Motor 136

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 17.01.2016 do 13.04.2016, založil/a Fillas
řadit dle data
08:22:42
13.04.2016
MOLSO
-> zajoch: pasuje z Mka, je dobre brat vanu a saci kos z jedneho motora kedze sa robili rozne hlbky
08:16:26
13.04.2016
zajoch
-> MOLSO: paráda. Vic vedet nepotřebuju. Díkes. 1



Možná jeste jak je to s vanou, pasuje hliníková ze 120?

Vim, vim. Takové nováčkovské dotazy3
08:09:30
13.04.2016
MOLSO
-> zajoch: ak je t o fa / fe BMM treba nahradit nakruzok v kluke loziskom, ak to bude kluka z feldy tak tam uz nie je nakruzok ale je ot priamo na kluke takze musi ist sustruznikovi ....
08:08:37
13.04.2016
vhml
-> zajoch 13.04.16 08:05:27: je to dokonce ta samá klika 3
08:05:27
13.04.2016
zajoch
Přijdu s dotazem... Motor 742.136 dam do nej klikovku z favoritu, popr z felicie?? Je potřeba nějaké upravy nebo je to pěkně plug-n-play??
17:28:35
25.01.2016
ochoda
-> martin.bystrice: Já tam mám fávo a ve velkym TP výmaz čísla motoru (ne změna typu!) takže někde vokouknu nějakej 120 motor s tim jednořádkovým značením a další postup je jasnej.
14:29:43
25.01.2016
martin.bystrice
-> Tomaso435: No mám ještě rok a půl do technický, takže zatím času dost. Snad nedojde k tomu, abych musel motor na TK přehazovat...
14:09:41
25.01.2016
Tomaso435
-> martin.bystrice: měl tam to co tam má bejt
14:02:42
25.01.2016
martin.bystrice
Ahoj,

Chtěl bych se zeptat, co by jste dělali být v mé pozici. Loni mě známej absolvoval technickou se Š125 s mým novým motorem 742/136. Remcali na typ, že prý kdybych si to přerazil, nic by neřešili a stejně to za pár let nikdo už nepozná. Do budoucna budu muset s postupujícím zpřísňováním technických kontrol tuto situaci nějak řešit. Jsem si zároveň vědom hodnoty motoru 742/136 a proto tam zatím mám typ 136 nepřeražen. Přestavba je v dnešní době téměř nereálná. Jedině, že by se osazenstvo dop. úřadu obměnilo, nebo mě tam samotnýho zaměstnali. Co by jste dělali vy?
20:03:11
20.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Fillas: no das tu svoji4
19:51:54
20.01.2016
Fillas
-> Jarda: já sem myslel když bych předelaval ten jednobod protože jednobod nema AC pumpu ne??
19:47:32
20.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Fillas: proc ac? mozna membranu, pokud Ti jde do oleje benzin4



jinak ja bych prekopal tu 135ku (krouzky, pokud nebyl nejak brutalne uvarenej budou OK), tzn. vacku 136X nebo eRko, hlavu z feldy 136 mpi, lehce upravit kanaly a hlavne slicovat, snizit na k.p. 10,5:1, 880 rozdelovac, urcite na hlavu nova gufera, zkouknout salky (hlavne ojnicni), rozvody k&b, tesneni elring a mas seriovej motor, kterej slusne pojede a kdyz se k nemu budes trochu slusne chovat, tak do nej pristich 200tis. km nebudes muset dat ani korunu a budes jen menit olej s filtrem a vzduchac a serizovat ventily
upraveno 2x, naposled 20.01.2016 19:57:27
19:42:03
20.01.2016
Fillas
-> alfik: to by taky nebylo špatné takže jenom vyměnit rozdělovač karbec se sáním a co ac pumpa tu taky??
13:43:44
19.01.2016
alfik
No ja by som zohnal 136 jednobod .. lepšia hlava ostrejšia váčka ... Dáš tam namiesto vstrekovania karbec vymeníš rozdelovac a keď to trosku poladis dostanes sa ľahko cez 50kw.
upraveno 1x, naposled 19.01.2016 13:44:21
13:13:46
19.01.2016
Jiskra - zrušená registrace
Dle mého názoru je nejjednodušší překroužkovat tu 135 pokud nemá totálně před smrtí a u toho snížit hlavu na KP 10:1 nové rozvody a máš vyšší výkon než rapid 136. Motor z rapida bych prodal pokud se s ním nepočítá a za získané peníze dál tunil 135... Méně práce a lepší výsledek a stk bez problémů si myslím. Karbece jsou stejné, rozdělovač taky.
14:47:19
18.01.2016
castrol
-> Sejki: tak urcite1
14:44:35
18.01.2016
minno
-> Fillas: To isté, ako pri prestavbe Fa motora do rapida, akurát v opačnom poradí3 V skratke: sacie a výfukové potrubie (+karburátor samozrejme), vodná pumpa, zotrvačník, spojková lamela, domček termostatu, olejový sací kôš a olejová vaňa, prípadne aj benzínové čerpadlo. To všetko vymeniť za favoritie.
12:43:18
18.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Fillas: ty uz jsi proste rozhodnut ze? 1
11:44:17
18.01.2016
Fillas
Díky za rady ale čistě teoreticky co by bylo nutné udělat za úpravy abych tam dal ten motor z rapida??
21:12:58
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: tak to ještě spoustu tisíc KM odjezdí. :-D
21:05:24
17.01.2016
LUKAS
-> Fillas: no pripajam sa k vačšine škoda je davat 742/136 do fakača ..radšej by som si kupil novu pistnu sadu 136 na fa fe a preskladal ako prisposobovat motor 742 do 7814
20:54:34
17.01.2016
Fillas
-> Tomaso435: no celkem jo protože mi začíná můj motor papat olej a navíc z rozvodů je už zvonkohra 5
20:49:02
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: ty na to ňák spěcháš ?
20:47:34
17.01.2016
Fillas
-> Tomaso435: jsou tam 136tky ale sou to jednobody já mám karbec
20:45:50
17.01.2016
Fillas
-> radekra: to sem taky zkoušel a pan mi napsal že to není typ 136 ale 135tka že to má špatně napsané v inzerátu
20:35:31
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: iautodíly.cz
20:31:12
17.01.2016
Fillas
Já bych velice rád sehnal 136tku přímo z favorita ale nikde nic vrakače v okolí mám všechny projeté a všude jen 135tky i v inzeratech hledám marně
20:23:48
17.01.2016
Nwkt
Sehnat fáčko a tohle prodat 4
20:23:43
17.01.2016
Luky
Pokud je ten Rapidí motor fakt 741/136 tak je škoda ho dávat do favorita, neb je poměrně cenný. Myslí že ho tady můžeš s někým vyměnit za krásný favorití s drobným doplatkem tobě 4
20:23:15
17.01.2016
Tomaso435
když koupíš na vrakáči pěknou 136ku karbec za 1200,- dokonoce to pujde papírově sladit a projdeš i stk
20:18:26
17.01.2016
Fillas
Zdarec škodováci

Mám takový dotaz,mam favorita 135 karbec a v garaži mi leží motor z rapida 136tka a uvažuji jestli půjde dat do favorita případně jaké úpravy jsou nutné, samozřejmě na STK určitě neprojdu ale prej mají 136tky jiné písty takže čekám o něco málo vyšší výkon.Budu měnit motor a než kupovat další 135tku tak radši předelam ten z rapida teda pokud to půjde.

Dik za rady.
Extreme Tyres