skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nová pístní sada zkušenosti
12:14:08
02.02.2024
02.02.2024
Polyš
Trochu obnovím.Má někdo zkušenosti se sadou pístů vložek Š 136,nebo fabia 1.4 ?Od ČÍNY?
16:23:04
18.04.2019
18.04.2019
zedd
přesně tak no, mužou tvrdit že nikdo si nestěžoval, ale když někdo vytáhne po 4 letech občasného ježdění vylítané vložky tak už je pozdě na nějaké vracení zboží. Třeba to bude vyjímka a budou ok, nejhorší že to poskládám a už do toho nevidím. Ten sytič a nastavení dělá hodně, to bych taky rád pořešil at to od začátku netrápím, i když ono to mělo podle mě směs celkem dobrou, už jen podle svíček.. dneska mizím z dosahu netu, tak to budu muset do pondělka promyslet, aspon mám čas to poskládat než mi dodělají v ově hlavu :-) zatím děkuju moc všem za názory
14:14:55
18.04.2019
18.04.2019
dragon_cb_cz
-> minno: V tomhle je třeba docela férovej Pavel Kučera (Saabtuning) - u různejch věcí bez okolků říká "Já vám to klidně objednám, ale je velká šance, že dojde na reklamaci a nakonec ten originál stejně budete kupovat.". Že třeba vyzkoušel X různejch alternativ a pořádně nefungovala žádná.
Když ono je to lákavý no, když originál stojí 12 tisíc a aftermarket 2...
Když ono je to lákavý no, když originál stojí 12 tisíc a aftermarket 2...
14:07:24
18.04.2019
18.04.2019
minno
-> zedd 17.04.19 20:48:17: Oni mě tam ujištovali že s žádnou sadou neměli problémy a nikdo se neozvalToto bohužiaľ tvrdia vždy všetci predajcovia (aj v iných oblastiach, česť výnimkám). Aj sa to celkom dá chápať - keby tvrdili opak, se*ú si do vlastných topánok... Takže múdry musí byť kupujúci a nekupovať somarinu. Aj keď to sa často dá ťažko poznať...
22:32:55
17.04.2019
17.04.2019
Petr Urban
-> zedd: Vožky vydrží. Pokud ne, chyba uživatele, složení nebo nastavení motoru.
Poradím : od prvopočátku musí být motor dobře nastavený na směsi, zapalování a ihned po prvním ohřátí to chce správný zabíhací režim ... prostě jezdit pod plynem a měnit otáčky, nebát se tomu šlapat, tím je to lepší, aby si to správně sedlo, né moc otáček, ale klidně hodně plynu. A snaž se zcela co nejdříve sundávat sytič po startu a spíše si to udrž zvýšeným volnoběhem než zvýšeným sytičem, ten absolutně přes míru je nastaven z fabriky bohatě, tato bohatost smývá mazací film z stěn válců a tím se také motor zbytečně vydírá, navíc ještě studený nedomazaný motor. Přechody a jemné pocukávání než se motor ohřeje je možné řešit i lepším způsobem než sytičem.... případné pořádné nastavení karb. i zapal. ti mohu udělat : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru Nejlepší domluva je přes tel.
Poradím : od prvopočátku musí být motor dobře nastavený na směsi, zapalování a ihned po prvním ohřátí to chce správný zabíhací režim ... prostě jezdit pod plynem a měnit otáčky, nebát se tomu šlapat, tím je to lepší, aby si to správně sedlo, né moc otáček, ale klidně hodně plynu. A snaž se zcela co nejdříve sundávat sytič po startu a spíše si to udrž zvýšeným volnoběhem než zvýšeným sytičem, ten absolutně přes míru je nastaven z fabriky bohatě, tato bohatost smývá mazací film z stěn válců a tím se také motor zbytečně vydírá, navíc ještě studený nedomazaný motor. Přechody a jemné pocukávání než se motor ohřeje je možné řešit i lepším způsobem než sytičem.... případné pořádné nastavení karb. i zapal. ti mohu udělat : skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru Nejlepší domluva je přes tel.
22:21:37
17.04.2019
17.04.2019
zedd
-> Petr Urban: já mám seriovku, 130cu, ani tam neplánuju nějaké zběsilé upravy, motor dostane zabrat hlavně na dovolených jak musí táhnout hodně hodin v kuse po dálnici, tak chci aby to tohle vydrželo.. před 11 roky jsem dával jen nové kroužky, a asi mu moc nesedly, vložky byly vydrápané, motor sice běžel hezky ale v zátahu bylo cítit že komprese nejsou stejné, a to sem za tu dobu mohl najezdit max 25 tisíc, víc určitě ne.. no holt byl sem mladý a blbý takže něco tam nebylo dobře udělané.. ale ted se právě chci vyhnout tomu abych to zas musel po 2 nebo 3 rokách rozebírat, tak mě právě zajímá co tyhle vložky vydřží
21:55:54
17.04.2019
17.04.2019
Petr Urban
-> zedd: Vika vložky vydrží. Neříkám že co origo, ale na nepřekoňovaný motor co nemusí nonstop točit špičku, tak zcela bez problémů. Jen je lepší proměřit pístivou vůli u všech vložek... měřidla na to jsou drahá, ale každý lepší vyvrtávač - strojař nebo motorář je má a umí s tím měřit.
20:48:17
17.04.2019
17.04.2019
zedd
-> Jarda: Právě jsem si říkal co tak mohli použít za matroš, nevidím do toho a jsem v tom laik, je to loterie tam dávat.. Proměřit se to chystám jak bude chvilka, na honování sem koukal a vypadá pěkně, zkoušel jsem i jak tu někdo někde psal položit vložku na rovnou gumu a pustit píst dolů, abych aspon věděl jestli k sobě vůbec sedí :-D vložky jsou hezké, ale co já vím jak budou vypadat už při záběhu.. jeden dobrý člověk tady už mi nabídl svoji sadu, tak ted nevím jestli riskovat tu co mám nebo ještě obětovat čas a poskládat to později, asi možná bude lepší to vrátit.. Oni mě tam ujištovali že s žádnou sadou neměli problémy a nikdo se neozval, ale co sem tak pochopil tak sami nevěděli že to je Vika, tím pádem ani neví kdy naběhli na prodej Viky,což mohlo být klidně nedávno..
22:01:58
16.04.2019
16.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> zedd 16.04.19 18:03:21: presne slozeni (to slozeni by jeste slo, kdyz by jsi mel jednu na zniceni nebo nedestruktivne bych Ti to mohl udelat RTG spektrometrem, problem je, ze neumi organiku - C) a homogenitu materialu tezko overis, ale pro klid bych udelal alespon defektoskopii - asi kapilarne, ze zkusenosti vim, ze rentgen moc neodhali (bublinku by teda mohl, ale vlasovou trhnimu nam uz nekolikrat neodhalili) a s UZ zkusenost nemam, mohou tam byt trhliny nebo i bubliny, honovana vnitrni plocha je OK? samo promerit... se spatnou kvalitou jsem se setkal i na jedne origo vlozce v favomotoru
18:03:21
16.04.2019
16.04.2019
zedd
já sem si myslel že to tak nějak bude, namíchali co zbylo :-D kdybych věděl že ty Vika vložky něco vydrží, tak s tím problém nemám, zatím pořád čekám na odezvu z pragosu
00:00:39
16.04.2019
16.04.2019
Bukaj
130 písty byly jen české (Metaz Ústí, později Kolbenschmidt), druhovýrobní nebyly ani kroužky (respektive byly, ale ne čínské), ale vložky pro Fa/Fel se v Číně dělaly, takže je to asi nakombinované - pravděpodobně už jim došly zásoby originálních vložek...
S Vikä vložkami zkušenost nemám, takže tady neporadím...
S Vikä vložkami zkušenost nemám, takže tady neporadím...
20:00:00
15.04.2019
15.04.2019
zedd
Chci se zeptat kdo z vás má zkušenosti se sadama koupenýma z pragosu, já potřeboval komplet na 130ku, na stránkách tvrdí že vše je CZ a SK výroba, potvrdili mi to i v mailu, tak jsem kupil, a pak jsem koukal.. Krabice přišla, rozbalím, a na vložkách je Vika Písty i vypadají že by mohly být české. Tak jsem jim psal co ta Vika, ženská mi odpověděla že tyhle sady mají být české, že je prodávají 8 let a nebyl problém, ale že tam je Vika je pro ní novinka, takže zjistí víc a dá vědět. Řešil to tu už někdo? nebo na to normálně jezdíte?