skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kp vs oktan. cislo
19:54:28
05.04.2013
05.04.2013
Evž@
Nebudu zakladat new tema.Řešil sem ted problem u gls.Často lítají plameny z výfuku a to i po lehkém přidání plynu na volnoběh.Nejvíc za studena,za tepla to není tak hrozné.Po vypnutí motoru občas cca po 2 sekundách v motoru(výfuku) něco bouchne(asi samozápal).Přisuzoval sem to bohate směsi na volnoběh,či jinému problému v karburátorech,jelikož svíčky mokré a často chod na 2 válce.Odjakživa sem neměl problém s N 95 který sem používal a občas ředil 100 oktanem,ale od té doby co se karburátory přesně seřídily tak to začalo dělat tohle.Otázka zní:Může tuto paseku dělat právě málo oktanů?(pomalá rychlost hoření,tomu nasvědčujě neustálé dohořívání až ve výfuku).kp je přes 11:1
17:58:00
30.01.2006
30.01.2006
Dušan
ja mam pri 10,6:1 predstih 4 stupne a je to v pohode (136ka)
15:37:58
30.01.2006
30.01.2006
Saky
to chce vyzkouset a ladit s predstihem vic ti stejne nikdo neporadi.. a ty rozdily budou stejne vetsinou jen subjektivni..
13:43:57
30.01.2006
30.01.2006
Milos
-> Saky: a co take by si doporucil na komp 9,7-10 s predstihom 11 ?
z vlastnyx skusenosti z provozu to jede napr lepe na 95Vpower jako na obycej natural95 taky od shellu, myslis ze s 98 by to bylo jeste lepsi ? proste pri plnem plynu to obcas cukalo a pri ubrani plynu to strasne "brblalo", s tym Vpowerem je to znat ze je to lepsi
z vlastnyx skusenosti z provozu to jede napr lepe na 95Vpower jako na obycej natural95 taky od shellu, myslis ze s 98 by to bylo jeste lepsi ? proste pri plnem plynu to obcas cukalo a pri ubrani plynu to strasne "brblalo", s tym Vpowerem je to znat ze je to lepsi
23:05:30
29.01.2006
29.01.2006
Saky
ono to neni jen o KP ale hlavne o opracovani spalovaciho prostoru jinymy slovy kdyz si pohrajes a vis jak dobre se spalovacim prostorem tak i s kompresi 10,8 muzes jezdit na 95ku ale na 98ku se zvysenym predstihem to pojede lip.
19:49:33
29.01.2006
29.01.2006
havlik
-> Gabriel:
17:08:56
29.01.2006
29.01.2006
Dušan
ja mam 10.6:1 a 95ka mi staci.
16:39:14
29.01.2006
29.01.2006
Gabriel
-> Majkl: zas něco eXtra
14:21:43
29.01.2006
29.01.2006
Majkl
-> TomasB: 98ku tak od KP 10.5-10.8:1
já mám 10.6:1 a prej na to staci jeste 95 ale ja stejne budu tankovat jen 100ku
já mám 10.6:1 a prej na to staci jeste 95 ale ja stejne budu tankovat jen 100ku
22:39:13
28.01.2006
28.01.2006
TomasB
na 110ku nemam tabulku,ale mohlo by to byt cca 10,5 : 1,ale mozno sa pletiem ale tabulka co mam je od 105 - 136,bohuzial ale aj LS ma 9,5 v zaklade a tam kedby si znizil o 1,5mm (co je nerealne bez vaznych uprav) tak si na hodnote 10,6
20:10:39
28.01.2006
28.01.2006
hymla
jak se počítá KP?
nebo jaký mám na 110ce s o 1,5mm sníženou hlavou? když to má v základu KP 9,5
nebo jaký mám na 110ce s o 1,5mm sníženou hlavou? když to má v základu KP 9,5
19:50:35
28.01.2006
28.01.2006
TomasB
hm toto som z casti vedel ze so zvisujucim sa KP je potrebne vacsie oknanove cislo,len az ako je to zavisle. Ja mam napriklad cca 10,1 : 1 tak co by bolo najlesie tam naliat,ci je to suce na 95 alebo 98 alebo tak
17:24:45
28.01.2006
28.01.2006
Pepino RS
-> TomasB: strucne a jasne: cim vetsi kompresni pomer, tim je palivo vice nachylny na detonacni horeni a tim je zapotreby vetsi oktanovy cislo..
23:25:38
27.01.2006
27.01.2006
TomasB
ako velmi zavisi oktanove cislo od kompresneho pomeru alebo na aky kompresny pomer sa aky benzin najviac hodi? da sa to nejako takto zhrnut?