pre tych co tankuju 98 oktanov : )

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 51 až 78) od 18.01.2006 do 30.01.2006, založil/a Mishoooo
řadit dle data
18:00:33
19.01.2006
Milos
-> Tuner#2: a hlavne WRCcka "jezdi" po kazdejx 600 ostrejx km na komplet repas3

15:26:51
19.01.2006
Labros
-> COL: Možná jsem to napsal nepřesně, ale myslel jsem si že to vyplývá z vyšší antidetonační odolnosti. Pokud N98 při určitým tlaku shoří normálně postupně a N95 při stejným tlaku shoří detonačně, tak si myslím, že je to díky tomu, že N98 hoří pomaleji - ?
14:41:43
19.01.2006
COL
-> Labros: No ja ani pri nejmensim nerikam, ze by mela vyjít líp... Pokud ten první graf je se stejným předstihem pro všechna paliva, tak je pak ten závěr nepodložený zjištěnými údaji...

Je možné, že N98 hoří o něco pomaleji - odkud tu informaci máš? Tím by se to dalo vysvětlit, ikdyž i pak je průběh toho krouťáku divný. Je pravda, že paliva s vysokou antidetonační odolností, která mi teď přijdou na mysl (lpg, metan), hoří pomaleji než benzín....
12:24:30
19.01.2006
Labros
-> COL: Proč vyšla blbě? Protože hoří pomaleji a první graf asi byl srovnání palivel při stejným předstihu na stejným motoru. Ale moje otázka je, proč by měla z testu vyjít líp, než 95ka? Na stejným motoru, se stejnou kompresí?
12:04:21
19.01.2006
hans
-> DOOlittle: to je skoro presny 3 ale byl to zajinavej pohled...

Jinak sem ale slysel ze naky silenci poradaj fakt zavody na fichtlech jako sprinty, motorka na jedno pouziti protoze tam lejou taky takovy svinstva
11:38:36
19.01.2006
DOOlittle
-> hans: a ojnice z toho vyleteli a vyzeralo to ako jezko so 4mi pichliacmi ne?1
11:07:54
19.01.2006
hans
-> Tuner#2: a taky tusim 106 ale to uz je necim redeny... kamos to jednou najil do straryho fichtla a ten pak tocil 10t 3 3 skoda ze jenom par vterin 1
11:04:16
19.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: Myslím si, že se to bude lišit motor od motoru a čím víc upravenej, tím větší rozdíly budou - přoč třeba WRCčka jezdí na tuším 103 oct. benál. Prostě dle mě to znát je na upraveném motoru. Do série to většinou nemá smysl lejt.
10:59:14
19.01.2006
Mishoooo
-> Tuner#2: sak ako som vravel...skoda ze taky graf neieje s takym motorkom... to by ma zaujimal aky je tam narastvykonu, teda celkovy priebeh krivky4
10:53:18
19.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: S mojí kompresí to ani na 95 nejde - ať jsem dával předstih jakej chtěl, tak rachtali ventili a nejelo to, na 100 oct nebo směs 95 a 100 oct to jede úplně jinak a ventili vůbec nerachtají. Jasně do série je to házení perel sviním, ale do upravených motorů je to sakra znát.
10:00:34
19.01.2006
Bery
Jezdil jsem jak na 98ičku,tak na 100 oktan-jo když je udělanej dobře předstih jede to super ALE zkoušel jste někdo letecký benzín???Ne kerosin,ale letecký benzín,na který létají ty malé cesny a akrobatické Zlínky atd atd...To je hodně čistý a víceoktanový benzín co už jen pro zajímavost...není zatížen spotřební daní...Jen se blbě shání,ale jak to pak cvičí s motorem!!!!
07:02:47
19.01.2006
Jirik - zrušená registrace
-> King: Jistě, třeba beruschka, konítschek a krawitschka. 3

---

Moje zkušenosti jest taká, že jsem vyzkoušel 98ku a 100ku. Nakonec jsem to nechal poštelovat zpět na 95ku, kvůli ceně a taky kvůli tomu, že to sice mělo sameťák chod, dobrý přechody, bylo to tišší, o něco líp to jelo, ale hlavně ta 100ka vyletěla komínem tak nějak rychlejš než ta 95ka. A to jako jooo.
00:02:17
19.01.2006
King
2 jate-line: a co by tam melo bejt v tech grafech? symboly zviratek? 3
23:26:41
18.01.2006
jate-line
Taky zaleži kdo ten graf dělal že? Trojúhelničky, čtverečky, kosočtverečky, kdo se v tom má vyznat, možná ani tvůrce...47
23:18:07
18.01.2006
COL
King: Patrne ano. Ovsem je treba patrat po tom, proc vysla 98 tak blbe.... nad cimz se tam kupodivu vubec nepozastavuji
23:09:38
18.01.2006
King
Mozna jsem to jenom tak prolit, ale vzhledem k tomu, ze testovali i predstih zacatku detonaci, bych predpokladal, ze nekoho napadlo i zvysit predstih pro 98ku ....
21:47:33
18.01.2006
jate-line
My co jezdíme 99 a víš určitě poznáme rozdíl...3
21:46:14
18.01.2006
strucy
-> TUNER: poznát bylo hlavne v peňaženke 3
21:39:04
18.01.2006
TUNER
-> vhml: Taky už ho mam doma 100 litrů připravenýho......+ plnou nádrž....2 Ale během 3-4 srazů je fuč....8
20:19:28
18.01.2006
vhml
na vicoktanovej benzin se musi davat vetsi predstih aby to stihlo prohoret
20:17:10
18.01.2006
vhml
-> TUNER: no me osobne to na 95okt. nechce ani poradne nastartovat natoz ject, hold Ackovy motory papkaj jedine 100okt.1
19:57:11
18.01.2006
TUNER
-> Jirik: Hmmm,jenže já tam nemam "fáááčko".....* 3*

A nevidim v tom nic zásadního....Myslim že dost lidí co tam ten benzín leje,tak nemá seriovej motor a ani já když jsem jezdil 1,4 nebo 1,5 obsah jsem neměl seriovej motor a rozhodně by to poznat bylo....I když nejvíc jsem jezdil na LPG....A to má ještě víc oktanů....3
19:26:52
18.01.2006
Saky
no jenze kdyby aspon zatocili rozdelovacem u toho seriovyho motoru tak by to bylo jiinak..
19:13:28
18.01.2006
Mishoooo
no to bude pekna diskusija...1 chcelo by to takyto test na upravenom motore... ale to si mozme len domysliet... ale take reci ako mam seriovy motor a tankujem tam 98ku a ide to ako raketa tak o takych si uz teraz pomyslim svoje4
19:09:44
18.01.2006
Jirik - zrušená registrace
Ještě že jezdíme na 100-oktanovej, viď Tuner ? 3
18:51:05
18.01.2006
Esso
Pokud vim tak kdyz ten motor postelujes.myslim nastaveni predstihu tak je ten benzin opravdu poznat
18:40:21
18.01.2006
Pavel P@nkáč
-> Mishoooo: no to je husty takže podle toho grafu vychází nejhůř3 ale nějak se mi to nezdá os. s nim nemám žádné zkuš. nikdy jsem to nebral
18:35:56
18.01.2006
Mishoooo
na tejto super stranke som nasiel velmi zaujimave porovnanie vykonu motoru SKODA 781.136 v zavyslosti na oktanovom cisle benalu. zajimave je tiez ze taketo poronavanie je na stranke venovanej Lade 1

www.tuning.cz/ladaauto/t_ paliva_01.html
Extreme Tyres