
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pre tych co tankuju 98 oktanov : )
-> Tuner#2: a hlavne WRCcka "jezdi" po kazdejx 600 ostrejx km na komplet repas

-> COL: Možná jsem to napsal nepřesně, ale myslel jsem si že to vyplývá z vyšší antidetonační odolnosti. Pokud N98 při určitým tlaku shoří normálně postupně a N95 při stejným tlaku shoří detonačně, tak si myslím, že je to díky tomu, že N98 hoří pomaleji - ?
-> Labros: No ja ani pri nejmensim nerikam, ze by mela vyjít líp... Pokud ten první graf je se stejným předstihem pro všechna paliva, tak je pak ten závěr nepodložený zjištěnými údaji...
Je možné, že N98 hoří o něco pomaleji - odkud tu informaci máš? Tím by se to dalo vysvětlit, ikdyž i pak je průběh toho krouťáku divný. Je pravda, že paliva s vysokou antidetonační odolností, která mi teď přijdou na mysl (lpg, metan), hoří pomaleji než benzín....
Je možné, že N98 hoří o něco pomaleji - odkud tu informaci máš? Tím by se to dalo vysvětlit, ikdyž i pak je průběh toho krouťáku divný. Je pravda, že paliva s vysokou antidetonační odolností, která mi teď přijdou na mysl (lpg, metan), hoří pomaleji než benzín....
-> COL: Proč vyšla blbě? Protože hoří pomaleji a první graf asi byl srovnání palivel při stejným předstihu na stejným motoru. Ale moje otázka je, proč by měla z testu vyjít líp, než 95ka? Na stejným motoru, se stejnou kompresí?
-> DOOlittle: to je skoro presny
ale byl to zajinavej pohled...
Jinak sem ale slysel ze naky silenci poradaj fakt zavody na fichtlech jako sprinty, motorka na jedno pouziti protoze tam lejou taky takovy svinstva

Jinak sem ale slysel ze naky silenci poradaj fakt zavody na fichtlech jako sprinty, motorka na jedno pouziti protoze tam lejou taky takovy svinstva
-> hans: a ojnice z toho vyleteli a vyzeralo to ako jezko so 4mi pichliacmi ne?

-> Tuner#2: a taky tusim 106 ale to uz je necim redeny... kamos to jednou najil do straryho fichtla a ten pak tocil 10t
skoda ze jenom par vterin



-> Mishoooo: Myslím si, že se to bude lišit motor od motoru a čím víc upravenej, tím větší rozdíly budou - přoč třeba WRCčka jezdí na tuším 103 oct. benál. Prostě dle mě to znát je na upraveném motoru. Do série to většinou nemá smysl lejt.
-> Tuner#2: sak ako som vravel...skoda ze taky graf neieje s takym motorkom... to by ma zaujimal aky je tam narastvykonu, teda celkovy priebeh krivky

-> Mishoooo: S mojí kompresí to ani na 95 nejde - ať jsem dával předstih jakej chtěl, tak rachtali ventili a nejelo to, na 100 oct nebo směs 95 a 100 oct to jede úplně jinak a ventili vůbec nerachtají. Jasně do série je to házení perel sviním, ale do upravených motorů je to sakra znát.
Jezdil jsem jak na 98ičku,tak na 100 oktan-jo když je udělanej dobře předstih jede to super ALE zkoušel jste někdo letecký benzín???Ne kerosin,ale letecký benzín,na který létají ty malé cesny a akrobatické Zlínky atd atd...To je hodně čistý a víceoktanový benzín co už jen pro zajímavost...není zatížen spotřební daní...Jen se blbě shání,ale jak to pak cvičí s motorem!!!!
-> King: Jistě, třeba beruschka, konítschek a krawitschka. 
---
Moje zkušenosti jest taká, že jsem vyzkoušel 98ku a 100ku. Nakonec jsem to nechal poštelovat zpět na 95ku, kvůli ceně a taky kvůli tomu, že to sice mělo sameťák chod, dobrý přechody, bylo to tišší, o něco líp to jelo, ale hlavně ta 100ka vyletěla komínem tak nějak rychlejš než ta 95ka. A to jako jooo.

---
Moje zkušenosti jest taká, že jsem vyzkoušel 98ku a 100ku. Nakonec jsem to nechal poštelovat zpět na 95ku, kvůli ceně a taky kvůli tomu, že to sice mělo sameťák chod, dobrý přechody, bylo to tišší, o něco líp to jelo, ale hlavně ta 100ka vyletěla komínem tak nějak rychlejš než ta 95ka. A to jako jooo.
2 jate-line: a co by tam melo bejt v tech grafech? symboly zviratek?

Taky zaleži kdo ten graf dělal že? Trojúhelničky, čtverečky, kosočtverečky, kdo se v tom má vyznat, možná ani tvůrce...

King: Patrne ano. Ovsem je treba patrat po tom, proc vysla 98 tak blbe.... nad cimz se tam kupodivu vubec nepozastavuji
Mozna jsem to jenom tak prolit, ale vzhledem k tomu, ze testovali i predstih zacatku detonaci, bych predpokladal, ze nekoho napadlo i zvysit predstih pro 98ku ....
My co jezdíme 99 a víš určitě poznáme rozdíl...

-> TUNER: poznát bylo hlavne v peňaženke

-> vhml: Taky už ho mam doma 100 litrů připravenýho......+ plnou nádrž....
Ale během 3-4 srazů je fuč....


na vicoktanovej benzin se musi davat vetsi predstih aby to stihlo prohoret
-> TUNER: no me osobne to na 95okt. nechce ani poradne nastartovat natoz ject, hold Ackovy motory papkaj jedine 100okt.

-> Jirik: Hmmm,jenže já tam nemam "fáááčko".....*
3*
A nevidim v tom nic zásadního....Myslim že dost lidí co tam ten benzín leje,tak nemá seriovej motor a ani já když jsem jezdil 1,4 nebo 1,5 obsah jsem neměl seriovej motor a rozhodně by to poznat bylo....I když nejvíc jsem jezdil na LPG....A to má ještě víc oktanů....
A nevidim v tom nic zásadního....Myslim že dost lidí co tam ten benzín leje,tak nemá seriovej motor a ani já když jsem jezdil 1,4 nebo 1,5 obsah jsem neměl seriovej motor a rozhodně by to poznat bylo....I když nejvíc jsem jezdil na LPG....A to má ještě víc oktanů....

no jenze kdyby aspon zatocili rozdelovacem u toho seriovyho motoru tak by to bylo jiinak..
no to bude pekna diskusija...
chcelo by to takyto test na upravenom motore... ale to si mozme len domysliet... ale take reci ako mam seriovy motor a tankujem tam 98ku a ide to ako raketa tak o takych si uz teraz pomyslim svoje


Ještě že jezdíme na 100-oktanovej, viď Tuner ? 

Pokud vim tak kdyz ten motor postelujes.myslim nastaveni predstihu tak je ten benzin opravdu poznat
-> Mishoooo: no to je husty takže podle toho grafu vychází nejhůř
ale nějak se mi to nezdá os. s nim nemám žádné zkuš. nikdy jsem to nebral

na tejto super stranke som nasiel velmi zaujimave porovnanie vykonu motoru SKODA 781.136 v zavyslosti na oktanovom cisle benalu. zajimave je tiez ze taketo poronavanie je na stranke venovanej Lade
www.tuning.cz/ladaauto/t_ paliva_01.html

www.tuning.cz/ladaauto/t_ paliva_01.html