skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburatory Weber/fajs
prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 21.02.2019 do 23.02.2019, založil/a FRONIUS_VR57
10:40:45
23.02.2019
23.02.2019
MVM
-> FRONIUS_VR57 22.02.19 19:26:01: Tak 3,0 Psi je pracovní tlak =0,2 Bar =20Kpa (přibližně) musí! udržet jehlový ventil bezpodmínečně při kontrole na těsnost. Karburátory W umí pracovat i s nižšším tlakem,ovšem za předpokladu správný průtočný velikosti jehových vetilků a taky závisí na jak velkým a výkonným motoru. Tj- tlak paliva při vysokých otáčkách a maximální zátěži by neměl klesat. Od toho závisí výkon palivovýho čerpadla. Tzn. 1,5 Psi je špatná hodnota,nicméně na volnoběh a přeplavování vliv nemá. Hladinu je možné dále o 1mm postupně snížit a hlavně rovnoměrně oba plováky na jednom karburátoru. Ovšem zase hodně nízká hladina a nízký tlak může dělat později problémy při vysokých otáčkách a max výkonu ..
19:26:01
22.02.2019
22.02.2019
FRONIUS_VR57
Mam umely plavak a podla weber manualu ma byt plavak v zavretom vstave 12.5 mm nastavil som podla toho a potom som dal nejakych 13.5mm aby bola mensia hladina skusiam este mensiu nastavit?
02:17:44
22.02.2019
22.02.2019
Petr Urban
-> FRONIUS_VR57: hladina paliva
22:40:27
21.02.2019
21.02.2019
steyr
vyska hladiny ...vychadzal by som z toho
19:37:18
21.02.2019
21.02.2019
FRONIUS_VR57
Tlak paliva mam 1.5 psi mam tam regulator palivove cerpadlo mam facet 150 l/h su spravne mondtovane ihlove ventili su uplne nove!uz sa neviem poradit co snimi!
18:52:40
21.02.2019
21.02.2019
MVM
1) Tlak benzinu, 2) Správný hladiny - nastavení plováků, 3) Prověřit funkci a kontrolu jehlových ventilů - viz bod 2)
4) montážní poloha (horizontální sklon karburátorů) - dáno sacím potrubím..
To stačí pro začátek..
4) montážní poloha (horizontální sklon karburátorů) - dáno sacím potrubím..
To stačí pro začátek..
18:44:19
21.02.2019
21.02.2019
FRONIUS_VR57
Dobry de potrebujem pomoc neviem si poradit s karburatormi!
Kupil som nove karburatory fajs 45 dcoe auto startuje ale dostava strasne vela benzinu a po vypnuti motoru benzin tece cez natrubky!uz som vymenil skoro vsetky trysky a stale to neprestalo prosim vas o radu co tam moze byt!
Hlavna tryska 120 vzdusnik 160 akceleracna tryska 35 volnobezna 50f8 emulzna trubica f16 plavakovy ventil 175 dakujem za pomoc vopred!!!
Kupil som nove karburatory fajs 45 dcoe auto startuje ale dostava strasne vela benzinu a po vypnuti motoru benzin tece cez natrubky!uz som vymenil skoro vsetky trysky a stale to neprestalo prosim vas o radu co tam moze byt!
Hlavna tryska 120 vzdusnik 160 akceleracna tryska 35 volnobezna 50f8 emulzna trubica f16 plavakovy ventil 175 dakujem za pomoc vopred!!!