Motor 120ls, co s tím?

prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 101 až 114) od 01.06.2017 do 16.09.2019, založil/a Borderer
řadit dle data
22:40:38
02.06.2017
minno
-> Borderer: Vymeniť stačí len ten jeden poškodený piest / vložku. Toleranciu by si mal dať rovnakú ako sú ostatné piesty / vložky, ale nič sa nestane ani vtedy, keď to bude iná tolerancia, len je dôležité, aby ten jeden nový valec a jeden piest bol rovnakej tolerancie. Ale prax ukázala, že nič sa nestane, ani keď bude valec/piest o triedu rozdielna tolerancia. Tolerančné rozmery nájdeš v knihe, nové piesty a valce bývajú označené.
20:28:30
02.06.2017
Borderer
120LS, pro virt
Tak se povedlo.



Ještě se zeptám, pokud by to byl píst či vložka. Jak se postupuje? Mění se to nějak v páru či jednotlivě a jsou nějaké tolerance? Dá se to takhle vlastně vůbec dneska ještě sehnat? Naposled sem poměrně dlouho sháněl takovej ten tubus, kde bylo všecko dohromady. Zatím sem jen projel net a nic moc.
upraveno 1x, naposled 02.06.2017 20:59:30
14:09:27
02.06.2017
Borderer
-> Bukaj: Jeli jsme domů, takže je auto v Trutnově a do Prahy se už s tím bojím. 8 Jinak jo, poslední týden byl prokletej, ale jestliže průsery chodí ve třech, tak už to snad bude OK. :-) Ale sem z toho špatnej, motor je poskládanej z nových dílů (krom přebrus kliky) a měl najeto 7 tisíc kilometrů. 10 V neděli změřím tlaky, v pondělí shodím hlavu a uvidím, co tam teda najdu, když to donutím zase chladit, tak s tím dojet půjde, protože voda v oleji není.



Jinak si myslím, že vliv na mazací soustavu je minimální, olej nemizí, je čistý a tlak oleje drží.
14:05:53
02.06.2017
minno
-> Jarda - zrušená registrace 02.06.17 11:26:06: fouka, kdyz sundas vicko z vika ventilu?Na mojom 136 motore to fúka od začiatku ako sa motor zložil (motor zložený z nových dielov), 4 roky a 64 tis. km a motor funguje úplne normálne vo všetkých smeroch.
13:53:24
02.06.2017
Tomaso435
-> Jarda: takže ty odcházející zadní nápravy nebudou nejspíš výrobním nedostatkem koukám 3 3
13:49:24
02.06.2017
Jarda - zrušená registrace
to je tak, kdyz se s autem jezdi pijanko, ono si na to zvykne a kdyz mu nalozis, tak je to v pr.... takze je tomu potreba nakladat stale :) kdyz jsem jednou sednul pritelkyni do fabie, tak slo pryc tesneni, podruhy pumpa, termostat a pak i zadni pakny... je zajimave, ze me se to nedeje, teda na skodovkach, o te ruske srajde radeji pomlcim1 ikdyz jsem se jednou projel feldou po nezpevnene ceste nivastylem, tak mi z pristrojovky vylitaly i mrizky vydechu3 a mam podezreni na ohnutou zadni napravu :( odklon jednoho kola je vic negativ, felda s Ackem jako rapid, kdyby to bylo alespon na obouch stranach...
upraveno 2x, naposled 02.06.2017 13:51:59
13:31:51
02.06.2017
Bukaj
-> Borderer: Tak to koukám - jeden průšvih za druhým.8

Auto máš doma, nebo v Ohrobci? Že bych na to v neděli mrknul...

-> Vrba 02.06.17 09:02:54: Spíš myslíš vložku, ne píst, že? kdyby to byl píst, tak to nemá souvislost s vodním okruhem a navíc propálenej píst dělá větší bugr, než jen sykání..

...to sykání bych přisuzoval netěsnícímu ventilu, ale zase chybí spojitost s vodním okruhem.

Takže zbývá těsnění pod hlavou, nebo hlava samotná, případně kombinovaná závada (těsnění plus něco navíc)7
13:27:00
02.06.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 02.06.17 13:21:10: to neni dobre, podle toho jak to popisujes to fakt vypada, ze s tesnenim to odnesl i pist10 ale zas u tohodle auta se necha motor rozebrat v aute tak, ze tam zustane jen klika, to se mi vzdycky hrozne libilo, u fava uz toje trochu obtiznejsi, ale taky to jde...
upraveno 1x, naposled 02.06.2017 13:30:40
13:21:10
02.06.2017
Borderer
-> Jarda: Fouká a dost. :-/ Lítá z tama bílá mlha. Zkoušel sem to nahrát na video, ale to se mi nedaří uploadovat. Kompressmetr už mám slíbeno pujčit v neděli.
11:30:43
02.06.2017
bouchy
Nebo kroužky? Změrit ty tlaky.
11:26:06
02.06.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Vrba 02.06.17 09:02:54: snad ne, az na to cvrlikani to vypada jen na tesneni pod hlavou

-> Borderer 01.06.17 23:27:23: fouka, kdyz sundas vicko z vika ventilu?
09:02:54
02.06.2017
Vrba
-> Borderer: Tipl bych si,že praskl některý píst. Zmer kompresni tlaky a uvidis ktery valec to bude.
06:39:16
02.06.2017
rsvancara
Tak těsnění pod hlavou může pustit tlak z válce jak do vody, tak do oleje nebo jak se stalo kolegovi u Corsy tak i do vedlejšího válce :-)



Takže já bych to viděl, že povolilo těsnění...
23:27:23
01.06.2017
Borderer
Ahoj,

vím, že zde nemáte nikdo křišťálovou kouli (bohužel), ale aspoň bych potřeboval radu, kde se odpíchnout, případně s čím počítat. Jeli sme s Fifinkou po dálnici na pohodu kolem 90km/h (na čtyřku a 3 500 otáček). Tlačil se na mne kamion, což mne iritovalo, tak sem přidal, abych mu ujel a zase se mohl vrátit do svého tempa. Jeli jsme asi 1km cca 4 750otáček (rychlost nevím), najednou ztráta výkonu a snad se ozvalo i divné zazvonění či cvrlikání. Okamžitě sem sundal nohu z plynu a doufal sem, že dojedem cca 2km ke sjezdu. Plachtili sme a motor po vyřazení zdechl, zkusil sem ho pak roztočit přes 4řku. Jelo to normálně, ale teplota začala strmě stoupat nahoru, během sta metrů tam bylo z 80ti cca 110°C. Zastavili sme u krajnice a počkal sem, až to dovaří. Vody stále bylo dost, tak sem to zkusil natočit - startér sotva otočil motorem, ale chytlo to na 2-3 válce, ale jak se to protočilo, tak do cca 1 500 otáček z toho je teď tříválec, pak už jdou všechny čtyři a jede to s mírnou ztrátou výkonu.

Dojeli jsme domů cca 100km a evidentně to tlačí do vody, ale všiml jsem si, že prsa motoru jsou poblitý olejem, kterej vylítal kolem měrky.

Je možný, aby takhle najednou ustřelilo těsnění pod hlavou? Ale co ten olej a zvuk? Nemá někdo podobnou zkušenost? Motor má až na to vynechávání normální zvuk (neklepe), ale každé vynechání je doprovázené jakýmsi syknutím. Těsnění je šedý temac, dávaný loni v létě.



V pondělí to začnu rozebírat, tak abych věděl, na co se psychicky připravit.
Extreme Tyres