-> Urbi: 16 je moc !!!!! na zavodakoch byva 14-15 bar......ak mas viac ako 15, tazsie sa to ladi, citlive na predzapal a oktanove cislo benzinu......staci sa seknut o par stupnov, potom to detonuje a vylomi sa piest medzi kruzkami a fukne tesnenie pod hlavou....doslova ho deformuje a vytlaci
len tolko....po dlhej dobe :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kompresní tlak
15:03:36
23.09.2011
23.09.2011
Gemini
15:02:03
23.09.2011
23.09.2011
Petr Urban
-> upír 130: jo
08:17:34
23.09.2011
23.09.2011
upír 130
-> Urbi: ten píst co ti praskl byl z fábky origo KS ?? pokud ano tak to je zajímavý, jsou to kvalitní písty..
23:54:27
22.09.2011
22.09.2011
Petr Urban
-> Evž@: Já mám na objemu 1.4 fab. KP 10,65 tlaky 16 všude až na jeden mrtvý válec,ale tam mi praskl píst mezi kroužky.
21:19:42
22.09.2011
22.09.2011
Evž@
-> vhml: ten motor vlastním přes 3 roky,chvili pojezdil potom se začal upravovat,už toho má sebou poměrně hodně.Buhví kolik už má najeto.Ale nežere to vůbec olej.
20:33:45
22.09.2011
22.09.2011
vhml
-> Evž@: kolik má ten motor najeto? Aspoň 500km to bude ukazovat kraviny než si sedne
20:22:41
22.09.2011
22.09.2011
Evž@
-> upír 130: zkusím 2 a 3 valec ještě jednou možná byl málo prohřátý motor...měl kolem 70 °C,ale to by mělo stačit
18:47:50
22.09.2011
22.09.2011
upír 130
-> Evž@: 15bar by kompresi 11:1 mohlo přibližně odpovídat.. akorát ty rozdíly.. možná to zkus změřit ještě jednou..
18:42:47
22.09.2011
22.09.2011
Evž@
-> suri: porucha není žádná....jen pujde motor a převodovka ven a chctěl sem vědět jak na tom cca je,jestli ma cenu ho ještě ladit.Jinak jede parádně.
18:39:32
22.09.2011
22.09.2011
suri
-> Evž@: tlaky ako také nie sú zlé , tie rozdiely ale už sú relatívne veľké , aká je porucha motora?
18:37:33
22.09.2011
22.09.2011
Evž@
Mě jen zajímá jestli ty tlaky nejsou uplně v háji.
18:36:15
22.09.2011
22.09.2011
suri
-> Tommyk: ale vieš len maximálny tlak a takto aj priebeh , viem som rozmaznaný
18:32:24
22.09.2011
22.09.2011
Tommyk
-> suri: pro představu to stačí
18:23:09
22.09.2011
22.09.2011
suri
-> Evž@: skôr by ma srali tie rozdiely ako tie hodnoty , ono s takým blbincom sa dá merať len orientačne , lepšie je ten čo ti vytlačí graf aj hodnoty na lístok ako tlak narastal a presnejší
18:13:02
22.09.2011
22.09.2011
Evž@
čaute.Měřil sem dnes tlaky motoru a zajímá mě jestli by tlaky neměli být krapet vyšší.Motor 136,KP kolem 11:1.Měření s olejem a bez.
17:47:30
28.03.2006
28.03.2006
Syny
Jo to je OK ja mam na 120L 0,85MPa na 3 a na jednom 0,95MPa... Je to liny a nanasitny ale jede to
23:03:48
27.03.2006
27.03.2006
Carlos81
Taky jsem si to myslel... i je dobrý, že byla ve všech válcích stejná hodnota... nechám ho tak jak je. Dík
22:54:51
27.03.2006
27.03.2006
Bobesh
-> Carlos81: Tlak je v normě,zbytek snad taky,nech tak,jak je,dobrý je
22:52:11
27.03.2006
27.03.2006
petr s
-> Carlos81: To by měl být ještě dobrej
22:22:59
27.03.2006
27.03.2006
Carlos81
Dneska jsem změřil kompresní tlak ve válcích a na všech válcích byla hodnota 9,8
Nevím jak na tom ten motor jinak je, koupil jsem ho s autem vloni - pak na autě probíhala renovace a k ježdění se dostávám až teď. Je to druhej motor v tom autě a nikdo neví kolik má najeto. A teď dotaz: Je ten motor zralej na generálku? Najel jsem s tim asi 500 km a uplně bez problémů, olej nemizí, na STK mi technik při měření emisí řekl, že má předpisový hodnoty. (Je to motor 120 původem z užovky)
Nevím jak na tom ten motor jinak je, koupil jsem ho s autem vloni - pak na autě probíhala renovace a k ježdění se dostávám až teď. Je to druhej motor v tom autě a nikdo neví kolik má najeto. A teď dotaz: Je ten motor zralej na generálku? Najel jsem s tim asi 500 km a uplně bez problémů, olej nemizí, na STK mi technik při měření emisí řekl, že má předpisový hodnoty. (Je to motor 120 původem z užovky)