.01.2014
09.01.2014
StepaNoFUN
-> vhml: Mluvil o tom už asi před 3m rokama, že je to ve fázi vývoje...
19:27:59
09.01.2014
09.01.2014
vhml
-> Petr Urban 09.01.14 18:28:44: bohouš dělá 5k svody?
18:28:44
09.01.2014
09.01.2014
Petr Urban
Kdo z vás jezdí nebo by měl foto na svody k pětikanálu od B.Krejčího ? Děkuji.
19:37:54
24.09.2013
24.09.2013
castrol
-> stepan: sakra ja budu milionar
19:21:24
24.09.2013
24.09.2013
stepan
-> castrol: že bych moh třeba prodávat sání a svody z vodoinstalatérskýho materiálu, viď? Bylo by to na výrobu snadnější i levnější, tak bych měl větší vejvar z toho. A pro tebe samozřejmě nějaký procenta za nápad, to se dohodneme.
19:18:39
24.09.2013
24.09.2013
castrol
-> stepan: kludne to zrealizuj a nezabudni sa pochvalit
19:17:02
24.09.2013
24.09.2013
stepan
-> castrol: To ale vůbec není špatnej nápad.
18:10:14
24.09.2013
24.09.2013
castrol
-> darabos: ty brdo to uz zrovna mohol spravit z vodoinstalacie
17:37:51
24.09.2013
24.09.2013
darabos
-> m8rinek: neviem, asi nejaky sikovny domaci kutil
23:25:50
23.09.2013
23.09.2013
m8rinek
-> darabos: čípato je práce?
23:23:19
23.09.2013
23.09.2013
darabos
-> m8rinek: hej hej, som si to odložil na pamiatku
23:17:25
23.09.2013
23.09.2013
m8rinek
-> darabos: Veliká parádička a ty příruby z 2ky plechu.. bomba...
23:14:17
23.09.2013
23.09.2013
darabos
Síce nie je to výfuk, ale jemné opracovanie stoji za povšimnutie :D
22:21:09
23.09.2013
23.09.2013
castrol
-> Eidy:
21:53:57
23.09.2013
23.09.2013
Eidy
-> castrol: hoooodně slušný.
20:27:14
23.09.2013
23.09.2013
castrol
-> stepan: ale funguje to tak co
18:48:00
23.09.2013
23.09.2013
Evž@
-> stepan: plyny si najdou cestu ven vždycky :D
18:44:23
23.09.2013
23.09.2013
stepan
18:56:57
17.09.2013
17.09.2013
castrol
-> Urbi: -> Evž@: cize cele zle
14:51:09
17.09.2013
17.09.2013
stepan
-> Urbi: Stejně tam žádná lambda není, jen spasovaná zátka. Dal sem to tam jenom kdyby náhodou někdy. Víc fotek tady: stepan1234.rajce.idnes.cz
/Vyroba_svodu
14:46:30
17.09.2013
17.09.2013
Petr Urban
-> stepan: pokud vidím správně šroubení na výfuku, tak tu lambdu by bylo lepší brat až ve spojení všech větví, většinou to dávám na vstupní kolýnko do tlumiče, kdyby si to tam totiž jednou nechtěl, stačí jen převařit kolýnko nebo při výměně za jiný výfuk - trubka, tě "neomezuje" záslepka po lambdě.
14:01:51
17.09.2013
17.09.2013
Alenka
-> stepan: ty svody vypadaji super.
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
Kdybych jeste mel naladu s necim experimentovat, presne neco takoveho bych si predstavoval pro svuj motor :)
13:42:18
17.09.2013
17.09.2013
stepan
-> Urbi: Jj, COčkem vařený. Vnitřní průměr 32mm, mám to na tý 1.4, popis v kartě auta.
13:36:12
17.09.2013
17.09.2013
Petr Urban
-> stepan: docela pěkné, vařeno CO ? TIG by byl nejlepší, neudělá velké sváry a nevteče dovnitř....ale není nad správně naohýbanou trubku bez přechodů od hlavy až ke koncovému tlumiči. Jaká je vnitřní tloušťka trubek a pro jaký motor to bude ?
00:17:44
17.09.2013
17.09.2013
stepan
-> Evž@: Jj, to je zalomení kanálů o 30°.
00:16:52
17.09.2013
17.09.2013
stepan
-> Urbi: To můžou bejt jen různě tlustý stěny trubek, mám to tak taky, vnitřní průměr je stejnej, ale tenkostěnná trubka nešla tak pěkně splácnout.
00:15:32
17.09.2013
17.09.2013
Evž@
-> Urbi: i ten výstup kolmo k hlavě nebude ideál
00:11:22
17.09.2013
17.09.2013
Petr Urban
-> castrol: husté jsou i ty přechodky u hlavy...takové snížení výkonu v praxi
20:40:35
16.09.2013
16.09.2013
MOLSO
-> castrol: ale taaa hrubááá na sanie !
20:17:54
16.09.2013
16.09.2013
castrol
-> matoo: dost tenke rury na vyfuk
21:54:14
09.09.2013
09.09.2013
Majklsto
-> peter l: paráda
19:03:31
08.09.2013
08.09.2013
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Asi jedině u rádoby odborníka Hriciny...
12:09:09
08.09.2013
08.09.2013
Pavel P@nkáč
Nevite nekdo kde se da objednat příčná trubka v lestenem nerezu? za nejakou normální cenu nejlepe i se svodem na klasicke litinové svody?
12:48:16
01.09.2013
01.09.2013
Kurier Grobar
-> peter l: