První nastartování motoru

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 02.02.2016 do 02.02.2016, založil/a Peckin
řadit dle data
15:16:40
02.02.2016
Peckin
Tak opravdu to bylo otočený, po přehození kabelů chytila ihned a běží krásně potichu. Ještě teče olej zpod ventilového víka akape jedna hadice u LEKRu ale to už jsou maličkosti.

Pánové děkuju.
14:20:11
02.02.2016
Peckin
Díky za tipy, jdu to vyzkoušet.
13:56:14
02.02.2016
Kocvin
-> Peckin: Přehoď zapalovací kabely o 180 stupňů a zkus.. Jestli chytne tak máš otočený rozdělovač.. 4
13:54:34
02.02.2016
Tomaso435
komín rozdělovače a třeba otočení rozdělovače...
13:48:52
02.02.2016
Peckin
Ahoj,

Měnil jsem teď ve škodě 125 motor. Namontoval jsem tam stejný typ motoru jako tam byl, tedy stodvacítkový. Po koupi jsem namontoval váčku z Felicie, vyměnil rozvody za nové, originální a vyměnil těsnění pod hlavou. Motor před tím normálně fungoval,ale zajímalo mě, v jakém stavu jsou spalovací prostory a po těch letech jsem jí radši vyměnil.

Dále tam mám zapalování z favorita, jikov LEKR a c vahadla ale tyhle komponenty mám už ozkoušený, je a tom najeto pár tisíc kilometrů na starém motoru.

Co mě štve že to nejde nastartovat. Jiskru to háže, ventily seřízený, zdvihátka nepřidřený a benzín je taky. Rozdělovač jsem natáčel různě a maximálně nám to jednou lehce střelilo z výfuku. Kabely zapojený jak to bylo a starým motoru, v pořadí 1-3-4-2 po směru hodinových ručiček. Máte někdo nějaký tipy jak seřídit aspoň přibližně ten předstih nebo nějaký další tipy jak to rozchodit?
Extreme Tyres