skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 136
08:22:42
13.04.2016
13.04.2016
MOLSO
-> zajoch: pasuje z Mka, je dobre brat vanu a saci kos z jedneho motora kedze sa robili rozne hlbky
08:16:26
13.04.2016
13.04.2016
zajoch
-> MOLSO: paráda. Vic vedet nepotřebuju. Díkes.
Možná jeste jak je to s vanou, pasuje hliníková ze 120?
Vim, vim. Takové nováčkovské dotazy
Možná jeste jak je to s vanou, pasuje hliníková ze 120?
Vim, vim. Takové nováčkovské dotazy
08:09:30
13.04.2016
13.04.2016
MOLSO
-> zajoch: ak je t o fa / fe BMM treba nahradit nakruzok v kluke loziskom, ak to bude kluka z feldy tak tam uz nie je nakruzok ale je ot priamo na kluke takze musi ist sustruznikovi ....
08:08:37
13.04.2016
13.04.2016
vhml
-> zajoch 13.04.16 08:05:27: je to dokonce ta samá klika
08:05:27
13.04.2016
13.04.2016
zajoch
Přijdu s dotazem... Motor 742.136 dam do nej klikovku z favoritu, popr z felicie?? Je potřeba nějaké upravy nebo je to pěkně plug-n-play??
17:28:35
25.01.2016
25.01.2016
ochoda
-> martin.bystrice: Já tam mám fávo a ve velkym TP výmaz čísla motoru (ne změna typu!) takže někde vokouknu nějakej 120 motor s tim jednořádkovým značením a další postup je jasnej.
14:29:43
25.01.2016
25.01.2016
martin.bystrice
-> Tomaso435: No mám ještě rok a půl do technický, takže zatím času dost. Snad nedojde k tomu, abych musel motor na TK přehazovat...
14:09:41
25.01.2016
25.01.2016
Tomaso435
-> martin.bystrice: měl tam to co tam má bejt
14:02:42
25.01.2016
25.01.2016
martin.bystrice
Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, co by jste dělali být v mé pozici. Loni mě známej absolvoval technickou se Š125 s mým novým motorem 742/136. Remcali na typ, že prý kdybych si to přerazil, nic by neřešili a stejně to za pár let nikdo už nepozná. Do budoucna budu muset s postupujícím zpřísňováním technických kontrol tuto situaci nějak řešit. Jsem si zároveň vědom hodnoty motoru 742/136 a proto tam zatím mám typ 136 nepřeražen. Přestavba je v dnešní době téměř nereálná. Jedině, že by se osazenstvo dop. úřadu obměnilo, nebo mě tam samotnýho zaměstnali. Co by jste dělali vy?
Chtěl bych se zeptat, co by jste dělali být v mé pozici. Loni mě známej absolvoval technickou se Š125 s mým novým motorem 742/136. Remcali na typ, že prý kdybych si to přerazil, nic by neřešili a stejně to za pár let nikdo už nepozná. Do budoucna budu muset s postupujícím zpřísňováním technických kontrol tuto situaci nějak řešit. Jsem si zároveň vědom hodnoty motoru 742/136 a proto tam zatím mám typ 136 nepřeražen. Přestavba je v dnešní době téměř nereálná. Jedině, že by se osazenstvo dop. úřadu obměnilo, nebo mě tam samotnýho zaměstnali. Co by jste dělali vy?
20:03:11
20.01.2016
20.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Fillas: no das tu svoji
19:51:54
20.01.2016
20.01.2016
Fillas
-> Jarda: já sem myslel když bych předelaval ten jednobod protože jednobod nema AC pumpu ne??
19:47:32
20.01.2016
20.01.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Fillas: proc ac? mozna membranu, pokud Ti jde do oleje benzin
jinak ja bych prekopal tu 135ku (krouzky, pokud nebyl nejak brutalne uvarenej budou OK), tzn. vacku 136X nebo eRko, hlavu z feldy 136 mpi, lehce upravit kanaly a hlavne slicovat, snizit na k.p. 10,5:1, 880 rozdelovac, urcite na hlavu nova gufera, zkouknout salky (hlavne ojnicni), rozvody k&b, tesneni elring a mas seriovej motor, kterej slusne pojede a kdyz se k nemu budes trochu slusne chovat, tak do nej pristich 200tis. km nebudes muset dat ani korunu a budes jen menit olej s filtrem a vzduchac a serizovat ventily
jinak ja bych prekopal tu 135ku (krouzky, pokud nebyl nejak brutalne uvarenej budou OK), tzn. vacku 136X nebo eRko, hlavu z feldy 136 mpi, lehce upravit kanaly a hlavne slicovat, snizit na k.p. 10,5:1, 880 rozdelovac, urcite na hlavu nova gufera, zkouknout salky (hlavne ojnicni), rozvody k&b, tesneni elring a mas seriovej motor, kterej slusne pojede a kdyz se k nemu budes trochu slusne chovat, tak do nej pristich 200tis. km nebudes muset dat ani korunu a budes jen menit olej s filtrem a vzduchac a serizovat ventily
19:42:03
20.01.2016
20.01.2016
Fillas
-> alfik: to by taky nebylo špatné takže jenom vyměnit rozdělovač karbec se sáním a co ac pumpa tu taky??
13:43:44
19.01.2016
19.01.2016
alfik
No ja by som zohnal 136 jednobod .. lepšia hlava ostrejšia váčka ... Dáš tam namiesto vstrekovania karbec vymeníš rozdelovac a keď to trosku poladis dostanes sa ľahko cez 50kw.
13:13:46
19.01.2016
19.01.2016
Jiskra - zrušená registrace
Dle mého názoru je nejjednodušší překroužkovat tu 135 pokud nemá totálně před smrtí a u toho snížit hlavu na KP 10:1 nové rozvody a máš vyšší výkon než rapid 136. Motor z rapida bych prodal pokud se s ním nepočítá a za získané peníze dál tunil 135... Méně práce a lepší výsledek a stk bez problémů si myslím. Karbece jsou stejné, rozdělovač taky.
14:47:19
18.01.2016
18.01.2016
castrol
-> Sejki: tak urcite
14:44:35
18.01.2016
18.01.2016
minno
-> Fillas: To isté, ako pri prestavbe Fa motora do rapida, akurát v opačnom poradí V skratke: sacie a výfukové potrubie (+karburátor samozrejme), vodná pumpa, zotrvačník, spojková lamela, domček termostatu, olejový sací kôš a olejová vaňa, prípadne aj benzínové čerpadlo. To všetko vymeniť za favoritie.
12:43:18
18.01.2016
18.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Fillas: ty uz jsi proste rozhodnut ze?
11:44:17
18.01.2016
18.01.2016
Fillas
Díky za rady ale čistě teoreticky co by bylo nutné udělat za úpravy abych tam dal ten motor z rapida??
21:12:58
17.01.2016
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: tak to ještě spoustu tisíc KM odjezdí. :-D
21:05:24
17.01.2016
17.01.2016
LUKAS
-> Fillas: no pripajam sa k vačšine škoda je davat 742/136 do fakača ..radšej by som si kupil novu pistnu sadu 136 na fa fe a preskladal ako prisposobovat motor 742 do 781
20:54:34
17.01.2016
17.01.2016
Fillas
-> Tomaso435: no celkem jo protože mi začíná můj motor papat olej a navíc z rozvodů je už zvonkohra
20:49:02
17.01.2016
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: ty na to ňák spěcháš ?
20:47:34
17.01.2016
17.01.2016
Fillas
-> Tomaso435: jsou tam 136tky ale sou to jednobody já mám karbec
20:45:50
17.01.2016
17.01.2016
Fillas
-> radekra: to sem taky zkoušel a pan mi napsal že to není typ 136 ale 135tka že to má špatně napsané v inzerátu
20:37:11
17.01.2016
17.01.2016
radekra
20:35:31
17.01.2016
17.01.2016
Tomaso435
-> Fillas: iautodíly.cz
20:31:12
17.01.2016
17.01.2016
Fillas
Já bych velice rád sehnal 136tku přímo z favorita ale nikde nic vrakače v okolí mám všechny projeté a všude jen 135tky i v inzeratech hledám marně
20:23:48
17.01.2016
17.01.2016
Nwkt
Sehnat fáčko a tohle prodat
20:23:43
17.01.2016
17.01.2016
Luky
Pokud je ten Rapidí motor fakt 741/136 tak je škoda ho dávat do favorita, neb je poměrně cenný. Myslí že ho tady můžeš s někým vyměnit za krásný favorití s drobným doplatkem tobě
20:23:15
17.01.2016
17.01.2016
Tomaso435
když koupíš na vrakáči pěknou 136ku karbec za 1200,- dokonoce to pujde papírově sladit a projdeš i stk
20:18:26
17.01.2016
17.01.2016
Fillas
Zdarec škodováci
Mám takový dotaz,mam favorita 135 karbec a v garaži mi leží motor z rapida 136tka a uvažuji jestli půjde dat do favorita případně jaké úpravy jsou nutné, samozřejmě na STK určitě neprojdu ale prej mají 136tky jiné písty takže čekám o něco málo vyšší výkon.Budu měnit motor a než kupovat další 135tku tak radši předelam ten z rapida teda pokud to půjde.
Dik za rady.
Mám takový dotaz,mam favorita 135 karbec a v garaži mi leží motor z rapida 136tka a uvažuji jestli půjde dat do favorita případně jaké úpravy jsou nutné, samozřejmě na STK určitě neprojdu ale prej mají 136tky jiné písty takže čekám o něco málo vyšší výkon.Budu měnit motor a než kupovat další 135tku tak radši předelam ten z rapida teda pokud to půjde.
Dik za rady.