Tak opravdu to bylo otočený, po přehození kabelů chytila ihned a běží krásně potichu. Ještě teče olej zpod ventilového víka akape jedna hadice u LEKRu ale to už jsou maličkosti.
Pánové děkuju.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
První nastartování motoru
15:16:40
02.02.2016
02.02.2016
Peckin
14:20:11
02.02.2016
02.02.2016
Peckin
Díky za tipy, jdu to vyzkoušet.
13:56:14
02.02.2016
02.02.2016
Kocvin
-> Peckin: Přehoď zapalovací kabely o 180 stupňů a zkus.. Jestli chytne tak máš otočený rozdělovač..
13:54:34
02.02.2016
02.02.2016
Tomaso435
komín rozdělovače a třeba otočení rozdělovače...
13:48:52
02.02.2016
02.02.2016
Peckin
Ahoj,
Měnil jsem teď ve škodě 125 motor. Namontoval jsem tam stejný typ motoru jako tam byl, tedy stodvacítkový. Po koupi jsem namontoval váčku z Felicie, vyměnil rozvody za nové, originální a vyměnil těsnění pod hlavou. Motor před tím normálně fungoval,ale zajímalo mě, v jakém stavu jsou spalovací prostory a po těch letech jsem jí radši vyměnil.
Dále tam mám zapalování z favorita, jikov LEKR a c vahadla ale tyhle komponenty mám už ozkoušený, je a tom najeto pár tisíc kilometrů na starém motoru.
Co mě štve že to nejde nastartovat. Jiskru to háže, ventily seřízený, zdvihátka nepřidřený a benzín je taky. Rozdělovač jsem natáčel různě a maximálně nám to jednou lehce střelilo z výfuku. Kabely zapojený jak to bylo a starým motoru, v pořadí 1-3-4-2 po směru hodinových ručiček. Máte někdo nějaký tipy jak seřídit aspoň přibližně ten předstih nebo nějaký další tipy jak to rozchodit?
Měnil jsem teď ve škodě 125 motor. Namontoval jsem tam stejný typ motoru jako tam byl, tedy stodvacítkový. Po koupi jsem namontoval váčku z Felicie, vyměnil rozvody za nové, originální a vyměnil těsnění pod hlavou. Motor před tím normálně fungoval,ale zajímalo mě, v jakém stavu jsou spalovací prostory a po těch letech jsem jí radši vyměnil.
Dále tam mám zapalování z favorita, jikov LEKR a c vahadla ale tyhle komponenty mám už ozkoušený, je a tom najeto pár tisíc kilometrů na starém motoru.
Co mě štve že to nejde nastartovat. Jiskru to háže, ventily seřízený, zdvihátka nepřidřený a benzín je taky. Rozdělovač jsem natáčel různě a maximálně nám to jednou lehce střelilo z výfuku. Kabely zapojený jak to bylo a starým motoru, v pořadí 1-3-4-2 po směru hodinových ručiček. Máte někdo nějaký tipy jak seřídit aspoň přibližně ten předstih nebo nějaký další tipy jak to rozchodit?