Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít?

prohledat
680 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 08.07.2018 do 10.07.2023, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
23:22:47
17.07.2018
Nwkt
-> Tuner#2: Tak to už dáš rovnou na fábii ne?
23:21:07
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 17.07.18 23:16:03: Tam jsem ještě nebyl. zatím jen sonduju co a jak. Letos to stejně odjedu bez chladiče pokud se to povede opravit. Není čas se tomu věnovat :-/ tak jen sbírám zkušenosti a budu postupně nakupobat a připravovat na zimu.
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 23:22:05
23:16:03
17.07.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.18 23:07:27: a velkej kamarád Kamil ze Speedpra to nemá?
23:09:02
17.07.2018
m8rinek
-> vhml: protože k jinejm ,,frézovanejm,, redukce dodávají... K týhle litý verzi ala MOCAL ne....

-> Tuner#2: prodloužení podle olejáku, přípojky dle hadic, to za tebe nikdo nevyřeší... Já jsem nakupoval v Německu, kde to koupit v ČR netuším, ale hádám, že když někdo napíše, že jde o Mocal, tak že to Mocal bude
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 23:11:34
23:07:27
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.07.18 23:01:46: Tak když to máš vyzkoušeno, tak teda kde na ten Mocal a s jakým šroubením? Mít doma tři jako vhml nepotřebuju 3
23:05:38
17.07.2018
vhml
-> m8rinek 17.07.18 23:01:46: a proto se mi tu válí dvě navíc 3 3 3
23:01:46
17.07.2018
m8rinek
-> vhml: k Mocalu ani k čínský kopii nedostaneš více než jednu zvolenou ;). Vyzkoušeno
22:20:51
17.07.2018
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: já když dělal svoje prodloužení, dělal jsem i novej šroub. Kdyby bylo nejhůř, ozvy se 4
zvětšit Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít? - obrázek od Antony - zrušená registrace vložen 17.07.2018 22:20:51
22:08:19
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Díky všem za reakce a na ten Mocal teda k Escape 6 a nebo to bylo první co Tě m8 napadlo? Ty hadice si obvolám co umí.
22:07:35
17.07.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.18 21:51:52: k redukci přišly asi 3 ruzny prodloužení. Takže si pak z toho vybereš svoje. Jukni na stránky Mannu, ale tuším že je to 3/4 UNF . V bloku na zátkách je M16x1,5 ale to tě s mezikusem nemusí zajímat. Chladiče mívají zpravidla tzv. AN10 , což je myslím 7/8UNF.

Chladič z Číny vybírej od výrobce G Plus. Mám od nich vlastně i vodní do stovky. Zpracování stejně hezký jak ty olejáky, jen to leží ve skříni.

Ve stovce mám 13 řádek na rozměr mřížky, v Miatě 16. Dával bych už jen 16 a vejš. Ve stovce to žere tlak oleje. I když to může být ale i připojením na prsa přes průtokové oko. Obecně - vzadu nemáš žádnej přísun studenýho vzduchu, natož nápor. Netřeba mít strach z volby moc velkého.
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 22:08:12
22:01:29
17.07.2018
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: zavit v bloku 105 až felda na šroub filtru je M16x1,5. Zavit oil filtru 3/4 x 16 UNF. Většinou jsou redukce součástí. Zavity na chladiči co jsem koukal na číňany jsou taky UNF americká norma. Nevím jak je to u vás s dostupností hadic s timhle rozměrem závitů. Většinou AN8=3/4" 16 UNF, AN10=7/8" 14UNF.
Na stávající šroub nasadíš mezikus a pak redukci, která ti vlastně ten šroub prodlouží,abys měl kam našroubovat filtr
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 22:09:07
22:00:20
17.07.2018
vhml
-> Syny 17.07.18 21:58:53: chladič mi sel 2 dny z ciny do prahy a 3 dny z prahy domu 3
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 22:00:28
21:58:53
17.07.2018
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.18 21:31:12: Registrace na AliExpressu je otázkou 5ti minut, pak to jen hodíš do košíku, zaplatíš online a čekáš cca 3-4 týdny...
21:55:31
17.07.2018
m8rinek
-> Tuner#2: mezikus má závit jako filtr, je to jen prodloužení a výstup na hadice podle hadic či chladiče...
21:51:52
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 17.07.18 21:49:33: V podastatě všechny 3 Nikdy jsem to neměl v ruce, tak nevím zda se to točí rovnou na závit bloku a nebo někde jsem viděl na fotce radukce, přes kterou to přitáhneš a z ní je další závit na filtr. To je vždy součástí při nákupu? Výstup na hadice mě taky zajímá, aby mě pak tady ve speciálce neřekli, že jsem si koupil na blbé závity až půjdu dělat hadice. 4
21:49:33
17.07.2018
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jaký zavity chceš vědět? Blok, oil filtr, chladič?
21:40:11
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.07.18 21:35:47: Jasný ten rozdíl vidím a cenově to není zas takový skok jako u chladiče (což už jsi psal že klidně chladič čína, ale redukci MOCAL. Teď ještě kde ho koupit? Máš něco ověřeného? Escape6 by mělo být OK a jaké ty závity. To taky netuším.
21:35:47
17.07.2018
m8rinek
-> Tuner#2: tak z číny MOCAL asi těžko objednáš... to co je na fmicu je překoupená čína... To bych si radši sleva nesleva koupil buď origo jinde, nebo číňana u číňana

Snad podle třetího linku poznáš jasný rozdíl v profilu těsnění...
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 21:36:26
21:35:00
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.07.18 21:30:59: Mají tam i MOCAL: fmic.cz/mocal/140077-pods tawka-pod-filtr-oleju-moca l-z-termostatem-3-4-ufn-wy scia-na-przewody-1-2-bsp.h tml

Otázka je čemu dnes věřit, to je jak FACET pumpy...

BTW jaký závit je na bloku a jaký závit by měli mít koncovky na napojení hadic, abych pak nenarazil?
21:31:12
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 17.07.18 21:24:46: Já to z číny neumím a tady z těch cen má ten známý slevy. Otázka je jak z číny poznat, že to je MOCAL a ne "MOCAL" že...

-> Nwkt 17.07.18 21:27:22: Mě to jde.
21:27:22
17.07.2018
Nwkt
21:24:46
17.07.2018
m8rinek
-> Tuner#2: až na to že to je vše číňan jak poleno a můžeš si ten sandwichplate objednat za půlku....
upraveno 2x, naposled 17.07.2018 21:27:32
21:15:42
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Mají i slušně vypadající redukci pod filtr s termostatem:

fmic.cz/adaptery-pod-filt r/1054-podstawka-z-termost atem.html
21:06:54
17.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Tohle mě doporučil kamarád, který je už v několika aplikacích s úspěchem používá:

fmic.cz/45-chladice-oleje

Jakou velikost zvolit? Nejvíce se mě i velikostně zamlouvá s 13ti řadama. Má někdo další zkušenost?
15:55:50
17.07.2018
StepaNoFUN
Ono by to chtělo do Brna ještě jinak poskládat převodovku, a taky by to bylo znát.
-> George88: Pěkný. ;-)
15:23:29
17.07.2018
George88
-> StepaNoFUN: Ondra Chytil tam teď jezdil 2:41 a je to 1300 s rozdělovačem
zvětšit Zadření, olej, chladič, jak tomu předejít? - obrázek od George88 vložen 17.07.2018 15:23:29
14:17:29
17.07.2018
Petr Urban
-> StepaNoFUN: Teď bude snad i lepší čas. Byl jsem to přeladit na nový druh už opravdově nekompromisního zapal., Japan iridium svičky atd. a také instrukce jak zkoušet jet více na limit. Tak jsem zvědavý.
upraveno 1x, naposled 17.07.2018 14:18:11
09:57:05
17.07.2018
StepaNoFUN
-> MVM 16.07.18 21:59:58: 2:39 nejlepsi. 2:42 bezne.
22:49:21
16.07.2018
MVM
-> StepaNoFUN: Mě to nemusíš rikat. To znám skoro třikrát do měsíce a zítra v poledne mi to zacne na Slovensku a skonci v nedeli vecer na Nurburgrinu 3
22:46:09
16.07.2018
StepaNoFUN
-> MVM: No ty woe tohle byl fakt náročnej víkend... I když jarní setkání mistrů a poslední Sosnění se tomu skoro blížilo. Ale tam jsem vynechal několikahodinovou jízdu s autobusem, o to zajímavější byla příprava a servis na místě.
22:28:06
16.07.2018
MVM
-> StepaNoFUN 16.07.18 22:24:00: No škoda,to zjistime. Musiš vic trénovat 1
22:24:00
16.07.2018
StepaNoFUN
-> MVM: To nepamatuju. :-/
Byl jsem tam s ním prakticky jednou (jako řidič autobusu a mechanik, když jsme se vraceli v sobotu večer ze Sosnový - po páteční přípravě auta a sobotním servisu návrat domů, pak noční na dílně, kde jsem přestrojil převodovku a neděle ráno jsme startovali v Brně. Do Brna a z Brna jsem řídil, mezitím dělal mechanika... Koukat se jak jede už jsem fakt neměl sílu...) a hlášený (i vyčtený z GPS) časy si opravdu nepamatuju. :-/
21:59:58
16.07.2018
MVM
-> StepaNoFUN: Nepamatuješ kolik jezdi v Brně čas?
21:55:29
16.07.2018
StepaNoFUN
-> MVM: Zas tak úplně lehký to není. Ale těžký (na tu bídu) taky ne... Už tam loví gramy za těžký peníze... :-/
Ale jako soukromej telefon tomuhle pánovi (se slovy jestli neví co to je zač) docela potěšil... :-D
21:44:11
16.07.2018
MVM
-> StepaNoFUN: Tak jasně,Leoš se toho zaprvý nebojí,za druhý Brno je rychlý a dá se to tam posílat,a v neposlední řadě má pěknej motor. A taky to prdlačku váží,což je u malýho motoru sakra znát.
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 21:45:02
21:11:20
16.07.2018
StepaNoFUN
-> Petr Urban: Jojo. Jako když Leoš jezdil v Brně. Traťáci volali přímo Velebnýmu, že tam jezdí nejaký červená 1000covka a jede to jako postřelená svině...
19:28:03
16.07.2018
Petr Urban
Samozřejmě s 100HP 1.4 z Fabie jde 140 HP docela snadno, vačky, hlava, karby., zapal., výfuky a je to tam na sériový spodek, točí to 7.5 úplně lehce na sériový péra a hydroštely a ještě to drží dlouho.... Ale otevřete motorvý prostor a každý si řekne... Aha, tak to je jasný proč to tak jede, to už není škoda OHV a odchází. Ale mít tam 120-130 HP z OHV a prohánět kde co má také své kouzlo, určitě oboje dle vkusu každého soudruha.
09:20:35
16.07.2018
vhml
-> palinator 16.07.18 09:12:57: to bych si Tunerovy vůbec nedovolil navrhnout, ale samozřejmě máš pravdu 3 3 3
09:12:57
16.07.2018
palinator
-> vhml:
A ještě levnější je pořídit Miatu. 4

Takže je to o tom, jestli chce člověk jezdit a nebo chce jezdit se Škodovkou se vším, co k ní patří. Dělat z auta speciál, kde nakonec zůstane jen kastle, to se mi osobně nikdy moc nelíbilo, lépe řečeno nevidim tam pak jako fanda rozdíl mezi nějakým továrním autem nebo motokárou naohejbanou z trubek doma na koleně.
08:54:35
16.07.2018
vhml
-> palinator 16.07.18 08:31:06: chtě nechtě je to nejlevnější cesta k výkonu. 4
Hledat výkony v 50 let starým OHV je sice hezká zábava, ale poněkud drahá. A když se vybere nějakej hezkej základ s hliníkovým blokem... Třeba Honda K24 3 2
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 08:58:40
08:31:06
16.07.2018
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.07.18 20:31:03:
DOHC za mě nééééé. Z principu. Ale nechci tím zde vytvořit flame.
22:01:55
15.07.2018
Petr Urban
-> Tuner#2: Já také ne. Jsem loajálnější než by sis myslel. Kdybys něco, tel. máš, já už mám pár zkušeností s těmi průsery co se na těchto motorech stávají.
21:00:16
15.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 15.07.18 20:58:05: U té druhé ojnice při hupu do horní úvratě od ojnice. Fotku udělám.
20:58:05
15.07.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.07.18 20:31:03: zajímá mě ta vložka. Máš fotku? Kde je jak uražená?
20:47:43
15.07.2018
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.07.18 20:31:03: Jo klidně, sice Millers nemám ze svý praxe (používáme jiný značky od sponzorů) Ale protože je CFS vyyzkoušenej v největším zatížení rally ,tak proto jsem ho napsal. (Já tu mám třeba i Motul 300V 15W/50,LiquiMoly,Total,Ca strol;vše 10W/60)
20:31:03
15.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 14.07.18 23:03:22: Dobrá, budu se tím řídit, takže raději 4l a více. Při nové náplni to tak udělám. Na ringu to dostalo hlavně do těch kopců, tam jsem to prostě držel nahoře, protože vyšší kvalt tam byl slabý.

Jinak teda koupím tenhle olej www.pipaoils.cz/millers-o ils-cfs-10w60 Píšou, že může být trvale zatížen na 125°C, krátkodobě na 150. Na víc jak 120°C jsem to tady v čechách dostal jen sporadicky a s větší hladinou budu doufat, že to bude OK.

Jinak dnes rozhodnuto z jiného motoru klika, ojnice, jedna uražená vložka a jinak vřešek se nechá jak byl. Stav je perfektní.

Do budoucna váhám nad 1,4 ve Felda bloku a nebo o úplně jiném motoru koncepce DOHC. Jen se bojím o tom založit diskuzi, tak to raději řeším s lidmi s kterýma to pak dotáhnu.

-> Petr Urban 15.07.18 01:31:12: Řekli jsme si svý, já jsem za to vděčný a nikde to co jsme si řekli veřejně šířit nebudu 4 Ještě jednou děkuji.
13:56:40
15.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dodis136 15.07.18 13:45:49: To jsem si rikal rano taky, kdyz jsem cetl ten prispevek, ale pokud nechce sve tezce nabyte know how davat kdekomu, tak je to jeho vec. I jsem nelenil, pouzil google a tyto faktory zjistil asi behem peti minut. Tak bys to mohl zkusit taky misto upozornovani na pravopisnou chybu.
13:45:49
15.07.2018
Dodis136
-> Petr Urban 15.07.18 01:31:12:
"jsou další faktory i co se nezmínilY, co mají vliv na takové poškození. Já je do telefonu T2 řekl. Je až 5-6 vlivů naráz co může způsobovat to co vidíme na pánvi ojnice."

Ahoj Peter. Je krásne keď sa aj v dnešnej chaotickej internetóvej dobe spolu ludia dokážu porozprávať osobne alebo po telefóne, no mimo piesmenká a elektrokomunikáciu. V tomto vam naozaj fandím. Napriek tomu ťa poprosím či by bylo možné v záujmu uchovaní akési kontinualíty diskusie rozopísať sa o tych 6 vlivov aj tu, hoci by to isto viacerých zaujímalo a bolo by to poučné pre všetkých. Ďakujem pekne a pozdravujem.
07:17:16
15.07.2018
MVM
-> Petr Urban: Přesně tak, máš samozřejmě pravdu 6
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.07.18 20:13:15: No ono z druhu poškození - lze usuzovat na chybný usazení při montáži(když se to vezme od píky a zabředává se do toho tady ty tři stránky). Nečistoty pod ložiskovou pánví - jeji vyosení a postupný přetežování jen jedné strany, je vidět i dle "kuželovitýho" opotřebení.. To potom selže právě jen jedna jediná ojnice na jinak běžném opotřebení ostatních. Může to být i blbě vyúhlovaný atd.. To poškození zbylých 3ojničních je až z doběhu s nízkým tlakem.
upraveno 1x, naposled 15.07.2018 13:58:28

Zamítnuté přispívání mají:

  • MISCHO (udělil Nwkt), důvod: na vlastní žádost
Extreme Tyres