ostra vacka - seriovy motor

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 30.09.2015 do 03.10.2015, založil/a conscript2
řadit dle data
08:16:14
03.10.2015
Vrba
-> conscript2: Dej vačku 265 a o malinko zvětš trysky. Když k tomu uděláš ještě zapalování,tak motor pojede mnohem líp než série. Delší vačku bych nedoporučoval z důvdu životnosti 120kového motoru.
22:32:35
02.10.2015
Hurdis
-> conscript2: Nekoukám úplně na texty, ale na nicky. Jsou tu znalci slova, ohnout to na lyže a kufr, chce to fištron.

Mohu-li k tématu poskytnout zkušenost posledních let. Kdy jsem nevozil nikam rodinu s lyžema.

Jelikož si trvám zatím na převážně originálním stavu, tak mi to zapadá do provozovaného stavu. Takže webery dcoe s parohy a tubusem apod. pořád leží v regálu jako težítko, nějak by mi to tam nesedělo.

Mám právě 254/254, z 136X

K tomu KNko, minoritně snížená a ještě ne zcela dostatečně upravená hlava, už v autě byla lepší, viz. poslední Hrochfest (opravárenství Rasošky- viz. web, stejně jako leštěná klika, nové ojnice, fungl origo písty 742.136 a přísl.) tím dané zvýšení KP, palivo Verva100. Karb. běžný úplně nově poskládaný SEDR 3223, jen 125 vzd., relativně obyčejný podélný výfuk, viz. téma Ronelt s izolací Motex.

Tzn. úplně a naprosto obyčejný "tichoučký" (teď i trochu ušpiněný) motor, ale určitě se nefláká. Viz. videa v kartě.

Na velmi důslednou konkurenceschopnost v provozu OK.

Prostě legální serie na kochání se při předjíždění v provozu.

Jediné komu to zatím vadí jsou různé stanice ME - už 3x ze 3 míst mi bylo řečeno, že (na rozdíl od VW :-D plním emise s dolní hranicí a že jsem blbej, proč to nemáš bohatší vole)

V každém případě už snad brzy nastane pozvolná a nenásilná doba testovací, tj. snad bude pan mistr z Česany v důchodu mít zajímavou práci na dvou větších objemech.
upraveno 1x, naposled 02.10.2015 22:34:52
10:37:34
02.10.2015
Petr Urban
-> stepan: Toto je extra děs a bohužel je to téměř u každého favorita či fel., prostě se to svařuje vnitřkem příruba k trubkám a nikoho nezajímá že jde spotřeba nahoru a výkon dolů.
10:35:14
02.10.2015
Petr Urban
Toto téma nebylo o velikosti kufru a kolik se do čeho vleze věcí...
23:17:41
01.10.2015
ochoda
-> Borderer: Hlavně jak je kufr "do země" Tak to do něj můžeš suprově našlapat. 3
22:24:10
01.10.2015
Borderer
Když sme odjeli škodovkou v 5ti lidech na lyžovačku do hor (i s lyžema), odvezli děcko se všim, co potřebuje (aj kočárek atp), tak věřim, že se do toho auta vejde zatraceně hodně. :-D



Jen teda, když sme stoupali k Černý hoře, tak smrděla spojka a cestou domů do nechtělo jet víc jak 90 :-D
22:22:08
01.10.2015
Star LC20
-> ochoda: A co měli prosimtě ty ostatní? Fichtla? 40



dohajzluuu 107 107
upraveno 1x, naposled 01.10.2015 22:22:23
21:51:12
01.10.2015
ochoda
-> castrol: Tak v mojem autě sme jeli 4 a bagáž všude. (já, kámoš, jeden stovkáč vzadu na sedačkách a druhej v kufru 3 + miion věcí od ostatních a hlavně moje bagáž)
21:01:39
01.10.2015
castrol
-> ochoda: tak to asi nevedel nalozit lebo fela toho odvezie dost 1
20:58:33
01.10.2015
ochoda
-> LUKAS: Mi to topí tak po 6 km. 6
20:57:58
01.10.2015
ochoda
-> stepan: Punto a krátká Felda. 3
20:45:36
01.10.2015
LUKAS
Ja som jazdil na škodovke skoro 5 mesiacov denne 70Km do prace ..a celkom som si zvykol prečo na škodovke ? Mam aj stare bawo ale to je ako žiga čiže sneh a kopce u nas nejde dohromady tak preto škodovka...akurát málo vykonne topenie, aj po zakryti chladiča mi vtom chybalo ked som sedel 1hodinu do prace v mrazoch vtom a 1hodku naspat:D ale pekne spomineky :)
20:37:54
01.10.2015
Borderer
-> stepan 01.10.15 19:54:29:

To bych řekl, že je převážně subjektivní, protože třeba "výbava" škodovky mě plně dostačuje a nic mě v ní nechybí a to nemam ani posilovač brzd.



Ale je pravda, taky bych v ní nechtěl denně jezdit, ale spíš proto, abych si ji nevykundil, sem přes týden v Praze a abych stačil provozu, tak bych ji musel honit...nehledě na roztřískaný silnice. Raději novější auto a škodovkou se občas projedu na chalupu, vytáhnu na týden do Prahy (= cca 500km za ten týden), nebo si projedu klikatý zatáčky u nás v podhůří. Nehledě na to, že bych jako student škodovku uživil tak tak....místo toho radši Felda s LPG a zbývá na opravy, repase... :D
upraveno 1x, naposled 01.10.2015 20:38:50
20:04:08
01.10.2015
Evž@
-> stepan: ale topí mi to a jezdí cca za 5,5-6 litru :D...víc prakticky nepotřebuju :D.Vyrůstal sem v tom takže mi to nedělá problém.
upraveno 1x, naposled 01.10.2015 20:04:38
19:59:25
01.10.2015
stepan
-> ochoda: A co měli prosimtě ty ostatní? Fichtla? 40
19:58:19
01.10.2015
ochoda
-> stepan: S tim kufrem si dovolím nesouhlasit. Když sme v létě jeli na dovču s bandou tak já byl ten kdo měl největší kufr. 3
19:54:29
01.10.2015
stepan
-> Evž@: Jako Škodovku mám rád, ale abych v tom jezdil každej den do práce, to bych fakt nemusel. V čem není normální? Prakticky ve všem, výbava, jízdní vlastnosti, bezpečnost, kufr do kterýho nedáš nic, hluk, ...
19:49:10
01.10.2015
Evž@
-> stepan: další takový :D....v čem škodovka není normální auto?pravda chybí tam trochu toho komfortu a výkonu ale znám xy lidí co prostě nemají prachy nazbyt aby je vyhazovaly za ojetiny a potom do toho následně cpaly peníze protože se to sere.
19:43:57
01.10.2015
stepan
-> Evž@: Nechci rejt, ale není lepší při většim nájezdu jezdit normálnim autem a ne Škodovkou? 40
19:38:02
01.10.2015
Evž@
-> Vrba: no jo no 3 ...když můžeš mít litr N95 za 28.50 tak radši nastavím předstih 0-2° a jezdím.. při mém projezdu km nutnost než mít super našponovaný předstih a jezdit N98 za 34/litr ...
19:18:30
01.10.2015
ochoda
-> Borderer: Myslím, že je to dost pravděpodobný.



-> Urbi: Je to ořezaný jen zvrchu, zespoda je plech, tenkrát sem to ořezal celý a zespod se mě tavil filtr. 3
19:16:08
01.10.2015
stepan
-> Borderer: Jasně, záleží na kvalitě provedení, třeba tenhle první díl na fáčko by asi motor trošku dusil:
zvětšit ostra vacka - seriovy motor - obrázek od stepan vložen 01.10.2015 19:16:08
18:40:15
01.10.2015
LUKAS
-> conscript2: Maš SZ
18:24:26
01.10.2015
Borderer
Jen taková zajmavost, je možný, že originální vejfuk může motor dusit ve vyšších otáčkách?

Měl sem na autě originál a pak sem ho vyměnil za jinej (vypadal líp), po namontování sem zjistil, že to je asi druhovýroba, zvuk to má úplně jinej - je to uřvanější a bublá to...je možný, že vlivem netěsnících přepážek to pojede líp ve vysokejch? Protože motor byl najednou točkách živější...Na tom LS motoru viz níže
upraveno 1x, naposled 01.10.2015 18:24:50
17:54:45
01.10.2015
conscript2
-> LUKAS: ano? a za kolko? ...odkial si? 1
10:43:35
01.10.2015
Vrba
-> Evž@: kdyz zrovna nedetonuje s tou 95kou 2
10:03:10
01.10.2015
Evž@
-> Borderer: tak LSo to je brko už z fabriky...1
09:42:08
01.10.2015
Petr Urban
-> ochoda: Když máš ten "obřezanej" sériovej filltr a nesaje to předhřátý vzduch od výf. svodů, aspoň si dej do lekru větší trysky, např. test o 5 větší oboje.
22:30:55
30.09.2015
Jirik_Tuňák1983
Tady to pomalu ale jistě směřuje do jednoho špeciálního tématu. 3
22:27:54
30.09.2015
Borderer
Mám postavenej základ 120LS, k tomu vačku 265/265, líznutá hlava, natryskovanej, repasovanej karbec, novej rozdělovač. Zatim to mam seřízený "baj očko a ucho" a jede to naprosto skvěle. Mam čerstvě zajeto, tak moc neblbnu, ale 6 tisíc otáček a motor táhne dál. Kdybych nedělal při tom GO motoru, tak investice +/-5 tisíc a oproti sérii to jede skvěle :)
upraveno 1x, naposled 30.09.2015 22:28:22
22:03:14
30.09.2015
ochoda
-> Urbi: Vejfuk mám, seriovou litinu plus kus favoritích svodů dokud se to nespojuje do jednej roury a pak 50mm trubka + střed z nějakej 2.0 Mazdy. Karbec mám LEKR, a sání mám seriový 742.136 a filtrbox obřezanej origo filtrbox s origo filtrem. No, asi zůstanu u seriovýho motoru... 3
21:32:10
30.09.2015
Petr Urban
-> ochoda: Nejde. Hlavní výkonový potenciál je v změně vačkové hřídele. Na sériové nasstavený zbytek motoru to bohužel fungovat nebude. Chce to k vačce naladěné zapalování a karburaci, nejlépe však i výfukový systém a sání s filtrboxem. Bez naladění minimálně natryskování a rozdělovače nemá smysl vačku do motoru dávat. Doporučuji vačkový hřídel 278/270, pěkný volnoběh, pěkný průběh výkonostní křivky.
21:24:20
30.09.2015
LUKAS
-> conscript2: ako tu to tak čitam tak ty možem ponuknut vačku 254/254 s BMM 50KW. motor 164 000km nalietane mal felda. ma nahon aj na acpumpu
upraveno 1x, naposled 30.09.2015 21:24:46
19:38:24
30.09.2015
ochoda
Tohle téma se mi fajně hodí. Seriový fávo 136, naprasim tak nějakou 280° , upravím k tomu kompresní poměr snížením hlavy a teď mě zajímá jedno. Jak si to bude chroustat když tam nechám seriový fa zapalování se seriovým rozdělovačem? Jde mi hlavně o ten rozdělovač....prostě bych rád skusil zařídit aby měl motor nějakej výkon ještě kousek dál než do nějakých 5000ot. tak mě automaticky napadla ostrá vačka. Jde to i jinak třeba?
19:16:13
30.09.2015
conscript2
-> vhml: no hlavu znizit by som chcel a zlicovat sacie potrubie s hlavou, pripadne zvacsit kanaly a vylestit. Odlahcit zotrvak a remenicu... takze to tam teda mozem dat bez obav? super, dik
upraveno 2x, naposled 30.09.2015 19:18:00
18:53:42
30.09.2015
vhml
254kou nic nezkazíš. Jen to prostě nebude mít přínos jakej by to mít mohlo. Minimálně aspoň snížit hlavu, aby to mělo nějaký smysluplný kompresní poměr. O volnobeh nemusíš mit sebemensi starost ani u 280tky. .
upraveno 1x, naposled 30.09.2015 18:53:59
18:26:54
30.09.2015
conscript2
zdravim, chcem do serioveho motoru po generalke dat ostru vacku, aku najostrejsiu vacku mozem dat aby som nemusel upravovat dalej motor? Mozem dat do seriovky napr. 254°/254° vacku z favorita? alebo uz to je moc ostre? Viem ze original tam je 240°/233°20' no a cital som ze tusim od 260 treba upravovat aj hlavu, potrubie a nedrzi dobre volnobeh nizky ...nejako sa nevyznam v tejto problematike, nenasiel som tady toho vela. Dakujem za vase rady pani 6 ...motor je skoda 120 L, rv. 1986, karburator sedr
Extreme Tyres